Registr smluv

   
  • Úvod
  • Jak publikovat
    • Metodika
    • Co dělám špatně?
    • Publikační formuláře
    • Aplikační rozhraní ISRS
    • Testovací prostředí
    • Anonymizace dokumentů
  • Podrobné vyhledávání
  • Časté dotazy
    • Právní rámec
    • Technické řešení
    • Otevřená data
    • Popis nasazených úprav

Podrobné vyhledávání

-
-
-
-
-

1) Vyhledávání podle označeného pole nemusí poskytnout úplné výsledky, protože jeho vyplnění není při zveřejňování smlouvy povinné.

2) Přiložené dokumenty, které byly zveřejněny bez textové vrstvy, nebudou prohledány.

Vyhledané smlouvy na základě kritérií

Počet nalezných záznámů 1329

Publikující smluvní strana ▲ ▼ Předmět smlouvy ▲ ▼ Poslední verze ▲ ▼ Publikováno ▲ ▼ Hodnota smlouvy ▲ ▼ Smluvní strana(y) ▲ ▼
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy Část 2: Pronájem 9ks středně výkonných tiskových zařízení s dokončováním ano 02.01.2025 1 200 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy Část 1: Pronájem 2ks výkonných multifunkčních tiskových zařízení ano 02.01.2025 555 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel RS - Dodávky originálního spotřebního materiálu pro zařízení OKI 2024+ (AVISme 2024001394) ano 31.12.2024 8 900 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Multifunkční zařízení KMB C250i ano 29.05.2025 63 700 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Centrum sociálních služeb Praha 2 Roční objednávka tonerů a náhradních dílů ano 17.01.2025 220 000 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní památkový ústav Objednávka č. 35/2025 - barevný digitální multifunkční stroj Konica Minolta bizhub C300i (formát SRA3+) ano 15.05.2025 84 942 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace SMLOUVA O NÁJMU A POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB TISKOVÉ SLUŽBY V SÍDLE IDSK ano 14.05.2025 1 110 748 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Vojenské lesy a statky ČR, s.p. Servisní a materiálová smlouva pro MFP ano 14.01.2025 900 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Státní zemědělská a potravinářská inspekce Servisní smlouva - 6 ks multifunkčních tiskáren (limit 690 716,40 Kč) ano 30.04.2025 570 840 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Státní zemědělská a potravinářská inspekce Kupní smlouva - 6 multifunkčních tiskáren ano 30.04.2025 381 660 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Služby tiskového prostředí MO - dodatek č. 7 ano 28.05.2025 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Dodavatelská objednávka č. 21091067 pro středisko 2020009 - Sklad ano 02.05.2025 66 766 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Kopie/tisky na pronajatých zařízeních za měsíc prosinec 2024 ano 10.01.2025 65 525 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy Chodbová tiskárna ano 15.05.2025 145 800 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Prague City Tourism a.s. Dohoda o vypořádání závazků ano 27.05.2025 890 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Vojenské lesy a statky ČR, s.p. Dodatek č. 1 ke smlouvě 2024-1186; Servisní a materiálová smlouva pro MFP ano 02.06.2025 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Dodavatelská objednávka č. 21091090 pro středisko 2020006 - Sklad SZM a MTZ ano 02.06.2025 57 230 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 2 Odkup tiskového zařízení VIII. (2 ks)/OFFICE-CENTRUM/5137 ano 17.04.2025 4 177 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Dodavatelská objednávka č. 21091049 pro středisko 1111151 - KS Tonery ano 02.04.2025 84 048 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel 912120 OL Objednáváme tonery do tiskáren OKI (AVISme 2025000491) ano 28.04.2025 54 560 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Kupní smlouva - Zajištění dodávky 10ks tiskáren se startovacími tonery a 10 sad náhradních tonerů (č.j. MSMT-3096/2025-2) ano 03.04.2025 199 890 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský Stolní tiskárny ano 09.05.2025 193 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Pronájem tiskových zařízení kategorií REPRO v období duben - září 2025 ano 07.05.2025 59 322 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 5 Nákup tonerů HP CF ano 