Městská část Praha 3 - Na základě Vaší cenové nabídky ze dne 18. 9. 2025 u Vás objednáváme svoz pytlů s listím napadeným Klíněnkou Jírovcovou. Svoz bude probíhat v období od 1. 10. 2025 do 31. 12. 2025 za 39 Kč bez DPH/1 pytel. -Celková částka nepřesáhne částku 15 000 Kč bez D

Publikující smluvní strana

Název subjektu:Městská část Praha 3
IČO:00063517 Hledat IČO
Datová schránka:eqkbt8g Hledat datovou schránku
Adresa:Havlíčkovo nám. 9/700, Praha 3,
Útvar / Odbor:

Informace o zápisu

ID smlouvy:32742333
ID verze:34915905
Číslo verze:1
Zveřejnění:23.09.2025 13:00:06
Zveřejňující:Městská část Praha 3
Datová schránka:eqkbt8g

Smlouva

Předmět smlouvy:Na základě Vaší cenové nabídky ze dne 18. 9. 2025 u Vás objednáváme svoz pytlů s listím napadeným Klíněnkou Jírovcovou. Svoz bude probíhat v období od 1. 10. 2025 do 31. 12. 2025 za 39 Kč bez DPH/1 pytel. -Celková částka nepřesáhne částku 15 000 Kč bez D
Datum uzavření:23.09.2025
První zveřejnění:23.09.2025
Číslo smlouvy / č.j.:2025/1203/OOŽP - OSKS
Ev. číslo zak. z VVZ:
Podepisující osoba:Krenk Zdeněk, Ing.
Hodnota bez DPH:15 000,00 CZK
Hodnota vč. DPH:18 150,00 CZK

Smluvní strany

Název:AVE Pražské komunální služby a.s.
IČO:07725680 Hledat IČO
Datová schránka:bukr6q4 Hledat datovou schránku
Adresa:Pražská 1321/38a, Hostivař, 102 00 Praha 15
Útvar / Odbor:

Verze záznamu

Verze smlouvy: 1
Datum publikace: 23.09.2025

Soubory

Přílohy smlouvy: aa_objednavka_ph3.pdf(180.1 kB, 23.09.2025 13:01:30)

Adresa záznamu

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/34915905