Městská část Praha 10 - Objednáváme u Vás stěhovací práce ve dnech 1. 3. 2021- 3. 3. 2021 z KD Eden v Praze 10 do MŠ U V ršovického nádraží. Dle přílohy č. 1 této objednávky Splatnost všech faktur je 30 dní od data doručení na podatelnu ÚMČ Praha 10. .
Publikující smluvní strana
Název subjektu:Městská část Praha 10
Adresa:Vršovická 1429/68, 10138 Praha 10
Útvar / Odbor:
Informace o zápisu
ID smlouvy:14580035
ID verze:15654787
Číslo verze:1
Zveřejnění:01.03.2021 16:46:52
Zveřejňující:Městská část Praha 10
Datová schránka:irnb7wg
Smlouva
Předmět smlouvy:Objednáváme u Vás stěhovací práce ve dnech 1. 3. 2021- 3. 3. 2021 z KD Eden v Praze 10 do MŠ U V ršovického nádraží.
Dle přílohy č. 1 této objednávky
Splatnost všech faktur je 30 dní od data doručení na podatelnu ÚMČ Praha 10.
.
Datum uzavření:22.02.2021
První zveřejnění:01.03.2021
Číslo smlouvy / č.j.:OMP/0207/2021
Podepisující osoba:Morávková Petra Bc., MBA
Hodnota bez DPH:72 000,00 CZK
Hodnota vč. DPH:87 120,00 CZK
Smluvní strany
Verze záznamu
Verze smlouvy:
1
Datum publikace:
01.03.2021
Soubory
Přílohy smlouvy:
2_Tofiko_OMP02072021martinas202103010731070660pdf.pdf(540.43 kB, 01.03.2021 16:47:44)