Od: Komu: Ales Valchar Datum: 7.11.2018 18:17 Věc: Re: Objednavka tiskopisy PdF OU Přílohy: 001.jpg Dobrý den, děkujeme za objednávku č. 4591/169/18 v hodnotě 93.920,20 Kč na kancelářské - vysokoškolské tiskopisy a vše vyřídíme dle Vašich požadavků. Fakturace bude počátkem prosince - první části s objednávkou a celá dodávka + fakturace části druhé v únoru - březnu 2019.. S pozdravem Ability, s.r.o. IČO: 25121537 Malovík Vladimír, CSc. ředitel společnosti ______________________________________________________________ > Od: "Ales Valchar" > Komu: ability@volny.cz > Datum: 07.11.2018 11:58 > Předmět: Objednavka tiskopisy PdF OU > Dobry den, na zaklade naseho predchoziho telefonniho hovoru zasilam objednavku a upresnuji. Po vystaveni objednavky na tiskopisy (objednavka celek.pdf) me pani tajemnice pozadala o jeji rozdeleni z duvodu nedostatecnych financnich prostredku na zakazce. Pozadala me o to, ze zbytek z zadaneho mnozstvi bychom objednali hned na zacatku noveho roku. Objednavku jsem tedy rozpulil a nyni zasilam k vyfakturovani prvni (polovicni) mnozstvi (objednavka_4591_0169_18.pdf). Na zacatku noveho roku Vam poslu novou objednavku, kde bude jeste jednou stejne mnozstvi kusu, dostaneme se tedy na pocet kusu, tak jak jsme chteli objednat puvodne, ale musime z duvodu fakturace rozdelit na dvakrat. A jeste me kolegyne z ekonomickeho pozadaly, abych Vas pozadal o akceptaci objednavky, ze to musi prikladat. S pozdravem a diky Ales Valchar vedouci studijniho oddeleni Pedagogicka fakulta Ostravske univerzity Fr. Sramka 3 Ostrava-Marianske Hory