KUPNÍ SMLOUVA SMLUVNÍ STRANY: PRODÁVAJÍCÍ KUPUJÍCÍ Název: SHARP CENTRUM OLOMOUC s.r.o. Název: Základní škola Mohelnice, Mlýnská 1 Sídlo: Na Bystřičce 740/26, 772 00 Olomouc Sídlo: Mlýnská 758/1, 789 85 Mohelnice Tel./e-mail: 585 226 090, sharpcentrum@sharpcentrum.com Tel./e-mail: 583 401 621, vlasakova@zsmlynska.cz Osoba oprávněná jednat: Ing. Jaroslav Novotný, jednatel společnosti Osoba oprávněná jednat: Mgr. Marcela Vlasáková, ředitelka školy IČ: 25353233 DIČ: CZ25353233 IČ: 00852970 DIČ: CZCZ00852970 Bankovní spojení: ČSOB Olomouc Číslo účtu: 108704958/0300 Bankovní spojení: Česká spořitelna Číslo účtu: 1902236359/0800 Osoba oprávněná jednat ve věcech technických: Josef Bija, 724 822 766, bija@sharpcentrum.com Mgr. Marcela Vlasáková Registrace: KS v Ostravě, oddíl C, vložka 9676 KS v Ostravě, spisová značka Pr 5246 uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, tuto kupní smlouvu I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je dodávka zboží dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. 2. Předmět smlouvy bude plně funkční, bez dalších dodatečných nákladů ze strany kupujícího. II. Předmět plnění 1. Prodávající se tímto zavazuje dodat za podmínek stanovených touto kupní smlouvou kupujícímu předmět smlouvy, a to včetně průvodních dokladů dle platné legislativy České republiky. 2. Kupující se tímto zavazuje za podmínek stanovených touto kupní smlouvou předmět smlouvy včetně průvodních dokladů převzít, a zaplatit za něj prodávajícímu kupní cenu podle článku III. této kupní smlouvy. 3. Předání a převzetí předmětu smlouvy bude ukončeno podpisem oprávněných osob smluvních stran na datovaném předávacím protokolu. 4. Prodávající dodá techniku, popř. technologii, ve stejné nebo lepší specifikaci (konfiguraci), dle Přílohy č. 1 v případě, že v době plnění části dodávky nebude mít požadovanou specifikaci (konfiguraci) k dispozici. O přijetí části dodávky v takovém případě rozhoduje zodpovědná (pověřená) osoba kupujícího. III. Kupní cena 1. Celková cena dodávky byla stanovena dohodou obou účastníků smlouvy, a činí 90.900,- Kč bez DPH, tj. 109.989,- Kč včetně DPH, z toho samotné DPH činí 19.089,- Kč. Kupní cena je cenou nejvýše přípustnou a obsahuje veškeré náklady prodávajícího spojené s dodávkou předmětu plnění (vč. dopravy, vyložení, cla, instalace/montáže a uvedení do provozu v místě určení, seřízení nebo recyklačních poplatků). 2. Sjednaná kupní cena je splatná na základě daňového dokladu (dále jen faktury) řádně vystavené prodávajícím, ve lhůtě splatnosti 10 dnů ode dne prokazatelného doručení faktury kupujícímu. Právo na zaplacení kupní ceny vzniká řádným splněním závazku, způsobem a v místě plnění v souladu s touto smlouvou, po podpisu datovaného předávacího protokolu oběma smluvními stranami. Úhrada kupní ceny se provádí v české měně (CZK). 3. Kupující nebude poskytovat zálohu na kupní cenu. 4. Nebude-li vystavená faktura obsahovat zákonem, či touto smlouvou, stanovené náležitosti, nebo v něm budou uvedeny nesprávné údaje, je Kupující oprávněn ji vrátit zpět Prodávajícímu s uvedením, resp. vytčením chybějících náležitostí nebo nesprávných údajů. V takovém případě se přeruší doba splatnosti v ní uvedená a nová lhůta splatnosti započne běžet doručením nové, opravené faktury Kupujícímu. 5. Kupní cena bude považována za uhrazenou, bude-li nejpozději v den její splatnosti připsána ve prospěch účtu Prodávajícího uvedeného v záhlaví této smlouvy. 6. Kupující nabývá vlastnického práva teprve až po řádném uhrazení celkové kupní ceny. IV. Dodací lhůta, místo a způsob plnění 1. Prodávající dodá předmět smlouvy do 31. 12. 2018. 2. Místem plnění je sídlo kupujícího. Osoba oprávněná za kupujícího k převzetí zboží je statutární zástupce, osoba oprávněná jednat ve věcech technických, či jimi pověřená osoba. 3. Kupující se zavazuje, že poskytne odborným pracovníkům Prodávajícího maximální součinnost a zpřístupní příjezdovou komunikaci nebo prostory pro instalaci předmětu plnění na určené místo. 4. Podávající odpovídá za předmět dodání, včetně dopravy, vyložení a plné instalace, až do okamžiku protokolárního předání předmětu plnění. 5. Předání a převzetí předmětu smlouvy, vč. případné instalace, bude ukončeno podpisem oprávněných osob smluvních stran na datovaném předávacím protokolu. 