Sociální služby pro seniory Šumperk, příspěvková organizace - Centrální nákup kancelářských potřeb pro období 18.4.2022 - 17.4.2024 s požadavkem na poskytování náhradního plnění.
Publikující smluvní strana
Název subjektu:Sociální služby pro seniory Šumperk, příspěvková organizace
Adresa:U sanatoria 2631/25, 78701 Šumperk, CZ
Útvar / Odbor:
Informace o zápisu
ID smlouvy:18693235
ID verze:20091567
Číslo verze:1
Zveřejnění:25.04.2022 08:26:53
Zveřejňující:Sociální služby pro seniory Šumperk, příspěvková organizace
Datová schránka:swtkh5e
Smlouva
Předmět smlouvy:Centrální nákup kancelářských potřeb pro období 18.4.2022 - 17.4.2024 s požadavkem na poskytování náhradního plnění.
Datum uzavření:20.04.2022
První zveřejnění:25.04.2022
Číslo smlouvy / č.j.:PO-75004011-1645S47330
Podepisující osoba:
Hodnota bez DPH:165 289,26 CZK
Hodnota vč. DPH:200 000,00 CZK
Smluvní strany
Verze záznamu
Verze smlouvy:
1
Datum publikace:
25.04.2022
Soubory
Přílohy smlouvy:
75004011-anonym-47330-1650867998.pdf(4.55 MB, 25.04.2022 08:27:18)