Sociální služby pro seniory Šumperk, příspěvková organizace - Centrální nákup kancelářských potřeb pro období 18.4.2022 - 17.4.2024 s požadavkem na poskytování náhradního plnění.

Publikující smluvní strana

Název subjektu:Sociální služby pro seniory Šumperk, příspěvková organizace
IČO:75004011 Hledat IČO
Datová schránka:swtkh5e Hledat datovou schránku
Adresa:U sanatoria 2631/25, 78701 Šumperk, CZ
Útvar / Odbor:

Informace o zápisu

ID smlouvy:18693235
ID verze:20091567
Číslo verze:1
Zveřejnění:25.04.2022 08:26:53
Zveřejňující:Sociální služby pro seniory Šumperk, příspěvková organizace
Datová schránka:swtkh5e

Smlouva

Předmět smlouvy:Centrální nákup kancelářských potřeb pro období 18.4.2022 - 17.4.2024 s požadavkem na poskytování náhradního plnění.
Datum uzavření:20.04.2022
První zveřejnění:25.04.2022
Číslo smlouvy / č.j.:PO-75004011-1645S47330
Podepisující osoba:
Hodnota bez DPH:165 289,26 CZK
Hodnota vč. DPH:200 000,00 CZK

Smluvní strany

Název:ASTRA kancelářské potřeby s.r.o.
IČO:27791661 Hledat IČO
Datová schránka:
Adresa:Kosmonautů 670/68, 734 01 Karviná - Ráj
Útvar / Odbor:

Verze záznamu

Verze smlouvy: 1
Datum publikace: 25.04.2022

Soubory

Přílohy smlouvy: 75004011-anonym-47330-1650867998.pdf(4.55 MB, 25.04.2022 08:27:18)

Adresa záznamu

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/20091567