SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB ZÁVODNÍHO STRAVOVÁNÍ Dodavatel Krajská Nemocnice Liberec , a.s. Se sídlem Liberec 1, Husova 357/10 Zastoupené ředitelem— Pro účely podepisování této smlouvy IČO: 27283933 DIČ: C227283933 Bankovní spojení _ Společnost zapsána u KS Ústí nad Labem,složka 8/1651 (dále jen dodavatel) Odběratel Laird Technologies s.r.o. Se sídlem Průmyslová ' Zastoupené jednatele ICO“ ' Bankovní spojení: (dále jen odběratel) Uzavírají ve smyslu usté 269 odst.2 Obchodního zákoníku tuto smlouvu o dovozu a prodeji obědů s následujícím obsahem: Čl, 1 Předmětem této smlouvy je počínaje dnem 01.01.2010 poskytování služeb závodního stravování dodavatelem odběrateli za níže uvedených podmínek a dalších gastronomických služeb Čl. 2 a) Dodavatel bude poskytovat odběrateli stravovací služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel (obědů a večeří, tj. polévky,hlavního jídla a nápoje) z centrální kuchyně dodavatele (Krajská nemocnice Liberec). Náklady na dopravu hradí dodavatel. Cenová kalkulace je přílohou č.1 aje nedílnou součástí této smlouvy. Dodavatel předá odběrateli nejméně 2 pracovní dny před koncem pracovního týdne jídelní lístek na následující týden, který bude nabízet 1 druh polévky,4 druhy hlavního jídla a 2 druhy minutky v době oběda a 1 druh polévky a 2 hlavní jídla v době večeře. Dodavatel a odběratel se dohodli na objednávkovém systému prodeje jídel zaměstnancům odběratele. Dodavatel se zavazuje v prostorách výdejny provozovat kantýnu — doplňkový prodej. Dodavatel se zavazuje dodržet výběr a sortiment jídel,případné změny včas nahlásit odběrateli. Zároveň se dodavatel zavazuje dodržovat veškerá %> W/ hygienická pravidla při výrobějídel,dodržovat smluvený limit na spotřebu surovin, umožnit pověřené osobě odběratele, po předchozí dohodě, přístup na pracoviště výdejny a také výrobnyDodavatel je nositelem Certifikátu shody s normou ISO 9001:2000. b) Stravovací služby podle této smlouvy nebudou přerušeny ani v případě, že dojde — zjakéhokoliv důvodu — k přerušení provozu v centrální kuchyni dodavatele a dodavatel se zavazuje zajistit dovozjídel 2 náhradní provozovny. Dodavatel zajistí nepřerušený výdej v případě absence nebo nemoci svých pracovníků v této provozovně. c) Dodavatel se zavazuje dodržet stanovený časový plán expedice nebo dovozu jídel v návaznosti na výdejní dobu odběratele a časového harmonogramu rozvozuDodavatel se zavazuje zajistit dovoz jídel do místa výdeje a řádný výdej jídla. Místo výdeje: Laird Technologies s.r.o.,Průmyslová 497, Liberec - Doubí Časový harmonogram dovozu a předávky je přílohou č.2 této smlouvy. d) Dodavatel se zavazuje se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor. Úklid jidelny zajišt'uje odběratel. Cl. 3 a) Odběratel se zavazuje uhradit za své strávníky dodavateli celkovou částku dle přílohy č. 1. Fakturace bude prováděna měsíčně, na základě skutečného počtu vydaných jídel a realizovaného doplňkového prodeje. Dodavatel předá odběrateli přehled o počtu odebraných jídel a kantýnského prodeje podle jednotlivých strávníků pro účely srážky ze mzdy (forma bude dohodnuta samostatně ) a přehled měsíčního obratu doplňkového prodeje. b) Faktury vystavované dodavatelem podle této smlouvy jsou splatné ve lhůtě 30-ti dnů od vystavení a to bezhotovostní platbou na účet dodavatele. V případě prodlení odběratele s úhradou se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,05% 2 dlužné částky za každý den prodlení polhůtně splatnosti. Čl. 4 a) Smlouva se sjednává na dobu určitou do 31.12.2010. V případě další spolupráce může být smlouva prodloužena pouze písemným dodatkem ke smlouvě. b)Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná plynout od prvního dne následujícího po doručení výpovědi. Výpověď musí být písemnou formou. c) Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, a to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení, nebo jestliže je odběratel v prodlení s úhradou daňového dokladu o více jak 30 dnů po jeho splatnosti. V tomto případě musí být písemná výpověď doručena ke konci předchozího kalendářního měsíce a výpovědní lhůta činí 1 mesrc. d) Odběratel poskytne dodavateli k dispozici prostory a technologie potřebné k obhospodařování předávaného provozu, včetně sociálního zařízení pro pracovníky provozovatele. Prostory a technologie budou předány na základě písemného předávacího protokolu. e) Odběratel se zavazuje hradit veškeré náklady spojené s opravami a údržbou prostor a technologií. Dále se zavazuje hradit nejméně čtyřikrát ročně náklady spojené s deratizací stravovacích prostor, včetně jejich zázemí a bude také hradit náklady na energie. f) Odběratel má pojištěn vešker' ma'etek včetně v bavení 'ídelny a kantýny Pojistnou smlouvou e— g) Dodavatel zajistí veškeré potřebné kroky k ekologické likvidaci odpadů. h) Dodavatel pojístí provozovnu proti podnikatelskému riziku a na skladové zásoby. i) Dodavatel uhradí náklady spojené s telefonní linkou _erě mu budou měsíčně fakturovány. j) Smluvní strany se dohodly, že za vzájemný styk mezi stranami je za odběratele zodpovědný Dáša Mlejnková a za dodavatele Karel Kubelka. Případné změny zodpovědných pracovníků budou provedeny dodatkem smlouvy. Čl. 5 Dodavatel se zavazuje informovat odběratele o úbytku drobného inventáře. Doplňování inventáře se provádí ve sjednaném terminu prostřednictvím dodavatele na náklady odběratele. Smlouva byla sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá ze stran obdrží po dvou vyhotoveních. Všechna vyhotovení maji platnost originálu. Změna smlouvy je možná pouze písemným dodatkem ke smlouvě. Vztahy zde neuvedené se řídí příslušnými zákony České republiky. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami a účinnosti dnem 01.01.2010. v Liberci dne „?./Ž; 77. gw? Přílohy: . příloha č.1 Cenová kalkulace oběda . příloha č. 2 Harmonogram dodávky a výdeje jídla Příloha č. 1 Cenová kalkulace oběda Hodnota suroviny činí : a) hotové jidlo 24,20 b) minutka 33,90 Paušální poplatek: Do 139 vydaných hlavních jídel denně Kč 113 000,- + DPH 140 — 170 vydaných hlavních jídel denně Kč 118 OOO,- + DPH Nad 171 vydaných hlavních jídel denně Kč 123 OOO,- + DPH Příloha č. 2 Harmonogram dodávky a výdeje jídel : 9: 00 - 12.30 kantýna 10:00- 12.30 výdej obědů 12.30—13.0 přestávka 13.00 — 18.20 kantýna 17.20 — 18.20 výdej večeři Dodavatel se zavazuje dovézt a vydávat obědy v odpovídajicí kvalitě a teplotě v době od 10:00 do 12:30 hodin a večeře v odpovídající kvalitě a teplotě v době od 17:20 do 18:20 hodin. Dodavatel se zavazuje prodávat zboží pro doplňkový prodej v kantýně v době Od 9:00 do 12:30 a od 13:00 do 18:20 hodin. Vl/