Smlouva o zajištění školy v přírodě uzavřená v souladu s § 1746 odst. 2 zákona Č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřeli Základní škola: zš a MŠ, Praha 8, Dolákova 1 IČO: 60433281 Telefonní číslo (pevná linka):233554720 bankovní spojení: 2580790/0300 zastoupená: Mgr. Věra Jakešová, ředitelka školy (dále jen "Škola") a Sportlines, cz a.s. Adresa: Květnového vítězství 938/79,14900, Praha 4 IČ: 05328993 DIČ: CZ05328993 bankovní spojení: 4238150349/0800 zastoupená: Mgr. Kateřina Srpová, Bc. Martin Havrlík (dále jen "Dodavatel") Smlouva o zajištění školy v přírodě (dále jen "Pobyt") 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je zajištění Pobytu a dalších níže specifikovaných služeb v souladu se zákonem Č. 258/2000Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících předpisů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlášky Č. 106/2001 Sb., o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky Č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých, ve znění pozdějších předpisů. 2. Místo a doba pobytu, ubytování a počet lůžek, stravování Termín: 17.9. - 21.9. 2018 Místo konání: Penzion Tetřívek, Nové Hutě 53, 385 01, Nové Hutě (dále jen "Provozovatel") 3. Doprava Dopravu zajišťuje Dodavatel. Autobus bude přistaven na adresu: ZŠ Dolákova 1/555, Praha 8 - Bohnice, 181 00 v den odjezdu tj. 17.9. 2018 v 7:30. Odjezd z místa ubytování 21.9.2018 v cca 10:30. Předpokládaný příjezd mezi 13:00 a 14:00. 4. Počet účastníků Předběžný počet žáků: 32 I. stupeň II. stupeň 2 7.ročníky (7 .A,7.B) Peda202ové 2 Závazně je počet žáků nutné potvrdit nejpozději do 30 dnů před začátkem pobytu. 5. Program školy v přírodě: DETEKTIVOVÉ Dodavatel se zavazuje zajistit program od 13:00 hodin do večerky a noční hlídání pro účastníky pobytu v době od večerky do půlnoci. Od půlnoci do 7 hodin ráno zajistí Dodavatel noční pohotovost. 6. Ubytování Je zajištěno ve 2-7 lůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením. Bude přihlédnuto k nutnosti oddělení chlapců a dívek, popř. žáků různých ročníků, pedagogů a dalších osob. Stravování: bude zajištěno v pravidelných časech 5x denně. Současně bude zajištěn celodenní pitný režim. Stravování začíná obědem v den příjezdu a končí svačinou v den odjezdu (svačinou se rozumí běžná denní svačina, nikoliv balíček na cestu). V případě požadavku na speciální stravování - bezlepková dieta a další - je tuto skutečnost nutné hlásit s předstihem. V případě bezlepkové diety je nutné informovat rodiče o tom, že je potřeba s sebou dítěti přibalit tyto ingredience: bezlepkové pečivo, bezlepkové přílohy a bezlepkové sladkosti. Skladba jídelníčku může být písemně dohodnuta mezi Školou a Dodavatelem nejpozději 20 dnů před začátkem pobytu. Změna jídelníčku je možná na základě dohody obou smluvních stran. 7. Cenová ujednání, počet účastníků Cena za pobyt činí 3 690 Kč za žáka včetně DPH. Tato cena je zaručena při dodržení výše uvedeného předběžného počtu žáků s tolerancí – 0 žáků. Cena za pobyt zahrnuje: dopravu, ubytování včetně ubytovacího poplatku, stravu 5x denně včetně pitného režimu, program po celou dobu pobytu včetně vybavení. instruktory, zdravotníka včetně lékárničky, noční hlídání do půlnoci a dále noční pohotovost (instruktor), pobyt pro pedagogy (2) zdarma (jídlo 5x denně, ubytování. doprava), pojištění na storno pobytu v případě nemoci. Pojištění na storno znamená, že při neúčasti žáka na pobytu ze zdravotních důvodů mu bude na základě lékařské zprávy vrácena pojišťovnou částka ve výši 80% ze storno poplatku uvedeného v této smlouvě. Cena za pobyt nezahrnuje: úrazové pojištění a pojištění odpovědnosti 3. osobě, noční hlídání do půlnoci do 7 hodin ráno. Celková cena za pobyt činí 118 080 Kč vč. DPH V případě, že klesne počet žáků pod toleranci uvedenou v odst. 2. tohoto článku, nabývají platnosti následující storno podmínky z ceny pobytu žáka (minimálně však 1 700 Kč) - 1 700 Kč z ceny pobytu žáka při zrušení účasti do 30 dnů před zahájením pobytu - 50% z ceny pobytu žáka při zrušení účasti do 21 dnů před zahájením pobytu - 75% z ceny pobytu žáka při zrušení účasti do 14 dnů před zahájením pobytu - 85% z ceny pobytu žáka při zrušení účasti do 7 dnů před zahájením pobytu - 100% z ceny pobytu žáka při zrušení účasti do 3 dnů a méně před zahájením pobytu Při onemocnění žáka před odjezdem, bude žákovi na základě potvrzení od lékaře vrácena částka za pobyt snížená o částku 1 700 Kč. Lékařská zpráva musí být vystavena s datem předcházejícím den odjezdu na Pobyt. Při onemocnění nebo úrazu žáka v průběhu pobytu, bude žákovi vrácena částka za příslušný počet nocí, které zbývaly do konce pobytu ve výši 350 Kč za každou tuto noc. Nepočítá se pak první noc neúčasti na Pobytu. Způsob úhrady si smluvní strany dohodly tak, že: - 1. záloha dle zálohové faktury, ve výši 64.000 Kčje splatná 30. 6. 2018 (2000,- Kč a žák) - 2. záloha ve výši 54. 080 Kč bude na základě vystavené faktury splatná do 15.9. 2018. Platby budou označeny ve zprávě pro příjemce názvem školy, jako variabilní číslo bude uvedeno číslo zálohové faktury Nebudou-li faktury obsahovat zákonem stanovené náležitosti faktury, nebo budou-li obsahovat chybné údaje, je Škola oprávněna faktury vrátit Dodavateli k přepracování. V tomto případě neplatí původní doba splatnosti, ale celá lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení opravených nebo nově vystavených faktur. 8. Práva a povinnosti smluvních stran Dodavatel je povinen zajistit, aby místo pobytu žáků Školy splňovalo veškeré hygienické, bezpečností a požární předpisy ubytovacího a stravovacího zařízení a podmínky pro zabezpečení výchovy a výuky dle platných právních předpisů. Dodavatel je povinen připravit na pokojích před začátkem pobytu povlečené lůžkoviny. Škola je povinna zajistit si nahlášení pobytu na hygienickou stanici pomocí dokumentů, které budou připraveny Dodavatelem. Nahlášení pobytu u lékaře v místě konání zajišťuje Dodavatel. Dodavatel je povinen zabezpečit řádný úklid všech poskytnutých prostor. Dodavatel jako poskytovatel dopravy odpovídá za škodu na zdraví nebo věci podle ustanovení občanského zákoníku o náhradě škody způsobené provozem dopravních prostředků, která vznikne při přepravě žáků ze Školy do místa ubytování a zpět z místa ubytování do Školy. Žáci Školy jsou povinni řídit se pokyny pracovníků a instruktorů Dodavatele a dodržovat odsouhlasený program, dodržovat ubytovací řád platný v místě objektu, kde je realizován Pobyt. V případě závažného narušování programu či průběhu Pobytu je Dodavatel oprávněn navrhnout Škole ukončení Pobytu žáka s tím, že tento žák ztrácí nárok na další služby stejně tak nárok na úhradu nevyužitých služeb. Dodavatel neodpovídá za škody způsobené žáky Školy, které byly způsobeny v dopravním prostředku nebo v ubytovacím aj. zařízení, kde došlo k čerpání služby zajištěné dle smlouvy. Škola je povinna předat Dodavateli po skončení pobytu všechny užívané prostory a věci, které užívala, ve stavu, v jakém je převzala, s přihlédnutím k běžnému opotřebení. Škola je povinna Dodavateli nahradit škodu vzniklou na jeho majetku, která byla způsobena prokazatelně žáky Školy. 9. Odstoupení od smlouvy V případech touto smlouvou výslovně neupravených se odstoupení od smlouvy řídí § 2001 a násl. občanského zákoníku. V případě odstoupení od smlouvy jsou smluvní strany povinny provést vypořádání dosavadního provedeného plnění podle této smlouvy s tím, že Dodavateli náleží odměna za plnění uskutečněné do zániku smlouvy odstoupením, podle podmínek uvedených v této smlouvě. Škola má právo na odstoupení od smlouvy bez uplatnění jakýchkoliv storno podmínek v případě zrušení pobytu Dodavatelem nebo při závažné změně programu, místa ubytování, způsobu přepravy a ceny zájezdu bez předchozího písemného upozornění. Dodavatel je v tomto případě povinen vrátit zaplacenou zálohu do 30 dnů ode dne odstoupení. V případě zrušení pobytu z důvodu živelné pohromy, epidemie na škole nebo katastrofy je záloha nevratná a v takovém případě se obě strany písemně domluví na náhradním termínu konání pobytu. 10. Závěrečná ujednání Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Případné změny a doplňky této smlouvy v době její účinnosti lze provádět pouze po dohodě smluvních stran, výlučně písemnými vzestupně číslovanými dodatky oboustranně podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran na jedné listině. Tato smlouva se sepisuje ve dvou vyhotoveních, z nichž každé má hodnotu originálu. Každá smluvní strana obdrží jedno vyhotovení. V případě, že se změnou právních předpisů stane některé ustanovení neplatné, pak toto ustanovení se stane neúčinné, avšak ostatní ustanovení této smlouvy zůstanou v platnosti. Neplatné ustanovení pak smluvní strany nahradí jiným nejvíce odpovídajícím neplatnému ustanovení. Smluvní strany nepřebírají riziko změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. Smluvní strany po přečtení této smlouvy prohlašují, že tato smlouva byla sepsána dle jejich pravé a svobodné vůle a na důkaz toho připojují svoje vlastnoruční podpisy. V Praze dne: 27.6.2018 V Praze dne: