Město Krnov - Objednáváme u Vás opravu 3ks pískovišť v MŠ Karla Čapka, dle cenové nabídky ze dne 28.05.2019. Faktura bude proplacena na základě předávacího protokolu. Splatnost faktury je 14 dní od doručení objednateli.
Publikující smluvní strana
Název subjektu:Město Krnov
Adresa:Hlavní náměstí č.p. 96/1, Pod Bezručovým vrchem, 79401 Krnov 1
Útvar / Odbor:ODBOR VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
Informace o zápisu
ID smlouvy:8913011
ID verze:9604011
Číslo verze:1
Zveřejnění:12.07.2019 09:04:07
Zveřejňující:Město Krnov
Datová schránka:ndgbdc9
Smlouva
Předmět smlouvy:Objednáváme u Vás opravu 3ks pískovišť v MŠ Karla Čapka, dle cenové nabídky ze dne 28.05.2019. Faktura bude proplacena na základě předávacího protokolu. Splatnost faktury je 14 dní od doručení objednateli.
Datum uzavření:28.06.2019
První zveřejnění:12.07.2019
Číslo smlouvy / č.j.:107/2019
Podepisující osoba:Hazuchová Klára, Ing.
Hodnota bez DPH:57 872,61 CZK
Hodnota vč. DPH:70 025,86 CZK
Smluvní strany
Verze záznamu
Verze smlouvy:
1
Datum publikace:
12.07.2019
Soubory
Přílohy smlouvy:
Obj_107_2019_oprava_3ks_pískovišť_MŠ_Karla_Čapka_anonym.pdf(324.99 kB, 12.07.2019 12:07:07)