Ho? Smlouva o poskytování služeb v oblasti stravování klientu uzavřenu nie/i KM, Ciiteriiig s.r.o. sídlem v Liberci i, říiisnva 357/i O, PSČ 460 61 zastoupená Karlem Kubclkoii, jednalclein spoleinosti Společnost je/apsuii^^ScSoaríitTff^sfnRiurKraiskeluriouci^^sth^ vložka 36200 (dále jen „pravozovatel") A Nemocnice PrýdlHut s.r.o. se sídlem ve Fi-ýdlantě, V Úvoze 860, PSČ 464 01 zastoupená MUDr. Jiřím Madaiem, jednatelem společnosti IČ: 47311576, DIČ: CZCZ699002423 Společnost je zapsánti v obchodním j ejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C vložka 3763 (dále jen ..zákazník") í^hsah; I. Základní ustanovení 2. Cena, vyúčtování 3. Kontrola zákazníka 4. Součinnost piovozxivalcic a zákazníka 5. Řcícní sporů 6. Doba trváni smlouvy, výpověď 7. Závěrečná ustanovení Přílohy I. Cenová kalkulace 1. Základní ustanovení 1.1. Předmět smlouvy Provozovatel se zava/uje zajišťovat od 1.1.2018 pro zákazníka výrobu stravy pro klienty zákazníka dle dietního .systému a platných norem. Pacientským stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající ve výrobě a prodeji teplých a studených jídel z centrální kuchyně provozovatele pro klienty zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provuzovalulc 1.2.1 .Provozovatel je povinen dbát o to, aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborně a řádně v souladu s danou situací na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající, nutričně vyvážené a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případně podle jiné smlouvy uzavřené mezi oběma stranami této smlouvy. 1.2.2.0bě strany se zavazují dodržovat veškeré piávni předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. 2. Cena. vyúčtování 2.1, Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami této smlouvy byla stanovena cena bez DPH za odběr celodenního jídelníčku pro klienty záka/nika. Cenová kalkulace tvoři přílohu č. 1 léto smlouvy, 2.2, Vyiičtování se provádí jednou mésíěné podle počtu objednaných jídel, které byly zákazníkem objednány. Podkladem pro fakturaci jsou výstupní sestavy z iiiterní evidence zákazníka. Faktury - daňové doklady musí mít všechny náležitosti daňového dokladu požadované platnými právními předpisy, 2.3. Měsíční vyúčtování vyfakturuje provozovatel do 10, pracovního dne následujícího měsíce na základě hodnot objednaných jídel vdaném měsíci. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: • číslo Faktury a datum vystaveni • obchodní jméno, sídlo provozovatele a zákazníka • číslo smlouvy • IČ a DIČ provozovatele a zákaznikíi • fakturovaná částka • doložení odebraných počtů stitivy dohodnutým způsobem 2.4. Faktura je splatná do 30 dnů po doručeni faktury. V případě prodlení s uhrazenini faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení, 3. Kontrola záka/iitka 3.1. Vedeni provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným zástupcem zákazníka. Zákaaiik může, pň dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plněiií provozovatele. 3.2. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného aistupce zákazníka Jc zejména myšleno; a. kontrola dodržování ininimálního rozsahu počtu jídel a jejich nutričních hodnot dle ditítního systému zákazníktť, b. kontrola dodržování sjednané velikosti porcí; c. kontrola kvality a teploty porcí; d. kontrola dodržování sjednané obchodní přirážky a cxspirace zboží; e. kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem. 3.3. V případě zjištěni nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti ncpi-cxllcnč informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří s\'ými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zipisu. 3.4. fri opakovaném zjištění závad zjištěných kontrolou dle odst. 4.2., bodů a,-d. tohoto článku je zákazník oprávněn vyúčtovat provozovateli smluvní pokutu ve výši Kč 5.000,- za každé lakové /jištění. 4. Součinnnst provozovatele a zákazníka 4.1. Plán pokrmů bude schvalován se suulilascin zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. 4.2. Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou prpiednány se zákazníkem /a pNtomnosti nutričního terapeuta zákazníka. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. 4.3. Zákazník je povinen informovat v dostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnast, kterou zajišťuje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to, že radný priiběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. 5. Řešení .sporů 5.1. Účastnici vynaloží veškeré úsilí, aby přátelským a neformálnim jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. 5.2. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místně příslušný soud České republiky s návrhem na zahájeni řízení. 6. Doba trvání smlouvy, výpověď 6.1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Vypovězeni smlouvy je mo^é vždy ke konci každého kalendářního měsíce s výpovědní lhůtou 3 (tři) měsíců. 6.2. Výpověď musí mít písemnou formu. Rozhodující pro posouzení včasnosti výpovědi je její doručení druhé .straně. 6.3, Smlouva může být vypovč/Aiiia, aniž by byla dodržena výpovědní íhňla, a to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo Jestliže některý' ze smluvních partneiii není schopný hradit platby nebo v případe jiného závažného poruiení této smlouvy. 6.4. V tomto jrfípadé musi být písemná výpověď doručena kc konci předchozího kalendářního měsíce výpovědní Ihúla činní jeden měsíc. Závěrečná ustanoveni 7.1. Otázky neupravené v této smlouvě se řídí platným zněním občanského zákoníku a dalších platných předpisů České republiky. 7.2. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatkíi. 7.3. Pokud by některé ustanovení této smlouvy byiu nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smluvní strany .se zavazují nahradit vlakovém případě chybějící nebo neplatná ustanoveni takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. 7.4. Smluvní strany horou na vědomí, že veškeré informace, skutečnosti, veškeré postupy a cenové kalkulace týkající se služeb závodního stravováni, jež budou označeny jako důvěrné, jsou předmětem obchodního tajemství provozovatele a tento je považuje za diivérné. Výjimku tvoří inlbnnace vyžádané třetími osobami, jejichž oprávnění vyplývá z příslušných právních předpisů. 7.5. Tato smlouva a Její cenové ujednání vycházejí z daňového režimu platnému ke dni jejího podpisu. V případě změn daňových předpisu se účastníci zavazují změnit vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení .smlouvy. 7.6. Tato smlouva byla sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom exempláři. 7.7. Účastnici této smlouvy prohlašují, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné a svobixlné vůle, jejiiiiu obsahu rozumí a na důkaz toho připojují své podpisy. Příloha č.l Cena za celodenní stravu z ústavní kuchyni k 1.1.2018 _2A2NAW ceník za celodenní STRAVU V ÚSTAVNÍ KUCHYNI_ PLATNOST OD: 1.1.20181 Celodenní strava z ústavní kuchyně -vlastni odvoz Nemocnice Frýdlant celodenrtí strava z toho: celkem snídaně pfesnídá'.1