Registr smluv

   
  • Úvod
  • Jak publikovat
    • Metodika
    • Co dělám špatně?
    • Publikační formuláře
    • Aplikační rozhraní ISRS
    • Testovací prostředí
    • Anonymizace dokumentů
  • Podrobné vyhledávání
  • Časté dotazy
    • Právní rámec
    • Technické řešení
    • Otevřená data
    • Popis nasazených úprav

Podrobné vyhledávání

-
-
-
-
-

1) Vyhledávání podle označeného pole nemusí poskytnout úplné výsledky, protože jeho vyplnění není při zveřejňování smlouvy povinné.

2) Přiložené dokumenty, které byly zveřejněny bez textové vrstvy, nebudou prohledány.

Vyhledané smlouvy na základě kritérií

Počet nalezných záznámů 731

Publikující smluvní strana ▲ ▼ Předmět smlouvy ▲ ▼ Poslední verze ▲ ▼ Publikováno ▲ ▼ Hodnota smlouvy ▲ ▼ Smluvní strana(y) ▲ ▼
Město Mělník Koupě multifunkčního zařízení Konica Minolta bizhub 300i ano 23.01.2023 75 578 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Objednáváme u Vás 300 kusů balíků xerografického papíru UPM Office Presentation, A4, 80 g dle cenové nabídky č.NP22000128. Papír je určen na volbu prezidenta 2023. ano 20.01.2023 34 800 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Objednávka - Licenční podpora tiskového systému SafeQ na rok 2023 ano 19.01.2023 360 580 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Tisky na pronajatých zařízeních ano 04.01.2023 90 683 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Centrum sociálních služeb Praha 2 Roční objednávka tonerů ano 03.01.2023 160 000 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Regionální muzeum Mělník, příspěvková organizace Objednávka - Multifunkční zařízení Konica Minolta ano 21.12.2022 92 286 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Dílčí objednávka poskytování licenční podpory na rok 2023 ano 20.12.2022 74 501 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. Dodání Software pro tiskové řešení a poskytnutí licencí ano 16.12.2022 411 864 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. Poskytování tiskových služeb ano 16.12.2022 6 660 778 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní galerie v Praze objednávka: dodávka multifunkční laserové tiskárny ano 14.12.2022 63 490 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Tisky na pronajatých zařízeních ano 12.12.2022 64 598 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Objednávka - zajištění tiskových služeb pro období od 1.1.2023 do 31.12.2023 ano 05.12.2022 1 036 431 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u Vás objednáváme 300 kusů balíků xerografického papíru A4, 80 g, 500 listů UPM Office Presentation. ano 01.12.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Krajský soud v Plzni Objednávka originálních tonerů do tiskáren 11/2022 ano 25.11.2022 229 120 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Servisní smlouva – Easy To Care (E2C) ano 23.11.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Servisní smlouva – Easy To Care (E2C), dodatek číslo 1 Smlouva se tedy uzavírá na dobu určitou do 01. 08. 2025 ano 22.11.2022 94 800 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Mělník Koupě multifunkčního zařízení - Konica Minolta bizhub 300 i ano 22.11.2022 75 578 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Nákup tiskáren ano 21.11.2022 339 540 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Bílina Objednávka vystoupení Leoše Mareše na Májovém jarmarku ano 14.11.2022 420 000 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Objednáváme u Vás tisky na pronajatých zařízeních za období 10/2022 ano 11.11.2022 79 842 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo zahraničních věcí Nákup orig. spotřebního materiálu do tiskových zařízení umístěných na MZV ano 10.11.2022 79 026 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Zdravotnické zařízení Ministerstva vnitra OFFICE-CENTRUM nákup kopírek ano 08.11.2022 298 281 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 223000, OBJEDNÁVKA Čj. MO 55210/2022-5810/8 - pořízení kancelářské techniky a zařízení dle přílohy, sml. č. 21111000424, ag.č. 22106000297. ano 07.11.2022 246 321 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 212000, OBJEDNÁVKA Čj. MO 55210/2022-5810/7 - pořízení kancelářské techniky a zařízení dle přílohy, sml. č. 21111000424, Ag.č. sml.: 22106000297. ano 07.11.2022 124 778 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany RDC - Nákup kancelářské techniky 1.dp ano 04.11.2022 225 151 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Bílina Objednávka multifunkční tiskárny ano 04.11.2022 70 664 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Služby tiskového prostředí MO - dodatek č. 6 ano 04.11.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní galerie v Praze Kupní smlouva: nákup spotřebního materiálu pro laserové tiskárny ano 03.11.2022 241 458 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Nákup kancelářské techniky dle RD. ano 03.11.2022 90 098 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 581000; obj.č. MO 55210/2022-5810/1 nákup kancelářská technika a zařízení dle přílohy č. 1, rámcová dohoda č. 21111000424, ag.č. sml. 22106000297 ano 03.11.2022 82 707 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Výzva č. 1 nákup kancelářé techniky ano 03.11.2022 79 209 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Kancelářská technika ano 01.11.2022 132 142 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Dodávka komponent pro IT ano 01.11.2022 241 976 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany CS KZ-RD Nákup kancelářské techniky dle obj 1/2022 odúčtovat ze SML 22106000297 ano 27.10.2022 37 944 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Výzva k plnění č. 1 k RD Kancelářská technika a zařízení II č. 21111000424 ano 21.10.2022 60 646 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Výzva k objednávce 09/2022 - Nákup kancelářské techniky na základě centrální RD 22106000297 - OFFICE-CENTRUM ano 20.10.2022 64 295 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u vás objednáváme 300 kusů balíku xenografického papíru A4, 80g 500 listů UPM Office Presentation. ano 20.10.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 1. dílčí plnění k RD č. 21111000424 - Kancelářská technika ano 19.10.2022 483 874 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany SpMO 51953/2022-6624 nákup kancelářského zařízení - 1. výzva ano 14.10.2022 442 781 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Jihomoravský kraj SLU - Smlouva na dodávku spotřebního materiálu 006 ano 14.10.2022 53 520 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany objednávka č. 1/2022 KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA A ZAŘÍZENÍ ano 11.10.2022 81 804 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 496000: Rámcová dohoda č. 21111000424 na nákup kancelářské techniky a zařízení - DP 1/2022-4960 ano 11.10.2022 79 996 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 306800 - DP 1 Kancelářská technika ano 10.10.2022 839 953 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 217000 - objednávka č. 1/2022 k centrální RD - kancelářská technika ano 07.10.2022 200 600 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka - kancelářské potřeby - oprava ano 07.10.2022 57 007 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka - kancelářské potřeby ano 07.10.2022 68 566 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 198000 - Nákup kancelářské techniky a zařízení - Plnění z RD č. 21111000424 ano 03.10.2022 79 996 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Oprava 2 ks zařízení ineo+ 227 ano 16.09.2022 37 729 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Hotelová škola Radlická Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí - kopírka ano 07.09.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u Vás objednáváme 300 kusů balíků xerografického papíru A4, 80 g, 500 listů UPM Office Presentation. Je určen na volby do Zastupitelstva městské části a Zastupitelstva hl.m. Prahy konané ano 07.09.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
  • Na začátek
  • ❮ Předchozí
  • 1
  • ...
  • Následující ❯
  • 10
  • 50
  • 100
  • 500
  • Prohlášení o přístupnosti
logo MV
v1.6.1 • 2016 © Ministerstvo vnitra • Informace jsou poskytovány v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.