("/Z Mad/mr K u P N í s M |. u v A KNL č.szo18/oo..é?/ ..... /oo „Dodávky PTCA predilatačních balonků semikompliantních pro KNL, a.s.“ Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec I — Staré Město doručovací 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 _ — IČ: 27283933 DIČ: C227283933 dále jen „Kupující“ Medtronic Czechia s.r.o se sídlem Prosecká 852/66, 190 00 Praha 9 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce 41171 IČ: 64583562 DIČ: cz 64583562 dále jen „Prodávající“ kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník tuto smlouvu (dále jen „smlouva“). Čl. 1 Preambule 1. Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami zadávacího řízení veřejné zakázky „Dodávky PTCA predilatačních balonků semikompliantních pro KNL, a.s.“, která byla vyhlášena dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a zveřejněna ve Věstníku veřejných zakázek dne 16. 4. 2018, pod evid. číslem 22018—011640 a v Úředním věstníku EU pod zn.: 2018/5 074-163912 (dále jen „zadávací řízení“). Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Prodávajícího, kterou předložil v zadávacím řízení (dál jen „nabídka“). Zadávací podmínky a nabídka jsou přílohou této smlouvy, které se ke smlouvě fyzicky nepřikládá, ale je uložena v archivu Kupujícího i Prodávajícího. 2. Kvalitativní, jakostní a technické vlastnosti dodávaného zboží budou odpovídat požadavkům Kupujícího uvedeným v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce a nabídce Kupujícího. 3. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. _]_ 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 4. 1. č|. 2 Předmět plnění Předmětem této smlouvy jsou průběžně dodávky PTCA prediiatačních balonků semikompliantních (dálejen “zboží“) pro potřeby Kupujícího. Předmětem objednávek, resp. dodávek dle této Smlouvy mohou být výhradně Zdravotnické prostředky obsažené v Portfoiiu sortimentu, které je přílohou č. 1 této smlouvy. Zdravotnické prostředky budou Prodávajícím Kupujícímu dodávány prostřednictvím konsignačního skladu na základě Smlouvy o zřízení a provozu konsignačního skladu (dále jen „Smlouvy 0 KS“) uzavřené v souladu 5 Čl. 7 této Smlouvy. Prodávající uzavřením této Smlouvy deklaruje připravenost začít s dodávkami Zdravotnických prostředků Kupujícímu vsouiadu &: dodacími podmínkami sjednanými v této Smlouvě bezodkladně po uzavření této Smlouvy. Smluvní strany sjednávají, že s ohledem na specifický charakter předmětu plnění této Smlouvy, resp. podmínky a způsob jeho využití, bude Kupující odebírat od Prodávajícího Zdravotnické prostředky dle této Smlouvy vždy sohledem na své aktuální potřeby, resp. potřeby pacientů. Čl. 3 Kupní cena Kupní cena jednotlivých zdravotnických prostředků je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy — Portfolio sortimentu. Kupující bude Prodávajícímu hradit kupní cenu pouze za skutečně odebrané Zdravotnické prostředky, a to dle jednotkových cen Zdravotnických prostředků uvedenýchvpřílozeč. 1, resp. jeho aktuálně platném znění. Prodávající a Kupující sjednávají, že jednotkové ceny Zdravotnických prostředků uvedené v Portfoliu sortimentu mají charakter ceny finální, tj. zahrnují veškeré náklady spojené s dodávkou Zdravotnických prostředků Kupujícímu. Kupní cena nesmí být navyšována v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory sviivem na měnový kurz, stabilitou měny nebo cla. Kupní cena může být změněna pouze v souvislosti se změnou DPH 0 příslušnou procentuální změnu a po písemném souhlasu Kupujícího. Čl. 4 Pravidla pro úpravu kupní ceny Zdravotnických prostředků v důsledku změny úhrad hrazených zdravotními pojišťovnami Kupující bude Prodávajícímu po dobu trvání Smlouvy hradit kupní cenu za dodávku Zdravotnických prostředků dle přílohy č. 1 Portfolio sortimentu, vždy nejvýše však ve výši maximální úhrady stanovené pro jednothve Zdravotnické prostředky aktuálně platným a účinným Číselníkem VZP. . Jednotková ceny Zdravotnických prostředků Vyčíslené v Portfoliu sortimentu tak budou po dobu trvání Smlouvy upravovány v návaznosti na změny maximální úhrady hrazené zdravotními pojištovnami dle Číseiníku VZP, a to v souladu s níže uvedenými pravidly: 2.1.1 Dojde—li v průběhu plnění Smlouvy ke změně Číseiníku VZP, která bude znamenat snížení maximálních úhrad hrazených zdravotními pojišťovnami za některý či některé z dodávaných Zdravotnických prostředků pod jednotkovou cenu vyčíslenou v aktuálně platném Portfoliu sortimentu v Kč včetně DPH, bude provedena aktualizace Portfolia sortimentu, a to tak, že cena hrazená Kupujícím za příslušný Zdravotnický prostředek bude snížena na úroveň maximální úhrady stanovené v Císelníku VZP. 2.1.2 Dojde—li vprůběhu plnění Smlouvy ke změně Číselníku VZP, která bude znamenat zvýšení maximálních úhrad hrazených zdravotními pojišťovnami za některý či některé zdodávaných zdravotnických prostředků oproti jednotkové ceně vyčíslené v aktuálně platném Portfoliu sortimentu v Kč včetně DPH, bude provedena aktualizace Portfolia sortimentu, a to tak, že cena hrazená Kupujícím za příslušný Zdravotnický prostředek bude navýšena na úroveň maximální úhrady stanovené vČíselníku VZP, avšak maximálně do výše původní jednotkové ceny (vyčíslené vKč včetně DPH) stanovené Prodávajícím za příslušný Zdravotnický prostředek