OBJEDNÁVKA č. 2018/I/08-001 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: AU plan s.r.o. U Nikolajky 1085/15, Smíchov, 150 00 Praha 5 IČ: 27616398, DIČ: CZ27616398, Bankovní spojení: ČSOB a.s., Číslo účtu: 236972834/0300, Zapsaná ve VR: vedená u KS v Ostravě, Oddíl C, vložka 33416 Zastoupen: xxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339761/0100, KB, a.s. zastoupena: xxx VYŘIZUJE: xxx xxx TEL: XXX E-MAIL: xxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme si u Vás zpracování dvou Ideových architektonických studií v rozsahu: 1. NOVÝ OBJEKT GASTROPROVOZU (prostor vedle voliéry Papua, naproti pavilónu slonů a hrochů): v ceně 91.000,- Kč bez DPH; 2. LÁVKA - PROPOJENÍ CENTRÁLNÍ A HORNÍ KOMUNIKACE (prostor výběhu jelenů - milu, wapiti): v ceně 62.000,- Kč bez DPH; Výstupem obou ideových architektonických studií bude grafická část formou skic/či zákresů do fotek, imprese řešení, doplněná jednoduchým textovým popisem k rešerši návrhu a orientačním odhadem nákladů, v odpovídající podrobnosti v návaznosti na požadovaný stupeň dokumentace. Při zpracovávání dílčích studií jsou nutné konzultace s objednatelem. Termín plnění do 15.12.2018. Celková cena činí 153.000,- Kč bez DPH. Fakturace dílčí na základě předání zpracovaných jednotlivých ideových architektonických studií. Splatnost 14 dní od data doručení. Záloha 0,- Kč Potřebné podklady, které nejsou zahrnuty v ceně: - geodetické zaměření (doplnění zaměření) v předmětných místech; - zoologické zadání/předpoklady pro příslušné dílčí záměry; - podklady ke stávajícím dotčeným objektům, či stavbám, vodním dílům, projektová dokumentace, archivní podklady, technické/či technologické podklady, průzkumy apod.; - podklady k plánovaným stavbám v dotčených částech areálu (parkovací dům, Noemova archa, apod.); - podrobnější/ orientační požadavky na gastroprovoz (počet jídel,....apod.); TERMÍN PLNĚNÍ: Do 15.12.2018 CENA PLNĚNÍ: 153.000,- bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: Areál Zoo PLATEBNÍ PODMÍNKY: Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Datum: 13.8.2018 Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ xxxxl datum, razítko a podpis dodavatele