Registr smluv

   
  • Úvod
  • Jak publikovat
    • Metodika
    • Co dělám špatně?
    • Publikační formuláře
    • Aplikační rozhraní ISRS
    • Testovací prostředí
    • Anonymizace dokumentů
  • Podrobné vyhledávání
  • Časté dotazy
    • Právní rámec
    • Technické řešení
    • Otevřená data
    • Popis nasazených úprav

Podrobné vyhledávání

-
-
-
-
-

1) Vyhledávání podle označeného pole nemusí poskytnout úplné výsledky, protože jeho vyplnění není při zveřejňování smlouvy povinné.

2) Přiložené dokumenty, které byly zveřejněny bez textové vrstvy, nebudou prohledány.

Vyhledané smlouvy na základě kritérií

Počet nalezných záznámů 1329

Publikující smluvní strana ▲ ▼ Předmět smlouvy ▲ ▼ Poslední verze ▲ ▼ Publikováno ▲ ▼ Hodnota smlouvy ▲ ▼ Smluvní strana(y) ▲ ▼
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zajištění podpory a provozu nástroje SAFE Q ano 26.07.2016 1 430 500 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní galerie kupní smlouva ano 28.07.2016 252 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo zahraničních věcí Nákup 5 kusů kopírovacích strojů ano 09.08.2016 397 405 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní technické muzeum Barevná multifunkční tiskárna/kopírovací stroj Konica Minolta bizhub C368 ano 16.08.2016 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Tomáš Liška, jednatel společnosti Detail
Český úřad zeměměřický a katastrální DODATEK Č. 1 K RÁMCOVÉ SMLOUVĚ na Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK ano 19.08.2016 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Český úřad zeměměřický a katastrální RÁMCOVÁ SMLOUVA na „Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK“ ano 19.08.2016 8 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj Objednávka tonerů na základě rámcové smlouvy „Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK“ ano 06.09.2016 117 809 CZK bez DPH OFFICE CENTRUM s.r.o. Detail
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy, příspěvková organizace Nájemní smlouva - „Nájem multifunkčních tiskových zařízení 2016 - 2020“ ano 16.09.2016 7 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro Jihočeský kraj Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK ano 27.09.2016 36 085 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Státní zemědělský intervenční fond Podpora tiskového systému SZIF na 48 měsíců - Podpora tiskového systému SZIF na 48 měsíců - maintenance a SLA ano 30.09.2016 2 294 523 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro Zlínský kraj Objednávka tiskáren ano 05.10.2016 119 531 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro Zlínský kraj Objednávka tonerů ano 05.10.2016 212 202 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro Ústecký kraj Objednávka na dodání tonerů do tiskáren OKI C822dn a Brother HL-5450DN ano 18.10.2016 75 533 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Rámcová smlouva č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení ano 26.10.2016 5 700 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo průmyslu a obchodu Rámcová smlouva na nákup kancelářských tiskáren ano 01.11.2016 1 829 022 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest Pronájem multifunkčních tiskových zařízení a o poskytování servisních služeb ano 02.11.2016 5 000 000 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Český úřad zeměměřický a katastrální DODATEK Č. 2 K RÁMCOVÉ SMLOUVĚ na Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK ano 04.11.2016 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo zahraničních věcí Dodání kopírovacího stroje ano 24.11.2016 79 255 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo kultury Dodání 7 kusů vnitřních sešívacích finišerů do zařízení Konica Minolta Bizhub C284 včetně montáže. ano 24.11.2016 150 220 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Drážní inspekce Multifunkční zařízení - MFP ano 24.11.2016 97 041 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Ministerstvo financí Dodávka spotřebního materiálu do multifunkční kopírky - Letenská (polygrafie) (AVISme 2016000302) ano 29.11.2016 218 110 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro Jihomoravský kraj Objednávka tonerů na základě rámcové smlouvy „Dodávky tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK“ ano 08.12.2016 224 973 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Státní zemědělská a potravinářská inspekce Nákup multifunkčního zařízení (kopírka/tiskárna) ano 08.12.2016 73 464 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví kancelářský nábytek ano 12.12.2016 51 105 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví rámcová smlouva - dodávky vybavení kanceláří a spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku ano 14.12.2016 94 503 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro hlavní město Prahu Katastrální úřad pro hlavní město Prahu - Objednávka 40 ks tonerů TN -3480 do tiskáren HL 5100 ano 15.12.2016 69 560 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro hlavní město Prahu Katastrální úřad pro hlavní město Prahu - Dodávka tiskáren a tonerů pro rezort ČÚZK ano 15.12.2016 52 170 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Katastrální úřad pro hlavní město Prahu Katastrální úřad pro hlavní město Prahu - Objednávka 40ks tonerů BT-TN 3380 ano 15.12.2016 69 560 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví nákup kancel.nábytku a potřeb ano 15.12.2016 202 852 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví nákup kancel.nábytku ano 15.12.2016 63 760 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní institut pro další vzdělávání Nákup multifunkčních zařízení ano 16.12.2016 354 160 