Registr smluv

   
  • Úvod
  • Jak publikovat
    • Metodika
    • Co dělám špatně?
    • Publikační formuláře
    • Aplikační rozhraní ISRS
    • Testovací prostředí
    • Anonymizace dokumentů
  • Podrobné vyhledávání
  • Časté dotazy
    • Právní rámec
    • Technické řešení
    • Otevřená data
    • Popis nasazených úprav

Podrobné vyhledávání

-
-
-
-
-

1) Vyhledávání podle označeného pole nemusí poskytnout úplné výsledky, protože jeho vyplnění není při zveřejňování smlouvy povinné.

2) Přiložené dokumenty, které byly zveřejněny bez textové vrstvy, nebudou prohledány.

Vyhledané smlouvy na základě kritérií

Počet nalezných záznámů 731

Publikující smluvní strana ▲ ▼ Předmět smlouvy ▲ ▼ Poslední verze ▲ ▼ Publikováno ▲ ▼ Hodnota smlouvy ▲ ▼ Smluvní strana(y) ▲ ▼
Město Mělník Koupě multifunkčního zařízení Konica Minolta bizhub 300i ano 23.01.2023 75 578 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Objednáváme u Vás 300 kusů balíků xerografického papíru UPM Office Presentation, A4, 80 g dle cenové nabídky č.NP22000128. Papír je určen na volbu prezidenta 2023. ano 20.01.2023 34 800 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Objednávka - Licenční podpora tiskového systému SafeQ na rok 2023 ano 19.01.2023 360 580 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Tisky na pronajatých zařízeních ano 04.01.2023 90 683 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Centrum sociálních služeb Praha 2 Roční objednávka tonerů ano 03.01.2023 160 000 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Regionální muzeum Mělník, příspěvková organizace Objednávka - Multifunkční zařízení Konica Minolta ano 21.12.2022 92 286 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Dílčí objednávka poskytování licenční podpory na rok 2023 ano 20.12.2022 74 501 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. Dodání Software pro tiskové řešení a poskytnutí licencí ano 16.12.2022 411 864 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s. Poskytování tiskových služeb ano 16.12.2022 6 660 778 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní galerie v Praze objednávka: dodávka multifunkční laserové tiskárny ano 14.12.2022 63 490 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Tisky na pronajatých zařízeních ano 12.12.2022 64 598 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Objednávka - zajištění tiskových služeb pro období od 1.1.2023 do 31.12.2023 ano 05.12.2022 1 036 431 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u Vás objednáváme 300 kusů balíků xerografického papíru A4, 80 g, 500 listů UPM Office Presentation. ano 01.12.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Krajský soud v Plzni Objednávka originálních tonerů do tiskáren 11/2022 ano 25.11.2022 229 120 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Servisní smlouva – Easy To Care (E2C) ano 23.11.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Servisní smlouva – Easy To Care (E2C), dodatek číslo 1 Smlouva se tedy uzavírá na dobu určitou do 01. 08. 2025 ano 22.11.2022 94 800 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Mělník Koupě multifunkčního zařízení - Konica Minolta bizhub 300 i ano 22.11.2022 75 578 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Nákup tiskáren ano 21.11.2022 339 540 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Bílina Objednávka vystoupení Leoše Mareše na Májovém jarmarku ano 14.11.2022 420 000 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Objednáváme u Vás tisky na pronajatých zařízeních za období 10/2022 ano 11.11.2022 79 842 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo zahraničních věcí Nákup orig. spotřebního materiálu do tiskových zařízení umístěných na MZV ano 10.11.2022 79 026 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Zdravotnické zařízení Ministerstva vnitra OFFICE-CENTRUM nákup kopírek ano 08.11.2022 298 281 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 223000, OBJEDNÁVKA Čj. MO 55210/2022-5810/8 - pořízení kancelářské techniky a zařízení dle přílohy, sml. č. 21111000424, ag.č. 22106000297. ano 07.11.2022 246 321 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 212000, OBJEDNÁVKA Čj. MO 55210/2022-5810/7 - pořízení kancelářské techniky a zařízení dle přílohy, sml. č. 21111000424, Ag.č. sml.: 22106000297. ano 07.11.2022 124 778 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany RDC - Nákup kancelářské techniky 1.dp ano 04.11.2022 225 151 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Bílina Objednávka multifunkční tiskárny ano 04.11.2022 70 664 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Služby tiskového prostředí MO - dodatek č. 6 ano 04.11.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní galerie v Praze Kupní smlouva: nákup spotřebního materiálu pro laserové tiskárny ano 03.11.2022 241 458 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Nákup kancelářské techniky dle RD. ano 03.11.2022 90 098 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 581000; obj.č. MO 55210/2022-5810/1 nákup kancelářská technika a zařízení dle přílohy č. 1, rámcová dohoda č. 21111000424, ag.č. sml. 22106000297 ano 03.11.2022 82 707 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Výzva č. 1 nákup kancelářé techniky ano 03.11.2022 79 209 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Kancelářská technika ano 01.11.2022 132 142 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Dodávka komponent pro IT ano 01.11.2022 241 976 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany CS KZ-RD Nákup kancelářské techniky dle obj 1/2022 odúčtovat ze SML 22106000297 ano 27.10.2022 37 944 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Výzva k plnění č. 1 k RD Kancelářská technika a zařízení II č. 21111000424 ano 21.10.2022 60 646 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Výzva k objednávce 09/2022 - Nákup kancelářské techniky na základě centrální RD 22106000297 - OFFICE-CENTRUM ano 20.10.2022 64 295 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u vás objednáváme 300 kusů balíku xenografického papíru A4, 80g 500 listů UPM Office Presentation. ano 20.10.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 1. dílčí plnění k RD č. 21111000424 - Kancelářská technika ano 19.10.2022 483 874 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany SpMO 51953/2022-6624 nákup kancelářského zařízení - 1. výzva ano 14.10.2022 442 781 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Jihomoravský kraj SLU - Smlouva na dodávku spotřebního materiálu 006 ano 14.10.2022 53 520 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany objednávka č. 1/2022 KANCELÁŘSKÁ TECHNIKA A ZAŘÍZENÍ ano 11.10.2022 81 804 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 496000: Rámcová dohoda č. 21111000424 na nákup kancelářské techniky a zařízení - DP 1/2022-4960 ano 11.10.2022 79 996 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 306800 - DP 1 Kancelářská technika ano 10.10.2022 839 953 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 217000 - objednávka č. 1/2022 k centrální RD - kancelářská technika ano 07.10.2022 200 600 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka - kancelářské potřeby - oprava ano 07.10.2022 57 007 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka - kancelářské potřeby ano 07.10.2022 68 566 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 198000 - Nákup kancelářské techniky a zařízení - Plnění z RD č. 21111000424 ano 03.10.2022 79 996 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Oprava 2 ks zařízení ineo+ 227 ano 16.09.2022 37 729 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Hotelová škola Radlická Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí - kopírka ano 07.09.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u Vás objednáváme 300 kusů balíků xerografického papíru A4, 80 g, 500 listů UPM Office Presentation. Je určen na volby do Zastupitelstva městské části a Zastupitelstva hl.m. Prahy konané ano 07.09.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Základní škola Praha 5 - Řeporyje Nákup PC ano 25.08.2022 229 600 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u Vás objednáváme 300 kusů balíků xerografického papíru A4, 80 g, 500 listů UPM Office Presentation. ano 25.08.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podnikání a inovace Objednávka - Pronájem a servis multifunkčních tiskových zařízení 2022 ano 22.08.2022 1 101 600 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 navýšení počtu zařízení MFZ a MFZ III.-kopírovací/tiskové služby, dodatek číslo 2 ano 16.08.2022 453 642 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Dodatek č.1 RD na dodávky kancelářské techniky a zařízení II. ano 12.08.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Služby tiskového prostředí MO - dodatek č. 5 ano 02.08.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 184100 - VZ 137 - Kancelářská technika - výzva k RD č. 201060372 ano 02.08.2022 256 919 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Servisní smlouva – Easy To Care (E2C) - dodatek č. 1 k servisní smlouvě, jejímž předmětem v případě nefunčknosti zařízení je servisních smluv ve znění pozdějších dodatků ukončena. ano 01.08.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany výzva č. 1 nákup kancelářské techniky ano 01.08.2022 163 217 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Neratovice Servisní smlouva, dodatek číslo 6 ano 01.08.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podnikání a inovace Rámcová dohoda - Pronájem a servis multifunkčních tiskových zařízení 2022 ano 25.07.2022 1 900 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Metropolitní zdravotnický servis, příspěvková organizace koupě multifunkční tiskárny ano 24.07.2022 105 743 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 2. dílčí plnění k RD č. 201060301 - Kancelářská technika ano 19.07.2022 72 467 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 229800 - Kancelářská technika a zařízení ano 14.07.2022 116 196 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Dílčí objednávka (výzva k plnění) na základě RD č. 201060372 - kancelářská technika ano 13.07.2022 83 272 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany RD na nákup kancelářské techniky a zařízení ano 29.06.2022 20 534 900 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Integrovaná střední škola Cheb, příspěvková organizace Pořízení multifunkčních tiskáren pro ISŠ Cheb RS ano 21.06.2022 923 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 551240 Kancelářská technika, RD 201060372 ano 14.06.2022 77 864 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Mnichovo Hradiště Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí - Smlouva č. 3052216 ano 09.06.2022 47 616 CZK bez DPH Office-centrum s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 169200 - Nákup kancelářské techniky pro zabezpečení potřeb APRPA dle RD č. 201060372 ano 02.06.2022 71 251 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 dodatek č.3-změna termínu a místa plnění, cena za provoz zařízení a za kopírovací/tiskové služby, dodatek číslo 3 ano 01.06.2022 233 800 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 Na základě smlouvy č. 2017/00909/OI o poskytování tiskových služeb u Vás objednáváme 300 kusů balíků xerografického papíru A4, 80 g, 500 listů UPM Office Presentation. ano 01.06.2022 19 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 10 dodatek č.4 - navýšení počtu zařízení, dodatek číslo 4 ano 30.05.2022 76 120 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Prague City Tourism a.s. Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí - 2 ks multifunkčního tiskového zařízení ano 26.05.2022 107 160 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podnikání a inovace Dodatek č. 1 Smlouvy o poskytování služeb ano 19.05.2022 80 730 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podnikání a inovace Zajištění pronájmu multifunkčních tiskových zařízení ano 16.05.2022 120 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany 551210 Nákup kancelářské techniky a zařízení, obj. 1-201060372 ano 10.05.2022 73 532 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Nákup kancelářské techniky dle Rámcové dohody č. 201060372, DP č.1 ano 09.05.2022 63 440 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany DP Kancelářská technika 203/2022-7214 ano 09.05.2022 60 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Služby tiskového prostředí MO - dodatek č.3 ano 05.05.2022 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Koupě movitých věcí, tj. skartovacích strojů, specifikovaných v předmětné kupní smlouvě ano 21.04.2022 1 075 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Zdravotnické zařízení Ministerstva vnitra Multifunkce Brother MFC ano 20.04.2022 298 281 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka - kancelářské potřeby ano 19.04.2022 98 880 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Základní škola Praha - Běchovice Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí (tiskárna ŠD) ano 19.04.2022 Neuvedeno Více smluvních stran Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka - kancelářské potřeby - opravená verze ano 19.04.2022 96 333 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - nábytek ano 12.04.2022 77 884 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Dílčí smlouva - Dodávka nábytku pro resort dopravy 2019-2022 ano 11.04.2022 59 585 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace objednávka - kancelářský nábytek Hradec Kr. ano 11.04.2022 137 570 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - nábytek ano 07.04.2022 75 088 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Dílčí smlouva z Rámcové dohody ,,Dodávky kancelářského nábytku pro resort dopravy 2019-2022´´ ano 07.04.2022 181 070 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - kancelářský nábytek ano 04.04.2022 58 653 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - kancelářský nábytek ano 04.04.2022 62 352 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - kancelářský nábytek ano 04.04.2022 54 212 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka dílenských skříní ano 04.04.2022 65 619 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - kancelářský nábytek ano 04.04.2022 50 768 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Nemocnice Nymburk s.r.o. Dodávka komponent pro IT ano 01.04.2022 112 424 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Dílčí smlouva z Rámcové dohody ,,Na dodávky kancelářského nábytku pro resort dopravy 2019-2022´´ ano 01.04.2022 179 837 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Centrum sociálních služeb Praha 2 Objednávka tiskárny ano 29.03.2022 59 895 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Objednávka - obměna projekční techniky - radnice ano 16.03.2022 76 242 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Správa železnic, státní organizace Objednávka - kancelářský nábytek ano 16.03.2022 174 044 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
  • Na začátek
  • ❮ Předchozí
  • 1
  • ...
  • Následující ❯
  • 10
  • 50
  • 100
  • 500
  • Prohlášení o přístupnosti
logo MV
v1.6.1 • 2016 © Ministerstvo vnitra • Informace jsou poskytovány v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.