Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem v Liberci ], Husova 10, PSČ 460 01 zastoupená panení— místopředsedou představenstva lC127283933. DIC: CZZ7283933 společnostje zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ustí nad Labem, oddíl B, vložka [65] (dálejen „provozovatelů a Laírd s.r.o. se sídlem Průmyslová 497, 463 12 Liberec zastoupen—jednatelem IČO: 27074081, DIČICZ 27074081 společnost zapsána u C 20944 vedená u Krajského soudu v Usti nad Labem (dále jen „zákazník") Obsah: Základní ustanovení Cena. vyúčtování Práva a povinnosti účastníků Personál Kontrola zákazníka Součinnost provozovatele a zákazníka Investice Zpracování osobních údajů . Řešení sporů 10. Doba trvání smlouvy, výpověď ] l_ Závěrečná ustanovení CWFQWŘWNT Přílohy: l. Cena stravy a ostatní náklady 2. Minimální rozsah výdejní doby 3. Základní struktura nabídkyjídel 1. Základní ustanovení 1.1. Předmět smlouvy Provozovatel se zavazuje zajišťovat od 1. 12. 2018 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka, které je blíže specifikováno v dalších ustanoveních a přílohách této smlouvy. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel zcentrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebo jakoukoliv jejich část jinému provozovateli. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele 1.2.1. 1.2.2. 1.2.3. 1.2.4. 1.2.5. 1.2.6. 1.2.7, 1.2.8. 1.2.9. Provozovatel je povinen dbát o to, aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborné a řádně v souladu :; danou situaci na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případně podlejiné smlouvy uzavřené mezi účastníky. Obě strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel tak, jak je uvedena v příloze č. 3. Provozovatel předá zákazníkovi a zveřejní na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovního týdne jídelní lístek na následující týden. Minimální otevírací doba je stanovena v příloze č. 2 a její rozsah může být změněn pouze na základě dohody obou smluvních stran. Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti strávníků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně 1 za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akcí (např. Dny italské, orientální, staročeské kuchyně). 0 konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. Objednávky budou možné provádět dol3:00 hodin a to vždy od PO — do PÁ. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, vpřiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen zákazníkem. Poskytovatel je oprávněn v případě nutné provozní potřeby, a po předchozím souhlasu zákazníka, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu projedených jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců zákazníka). 2.1. 2.2. 2.3. 2.4. 2.5. 2.6. 3.1. Cena, vyúčtování Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami, která je přílohou č. 1 této smlouvy, byla stanovena cena za odběr jednohojídla zaměstnanci a smluvními partnery zákazníka. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatele jsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle příIohy č. 1 této smlouvy. Vyúčtování bude prováděno měsíčně. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: číslo faktury a datum vystavení obchodníjméno, sídlo provozovatele a zákazníka IČ a DIČ provozovatele a zákazníka fakturovaná částka Faktura bude vystavena první pracovní den následujícího měsíce, zákazníkovi bude doručena nejpozději pátý pracovní den. Faktura je splatná 30. den od data vystavení. Vpřípadě prodlení suhrazením faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok zprodlení ve výši 0,05% 2 dlužné částky za každý den prodlení. V rámci kapacity výdeje má provozovatel spředchozím písemným souhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. Cena za odebrané jídlo, jak je stanoveno v příloze č.1 této smlouvy, může být zvýšena, jestliže se ceny u potravin v České republice zvýší dle údajů ČSÚ od prosince 2018 a to o více než 2%. Práva a povinnosti účastníků Inventář 3.1.1. Rozsah inventáře 3.1.11 Zákazník poskytne provozovateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář 3.1 .1 .2. Inventář zahrnuje zejména: ' kompletní zařízení jídelnyjako např. stoly, židle atd. . kompletní zařízení přípraven a výdejny jídel s veškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými stroji, chladírenským zařízením, jakož i skladovacími prostory s odpovídajícími policemi, výdejem pokrmů a nápojů, umývacími dřezy a osvětlovacími tělesy . malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, vázy, stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata, další malý materiál a nádoby 3.1.1.3. Zákazník poskytne vše potřebné kdispozici vdostatečném předstihu před 3.1.2. převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. Inventura frčí 3.2. 3.2.1. 3.2.2. 3.2.3. 3.3. 3.3.1. 3.3.2. 