OBJEDNÁVKA č. 2018/III-Dv/05-0028 ze dne 31.5.2018 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: MSS Ostrava s.r.o. Věšínova 457/36 700 30 Ostrava-Zábřeh IČ: 61973840 DIČ: CZ61973840 OBJEDNATEL - FAKTURAČNÍ A KORESPONDENČNÍ ADRESA: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 2081/197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: XXXXX,XXXXX TEL: XXXX E-MAIL: XXXK@XXXX PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u vás (dle Vaší cenové nabídky ze dne 15.5.2018): - Opravu zpevněných ploch - Odbourání a zapravení kamenné zídky - Opravu meliorace výběhu V expozici skotského skotu v místě „Dětského ZOO“ TERMÍN: Do 8.6.2018 CENA PLNĚNÍ: 41.457,14 Kč bez DPH MÍSTO : Areál ZOO Ostrava – Dětské ZOO PLATEBNÍ PODMÍNKY: Úhrada konečné faktury bude provedena převodem .Splatnost 14 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit případnou poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339-761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: ............................................................ ............................................................ XXX datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: