Podrobné vyhledávání
1) Vyhledávání podle označeného pole nemusí poskytnout úplné výsledky, protože jeho vyplnění není při zveřejňování smlouvy povinné.
2) Přiložené dokumenty, které byly zveřejněny bez textové vrstvy, nebudou prohledány.
Vyhledané smlouvy na základě kritérií
Počet nalezných záznámů 247
Publikující smluvní strana ▲ ▼ | Předmět smlouvy ▲ ▼ | Poslední verze ▲ ▼ | Publikováno ▲ ▼ | Hodnota smlouvy ▲ ▼ | Smluvní strana(y) ▲ ▼ | |
---|---|---|---|---|---|---|
SUDOP PRAHA a.s. | II/228 Jesenice - Rakovník | ano | 01.09.2017 | 4 858 500 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | D1, km 182 – 220, modernizace a výstavba telematických systémů, technicko – ekonomická studie | ano | 15.08.2018 | 2 877 000 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | I/55 Břeclav, obchvat - doplnění DÚR a IČ pro ÚR | ano | 14.09.2018 | 4 238 000 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Středočeský kraj | Okružní křižovatka II/110 a II/112 a silnice II/112“ - PD | ano | 21.09.2018 | 1 602 000 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | D10 MÚK Satalice-MÚK Radonice: Zkapacitnění na 6-ti pruh TS a proces EIA | ano | 15.10.2018 | 3 918 500 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | I/55 Břeclav, obchvat, Majetkoprávní vypořádání stavby | ano | 11.01.2019 | Neuvedeno | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | I/55 Břeclav, obchvat, Majetkoprávní vypořádání stavby | ano | 11.01.2019 | 5 200 134 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | Rámcová smlouva na TDI (2017) | ano | 28.01.2019 | 197 428 000 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | D52 5204.2 Nová Ves - VN Nové Mlýny, DUR/IČ k UR | ano | 01.02.2019 | 8 252 800 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |
Ředitelství silnic a dálnic ČR | I/20 Chválenice, přeložka - DÚR+IČ | ano | 08.03.2019 | 7 990 000 CZK bez DPH | Více smluvních stran | Detail |