3.3.3. 3.3.4. 3.3.5. 3.1.2.I_ Jedenkrát za rok (v období od 1. ledna do 31. března) se uskuteční společná inventura za účelem zjištění aktuálního stavu. 3.1.22, Náhradu za „přirozený úbytek“ u malého inventáře (příbory, talíře, skleničky) zajišťuje zákazník. Prostory Zákazník poskytne provozovateli k dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provozovatele, Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu V případě havárie, živelné události, požárního poplachu, nebojiné události, při které by mohlo dojít k ohrožení zdraví, nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím způsobem: . Před vstupem do prostor nájemce rozpečetí bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor . Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zásah, nebo kzásahu přivolají další složky jako Policii ČR, příslušníky Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby - Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolají zástupce provozovatele a zákazníka » Pracovníci bezpečnostní služby provedou a celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zapečetí. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedení kontrolní inventury. Údržba a opravy Běžnou údržbu prostor svěřených provozovateli (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje na své náklady zákazník. Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péčí a opatrností. Vyskytnou-li se případné škody a nedostatky, ohlásí je neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny. Prokáže-li zákazník prokazatelným způsobem (např. dobrozdáním servisního technika), že k poškození došlo vinou provozovatele, budou náklady na opravu daného poškozeného zařízení připsány k tíži provozovatele. Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údržbářských prací. 3.4. Energie a dodávka vody 3.4.1. Zákazník zajistí provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii a dodávku vody a bude mít na starosti stím spojenou údržbu a instalace. Provozovatel se zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda, elektřina, teplo) a zamezitjejich plýtvání. 3.5. Přístupové cesty 3.5.1. Zákazník zajistí, aby přísun zboží potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanovenými vchody. 3.6. Hygiena a čistota 3.6.1. 3.6.2. Čištění 3.6.I.I. Provozovatel bude s prostory a zařízeními zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6.12. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník se zavazuje na vlastní náklady zajistit prostřednictvím najaté úklidové firmy strojové čištění podlahy v prostoráchjídelny a to nejméně 1x za měsíc. Odpady 3.6.21 Za účelem odklízení komunálních odpadků poskytne zákazník k dispozici odpovídající nádoby a zajišt'uje na své náklady vyprázdnění a čištění odpadních nádob. Zákazník rovněž hradí poplatky za odpadní vody. 3.6.22. Provozovatel se zavazuje zajistit na svoje náklady odvoz a zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činnosti a zajistit naplnění všech právních ustanovení a předpisů stouto problematikou souvisejících. 3.7. Bezpečnost práce 3.7.1. 3.7.2. 3.7.3. b) Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí toto neprodleně provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování interních bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle platných předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůckami. Provozovatel dále zajistí rozmístění bezpečnostních Značek v souladu s nařízením vlády č. 375/2017 Sb. Zákazník seznámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel provede seznámení všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohybovat vareálu zákazníka, sintemími předpisy a nařízeními zákazníka. Povinnosti provozovatele: Provozovatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a interní pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipožámí ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu. Předložit zákazníkovi provozní, hygienický a sanitační řád pro práci v poskytnutém prostoru do 14 — ti dnů od podpisu smlouvy. 3.8. 3.9. 4.1. 5.1. 5.2. 5.3. 6.1. 3.7.4. Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečnosti práce a požární ochraně ustanovení interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně proškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné předpisy. 3.7.5. Zákazník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize všech vyhrazených technických zařízení a požárně technických zařízení. Pojištění 3.8,1. Provozovatel uzavře na zásoby a vlastní inventář používaný vprovozu objednatele pojištění pro případ odcizení a poškození živelní událostí a dále zákonné pojištění obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. 3.8.2. Provozovatel prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvy na pojištění odpovědnosti za škody ve výši 50 000 000,—Kč a že ji bude po celou dobu platnosti této smlouvy udržovat. Telefonní linky 3.9.1. Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. 3.9.2. Telefonní poplatky hradí provozovatel. Personál Vedení provozu bude vrukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. Kontrola zákazníka Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník může, při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění provozovatele. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce klientaje zejména myšleno: kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavníchjídel a po celou dobu provozu; kontrola dodržování sjednané velikosti porcí; kontrola kvality a teploty porcí; kontrola dodržování sjednané obchodní přirážky a exspirace zboží; kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; kontrola údržby svěřeného majetku. WWPP-PP'P V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zápisu. Součinnost provozovatele a zákazníka Plán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. 6.2. 6.3. 6.4. 6.5. 7.1. 8.1. 8.2. 8.3. 8.4, Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce strávníků. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. Zákazník je povinen informovat vdostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišťuje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru vprostoru kuchyně a jídelny. V případě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření. Provozovatelje povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka. Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v souladu s Nařízením vlády č. 201/2010 Sb. Investice Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tři měsíce před začátkem roku zákazníka (rok zákazníka začíná 1. ledna a končí 31. prosince). Zpracování osobních údajů V rámci plnění předmětu smlouvy budou předávány a zpracovávány osobní údaje strávníků — zaměstnanců zákazníka. Povinné náležitosti a informace pro evidenci zpracování osobních údajů: 0 Právní titul zpracování osobních údajů: plnění této smlouvy a plnění jiných právních povmností. . Účel zpracování osobních údajů: předání jmenného seznamu zaměstnanců zákazníka za účelem evidence odebrané stravy a poskytnutí příslušné výše dotace na zaměstnanecké stravování, vytvoření a předání podkladů pro dotované stravování. ' Kategorie subjektů osobních údajů: strávníci - zaměstnanci zákazníka. - Kategorie údajů: jméno, příjmení, osobní číslo, seznam objednávek a odebraných obědů. . Zvláštní kategorie osobních údajů: ne. Doba zpracování osobních údajů: po dobu odebírání zaměstnaneckého dotovaného stravování v rámci trvání zaměstnaneckého poměru mezi zaměstnancem zákazníka a zákazníkem. Obě smluvní strany se zavazují, že budou zpracovávat výše uvedené osobní údaje pouze za daným účelem, v rozsahu stanoveném touto smlouvou a v souladu s příslušnými právními předpisy. Obě smluvní stranyjsou ve vztahu k osobním údajů vázány zákonnou mlčenlivosti v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů, zejména pak Nařízením Evropského parlamentu a rady EU 2016/679 (GDPR). Obě smluvní strany se zavazují k zavedení a dodržování technických a organizačních opatření, které zajišťují zabezpečení a ochranu osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy, tak aby bylo zabráněno možnému úniku, výmazu, změnám, zneužití či neoprávněnému přístupu k osobním údajům. 11. 9.1. 9.2. 10. 10.1. 10.2. 10.3. 11.1. 11.2. 11.3. 11.4. 11.5. Řešení sporů Účastníci vynaloží veškeré ústh, aby přátelským a neformálním jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednáni provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud Ceské republiky s návrhem na zahájení řízení. Doba trvání smlouvy, výpověď Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou od data zahájení poskytování služeb. Vypovězení smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce, výpovědní doba činí 3 měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po datu doručení písemné výpovědi druhé straně. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, a to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo v případě jiného závažného porušení této smlouvy. Vtomto případě musí být písemná výpověď doručena ke konci předchozího kalendářního měsíce, výpovědní lhůta činíjeden měsíc. Závěrečná ustanovení Tato smlouva se řídí českým právním řádem. Otázky neupravené vtéto smlouvě se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, soudní spory se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve znění předpisů pozdějších. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve V budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanoveni smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit vtakove'm případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že uchovaji v tajnosti veškeré informace, které o sobě navzájem získaly v průběhu plnění této Smlouvy, které nejsou veřejně přístupné, nebo které pokládají za důvěrné. Vte'to souvislosti se zavazuji zajistit utajování těchto informací též Všemi zaměstnanci Smluvních stran i dalšími osobami, které pověří dílčí úkoly vsouvislosti realizací této Smlouvy. Zákazník si je vědom skutečnosti, že Provozovatel je povinným subjektem dle č.340/2015 SB., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, aje si vědom toho, že tato Smlouva podléhá režimu povinného zveřejnění dle zákona o registru smluv. Zákazník souhlasí stím, že zveřejnění této smlouvy v registru smluv zajistí provozovatel. Zákazník prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 9 504 Občanského zákoníku. l 1.6. Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po dvou exemplářích. 11.7. Účastníci této smlouvy prohlašují. že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné a svobodné vůle.jejimu obsahu rozumi & na důkaz toho připojuji své podpisy. („ '. 73—— V Liberci, dne Ui/MD/„Š .......... Příloha č. 1 Cena stravy a ostatní náklady Smluvní strany si ujednaly, že odběratel bude dodavateli hradit za poskytování stravování odměnu sestávající se z: 1. Paušálního poplatku, jehož výše se odvíjí od počtu odebraných jídel v daném měsíci, tedy výše paušálního poplatku je: Do 139 vydaných hlavních jídel denně Kč 142 000,- + DPH Od 140 do 150 vydaných hlavních jídel denně Kč 151 000,- + DPH Od 151 do 160 vydaných hlavních jídel denně Kč 158 000,— + DPH Od 161 do 170 vydaných hlavních jídel denně Kč 166 000,- + DPH Od 171 do 180 vydaných hlavníchjídel denně Kč 174 000,— —- DPI—I Od 181 do 190 vydaných hlavních jídel denně Kč 182 000,- + DPH Od 191 do 200 vydaných hlavníchjídel denně Kč 190 000,— —— DPH Od 201 do 210 vydaných hlavních jídel denně Kč 197 000,- —- DPH Od 211 do 220 vydaných hlavníchjídel denně Kč 205 000,— + DPH Od 221 do 230 vydaných hlavních jídel denně Kč 213 000,- +DPH Od 231 do 240 vydaných hlavních jídel denně Kč 221 000,- + DPH Od 241 do 250 vydaných hlavních jídel denně Kč 229 000,- + DPH Od 251 do 260 vydaných hlavních jídel denně Kč 237 000,- + DPH Od 261 do 270 vydaných hlavních jídel denně Kč 245 000,- + DPH Od 271 do 280 vydaných hlavníchjídel denně Kč 253 000,— -— DPH Od 281 do 290 vydaných hlavních jídel denně Kč 261 OOO,- + DPH Od 291 do 300 vydaných hlavních jídel denně Kč 269 000,- + DPH Od 301 do 310 vydaných hlavníchjídel denně Kč 277 000,- +DPH Od 311 do 320 vydaných hlavních jídel denně Kč 283 000,- + DPH Od 321 do 330 vydaných hlavníchjídel denně Kč 293 000,- +DPH Od 331 do 340 vydaných hlavníchjídel denně Kč 301 000,- + DPH Od 341 do 350 vydaných hlavních jídel denně Kč 309 000,- + DPH Od 351 do 360 vydaných hlavníchjídel denně Kč 317 000,- + DPH Od 361 do 370 vydaných hlavních jídel denně Kč 325 000,- + DPH Od 371 do 380 vydaných hlavních jídel denně Kč 333 000,- —- DPH Od 381 do 390 vydaných hlavníchjídel denně Kč 341 000; + DPH Od 391 do 400 vydaných hlavních jídel denně Kč 349 000,— + DPH Od 401 do 410 vydaných hlavních jídel denně Kč 357 000,- —— DPH Od 411 do 420 vydaných hlavních jídel denně Kč 365 000,- + DPH Od 421 do 430 vydaných hlavních jídel denně Kč 373 000,— + DPH Od 431 do 440 vydaných hlavních jídel denně Kč 381 000,- + DPH Od 441 do 450 vydaných hlavních jídel denně Kč 389 000,— + DPH Od 451 do 460 vydaných hlavních jídel denně Kč 397 000,— + DPH Od 461 do 470 vydaných hlavníchjídel denně Kč 405 000,- + DPH Od 471 do 480 vydaných hlavníchjídel denně Kč 413 000,— + DPH Od 481 do 490 vydaných hlavních jídel denně Kč 421 000,- + DPH Od 491 do 500 vydaných hlavních jídel denně Kč 429 000,— —— DPH V paušálním poplatku je zahrnutá úplata za dopravu, obsluhu, výdej stravy, výdejový automat na chlazenou stravu a reporty pro mzdy 2. Z částky, kterou zaměstn hodnota surovin činí a) Hotově jídlo Kč b) Minutka Kč anci odběratele odběrateli uhradí za odebranou stravu, když 29,50 včetně DPH 39,50 včetně DPH Příloha č. 2 Minimální rozsah výdejní a prodejní doby Výdej obědů: od 10:00 — 13:00 hod. Výdej večeří: od 17:30 — 18:20 hod. Otevírací doba kantýny: Pondělí - pátek od 7:00 —18:20 hod. „Il Příloha č. 3 Základní struktura nabídky teplých jídel V době podávání obědů bude denně v nabídce jídelního lístku tento sortiment pokrmů: 1 Polévka 1 Standardní hlavníjídlo 1 Standardní hlavníjídlo 1 Zeleninový talíř + 2 ks pečiva 1 Standardní bezmasé hlavníjídlo 2 Minutkové jídlo 1 Makrobiotické jídlo v době podávání večeří bude denně v nabídcejídelního lístku tento sortiment pokrmů: 1 Polévka 1 Standardní hlavníjídlo 1 Standardní hlavníjídlo 1 Zeleninový talíř + 2 ks pečiva 2 Mínutkové jídlo Ostatní přílohy /brambory, knedlíky, rýže, těstoviny aj.- možnost libovolné záměny, tolerance velikostí porcí) —gramáže příloh jsou uvedeny v příloze č.6 Dezerty a ovoce Saláty + salátový bar Studené a teplé nápoje