Městská část Praha 3 - Objednáváme u Vás 1 kontejner na odpady o objemu 14m3 na akci Svatomartinskou husu, která se koná na náměstí Jiřího z Poděbrad dne 11.11.2023. První kontejner za 10 600 Kč a každý další přistavený kontejner za 9 950 Kč bez DPH. Závoz prvního kontejneru

Publikující smluvní strana

Název subjektu:Městská část Praha 3
IČO:00063517 Hledat IČO
Datová schránka:eqkbt8g Hledat datovou schránku
Adresa:Havlíčkovo nám. 9/700, Praha 3,
Útvar / Odbor:

Informace o zápisu

ID smlouvy:24506431
ID verze:26236415
Číslo verze:1
Zveřejnění:26.10.2023 08:00:14
Zveřejňující:Městská část Praha 3
Datová schránka:eqkbt8g

Smlouva

Předmět smlouvy:Objednáváme u Vás 1 kontejner na odpady o objemu 14m3 na akci Svatomartinskou husu, která se koná na náměstí Jiřího z Poděbrad dne 11.11.2023. První kontejner za 10 600 Kč a každý další přistavený kontejner za 9 950 Kč bez DPH. Závoz prvního kontejneru
Datum uzavření:26.10.2023
První zveřejnění:26.10.2023
Číslo smlouvy / č.j.:2023/1114/OVVK-OKAP
Ev. číslo zak. z VVZ:
Podepisující osoba:Schejbalová Tereza Mgr.Bc.
Hodnota bez DPH:20 550,00 CZK
Hodnota vč. DPH:24 865,50 CZK

Smluvní strany

Název:HLADÍK, s.r.o.
IČO:64942724 Hledat IČO
Datová schránka:awu4idc Hledat datovou schránku
Adresa:Husitská 115/86, Žižkov, 130 00 Praha 3
Útvar / Odbor:

Verze záznamu

Verze smlouvy: 1
Datum publikace: 26.10.2023

Soubory

Přílohy smlouvy: aa_objednavka_ph3.pdf(216.88 kB, 26.10.2023 08:01:35)

Adresa záznamu

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/26236415