22.01.2025 64 946 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 5 Nákup tonerů HP Toner ano 22.01.2025 82 404 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 581000; Čj. MO 342070/2025-5810 - JN (NEN) - Pořízení velkokapacitního skartovacího stroje (IA) ano 16.04.2025 189 668 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městské státní zastupitelství v Praze Nákup tonerů Konica MInolta ano 05.03.2025 79 650 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy ZAK 24-0144 Dodatek č. 1 k nájemní smlouvě „Pronájem multifunkčních tiskových zařízení do roku 2027 – část 2 ano 04.03.2025 1 326 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní technické muzeum Servisní smlouva - MFP Konica Miniolta bizhub C308 S/N A7PY027021774 - OFFICE-CENTRUM ano 07.02.2025 0 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Kopie/tisky na pronajatých zařízeních ano 11.02.2025 60 227 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy Chodbová tiskárna ano 28.03.2025 146 881 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy Nákup kancelářského papíru ano 23.12.2024 169 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Objednávka – Licenční podpora tiskového řešení SafeQ pro rok 2025 - MŠMT ano 23.12.2024 220 800 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Kopie/tisky na pronajatých zařízeních ano 12.03.2025 157 856 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo financí Smlouva o dílo na poskytování servisně-materiálového plnění tiskového zařízení AccurioPress C6100 (AVISme 2025000359) ano 18.02.2025 2 191 400 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo financí Smlouva o dílo na na poskytování servisně-materiálového plnění tiskového zařízení BizHub C 1060 (AVISme 2025000358) ano 18.02.2025 458 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 11 „VZ OKT OI 19/2024 Multifunkční tiskárny – provoz a obměna“, ano 27.02.2025 5 991 682 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní pedagogický institut České republiky (zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků) dodatek č. 3 ke smlouvě o poskytování služeb - OFFICE-CENTRUM s.r.o. ano 24.02.2025 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městské státní zastupitelství v Praze Servisní smlouva 4052504 ano 24.02.2025 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městské státní zastupitelství v Praze Dodatek k smlouvě 4051908 ano 24.02.2025 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 2 Tiskárna A3/OFFICE-CENTRUM ano 24.02.2025 68 976 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městské státní zastupitelství v Praze Nákup MFC tiskáren ano 18.02.2025 64 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Zdravotnické zařízení Ministerstva vnitra Objednávka - kopírky ano 11.12.2024 167 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ TISKOVÝCH SLUŽEB k veřejné zakázce „Zajištění komplexních tiskových služeb a reprografického střediska“ ano 02.12.2024 11 348 640 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Kopie/tisky na pronajatých zařízeních ano 16.12.2024 89 098 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut umění - Divadelní ústav Smlouva o nájmu tiskového zařízení s plným servisně-materiálovým zabezpečením ano 08.01.2025 302 500 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká školní inspekce Kupní smlouva - Obnova multifunkčních tiskáren ano 08.01.2025 1 139 810 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Na základě smlouvy č. 21/600/0520 u Vás objednáváme spotřební materiál pro zařízení OKI. (AVISme 2024001016) ano 03.10.2024 148 102 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Nákup licencí OCR pro tiskové řešení SafeQ ano 01.10.2024 116 160 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Diplomatická akademie Ministerstva zahraničních věcí Objednávka 1 ks multifunkčního kopírovacího zařízení Konica Minolta Bizhub C250i ano 26.09.2024 53 792 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
  • Na začátek
  • ❮ Předchozí
  • 1
  • ...
  • Následující ❯
  • 10
  • 50
  • 100
  • 500
  • Zpracování cookies
  • Prohlášení o přístupnosti
v1.7.0 • 2023 © Digitální a informační agentura • Informace jsou poskytovány v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.