6. Součástí dodání předmětu smlouvy je i jeho uvedení do provozu, a dodání zákonných dokladů (instalační protokol, technická dokumentace, uživatelský manuál v českém jazyce apod.), dle platné legislativy ČR 7. Kupující je povinen se seznámit se související technickou dokumentací a příslušenstvím předmětu plnění při jeho převzetí. V. Záruka a servis 1. Délka záruční doby je stanovena na 36 měsíců, mimo komponent, které podléhají časové a fyzikální destrukci, tj. např. baterie, ph elektrody apod. Záruka není převoditelná na třetí osobu. 2. Záruka se nevztahuje na závady způsobené používáním předmětu plnění v rozporu s návodem, na nesprávnou manipulaci a hrubé zacházení, nesprávnou obsluhu, svévolné zásahy do předmětu plnění, jeho konfigurace a nastavení bez vědomí Prodávajícího, na poškození vyšší mocí (požár, živelná pohroma…), anebo na úmyslné poškození (vandalismus). 3. Záruční listy kupující obdrží při předávání nebo instalaci zařízení. 4. Záruční servis zajišťuje prodávající vlastním servisním oddělením. Kontakt pro nahlášení servisního zásahu je telefon 585 226 090, HOT LINE 602 703 330, e-mail: sharpcentrum@sharpcentrum.com 5. Plnění záručních podmínek pro jednotlivé položky předmětu smlouvy prodávající garantuje a zajišťuje v místě plnění předmětu smlouvy v pracovní dny v době od 8:00 do 16:30 hodin. VI. Smluvní pokuta, odpovědnost 1. V případě prodlení Prodávajícího s dodáním předmětu smlouvy podle této kupní smlouvy má Kupující nárok na smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny předmětu této smlouvy, a to za každý i započatý den prodlení s jeho dodávkou. 2. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny je prodávající oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z kupní ceny za každý den prodlení. Nárok na náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, není dotčen. Ve smluvní pokutě není zahrnuta daň z přidané hodnoty, která se připočte ve výši stanovené příslušným právním předpisem. 3. Uhrazením smluvní pokuty nezaniká nárok na náhradu případně vzniklé škody. 4. Odpovědnost za škody se řídí obecnými ustanoveními občanského zákoníku, v platném znění. VII. Závěrečná ustanovení 1. Prodávající bere na vědomí, že je osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění. 2. Prodávající bere na vědomí, že kupující je povinen dodržet požadavky na publicitu v rámci programů strukturálních fondů stanovené v čl. 9 nařízení Komise (ES) č. 1828/2006, a pravidel pro publicitu v rámci OPVK, a to ve všech relevantních dokumentech týkajících se daného zadávacího řízení či postupu, tj. zejména v zadávací dokumentaci, ve všech smlouvách a dalších dokumentech vztahujících se k dané zakázce. 3. Prodávající se zavazuje, že umožní všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Prodávající se zavazuje povinností uchovávat po dobu 15 let od skončení plnění zakázky doklady související s plněním této zakázky, nejméně však do roku 2025. 4. Závazkový právní vztah založený touto smlouvou se řídí zákonem č. 90/2012 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 5. Ustanovení této kupní smlouvy jsou vzájemně oddělitelná. Pokud jakákoli část závazku podle této kupní smlouvy je nebo se stane neplatnou či nevymahatelnou, nebude to mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních závazků podle této kupní smlouvy a smluvní strany se zavazují nahradit takovouto neplatnou a nevymahatelnou část závazku novou, platnou a vymahatelnou částí závazku, jejíž předmět bude nejlépe odpovídat předmětu původního závazku. Pokud by kupní smlouva obsahovala nějaké ustanovení, jehož stanovení by bylo jinak pro vymezení práv a povinností odůvodněné, smluvní strany učiní vše pro to, aby takové ustanovení bylo kupní smlouvou doplněno. 6. Změnit nebo doplnit tuto kupní smlouvu mohou smluvní strany jen v případě, že tím nebudou porušeny podmínky zadání veřejné zakázky, a zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. 7. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech vzájemně potvrzených oběma smluvními stranami, z nichž si každá ze smluvních stran ponechá po jednom vyhotovení. 8. Tato kupní smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 9. Nedílnou součástí kupní smlouvy je Příloha č. 1 – Technická specifikace předmětu plnění (Nabídková cena). V Olomouci, dne 23. 11. 2018 V Mohelnici, dne 23. 11. 2018 ……………………………………………. …………………………………………… Za prodávajícího: Za kupujícího: Ing. Jaroslav Novotný, jednatel Mgr. Marcela Vlasáková, ředitelka