Rámcová kupní smlouva uzavřená die Občanského zákoníku I. Smluvní strany 1. Prodávající: SUNFOOD s.r.o. Dobruška, Čs. Odboje 800, 518 01 Registrace: zápis v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 16887 Zastoupený;_MILAN DVOŘÁK, jednatel společnosti ICO: 25949411 DIČ: CZ25949411 dále jen „prodávajtcr a 2. Kupující: Krajská nemocnice Liberec a.s. Husova 357/10, Liberec I - Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 Registrace: zápis v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651_ Zastoupený: IČO: 27283933 DIČ: C227283933 dále jen „kupující" Smluvní sírany se dohodly na následujícím znění smlouvy: 1. Předmět smlouvy Dodávky Zdravé výživy, uvedených v samotném seznamu prodávajícího, (dále jen potraviny), a to na základě objednávek kupujícího. Osoby k objednávání potravin za kupujícího; osoby pověřené za stravovací střediska Turnov a Liberec, způsob objednávání - telefonicky, každá objednávka musí obsahovat datum odběru, název výrobku, objednané množství a určení provozovny, kde má být plněno. 2. Cena Ceny jsou tržní a jejich vývoj se řídí trhem tedy nabídkou a poptávkou. Ceny bez DPH obsahují dopravné, balné a jakékoliv ostatní náklady, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti s plněním této smlouvy. 3. Finanční podmínky - Fakturace, dodací podmínky Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu cenu dle aktuálního ceníku za odebrané potraviny na základě faktury vystavené prodávajícím. Splatnost faktur se sjednává 30 denní ode dne doručení faktury. Kupující se zavazuje ve stanovené splatnosti kupní cenu uhradit, pro případ prodlení se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení. Faktura musí obsahovat údaje daňového dokladu dle platného znění zákona o DPH. V opačném případě je kupující oprávněn fakturu vrátit a platební lhůta se prodlužuje o dobu, dokud prodávající nedoručí fakturu ve správném znění. Pro případ, že prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny pinění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 5b., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výší odvedené DPH. Prodávající se zavazuje dodávat potraviny v příslušných přepravních obalech, a to v množství, jakosti a provedení dle objednávky. V případě hygienických kontrol je rozhodující z hlediska odpovědnosti okamžik podpisu na dodacím listu. Kupující zajistí pro příjem potravin vhodné místo k tomuto schválené. Kupující je povinen potraviny přejímat osobně nebo prostřednictvím zmocněné osoby, která potvrdí převzetí potravin a správnost údajů na dodacím listě. Potvrdí kopii dodaďho listu otiskem razítka a podpisem kupujícího. Reklamace a zjevné závady uplatní ihned u řidiče rozvozu. Místem plnění jsou všechny provozovny kupujícího. 4. Ostatní ujednání Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že dodávané potraviny splňují požadavky příslušných právních předpisů a ručí za jejich použitelnost. Pokud kupující zjistí při prejímce potravin zjevné vady (množství, vady obalu, označeni, provedení, podmínky přepravy, záměna zboží, vady v dokladech apod.), je kupující povinen tyto vady vyznačit při přejímce potravin do dodacího listu a vrátit jej zpět prodávajícímu, pokud se nedohodnou jinak. Jiné vady, zvláště nedodržení ukazatelů jakosti, je možné reklamovat v době použitelnosti potravin. Vlastnické právo k potravinám přechází na kupujícího převzetím zboží a potvrzením dodacího listu. 5. Doba trvání smlouvy, výpověď smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, její ukončení je možné na základě výpovědi jednou ze smluvních stran v tříměsíční výpovědní lhůtě. Výpověď musí být písemná, není třeba ji odůvodňovat, výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. V případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odeslání. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu druhou smluvní stranou a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. 6. Závěrečná ustanovení Tato smlouva může být měněna pouze písemným dodatkem podepsaným oběma smluvními stranami. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí. Svým podpisem potvrzují, že smlouva vyjadřuje projev jejich svobodné vůle a že nebyla uzavřena v tísni nebo za jednostranně nevýhodných podmínek. Věd touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Prodávající je srozuměn s Um, že kupující je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat kupující za pomoci automatického strojového převodu textu. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 Občanského zákoníku.