v jeho Nabídce. . Nastane— li některá ze skutečností rozhodných pro úpravu kupní ceny zdravotnických prostředků, specifikovaných shora v Čl. 4 odstavci 2. této Smlouvy, provede Kupující aktualizaci Portfolia sortimentu, tj. provede úpravy jednotkových cen Zdravotnických prostředků dotčených změnou Číselníku VZP a návrh upraveného Portfolia sortimentu zašle k akceptaci/podpisu Prodávajícímu, a to nejpozději do 5. pracovního dne ode dne, kdy vstoupí v platnost nové znění Číselníku VZP. Prodávající se zavazuje akceptovat/podepsat upravené Portfolio sortimentu a vrátit jej zpět Kupujícímu v požadovaném počtu vyhotovení. Prodávající je oprávněn odmítnout akceptaci/podpis upraveného Portfolia sortimentu pouze tehdy, pokud aktualizace Portfolia sortimentu nebude odpovídat pravidlům sjednaným v tomto článku Smlouvy. .Aktualizované znění Portfolia sortimentu nabývá platnosti vždy dnem následujícím po podpisu oběma smluvními stranami. K tomuto dni bude provedena výměna Přílohy č. 1 této Smlouvy. Vzáhlaví Portfolia sortimentu bude vždy uveden údaj o počátku platnosti příslušné verze Portfolia sortimentu. č|.5 Platební podmínky .Smluvní strany sjednávají níže uvedené fakturační a platební podmínky. Další fakturační/platební podmínky jsou sjednány též ve Smlouvě 0 KS uzavřené smluvními stranami v souladu s Cl. 7 této Smlouvy. . Kupující nebude poskytovat zálohy. .Platby se budou uskutečňovat bezhotovostním převodem na účet Prodávajícího na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného Prodávajícím. Přílohou faktury budou dodací/přepravní listy podepsané oprávněným pracovníkem Kupujícího. .Prodávající na základě všech elektronickou poštou zaslaných objednávek/výdejek vdaném měsíci vystaví Kupujícímu na konci každého měsíce souhrnnou fakturu za materiál vydaný z konsignačního skladu a zašle ji bez zbytečného odkladu na adresy uvedené v čl. 5 bodu 7 této smlouvy. . Na faktuře bude uveden rozpis cen za jednotlivé objednávky/výdejky včetně jejich pořadových čísel, na faktuře budou rovněž uvedeny jednotkové ceny zboží a počty dodaných kusů zařazených do portfolia sortimentu (příloha č. 1 smlouvy) a celková (souhrnná) cena. . Každá faktura bude označena názvem veřejné zakázky a její příslušné části, na kterou je smlouva uzavírána „identifikátorem veřejné zakázky“, který je uveden v záhlaví této smlouvy. . Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví příslušný daňový doklad za všechny objednávky/výdejky v daném měsíci a to vždy k poslednímu dni v měsíci a bez zbytečného odkladu jej zašle na následu'ící emailovou adresu Kupujícího: — Na faktuře bude uvedeno vždy číslo objednávek/ výdejek. . Zodpovědná osoba za oddělení intervenční kardiologie — katetrizační laboratoř Kupujícího potvrdí prodávajícímu dodací list, při převzetí zboží od přepravce. . Splatnost fakturje 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu. 10. Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. 11. Vpřípadě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. Vtakovém případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu. 12. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušně částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo—li dohodnuto jinak. 13. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Prodávající stím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 14. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část zceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Čl. 6 Přechod vlastnictví Vlastnická práva kdodanému zboží přechází na Kupujícího okamžikem vyjmutí z konsignačního skladu a předáním ke spotřebě. Čl. 7 Dodací podmínky pro realizaci dodávek prostřednictvím konsignačního skladu 1. Zdravotnické prostředky dle této Smlouvy budou dodávány prostřednictvím konsignačního skladu, a to vsouladu spodmínkami sjednanými vtéto Smlouvě a ve Smlouvě 0 KS. 2. Místem plnění/dodání zboží je konsignační sklad, který bude Prodávajícím zřízen a provozován v sídle Kupujícího, tj. v areálu Krajské nemocnice Liberec, a.s., Husova 357/10, 460 01 Liberec, doručovací 460 63 na pracovišti intervenční kardiologie — katetrizační laboratoři. 3. Prodávající se zavazuje uzavřít s Kupujícím Smlouvu 0 KS v souladu se vzorem, který tvoří Přílohu č. 2 této Smlouvy, a to současně s uzavřením této Kupní smlouvy. Smlouvou 0 KS budou sjednány podrobné podmínky pro dodávky zdravotnických prostředků tímto způsobem, a to včetně podmínek převodu vlastnického práva k dodávaným zdravotnickým prostředkům na Kupujícího. 4. Pohotovostní zásoba, tj. výčet a množství zdravotnických prostředků, které musí být v konsignačním skladu neustále dostupné, budou předmětem oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratelem. 5. Obsah konsignačního skladu může být měněn pouze na základě oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratelem. 6. Dodávky zboží budou prováděny na základě závazné objednávky/výdejky. Kontaktní údaI'e iověřenich osob Kuiul'ícího I'sou: -4- 7. Každá dodávka zdravotnických prostředků bude vybavena dodacím listem nebo přepravním list. 8. Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list nebo přepravní list. 9. Dodací nebo přepravní listy budou dodávány ve 2 vyhotoveních v listinné podobě při dodávce zboží. 10. Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné nesrovnalosti a k zápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu zboží při přejímce. Čl. 8 Další dodací podmínky 1. Kupující bude od Prodávajícího přijímat pouze takové Zdravotnické prostředky, kteréjsou uvedeny/registrovány v Číselníku VZP a mají přidělený platný kód zdravotní pojišťovny (kód ZP) pro vykázání těchto zdravotnických prostředků piátcům zdravotní péče. Garance platnosti tohoto kódu ZP pro všechny dodávané Zdravotnické prostředky je nezbytná po celou dobu trvání této Smlouvy. Kupující nebude od Prodávajícího odebírat Zdravotnické prostředky, které nebudou mít platný kód ZP. 2. Prodávající se zavazuje zajistit, že na vnějším obalu každého jednotlivého balení dodávaného zdravotnického prostředku, i na baleních přepravních, bude vždy uveden standardizovaný identifikační čárový kód EAN, snímatelný běžnou čtečkou čárových kódů, jednoznačně identifikující dodávaný Zdravotnický prostředek. Prodávající může zajistit jiné označení na vnějším obalu (například pomocí QR kódu) pouze po předchozí dohodě s Kupujícím. Zdravotnické prostředky musí být současně označeny šarží na vnějším i vnitřním obalu. U zdravotnických prostředků s dobou použitelnosti zde musí být uvedena též doba použitelnosti. Prodávající bere na vědomí, že Kupující je oprávněn odmítnout převzetí balení zdravotnického prostředku, které nebude označeno způsobem dle tohoto ustanovení Smlouvy. 3. Prodávající se zavazuje dodávat Kupujícímu výhradně takové Zdravotnické prostředky: - jejichž minimální doba použitelnosti ode dne dodání činí minimálně 1 rok; které nemají závady v jakosti; které byly dodány v originálním neporušeném obalu; » jejichž distribuce nebyla zakázána Státním ústavem pro kontrolu léčiv. Prodávající bere na vědomí, že Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zdravotnických prostředků, které nebudou splňovat shora uvedené požadavky Kupujícího. 4. Kupující je dále oprávněn odmítnout převzetí zdravotnických prostředků v následujících případech: — Pokud Prodávající nepředá Kupujícímu v místě plnění k podpisu dodací list (je-li pro příslušný způsob dodání vyžadován). Pokud dodací list nebo jeho přílohy (jsou—li pro příslušný způsob dodání vyžadovány) neobsahují údaj o množství dodaných zdravotnických prostředků, a/nebo údaj o jednotkové ceně dodávaných zdravotnických prostředků. Množství zdravotnických prostředků nebo přepravních obalů uvedené v dodacím listu nebo jeho přílohách (jsou—li pro příslušný způsob dodání vyžadovány) neodpovídá skutečnosti. 5. Prodávající se zavazuje, že na dodacím listu, který bude předán spolu s dodávkou, bude uvedená specifikace dodaného materiálu, katalogové (referenční) číslo, číslo šarže, exspirace, příslušný kód VZP a číslo objednávky, na jejímž základě byla dílčí dodávka realizována. 6. Objednávky/výdejky označené pořadovým číslem budou odesílány Prodávajícímu elektronickou poštou, poštou nebo faxem dle potřeby, poté co dojde ke spotřebování/výdeji zboží zkonsignačního skladu. Pověřený pracovník Kupujícího vystaví souhrnnou objednávku prostřednictvím systému NEOS. Na základě takto odeslané objednávky bude zboží doplněno na konsignační sklad tak, aby zadavatel měl _5_ 1. neustále k dispozici sjednanou pohotovostní zásobu. Na základě vystavené objednávky/výdejky bude zboží rovněž vyfakturováno. Maximální lhůta pro doplnění pohotovostní zásoby na konsignační sklad je 2 pracovní dny. . Kupující se s ohledem na expirační dobu materiálu zavazuje nahlásit Prodávajícímu nespotřebovaný materiál s expirační dobou kratší než 3 měsíce. Prodávající v takovém případě materiál vymění za nový s odpovídající expirační dobou. . Smluvní strany výslovně sjednávají, že nebezpečí škody na dodaných Zdravotnických prostředcích, jež jsou specifikovány touto Smlouvou a jejími přílohami, přechází zProdávajícího na Kupujícího jejich výdejem zKonsignačního skladu vsouiadu se Smlouvou 0 KS (ustanovení 5 2121 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije). .V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího je tento povinen písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za 'ceny obvyklé (náhradní plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek. čl. 9 Kvalitativní podmínky Prodávajícíje povinen po celou dobu účinnosti této smlouvy dodávat Kupujícímu zboží vjakosti a provedení odpovídajícím zadávací dokumentaci k veřejné zakázce a nabídce Kupujícího podané v rámci zadávacího řízení. Veškeré dodávané zboží bude nové, nikdy před tím nepoužité, prvotřídní kvaiity, zabalené voriginálních sterilních obalech. Vdobě dodání musí mít minimální expiraci 1 rok. Balení každého kusu zboží bude obsahovat nejméně dva identifikační štítky, které lze snadno sejmout a vlepit do zdravotní dokumentace. Musí být dodrženo standardní značení na štítku v souladu se zákonem o ZZP. Veškeré dodávané zboží musí splňovat příslušné právní předpisy a normy, zejména zákon č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, zákon č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dáie jen „ZZP“) a příslušné normy. Prodávající předložil v rámci součinnosti před podpisem této smlouvy prohlášení o shodě nebo certifikáty CE kveškerému zboží, které je předmětem této smlouvy a zavazuje se, že po celou dobu trvání Smlouvy bude disponovat doklady o shodě dodávaných Zdravotnických prostředků s příslušnými předpisy v rozsahu požadovaném Kupujícím v zadávacích podmínkách Veřejné zakázky (tj. prohlášením o shodě vydaným výrobcem nebo zplnomocněným zástupcem a dále doklady o proškolení k nákupu, skladování a prodeji Zdravotnických prostředků třídy IIb a III v souladu se Zákonem o zdravotnických prostředcích, jsou-Ii tyto doklady s ohledem na předmět této Smlouvy relevantní). Prodávající bude povinen předložit Kupujícímu kdykoliv po dobu trvání této Smlouvy na základě předchozí žádosti k nahlédnutí dokiady die tohoto ustanovení Smlouvy. čl. 10 Záruky Prodávající je povinen dodat zboží vjakosti a provedení podle této smlouvy a jejich příloh. Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu. Oznámení o vadách musí obsahovat: a. kód kupní smlouvy a faktury, b. popis vady nebo přesné určeníjak se projevuje, c. číslo dodacího nebo přepravního listu, na němž je reklamované — vadné zboží uvedeno, d. jakým způsobem má být vyřízení reklamace provedeno. 4. Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na vyřízení. . Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: a. Jde-li o vady provedení a jakosti — dodání náhradního zboží za zboží vadné, vadné zboží je povinen Kupující vrátit. b. Jde—li o vady množství — dodání chybějícího množství. c. Jde—li o vady právní — odstranění těchto vad. . Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, Že svou volbu oznámí ve včas zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou volbu nemůže Kupující jednostranně změnit. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu po jejím uplatnění, nejpozději do 14 dnů od oznámení vad plnění a uplatnění práva Kupujícího, pokud se smluvní strany v konkrétním případě písemně nedohodnou jinak. Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, že újma spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu, spočívající ve vadách samotných. Záruka na dodané zboží je 24 měsíců. Čl. 11 Smluvní pokuty . Vpřípadě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou vtéto smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% 2 ceny z nedodaného zboží za každý den prodlení. . Vpřípadě prodlení Kupujícího splácením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. . V případě nedodržení kvalitativních parametrů zboží se sjednává smluvní pokuta ve výši 500,— Kč za každý jednotlivý případ, přičemž povinnost dodat zboží v odpovídající kvalitě tím není dotčena. Smluvní pokuty, sjednané touto smlouvou, hradí povinná strana nezávisle na tom, zda a vjaké výši vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně ve výši přesahující smluvní pokutu. Pokud Prodávající neuzavře s Kupujícím Smlouvu 0 KS v souladu s čl. 7 odst. 3 této Smlouvy, je Prodávající povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč, a to za každý započatý den prodlení. Pokud se Prodávající dostane do prodlení s dodávkou Zdravotnického prostředku, tj. Zdravotnický prostředek nebude dostupný v Konsignačním skladu v souladu s uzavřenou Smlouvou 0 KS, je Prodávající povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,1 % z jednotkové kupní ceny Zdravotnického prostředku (bez DPH), kterého se toto prodlení týká, a to za každý započatý den prodlení. V případě, že Prodávající odmítne provést (resp. neprovede) akceptaci/podpis Portfolia sortimentu upraveného v souladu s čl. 4 této Smlouvy, je Prodávající povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč, a to za každý případ. čl. 12 Pojištění odpovědnosti Prodávající je povinen mít v platnosti a udržovat pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou kupujícímu či třetím osobám při výkonu podnikatelské činnosti prodávajícího, která je předmětem této smlouw, s limitem pojistného plnění v minimální výši 10.000.000,- Kč. v Prodávající je povinen udržovat pojištění dle Cl. 12 odst. 1 této smlouvy po celou dobu trvání této smlouvy. V případě porušení této povinností je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit. Na žádost kupujícího je prodávající povinen předložit kupujícímu dokumenty prokazující, že pojištění v požadovaném rozsahu a výši trvá. Pokud by v důsledku pojistného plnění nebo jiné události mělo dojít k zániku pojistného, k omezení rozsahu pojištěných rizik, ke snížení stanovené min. výše pojistného v pojištění, nebo k jiným _7_ změnám, které by znamenaly zhoršení podmínek oproti původnímu stavu, je prodávající povinen učinit příslušná opatření tak, aby pojištění bylo udrženo tak, jak je požadováno v tomto ustanovení. Čl. 13 Ukončení platnosti smlouvy 1. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjednal nápravu. 2. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, Že Kupující nezaplatí kupní cenu do 60 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty. 3. Účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení. 4. Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi. 5. Pro případ předčasného ukončení smlouvy (odstoupení od smlouvy, dohoda, výpověd) není Kupující povinen odebrat a uhradit zbývající část z předpokládaného objemu této smlouvy. Čl. 14 Okolnosti vylučující odpovědnost 1. Odpovědnost stran za částečně nebo úplně naplnění smluvních povinností je vyloučena, jestliže se tak stalo: a. v důsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc působí po dobu nepřesahující 90 dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile účinky vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat zpoždění dodávek od subdodavatelů, výluky a stávky. b. v důsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění povinností vyplývajících z této smlouvy. Čl. 15 Platnost a účinnost smlouvy 1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. 2. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to 3 roky od data podpisu této smlouvy. Čl. 16 Všeobecná ujednání 1. Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se považuje datum podacího razítka poštovního úřadu. 2. Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy. 3. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. 4. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména obchodním zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. 5. Vzhledem kveřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). 6. Tato kupní smlouva musí být v souladu s 5 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek zveřejněna na profilu zadavatele. 7. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. —8— Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku. 8. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech. Kupující obdrží dva kompletní Stejnopisy smlouvy, Prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. Čl. 17 Přílohy .Formulář pro zpracování nabídkové ceny .Portfolio sortimentu Smlouva o zřízení a vedení konsignačního skladu Formulář technické specifikace a charakteristika nabízených ZP ».wwe “ 9 —UB— 2018 V Prae uje v V Liberci dne mčžmmwg Emco _„Ěnamcmšťa nomOmEuon Emuocc _EĚE Mx oňmwm >; N mx oňmnm ©; „.Ž ooónm hmm v „,ž oĚmon _ uv— oňmmm cmzx _..mzx ..žmmocE wem—nooo __Bmmoe.: wcoňmuo menšina—„omg aŠ.—m:..— =nE mno—m3? .ocmowšoauoĚ _Én oxo > Ian o.o.. zoomu.— wu TED w:.mnš mg.m—mečem w>ošou mu Emei o.o.. zoro.— ..3 3. mm nebo TED .oco_m._w>> maumm memu mše.—...no: w>9=mo mu Ian Non azan 39556: 39:90 meu Čar 0.2 :e. m f_n—nm „MM „onou „Em—nooo Č 0 sea—a_šauea EEŠEŠEmm ĚSÉ ÉŠÉE SE ŠwEon >onw= L Ěwu ._=>3mmo=s_ >:ou 3920592. š\ & LQ\ nL, >:mo 3955? ..:.mĚUEQN oň „_Ezčcou . mv. _ „„ ĚoEa QH „Že.: Žán; _ g_n : _ Wx _ „€,—Ee 2m ti: =: „marťan „a Š...-Š..,Ěum „iv ,že—5,23 512.251 x,. 26,33 _R.SŠ=<8= Seo„uwž „umu—=; mm máme 3535 'a 2,3, , se: , „, , „25552 Ě: š,...„š _ š:, 12.5; „, ŠŠŠ: „ŽŠ ,Š.„__ššščzše .:,ššš „% ,se „,že „ „5 než 8 „ É , Š: , „: „až 2232: ššša „.,„„...z_..„„ Žíža.ŽE251,5.,ŠĚŠĚŠ issues saše „sea ŽE „EE „„ Š„ , Š,: „, , ,.6,5„_,.,„Š.=, „ Ěšs „: seš: „. Ě ŽE: . 325,63 šcgššaš ,.„šĚŠ sss,., ŽŠ „„ „5 „až ; „Ě , 3.2: „, , 3 2:2: ššš „Š, ÉÉĚ ÉÉÉ„Ž,ĚŠŠšŠŠĚsÉ Esššs „ŽŠ čas, „3% aš; $ .„ É , s „: , „, , „š.š :. Š. , s.šš , 31, „až... „, 53355, Žštužezššžašz časně, soše „aš, že. až„ 3 ŽáE _ Šó; _ mx _ aaa—e. __.5 : SE 555 _En Šen š., E_n : u =( .,.:— u u e 52 „...s ĚŠ. Ena „.,e . ces; „.n-936,53 x,. Engem „me—wmuišoe 33:32 ŠŠŠ—m mm mnm: muaumě mm „52 , Š,., , „, , ,.Šzřzšs.,pš..: „ŠŠŠ .:,„š s:; 5, 325.56Ě:ŠŠEĚĚŠŠE 563,53 s.,. „š „5:3 „se že; 5 „ É , Ž; , „, , ,.„Ššežšříši Šiša. z., ., „e. s.:: Š ».ĚŠ.,.sÉ:ĚĚ..=ĚŠĚaš„ Šiša Soše Šša „Št „Š., % Eden , nad; _ mx _ ,:Šaš až až: „sog.—EA Šeu ..?: .n = „ až E..—una Eve 55,552 „,—„=, EE : „ zasažen-95553 Ě :wŠŠ maaSwimšE 012,32 ($$$—z mmenmn mšumš mw. 3,35 _ Šó:— mx _ šasi ex. Šem E!! .n 1 . „se ,na; Eve desig—„15.655 „: 563121235“ ,; džem ÉGŠRLS 35:qu ĚGRŠQ mmdnms Rauma (m =. men _ Šý; _ mx _ 2.255 :: „„.N:__,.wé_a1,e,a Šeu či. .. : u a.: Ě.: „__Éue 0,5 EEA. E,., „„ ŽŠÉESĚBĚJÉ ..aešurmlnwmťši „is:—„22 šGFŠW mm anon mwuwmš mm 2 ,mne _ ans; _ mx _ zač—Ee. .F., uni: .w_=.=6$a_nzěu .,ch ....u = „ max .,5„ u u a En.. den, EE w „EE, EE m3 525, .,.n 53:5“ ,a ŠŠŠ “ÉGančS „ES;—ws— xšenaš madame mamma.: mm „, aE , než, 1 , „ŠŠEÉ ŽŠ „was—ze_šššn .,..2, .=, „E: . . šišša. „E E.,., ,š_,6,=„,_„š„,„..„š ĚŠEĚÉŠS 22,6: „5:5 m až „Nama ,.., aš, , s.,: , „, , saše, Š,. 6,2%., až; s.:, „... š.: , ŠŠŠ? ž„ Ši 556552 5:35:53,33 „Šas „„Že „ „5 „sms s „„a , Š,: :, ,.Š„„„.„Šš.„ as„„geššš 5.21.9555; Éššs.,_„ž_ži aš,.ĚĚŠĚš „ŠŠŠ 29,2: „„za „ta, Šš %. Š.„ , Š: , „, , „Šíša „, „,., .„,_,_.,„.,„Š„„š s:, „.= g:; 5%, Š, .; , Š,: aš ŽŠ., Š.: šsšš „ŠŠŠ „až „, Š „Š., : Š„ , Š; , „, , _.„,.,.„„.„5£.s.„ .=...„„.,„.:„_Žžš„ ., „& š:; 52352515., Ě., , Šemeš, „5,52 „„za „, Š „ass : „s, , Š,: „, , „3522135 sa:,„szšcšesš než:: Šššsg 252 „ŠŠŠ „esse, ŽŠ „Š še; ,: eg , Š; , „, , ins„ ,. „,zesisšššž seš: „, ŠÉĚešZE., , .„š Š,.Š „235352263 „zase, „aš, „„ Š „Š., &. „Ě , Ss: , „, , sítí,: Š. 5, . š.,.: .. š.. ŽE: „EEE „„ , „,ĚĚĚŠ „EE :.Ššš „„.Šš „5:3 „„ Ž že; 3 ŽE , Š,.: „, , 5.2 „3.5 555,11., ,....: , Š ššzšešes 65,223:6:51:66,33 „saze, ŽŠ, „iš „seš = 2,62 , se; , „x , =., „ Ěššléz ŽŠ: „„, ...,., Š,. .ESĚEĚĚ „_šavšŠšš „ŠŠŠ „Ema „Ena mam,., m... 2 €, , Š; , „, , ,. ., „ „65.3 E.. 2,25, 5,35 , 53.55.25. __ŠÝĚŠŠ ŠŠŠ ŽŠ, „3% „sms : 263. _ 36:2 mx _ ,. 1 „ max.:—.n. těžiště, ,: .„šv :=, „„a ,. „:SŽEŠESĚ ..uenčWhn-GĚSĚŠ „.,Ězvož „usum-Š mm wnmn mĚmmE o. 3,56 , nad.: mx _ ŠŠŠ „%$ 553 „mše Ee Šeo 513,5.. 61 .n.. ,e,— n u & En,. een, Š„ „ Emu EE m3 : .. _,RŠEEĚX :, E225 em-Gmžmvš 9,3:qu Šimša ..„m onmm mwnwmš wm. „š, , se; , „, , ,...Ěs:,2:,_š.,. Š„..„,.