RE: Žádost o potvrzení objednávky Petr Dražný Komu: petra.cesnekova@as-po.cz 11.06.2018 10:10 Zobrazit podrobnosti Dobrý den, Potvrzuji objednávku. Jméno a příjmení: Petr Dražný Funkce: vedoucí pobočky INTO-SERVIS Praha Firma: INTO-SERVIS, spol. s r.o. IČ: 63149150 S pozdravem, Bc. Petr Dražný, Vedoucí pobočky Praha Tel.: +420 776 700 086 drazny@intoservis.cz, info@intoservis.cz INTO-SERVIS, s.r.o. 161 00, Ztracená 1100/6 Praha 6- Ruzyně www.klimatizace-intoservis.cz www.klima-intoservis.cz Od: abra@as-po.cz Odesláno:čtvrtek 7. června 2018 14:27 Komu: Petr Dražný; petra.cesnekova@as-po.cz Předmět: Žádost o potvrzení objednávky Dobrý den, žádáme Vás o potvrzení smlouvy/dodatku/objednávky. Doplňte, prosím a odešlete zpět níže uvedený text. Toto potvrzení zašlete všem adresátům emailové zprávy. ------------------------------------------- Smlouva/dodatek/objednávka č.OV-1387/2018 Souhlasím s plněním ze smlouvy/dodatku/objednávky č. OV-1387/2018 vystavené/uzavřené s Armádní Servisní, příspěvkovou organizací, IČO 604 60 580 ve výši 85 000,-Kč bez DPH. Jsem si vědom, že u smluv/dodatků/objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH nastává jejich účinnost až dnem uveřejnění objednávky/smlouvy v registru smluv. Jméno a příjmení: .............. Funkce: ............................ Firma: INTO-SERVIS, spol. s r.o. IČ: 63149150 ------------------------------------------- Předem děkuji za spolupráci a jsem s pozdravem Ing. Tomáš Jech Není-li výslovně uvedeno jinak, není tato zpráva nabídkou na uzavření smlouvy ani změnou, odvoláním nebo zrušením nabídky na uzavření smlouvy a není ani akceptací nabídky na uzavření smlouvy. Adresát zprávy bere na vědomí, že z obsahu textu zprávy nevznikají organizaci Armádní Servisní, příspěvková organizace, jakékoliv závazky nebo povinnosti, není-li výslovně v textu zprávy odesílatele uvedeno jinak.