Registr smluv

   
  • Úvod
  • Jak publikovat
    • Metodika
    • Co dělám špatně?
    • Publikační formuláře
    • Aplikační rozhraní ISRS
    • Testovací prostředí
    • Anonymizace dokumentů
  • Podrobné vyhledávání
  • Časté dotazy
    • Právní rámec
    • Technické řešení
    • Otevřená data
    • Popis nasazených úprav

Podrobné vyhledávání

-
-
-
-
-

1) Vyhledávání podle označeného pole nemusí poskytnout úplné výsledky, protože jeho vyplnění není při zveřejňování smlouvy povinné.

2) Přiložené dokumenty, které byly zveřejněny bez textové vrstvy, nebudou prohledány.

Vyhledané smlouvy na základě kritérií

Počet nalezných záznámů 965

Publikující smluvní strana ▲ ▼ Předmět smlouvy ▲ ▼ Poslední verze ▲ ▼ Publikováno ▲ ▼ Hodnota smlouvy ▲ ▼ Smluvní strana(y) ▲ ▼
Městská část Praha 2 Rámcová smlouva o nájmu tiskových a reprografických zařízení a o poskytování souvisejících dodávek a služeb - S170/2017/0052/OI ano 04.04.2018 29 353 220 CZK bez DPH Více smluvních stran Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Pronájem multifunkčních zařízení, Dodatek č. 1 k Nájemní smlouvě ano 22.05.2020 29 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 o poskytování tiskových služeb ano 14.09.2017 28 522 611 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ TISKOVÝCH SLUŽEB k veřejné zakázce „Zajištění komplexních tiskových služeb a reprografického střediska“ ano 02.12.2024 11 348 640 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 poskytování tiskových služeb ano 01.03.2019 9 587 700 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 5 Rámcová dohoda o zajištění kompletních tiskových služeb ano 06.08.2024 9 581 568 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo kultury Smlouva o poskytování servisní a materiálové podpory tiskových řešení ano 01.12.2017 8 049 600 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Český úřad zeměměřický a katastrální RÁMCOVÁ SMLOUVA na „Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK“ ano 19.08.2016 8 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy, příspěvková organizace Nájemní smlouva - „Nájem multifunkčních tiskových zařízení 2016 - 2020“ ano 16.09.2016 7 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. Poskytování tiskových služeb ano 16.12.2022 6 660 778 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Rámcová smlouva č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení ano 26.10.2016 5 700 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest Pronájem multifunkčních tiskových zařízení a o poskytování servisních služeb ano 02.11.2016 5 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Dodatek č. 1 Ke Smlouvě o poskytování servisní a materiálové podpory k multifunkčním zařízením a dodávky tonerů k tiskárnám ze dne 14. 9. 2017 ano 10.09.2020 3 493 875 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Smlouva o poskytování servisní a materiálové podpory k multifunkčním zařízením a dodávky tonerů k tiskárnám. ano 18.09.2017 3 493 875 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 2 Dodatek č. 3 - k Rámcové smlouvě o nájmu tiskových a reprografických zařízení a o poskytování souvisejících dodávek a služeb - náprava smluvních vztahů ano 01.09.2021 3 014 400 CZK bez DPH Více smluvních stran Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy nájemní smlouva - Nájem multifunkčních tiskových zařízení 12/2021-12/2024 ano 01.12.2021 2 650 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Předmětem objednávky je dodávka tiskáren na základě Výzvy č. 8 z rámcové smlouvy č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení ID VZ: 1605775 ano 23.10.2017 1 994 892 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podnikání a inovace Rámcová dohoda - Pronájem a servis multifunkčních tiskových zařízení 2022 ano 25.07.2022 1 900 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo průmyslu a obchodu Rámcová smlouva na nákup kancelářských tiskáren ano 01.11.2016 1 829 022 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ PODPORY PROVOZU A MAINTENANCE MONITOROVACÍHO NÁSTROJE SAFEQ ano 29.10.2020 1 737 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest Smlouva o pronájmu multifunkčních tiskových zařízení a o poskytování servisních služeb ano 01.03.2022 1 600 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví o vypořádání závazků - rámcová sml. na dodávky kancelářských potřeb ano 11.11.2019 1 500 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví o vypořádání závazků - rámcová sml. na dodávky kancelářských potřeb ano 11.11.2019 1 500 