49006104 upr. v1 Naše DIC: xxxxx Naše IČ:xxxxx Firma Ústav teorie informace, a automatizace AV C R, v.v.i Pod vodárenskou věži 1143/4 182 08 Praha 8 - Libeň Vaše IC:67985556 Vaše DIC: CZ67985556 Očekáváme Vaše potvrzeni zakázky Objednávka (nc) 49006104 / 645 Nákupčí: Tel.: Fax.: E-mail: Dodavatel č. xxxxx DUNS: xxxxx ze dne: 20.09.201Í vytištěno: Kontaktni partner u dodavatele: RNDr. Antonin Otáhal, CSc., tel.: xxxxxx Určeno pro: xxxxxx Na základě této objednávky dochází ke vzniku občanskoprávního závazkového vztahu. Pro přijetí objednávky a tedy pro uzavření smlouvy je nutno vrátit jednu kopii této objednávky řádně podepsanou oprávněnými osobami. Za přijetí objednávky a uzavření smlouvy se považuje také, pokud dodavatel zahájí činnosti, které směřují ke splnění zakázky a povinností dodavatele dle této objednávky. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Prosíme, uvádějte číslo objednávky, Vaše číslo dodavatele, číslo a název materiálu na všech Vašich účtech (na faktuře i číslo dodacího listu), v dodacích listech i ve Vaší korespondenci. Strana 1/( 6) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ V případě, že dodavatel dodá zboží dvojího užití podle přílohy I. nařízení Komise EU č.1382/2014 a ve smyslu právních předpisů USA, ECCN (Export Control Classification Number), EAR (Export Administration Reulation), zněni/text: je dodavatel povinen uvést na faktuře následující DUAL USE GOODS. Poz. Materiál č. Název Místo určení Množství MJ Cena za MJ Typ vozu Hodnota Měna 001 4 1,00 JV xxxxxxxx CZK Útia - Vorentwicklung - věda a výzkum Objednáváme u vás xxxxxx na období 09 - 12/2018 v hodnotě xxxx,- Kč /navazující spolupráce k obj. 49003504/, a to na základě vaší cenové nabídky č.: xxx/2018 ze dne 06.08.2018 a dále dle platného Ceníku služeb pro oblast "E" a období r. 2018 - 2019. \ C.potřeby: 1002777384 6041 Určeno pro: xxxxx Místo vykládky: M12B 9 326814700 6041 002 1,00 JV xxxxxxx CZK Útia - SK 4 92 Objednáváme u vás vývoj nástrojů pro testování rozhraní HMI na jízdním simulátoru pro odd. EBK xxxxxx na projektu SK 492 na období 09 - 12/2018 v hodnotě xxxxxxx Kč /navazující spolupráce k obj. 49003504/, a to na základě vaší cenové nabídky č.: xxx/2018 ze dne 06.08.2018 a dále dle platného Ceníku služeb pro oblast "E" a období r. 2018 - 2019.. C.potřeby: 1002777384 6041 Určeno pro: xxxxxx Místo vykládky: M12B 2 326814700 6041 Celková cena netto bez DPH xxxx CZK Dodatečné informace k odvolávce: zakázka 40021343 40024175 číslo.hl.knihy 43020001 43020001 středisko 6041 6041 cena xxxxxx CZK Místo určení: Strana 2/( 6) Termín dodání: 31.12.2018 SPECIFIKACE PODMÍNEK: Dodací podmínky - obecně platné dle INCOTERMS 2010 - DAP Mlada Boleslav Platební podmínky: Spl. do 30 dnů od data fa. po dodání zboží/výkonu Právní vztahy Na základě této objednávky dochází ke vzniku občanskoprávního závazkového vztahu, jehož předmětem je poskytování služeb dodavatelem objednateli. Naše dodací adresa: xxxxxxx Strana 3/( 6) Požadavky koncernu xxxxx vzhledem k dlouhodobě udržitelnému rozvoji ve vztazích k obchodním partnerům. Požadavky na dodavatele vzhledem k dlouhodobě udržitelnému rozvoji upřesňují očekávání koncernu xxxxxxx, jakým způsobem se mají chovat naši obchodní partneři, kteří se podílejí na utváření našich produktů, v rámci vlastní podnikatelské činnosti ve vztahu k dlouhodobě udržitelnému rozvoji. Celý text požadavků na dodavatele naleznete na adrese http://www.xxxxx.com v rubrice „dlouhodobě udržitelný rozvoj" (Nachhaltigkeit, Sustainability). Pokud vystavíte nabídku na xxxxxxx nebo realizujete objednávku, potvrzujete tímto jednáním souhlas s dodavatelskými podmínkami včetně tématu dlouhodobého rozvoje. Společnost xxxxx je oprávněna uhradit českou DPH uplatněnou dodavatelem na účet jeho správce daně a nikoliv na účet dodavatele. Společnost xxxxxx je povinna dodavatele informovat o platbě na účet jeho správce daně. Toto opatření se použije podle českého zákona o DPH pouze pro plnění poskytnutá českým plátcem DPH a přijatá společností xxxxxx s místem plnění v České republice. Dodavatel není oprávněn své pohledávky vůči společnosti xxxxxxx postoupit nebo zastavit. Na žádost společnosti xxxxxx je dodavatel povinen prokázat, že je majitelem účtu, na který maj í být hrazeny platby podle této objednávky, či jakéhokoli jiného účtu, který používá v obchodním styku se společností xxxxxx. Do náležitého prokázání této skutečnosti je společnost xxxxxx oprávněna zadržet platby. Uveřej ňování v registru smluv V případě, že je dodavatel subjektem dle § 2 zákona č. 340/2015, o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „zákon o registru smluv") a tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona o registru smluv, zavazuje se dodavatel, že zajistí uveřejnění smlouvy v registru smluv do 5 dnů od doručení podepsané smlouvy a bez zbytečného odkladu zašle xxxxxxx potvrzení o uveřejnění smlouvy dle § 5 odst. 4 zákona o registru smluv. Dodavatel není oprávněn své pohledávky vůči společnosti xxxxxx postoupit nebo zastavit. Neuplatní se článek VII. odst. 4 Všeobecných nákupních podmínek xxxxxxx, verze CZ 12/12, resp. článek III. odst. 4 Nákupních podmínek xxxxxx (objednavatel) pro výrobní nákup 11/01. V návaznosti na bod VI - Dodání zboží Nákupních podmínek xxxxxxx Strana 4/( 6) xxxxxx (objednavatel) pro výrobní materiál: Prodávající (dodavatel) ze země mimo území EU (např. CH, MX, JP, ZA, ...) uvede na faktuře prohlášení o původu zboží v následu- jícím znění: "Vývozce výrobků uvedených v tomto dokumentu (číslo povolení ...) prohlašuje, že kromě zřetelně označených, mají tyto výrobky preferenční původ v Pokud hodnota zásilky přesahuje 6.000 EUR, je nutné přiložit k zásilce řádně vyplněné a příslušným orgánem potvrzené průvodní osvědčení EUR.1. Schválený vývozce je oprávněn vystavit prohlášení na faktuře bez ohledu na hodnotu zásilky. Prodávaj ící (dodavatel) v rámci EU vystaví dlouhodobé prohlášení dodavatele dle Nařízení rady č. 1207/2001, eventuelně jednorázové prohlášení vždy pro každou dodávku samostatně. K vystavení dlouhodobého prohlášení je každý prodávající (dodavatel) písemně vyzván jednou ročně oddělením FRS. Dodavatel je povinen předložit spolu se zkušebním protokolem k prvnímu vzorku také platný evidenční list bezpečnostních údajů daného materiálu z hlediska ochrany osob, životního prostředí a manipulace s nebezpečnými látkami. Označování obalů nebezpečných chemických látek a přípravků, poskytování bezpečnostních listů a registrace chemických látek: Dodavatel je povinen u všech dodávek objednavateli dodržet všechna ustanovení všech příslušných českých a evropských právních a technických předpisů, zejména: Zákona č. 356/2003 Sb., o chemických látkách a chemických přípravcích, v platném znění (změny v zákonech č. 434/2005 Sb. a č. 371/2008 Sb.), vyhlášky Ministerstva průmyslu a obchodu č. 232/2004 Sb., o způsobu provedení a označení obalů nebezpečných chemických látek a přípravků, Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registraci, hodnocení, povolování a omezování chemických látek (REACH) ve znění pozdějších změn a přílohy č. II Nařízení „Pokyny k sestavení bezpečnostních listů", Zákona č. 102/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů a v úplném znění Zákona č. 348/2004 Sb. O obecné bezpečnosti výrobků, Zákona č. 477/2001 Sb. O obalech, v platném znění, Zákona č. 185/2001 Sb. O odpadech, v platném znění, Zákona č. 86/2002 Sb. O ochraně ovzduší, v platném znění. Dodavatel je povinen na každém samostatném balení uvádět v českém jazyce všechny údaje požadované všemi příslušnými českými a evropskými právními a technickými předpisy. Dodavatel je povinen nahradit objednavateli všechny škody způsobené Strana 5/( 6) tím, že dodavatel nedodrží ustanovení všech příslušných českých a evropských právních nebo technických předpisů. Dodavatel je povinen ihned informovat objednavatele o změnách a průběžně mu poskytovat originály bezpečnostních listů k nebezpečné chemické látce nebo přípravku po každé změně údajů. Dodavatel je povinen poskytovat bezpečnostní listy v českém jazyce a od 01.11.2008 pouze ve formě stanovené přílohou č. II k Nařízení ES č. 1907/2006. Od 01.01.2009 je dodavatel s obchodním zastoupením (sídlem) na území EU povinen zajistit splnění podmínky registrace (přeregistrace) chemických látek obsažených ve výrobku dle podmínek Nařízení ES č. 1907/2006 a o provedené registraci (přeregistraci) poskytnout ujištění. K chemickým látkám a chemickým přípravkům obecně je kromě bezpečnostního listu a technického listu nezbytně nutná i informace o přesném chemickém složení (receptuře). Kontaktní osoby a formulář o přesném chemickém složení chemické látky / přípravku jsou zveřejněny na internetové adrese www.xxxxx.com. Mimo jiné jsou považována za dohodnutá mezi prodávajícím a kupujícím opatření, která zajišťují kvalitu a jsou popsána v příručce "Formel Q-konkret". xxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx koordinátor BN nákupčí BN POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY: Dodavatel: (razítko) 28.11.2018 Strana 6/( 6)