OBJEDNÁVKA č. 2018/IV – JN/08-017, ze dne 17. 8. 2018 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Pavel Farda Tošovická 157/7, 742 35 Odry, IČ: 60304278, DIČ: CZxxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel Vyřizuje: xxx Tel: xxx E-mail: nxxxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás: dle Cenové nabídky č. 001/18 ze dne 3.8.2018 opravu akvária karetek – výměna prasklého čelního skla: Rozměr skla 440 x 110 (zcela přesný rozměr vzejde až ze zaměření po odejmutí stávajícího skla) Sklo konex 15+15 mm, tvrzené včetně instalace 113 373,- Kč Nerezové vinkly 7 438,- Kč Doprava 8 259,- Kč Cena celkem za opravu – 129.070,- Kč bez DPH. Přenesená daňová povinnost – daň odvede zákazník. Záloha je poskytnuta ve výši 60.000,- Kč. Na dílo se vztahuje záruka 3 roky. Na fakturu uveďte, prosím, celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace a číslo objednávky. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 30. 11. 2018 CENA PLNĚNÍ: 129 070,- Kč bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: Zoo Ostrava – pavilon Papau, akvárium PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 60.000,- Kč, která bude uhrazena převodem z účtu se splatností 7 dní a to na základě vystavené zálohové faktury. Záloha musí být vyúčtována v konečné faktuře, konečná faktura bude vystavena po předání díla bez vad a nedodělků, splatnost je 14 dní, převodem z účtu. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ xxxxk datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: ……………………………………….. xxxx