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví rámcová smlouva na dodávky kancelářských potřeb ano 19.09.2019 1 500 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zajištění podpory a provozu nástroje SAFE Q ano 26.07.2016 1 430 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 Předmětem dodatku jsou změny, které naplňují definici změny závazku ze smlouvy dle ustanovení § 222 odst. 5 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“). Dodatečné služby v podobě poskytování služby ano 08.03.2024 1 338 843 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy ZAK 24-0144 Dodatek č. 1 k nájemní smlouvě „Pronájem multifunkčních tiskových zařízení do roku 2027 – část 2 ano 04.03.2025 1 326 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ PODPORY PROVOZU A MAINTENANCE MONITOROVACÍHO NÁSTROJE SAFEQ ano 29.10.2024 1 311 600 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Rámcová kupní smlouva na dodávky tonerů ano 04.05.2023 1 149 583 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace SMLOUVA O NÁJMU A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB TISKOVÉ SLUŽBY V SÍDLE IDSK ano 14.05.2025 1 110 748 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podnikání a inovace Objednávka - Pronájem a servis multifunkčních tiskových zařízení 2022 ano 22.08.2022 1 101 600 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Koupě movitých věcí, tj. skartovacích strojů, specifikovaných v předmětné kupní smlouvě ano 21.04.2022 1 075 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Vojenské lesy a statky ČR, s.p. Kupní smlouva - Tiskárny VLS 2021 ano 06.04.2021 1 015 660 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Integrovaná střední škola Cheb, příspěvková organizace Pořízení multifunkčních tiskáren pro ISŠ Cheb RS ano 21.06.2022 923 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Prague City Tourism a.s. Dohoda o vypořádání závazků ano 27.05.2025 890 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Rámcová dohoda - dodávky nábytku - dodatek č. 1 ano 12.06.2023 810 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace kancelářský nábytek ano 24.11.2020 799 951 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví rámcová dohoda - dodávky nábytku ano 23.06.2020 750 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ředitelství vodních cest ČR Nákup multifunkčních tiskových zařízení včetně systému zabezpečeného tisku a servisních služeb - ŘVC - Kancelářská technika (dodávka 3 tiskáren vč. servisu 3 tiskáren po dobu 6 let) ano 07.09.2020 744 330 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Pražská informační služba nákup a prodej tiskových zařízení ano 09.05.2017 725 322 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Gymnázium, Praha 9, Chodovická 2250 Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu 9 ks sad ultrakrátkého projektoru s třídílnou magnetickou školní tabulí včetně příslušenství, vše včetně dopravy, montáže, nastavení, zaškolení, a převést na kupujícího vlastnické právo k předmětu koupě. ano 18.10.2018 717 285 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Vojenské lesy a statky ČR, s.p. Smlouva - Dodávka tonerů ano 31.01.2019 709 562 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Kupní smlouva „Multifunkční tiskárny“ ano 25.09.2020 699 860 CZK bez DPH Více smluvních stran Detail
Národní památkový ústav Kupní smlouva na dodání multifunkčních kopírovacích zařízení ano 24.04.2024 660 100 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 Změna trvání smlouvy, úprava výpovědi, snížení předmětu plnění, úprava vlastnictví licencí - tiskové služby., dodatek číslo 8 ano 29.08.2024 644 628 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Nábytek KNV ano 11.05.2020 633 240 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ústav pro hospodářskou úpravu lesů Brandýs nad Labem Multifunkční tiskárny ano 22.11.2024 544 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká obchodní inspekce Objednávka přenosných tiskáren na základě rámcové smlouvy MPO ano 19.01.2017 519 137 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism Smlouva o zajištění služeb ano 07.10.2019 500 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism Smlouva o zajištění služeb ano 07.10.2019 500 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
  • Na začátek
  • ❮ Předchozí
  • 1
  • ...
  • Následující ❯
  • 10
  • 50
  • 100
  • 500
  • Zpracování cookies
  • Prohlášení o přístupnosti
v1.7.0 • 2023 © Digitální a informační agentura • Informace jsou poskytovány v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.