Město Jindřichův Hradec - Objednávka - Havárie objednacího boxu stravy ve školní jídelně Základní školy Jindřichův Hradec I, Štítného 121. Součástí je dodání nového terminálu Arka včetně upgrade a nastavení software, montáže terminálu na novou kabeláž, zaškolení obsluhy

Publikující smluvní strana

Název subjektu:Město Jindřichův Hradec
IČO:00246875 Hledat IČO
Datová schránka:dc7b3kp Hledat datovou schránku
Adresa:Klášterská 135, 37701 Jindřichův Hradec, CZ
Útvar / Odbor:

Informace o zápisu

ID smlouvy:17301803
ID verze:18617791
Číslo verze:1
Zveřejnění:06.12.2021 12:46:31
Zveřejňující:Město Jindřichův Hradec
Datová schránka:dc7b3kp

Smlouva

Předmět smlouvy:Objednávka - Havárie objednacího boxu stravy ve školní jídelně Základní školy Jindřichův Hradec I, Štítného 121. Součástí je dodání nového terminálu Arka včetně upgrade a nastavení software, montáže terminálu na novou kabeláž, zaškolení obsluhy
Datum uzavření:29.11.2021
První zveřejnění:06.12.2021
Číslo smlouvy / č.j.:
Podepisující osoba:
Hodnota bez DPH:
Hodnota vč. DPH:71 312,56 CZK

Smluvní strany

Název:Veřejná informační služba, spol. s r.o.
IČO:45330344 Hledat IČO
Datová schránka:3229ejj Hledat datovou schránku
Adresa:Farského 638/14, Východní Předměstí, 32600, Plzeň
Útvar / Odbor:

Verze záznamu

Verze smlouvy: 1
Datum publikace: 06.12.2021

Soubory

Přílohy smlouvy: objednavka.rtf(163.01 kB, 06.12.2021 12:47:35)

Adresa záznamu

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18617791