š.š:, „=, š., „, š.. že; š., ,...., š,..šĚŠŠ 5%., 3,353, „ššš ĚŠ „až „Š., „„ „, 62 , až: , : , 6.5 R:,sšišš .=., si; Šas, Ě : „si s.,; Říšští; Ezau—ŠŠEŠ „23,22 mezi 386 Rams R ŽE , š.,: , : , „353555 sšwazššš „ŽŠ ĚŠ „še „EE „„ „ 32 . .=, „: , „x , 6 ĚBŠŠ „, ..,..ETĚÉEŠ „ŠŠŠ 56:3 a se bude na 9,6.: , 255 , „x , „, zátiší„ ZŠ., 55233 „6.6.2 „aaa sea„ RŠ; % se: , ,a „: , „„ , „,.,š,_„,šm_š_„_.šf s.;ŽŠ .:, :: ...:: „. ...s 955,5 „5,6 ...55 „„ „„ Ši baze., „55:33 ŠŠŠ sama 3626 E55 2 n,.woe _ ená-< _ n,. _ 33555215? 23.. „___qu E.,: Šíša : „aux .,ennu měn,. dea, zEwYEně ...Emee & :; .,ŠĚX Ě teen—a ev.-Gsm.: 956.332 6323 mmŠma mmammč Nm ŽE , Š,. , „, , „,„,.„..,_..„.:„_Š_ ĚĚŠŠE Est: „Šas „„že „32 mne,. a až, , Š,. , „, , „exegezees či „223 „,.,Ěsš „E_„Š ŠŠ, ase až; 3 s.:, , se.: , „, , 135_3225, ŠEŠĚE Estas., „ššš ŽŠ, „aš, Em„ & Edi _ nad: _ mx _ 725.5 za: 3.5 N. E_n 132.257 a 5295.25: „Ena 525,— 522 ,e„ 5:23 : uši,: 353223, učo—Em; ,:GZŠN mm Šem HERE mm Š„ , s, „š , „, , essa, _,ĚÉ: ŠĚŠÉ : „„, „š: , Š 355, É, Ě,.,š,.šs.,____sš ŽŠ, 556,3: „E_„Š „ŽŠ „35 3,55 a „É , s.,.: , „, , „Sitges. až:: si, „;Ě.. .. É 565.5., ÉÉě,.ašěššeeěa „ŽŠ „...seš Šša „, „Ž Šš „„ se: , se. , „x, „„ Š, ..„šiš 39.6%, ŠŠ „, ea mše „„ „Š, , Ž: , „, , ŽŠ, „255,59 se,že „sea „ „a aš„ ,a „Ě , a;: , „, , „ŽŠ š:. 25536., 32,5; 55.2 „22 maš „„ „Ě , se. , „, , „š.,Éšš ,.Ššěz, 5„.,1:.,..:.. 555.2?š„s;.,5.36.5525,„še „ŠŠŠ ešte „,že ŽE měs „„ Eda—, _ nad; _ mx _ axěššuíhiĚH 266 žEĚĚeŠJŠ.:„ŠŠŠ-nun Š...-ŠŠŠ.,Ěvšemaeušnn„,-a?.ZeŽxxnššš „:GŠŘEB den..—662 „2325 mm mámo mwnwmš _w ŽE, Š: , „„ 2:2, „55.55 5:15:53: Ěšže š,.žnsšš žšššaŠŠŠ; Sets „„se „25 než s „, „Ě , se: , „, , 3335565, Šsšši „=, sš: Š _ŠŠ 555,33aus..,„šižša ,.,ššš sees, „Že „se že; a, SŠ , „, , ,_,.>_,.„.,2„Ě: ___,Ě__š.s.:,„.= „É Š 53526EE,.,Šaššžxššz „ŠŠŠ „ŽŠ „ŽŠ „iš maš „, „, Ě , Š,.. , „, , až .,Šzš Š.? Š.,;Šš ..: ,;; Š !.,É:„.._,E,.,„ÉŠš.,...sššcša Šíša „...seš ĚEa EE aš„ „ 3 m5, _ cuá; _ mx _ _.evxxnšzuá „mě: ras,—„ušel Ěeu 5.335- ,ŠÁÉÉ 2255! _Eš ŠŠŠ ego.—2.5.2353 ,? 59,33 613%:va 35:32 čítač mm mame mnwmmš w- ,: É , „ Š , „x , _:„t 5, žes:.S,Š;„_„Š:.,...Šššešz 35238 3.235 Enea „sš „že „, ŽE , So,: „, , „ „, g:; Š EEE,.ŠŠŠ,„Že..ĚšŠŠE „53,33 3,26: ŽŠ., ŽŠ „Š., : ,: É , Š; , „, , ,Šščtša „ŠŠŠ „Seš saně „ se „sea „, „, a, , 3.2. , „, , š:, „že.: : Šíša. š„ ž,..šizsŠEŠ, Ě: „ŠŠŠ 323,2 5,53 „až „Š., „, atm: _ nad; _ mx _ „&= = ŠŠŠ.: „a ,že __,šzžmn, EuěEENeoxšžžpžuium xx seznamu!-„32438 355622 5323 mwmnmo mammmš __ sg„ SŽ , „„ .g:,„š_,..„.: ÉÉĚŠĚ,Ešžš ŠEŠŠS ízsšš SEE., „,Ša „65 aš„ „„ ,., s, , Š,.. , „, , „a,seiŠš, „„,„„„__:_,..šg.e_:, ě, š: . „_ ŠŠŠ, . š„ Ezššážegž „še ŠŠŠ „55% ŽŠ „3,6 sš; „ eg, , Š: , „, , ..Šš, „Šem ŽŠ., Š..,šsř, „=, 5,3 ŽŠ Ě, . E, E, šíšĚĚŠ š,: „Šíša žes.: „sea až, aš; „ sš, , Š: , „, , ,Š.„.,„,„Š.=.„. ,s..:„šš.„š„_.š., „& š:; ŠŠ % „, š., EZ „„..ĚĚŠ ..zž „ŠŠŠ „5,52 ŽŠ RŠ. „sms , ŽE , gaz, „, , ŠJ., 5:3: „sit.zezš š : „ ,: „.... „., 53322525 , .. ŠŠŠ, ., Š.: Šššš „2,6% ĚŠ „, „Š, mše „, G_ ,mE _ nad; _ mx _ Šiška,: až; „mísy.—En Šeu Een. ,Ěn: „ až „ei „ u A „En,— den, EE ea _ e,.,e EE „.n ,. „» „iš—55.53 ,i EE,—,a 3:36:33 252_va ŠGSČ mm mnam „Names m sš, , Š,: „, , „Říše. „___,„„„,.:__sš„_š:, mezi; ŠŠŠ..ÉĚ,.: ašaššeuzžašaeš „5,22 „„že až že; „ ee„ , Š,. , „, , senzace: š.„„,_s.;..s..š_š: :: s.:; ŠŠĚ,.EĚE: .:ŠŠEĚŠa ŠŠŠ „3,35 „5% „še Šas „ „š, , Š,; , a, , . „ĚŠQŠ š., „aššgš : „, až; 555, E.„ 525.: „,šĚěŠ „ža „ŠŠŠ „5,22 „„za „„ Š že; „ 5.5, , Ž; , „, , ,..„„Ě„_,„._š_„,: .a.,..š„__:_zš 3:53: ŽÉĚWŠEE,.,š,„.š,.„,_e.,_ĚŠě ŠŠŠ „5,6% essa „sš „Náš , Ena ... ĚHFMBM „x,-,: as, 1,2%, Š...-_.. 5! ?„ za 5,25 %“,qu , =...., Ě 3, %> „.h „ ...: .ŠĚ . É asi:.,eeesuu čin,.: _..wz ui .eu—__ Sa 2,663 5:2,qu este.. „:_euEÉow o _o=._u.„_ „ŠĚ „až u „ ŠĚ Příloha č, 7 ZD & č. 2 Kupní smlouvy Smlouva o zřízení a provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků KNL č. 52018/00 odběratel : Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 Ičo: 27283933 DIC: 27283933 Zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen odběratel) a Dodavatel : Medtronic Czechia s.r.o se sídlem Prosecká 852/66, 190 00 Praha 9 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, v oddílu C, vložce 41171 IČ: 64583562 DIC: CZ 64583562 (dále jen dodavatel) uzavírají spolu smlouvu o provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků v Krajské nemocnici Liberec, a.s. vprostorách oddělení intervenční kardiologie — katetrizační laboratoři. 1. Úvodní ustanovení 1. Pro urychlení dodávek a okamžitou použitelnost zdravotnických prostředků (dále jen ZP) firmy Medtronic Czechia s.r.o., zřizuje dodavatel se souhlasem odběratele v Krajské nemocnici Liberec, a..s, vprostorách oddělení intervenční kardiologie — katetrizační laboratořilkonsignační sklad zboží (dale jen KS), které se dodavatel zavázal dodávat dle Kupní smlouvy ze dne uzavřené mezi ním a KNL, a.s. na základě výsledku nadlimitní veřejné zakázky, ev. č. V22018016, s nazvem „Dodávky PTCA predilatačních balonků semikompliantních oKNL, a.s..“ a které je specifikováno v příloze č. 1 Kupní smlouvyč .52018/00 /00 — Portfolio sortimentu (dále jen zboží). 