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Výzva k plnění č. 1 z RS č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení ano 03.01.2017 169 968 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Národní technické muzeum Smlouva kupní a Smlouva o poskytnutí služeb pro barevnou multifunkční tiskárnu/kopírovací stoj Konica Minolta bizhub C368 ano 03.01.2017 136 868 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví nákup kancelářského nábytku ano 05.01.2017 127 416 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká obchodní inspekce Objednávka přenosných tiskáren na základě rámcové smlouvy MPO ano 19.01.2017 519 137 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Výzva k plnění č. 2 z RS 4600001469 - dodávka tiskáren na základě Výzvy č. 2 z rámcové smlouvy č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení ano 20.01.2017 120 799 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Statutární město Hradec Králové kupní smlouva - 2 ks MFZ ano 24.01.2017 63 400 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Odborná instalace tiskáren Konica Minolta C308 v rámci CS (AVISme 2016000182) ano 02.02.2017 227 500 CZK bez DPH OFFICE-centrum s.r.o. Detail
Česká obchodní inspekce Dodatek č. 2 ke smlouvě č. 936/2015 ano 07.02.2017 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Objednáváme u Vás počítačky, třídičky bankovek a mincí. (AVISme 2016000222) ano 15.02.2017 152 475 CZK bez DPH OFFICE-centrum s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Objednáváme u Vás, dle cenové nabídky, dodání tonerů do kopírovacích strojů Sharp a Konica Minolta, dle níže uvedené tabulky. Doprava je zahrnutá v ceně zdarma. (AVISme 2016000266) ano 17.02.2017 80 450 CZK bez DPH OFFICE-centrum s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Předmětem objednávky je dodávka tiskáren na základě Výzvy č. 3 z rámcové smlouvy č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení. ano 28.02.2017 79 549 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Nájem tiskových zařízení ano 08.03.2017 23 293 565 CZK s DPH Office-centrum s.r.o.\n\n Detail
Ministerstvo zahraničních věcí Spotřební materiál pro kopírovací stroje MINOLTA ano 20.03.2017 150 500 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - obnova majetku v kancelářích pro OSSZ Benešov včetně dopravy a montáže ano 29.03.2017 86 081 CZK s DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Výzva k plnění č. 4 k RS 4600001469 - Předmětem objednávky je dodávka tiskových a multifunkčních zařízení ano 06.04.2017 74 778 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - kancelářské židle pro nový objekt PSSZ v Příbrami ano 12.04.2017 258 559 CZK s DPH Office -Centrum, s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - razítka pro pracoviště ČSSZ pro Prahu a Střední Čechy ano 24.04.2017 185 569 CZK s DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví dodávka kancelářského zařízení a potřeb podle rámcové smlouvy ano 03.05.2017 56 943 CZK bez DPH Office-Centrum s.r.o. Detail
Ministerstvo zahraničních věcí Nákup 4 kusů kopírovacích strojů Konica Minolta model Bizhub C364e ano 05.05.2017 364 452 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Pražská informační služba nákup a prodej tiskových zařízení ano 09.05.2017 725 322 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha-Kolovraty Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí č. 305172 ano 10.05.2017 Neuvedeno OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Velkokapacitní skartovací stroje (AVISme 2017000291) ano 21.05.2017 1 342 300 CZK bez DPH OFFICE-centrum s.r.o. Detail
Centrum sociálních služeb Praha 2 Objednávka tonerů ano 01.06.2017 104 865 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Mnichovo Hradiště Nájemní smlouva o nájmu movitých věcí - multifunkční tiskárna s barevným skenerem ano 02.06.2017 1 568 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Státní zemědělský intervenční fond Podpora multifunkčních zařízení DEVELOP - Podpora multifunkčních zařízení DEVELOP na 34 měsíců ano 05.06.2017 6 660 000 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - kancelářská křesla pro PSSZ Praha 8, Trojská 1997/3a ano 09.06.2017 81 893 CZK s DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - odvoz a ekologická likvidace majetku pro pracoviště ČSSZ pro Prahu a Střední Čechy ano 09.06.2017 100 000 CZK s DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
ÚMČ Praha-Libuš Registr smluv - kupní smlouva na dodávku 2 ks multifunkčních zařízení ano 14.06.2017 141 916 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM, s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Nájem tiskových zařízení - Dodatek č. 1 ano 03.07.2017 23 293 565 CZK s DPH Office-centrum s.r.o.\n\n Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - kartotéky Bisley 3643 (BS4E/A4) pro OSSZ Praha-západ ano 27.07.2017 110 440 CZK bez DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
ČBÚ-Registr-smluv (Český báňský úřad) Barevný multifunkční digitální stroj KM, Develop INEO+227 ( A3 ) pro OBÚ v Ostravě ano 02.08.2017 49 980 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
ČBÚ-Registr-smluv (Český báňský úřad) Barevný multifunkční digitální stroj KM, Develop INEO+227 ( A3 ) ano 02.08.2017 49 980 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - 4 zásuvkové kartotéky G2420 (pro OSSZ Příbram) ano 09.08.2017 62 446 CZK bez DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví Objednávka RS00009875/31 ano 22.08.2017 106 690 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel (AVISme SML:17/600/0224) (AVISme 2017000957) ano 30.08.2017 Neuvedeno OFFICE-centrum s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - kartotéky Bisley 3643 (BS4E/A4) pro OSSZ Praha-západ ano 14.09.2017 110 441 CZK bez DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Městská část Praha 3 o poskytování tiskových služeb ano 14.09.2017 28 522 611 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - kartotéky formát A4 pro PSSZ Praha 8 ano 15.09.2017 83 260 CZK bez DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Smlouva o poskytování servisní a materiálové podpory k multifunkčním zařízením a dodávky tonerů k tiskárnám. ano 18.09.2017 3 493 875 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany Kancelářská technika a zařízení - nákup II ano 26.09.2017 18 079 001 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví rámcová dohoda - dodávky spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku ano 02.10.2017 1 600 000 CZK bez DPH Office-Centrum s.r.o. Detail
Městská část Praha 2 Objednávka nákup tiskáren - O170/2017/0131/OI ano 04.10.2017 398 419 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Energetický regulační úřad Objednávka - zobrazovací zařízení ano 05.10.2017 98 790 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Rámcová dohoda na dodávky spotřebního materiálu pro tisková zařízení Konica Minolta č. ONL/MO/2017/02 - 2. část - dodávky spotřeb. materiálu ano 11.10.2017 296 863 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - konferenční židle pro PSSZ Trojská ano 17.10.2017 77 086 CZK bez DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Objednáváme u Vás Xerograf. papír. (AVISme 2017001077) ano 17.10.2017 160 200 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Město Mělník Kupní smlouva - kopírovací stroj ano 18.10.2017 136 175 CZK bez DPH OFFICE - CENTRUM s.r.o. Detail
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Předmětem objednávky je dodávka tiskáren na základě Výzvy č. 8 z rámcové smlouvy č. 4600001469 na dodávku tiskových a multifunkčních tiskových zařízení ID VZ: 1605775 ano 23.10.2017 1 994 892 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Institut postgraduálního vzdělávání ve zdravotnictví plnění z rámcové smlouvy č. I/055-2017 - dodávka kancelářských potřeb ano 13.11.2017 65 395 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM Detail
Krajská zdravotní, a.s. 1853/17 Rámcová smlouva Kancelářské potřeby_881 ano 14.11.2017 5 138 163 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká správa sociálního zabezpečení Objednávka - zhotovení razítek pro pracoviště ČSSZ pro Prahu a Střední Čechy ano 14.11.2017 90 087 CZK bez DPH Office - Centrum, s.r.o. Detail
Ministerstvo průmyslu a obchodu Servisní zásah na stroji bizhub 364e ano 16.11.2017 63 101 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 822000, obj. č.: MO 198751/42/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 86 242 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 644000, obj. č.: MO 198751/29/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha A až C objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 167 555 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 510400, obj. č.: MO 198751/34/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 98 615 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 231600, obj. č.: MO 198751/25/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 207 516 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 551240, obj. č.: MO 198751/28/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 99 994 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 349300, obj. č.: MO 198751/27/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 66 926 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 708400, obj. č.: MO 198751/18/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 116 603 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 551200, obj. č.: MO 198751/35/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 70 725 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 783000, obj. č.: MO 198751/44/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 66 531 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 485400, obj. č.: MO 198751/43/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 20.11.2017 79 267 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Městská část Praha 9 Kupní smlouva - nákup nábytku ano 20.11.2017 131 932 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Úřad práce ČR - krajská pobočka v Jihlavě - kontaktní pracoviště Jihlava (Úřad práce České republiky) nákup multifunkčních tiskáren ano 21.11.2017 129 158 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Generální ředitelství cel Dodávka multifunkční barevné tiskárny KONICA MINOLTA bizhub C558 (AVISme 2017001207) ano 23.11.2017 124 082 CZK bez DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 421500, obj. č.: MO 198751/47/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 27.11.2017 66 828 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 325500, obj. č.: MO 198751/55/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 27.11.2017 149 091 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 496000, obj. č.: MO 198751/54/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 27.11.2017 149 715 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
Česká republika - Ministerstvo obrany NS 828000, obj. č.: MO 198751/46/2017-5810, nákup kancelářské techniky viz příloha objednávky, smlouva 171050341. ano 27.11.2017 149 774 CZK s DPH OFFICE-CENTRUM s.r.o. Detail
  • Na začátek
  • ❮ Předchozí
  • 1
  • ...
  • Následující ❯
  • 10
  • 50
  • 100
  • 500
  • Zpracování cookies
  • Prohlášení o přístupnosti
v1.7.0 • 2023 © Digitální a informační agentura • Informace jsou poskytovány v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.