2. Cena ZP bude upravována dle pravidel pro úpravu kupní ceny zdravotnických prostředků v důsledku změny úhrad hrazených zdravotními pojištovnami sjednaných v článku 4. Kupní smlouvy. Strana 1 (celkem 5) Příloha č. 7 ZD a č. 2 Kupní smlouvy 3. Dodavatel potvrzuje, že všechny ZP dodávané na KS svou kvalitou splňují zákonné požadavky, mají vyhotoveno prohlášení o shodě, jsou způsobilé při poskytování zdravotních služeb a jsou zařazeny do číselníku zdravotnických prostředků VZP. . Dodavatel má právo kontroly nad ZP dodanými na KS a odběratel se zavazuje umožnit kdykoliv inventuru ZP uskladněných na KS, a to za účasti provozovatele. . ZP uskladněné na K5 zůstávají majetkem dodavatele až do jejich vyjmutí 2 KS a předání ke spotřebě. II. Požadavky na vybavení konsignačního skladu Zboží dodávané a uložené v KS musí být totožné se zbožím uvedeným v Kupní smlouvě uvedené v čl. I. (dále jen „kupní smlouva“) a odpovídat všem technickým parametrům uvedeným v příloze č. 3 — Charakteristika nabízených zdravotnických prostředků uvedené Kupní smlouvy. Zboží, které nebylo předmětem výše citované veřejné zakázky, nebude dodavatel do KS dodávat. Dodavatel se zavazuje dodávat zboží do KS vsouladu se specifikací obsaženou v příloze č. 1 — Portfólio sortimentu Kupní smlouvy uvedené v článku I. Rozsah a skladba jednotlivých výrobků zahrnutých do portfolia, které musí být neustále k dispozici odběrateli na KS bude předmětem oboustranné dohody. Rozsah a skladba výrobků, které musí být k dispozici na KS, může být měněna na základě vzájemné dohody dodavatele a odběratele dle aktuální potřeby objednatele. Dodavatel je povinnen nejpozději do 2 pracovních dnů od vzájemné dohody zajistit dostupnost požadovaných výrobků na KS. Dodavatele je povinen vsoučinnosti SKNL, a.s. skladovat zboží tak, aby bylo dostatečně chráněno před poškozením a zabezpečeno proti odcizení. Skladování zboží bude zajištěno v podmínkách obvyklých pro skladování spotřebního zdravotnického materiálu. Dodavatele se zavazuje si zboží uložené VKS na své náklady pojistit pro případ poškození nebo zničení zboží živelnou událostí, a pro případ odcizení zboží způsobem, při kterém pachatel překonal překážky chránící věc před odcizením. Dodavatele pověřil spředchozím souhlasem odběratele vedením skladu a odpovědností za zboží uložené v něm zaměstnance KNL, a.s— (dále jen „Provozovatel“ KS) III. Náležitosti a podmínky provozu KS Provozovatel KS je oprávněn odebírat a používat ZP pouze pro potřebu Krajské nemocnice Liberec. Provozovatel bude dodavatelem odborně vyškolen a KS bude provozovat dle pokynů dodavatele. Vpřípadě, že provozovatel nebude moci zjakýchkoliv důvodů tuto činnost provádět, je povinen tuto skutečnost dodavateli oznámit. Strana 2 (celkem 5) Příloha č. 7 ZD a č. 2 Kupní smlouvy 4. 1. 2. Uskladnění ZP bude zajištěno v místnosti pod uzamčením s teplotou od + 5 st.C do + 40st.C. Provozovatel je povinen s ohledem na stanovenou dobu použití ZP (expirační doba) nahlásit dodavateli nespotřebovaně ZP s expirační dobou kratší než 3 měsíce. V tomto případě budou tyto ZP po dohodě vyměněny za nové 5 odpovídající expirační dobou. Proto je provozovatel povinen vydávat ZP 2 KS s aktuálně nejkratší expirační dobou tak, aby se maximálně předcházelo případné výměně ZP na KS. Dodavatel se zavazuje dodávat ZP na KS s exspirační dobou minimálně 12 měsíců. Dodavatel je povinen vložit do konsignačního skladu všechny jím nabídnuté rozměry SZM (viz příloha č. 1 Kupní smlouvy — Portfólio sortimentu) v minimálně jednoroční expirační lhůtě, v případě, že v KS bude nespotřebovaný materiál s expirační dobou kratší, než 3 měsíce dodavatel jej v takovém případě vymění za nový s odpovídající expirační dobou, tuto obměnu provede na vlastní náklady. Pohotovostní zásoba ZP na KS, kterou bude na základě odeslaných objednávek/výdejek dodavatel nejpozději do 2 pracovních dnů doplňovat, může být měněna dle aktuální potřeby pouze na základě oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratelem. IV. Dodávky a výdej ZP z konsignačního skladu Příjem dodávek ZP na základě jednotlivých výdejek a jejich výdej 2 KS bude prováděn následujícím postupem: a) příjem ZP na K5 : Dodavatel zajistí bezplatnou přepravu ZP na KS. Provozovatel potvrdí dodavateli při příjmu ZP dodací list, na kterém bude mimo obecných náležitostí uvedeno, že se jedná o dodávku ZP na KS v Krajské nemocnici Liberec. b) výdej ZP 2 KS: Jako doklad o výdeji ZP 2 KS vyhotoví provozovatel výdejku/objednávku označenou pořadovým číslem. Tuto výdejku zašle dodavateli dle potřeby elektronickou poštou, poštou nebo faxem. Po obdržení všech výdejek vdaném měsíci vystaví dodavatel na konci měsíce jednu souhrnnou fakturu na zboží vydané 2 KS a zašle na adresy uvedené v Kupní smlouvě, Cl. 5 bodu 7. Na faktuře bude uveden rozpis cen za jednotlivé objednávky/výdejky včetně jejich pořadových čísel, na faktuře budou rovněž uvedeny jednotkové ceny zboží a počty dodaných kusů zboží zařazeného do portfolia sortimentu (příloha č. 1 smlouvy) a celková (souhrnná) cena. Dohodnutá doba splatnosti faktury dodavatele činí 30 dnů od jejího doručení na uvedené emailové adresy. V případě prodlení odběratele s úhradou ZP dle faktury vzniká dodavateli nárok na úhradu smluvního úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Za zaplacení smluvené ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch bankovního účtu dodavatele. Pro případ, že dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 5 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, Že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti stímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Strana 3 (celkem 5) Příloha č. 7 ZD a č. 2 Kupní smlouvy Dodavatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. v. Záruka za jakost reklamace Vpřípadě oprávněné reklamace ZP ze strany odběratele zajistí dodavatel dodání nového ZP s odpovídající exspirační dobou nejpozději do 14 dnů. VI. Odpovědnost za škody 1. Odběratel neodpovídá za škody způsobené na uloženém zboží vdůsledku živelné pohromy, krádeží nebo jiným způsobem, jemuž nemohl při vynaložení přiměřených opatření zabránit. Vpřípadě poškození či krádeže zboží jsou povinni tuto událost neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů, oznámit dodavateli. 2. Provozovatel KS přejímá, vyjma případů uvedených v odstavci 1, zodpovědnost za zboží uskladněné v KS, o čemž uzavře s dodavatelem samostatnou smlouvu, s čímž odběratel souhlasí. VII. Mlčenlivost Strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou (bez ohledu na to, zda před nebo po jejím uzavření) a které nejsou veřejně přístupné. Povinnost zachovávat mlčenlivost trvá i po skončení smluvního vztahu založeného touto smlouvou. Bez ohledu na ustanovení tohoto článku smlouvy, strany mohou zpřístupnit informace, pokud to bude požadováno platnými právními předpisy či závaznými rozhodnutími soudů či jiných státních orgánů s tím, že (pokud to bude možné) si poskytnou předchozí písemné upozornění na takovýto požadavek. Stejně tak mohou zpřístupnit takovéto informace pro potřeby soudního, rozhodčího, správního či obdobného řízení. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru odběratele a povinností ztoho plynoucích. Dodavatel je srozuměn stím, že odběratel je povinným subjektem dle zákona č.340/2015 Sb. O registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva nebo jednotlivá plnění dle této smlouvy, pokud budou naplněny podmínky pro jejich zveřejnění dle zákona o registru smluv, podléhají režimu povinného zveřejňování dle tohoto zákona. Zveřejnění smlouvy, event. jednotlivých plnění bude zajišťovat odběratel. Dodavatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 5 504 Občanského zákoníku. VIII. Strana 4 (celkem 5) Příloha č„ 7 ZD & č. 2 Kupní smlouvy Závěrečná ustanovení 1. Veškerá korespondence dodavateli bude zasílána na výše uvedenou adresu k rukám Ing. Radek Křížek, pokud se smluvní strany v písemném dodatku nedohodnou jinak. 2. Tato smlouva se uzavírá na dobu trvání Kupní smlouvy, jíž je přílohou. 3. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět v souladu 5 Čl. 13 Kupní smlouvy. 4. v případě výpovědi smlouvy umožní odběratel dodavateli, aby si odvezl zbylé zásoby po provedení inventury za účasti obou smluvních stran. 5. Jakékoliv změny nebo doplnění této smlouvy musí být provedeno písemně se souhlasem obou smluvních stran a prohlášeno za nedělitelnou součást této smlouvy. 6. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. odběratel obdrží dva Stejnopisy. 7. Na smluvní vztahy touto smlouvou blíže neupravené se přiměřeně používají příslušná ustanovení zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. . , _ / “9 —08—20í8 V šla—edne/lrř/H/ď V Liberci dne ........................ Strana 5 (celkem 5) Příloha č. 4 KS FORMULÁŘ TECHNICKÉ SPECIFIKACE A CHARAKTERISTIKA NABÍZENÝCH ZP Příloha č. 4Kupní smlouvy Předložená v rámci nadlimitní veřejné zakázky evidenční č. Z2018-011G4O pořadové č. VZ2018016 „Dodávky PTCA predilatačních balonků semikompliantních pro KNL, a.s.“ vypsané v otevřeném řízení dle 5 56 zákona. Účastník Medtronic Czechia s.r.o Obchodní název lVIedtronic Czechia s.r.o, Euphora Výrobce přístroje Medtronic, Požadované technické parametry zadavatele Charakteristika nabízených zdravotnických prostředků 1. Typ: monorail, hypotube, hydrofilní coating Monorail, hydrofilní COGÍÍHQ 2, 5F compatibilní , 6F kompatibilní pro kissing 5F kompatibilní, 6F kompatibilní pro KBT baloon techniku 3, Délka shaftu: minimálně 140 cm 142cm délky 150 cm pro velikosti do 2,5 mm vítané 4, Průměry balonkú 1.5, 2.00, 2.25, 2.50, 2.75, 3.00, 3.25, 3.50, - od minimálně 1,5 mm do 4 mm 3.75, 4.00 - v rozměrech do 3,0 mm zadavatel požaduje odstupy velikostí po 0,25 mm - velikosti 4,5 mm a 5 mm vítané 5, Délky balonkú Délky: 6, 10, 12, 15, 20, 25, 30mm od minimálně 10 mm do 25 mm V rozměrech 2.5, 3.0 a 3.5 mm — 30mm v rozměrech 2,5 mm; 3,0 mm a 3,5 mm do 30 mm 6. Nominálnítlak minimálně 8 atm 8 atm 7“ Rated burst pressure minimálně 14 atm 14atm 8, Průměr proximálního shaftu s 2,1 F pro 2.1F diametr 3,5 mm 9_ Průměr distálního shaftu s 2,6 F pro diametr do 2.5F 3,5 mm 10, Kompatibilita s GF vodícím katetrem pro kissing GF kompatibilní baloon dilatace do velikosti 4 mm 11. Crossing profile < 0,030" pro diametr 3,0 mm 0027 12. Tip profile s 0,017" 0.016 13, Technická dokumentace Euphora Technical Specification, Zadavatel stanovuje, že Technickou dokumentací Euphora Brochure se pro tuto část veřejné zakázky rozumí zejména výsledky klinických studií, technické popisy produktů, prospekty, brožury či jiné dokumenty podrobně popisující ZP, zpracované v českém nebo v anglickém jazyce. V Praze dne