Krajská nemocnice LibercQ a.s. a TRIGON PLUS s.r.o. KUPNÍ SMLOUVA KNLč. 82018/00.?^;:' 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sidlem: Husova 357/10, 460 01, doručovaci; 460 63 Liberec I - Staré Mésto IČ: 27283933 DIC: CZ27283933 zastoupená: MUDr. Richardem Lukášem, PhD., předsedou představenstva spciednost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústi nad Labem, oddíl B. vložka 1651 na straně jedné (dále jen "Kupující ) a 2. TRIGON PLUS s.r.o. se sídlem Západní 93, 251 01 Cestlice IČ: 46350110 CZ46350110 zastoupená: Miroslavem Kuželem, jednatelem společnost zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, Cl 1127 na straně druhé (dále jen „Prodávající ) kupující a prodávající déle též společné označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne. měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva") VZHLEDEM K TOMU, ŽE (A) Kupující má zájem na uzavření této kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodávka 1 ks Velkoobjemové ďansfuznl centrifugy Cryofuge 16 pro pracoviště kupujícího Krajskou nemocnici Liberec, a s., to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. (B) Prodávající je obchodní společností s právní formou, plné způsobilou k právům a právním úkonům. Prodávající má zájem na uzavření této Kupní smlouvy, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. (C) Smluvní strany maji zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvni vztahy vyplývajloí ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ: Příloha č. 5 Kupní smlouva 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1.1. Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího za níže, v článku 2 léto smlouvy, uvedenou kupní cenu dodat Kupujícímu zboží specifikované v Příloze č. 1. která je nedílnou součásti této smlouvy, převést na Kupujícího vlastnické právo k předmětnému zboží, a závazek Kupujícího uhradit Prodávajícímu Kupní cenu ve výši a způsobem uvedeným níže v článku 2 léto smlouvy. 1.2. Předmětem smlouvy je rovněž zajištěni dopravy zboží specifikovaného v Příloze č. 1 této smlouvy do místa určení, jeho montáže. Instalace tohoto zboží do určených prostor, jeho uvedeni do provozu s předvedením funkčnosti a instruktáže osobou ktomu oprávněnou (u aktivních implantabitních zdravotnických prostředků, u aktivních zdravotnických prostředků rizikové třídy 11 b nebo lil a u zdravotnických prostfedků, u nichž to stanovil výrobce, může instruktáž provádět pouze osoba, která na základě odpovídajícího vzdělání, praktických zkušeností a poučení výrobcem poskytuje dostatečnou záruku odborného prováděni instruktáže o správném používání daného zdravotnického prostředku). (vše uvedené v odst 1.1. až 1.2. této smlouvy dále jen „Předmět Smlouvy") 2. kupní cena a platební podmínky 2,1 Kupní cena Předmětu Smlouvy dle této smlouvy byla stanovena na základé nabídky prodávajícího a činí: Celková cena v Kč bez DPH DPH 15% DPH 21% Celková cena v Kč včetně DPH Přístroj velkokapacitní centrifuga Cryofuge 1 16 784 877,00 164 824,17 949 701,17 2.2. SmiuvnI strany se dohodly, že kupní cena Předmětu Smlouvy bude uhrazena následujícím způsobem; 2.2,1 Platba za zboži bude provedena v české měné na základě Prodávajícím vystaveného daňového dokladu vystaveného po dodáni veškerého zboží, jeho instalaci a instruktáži osobou ktomu oprávněnou (v rámci části, která je předmětem této kupní smlouvy) se splatnosti 30 kalendářních dnů ode dne jeho prokazatelného doručení Kupujícímu. Smluvní strany se dohodly, že uvedená 30-ti denni Ihijta počíná dnem doručení řádného daňového dokladu na adresu Kupujícího uvedenou v záhlaví této smlouvy. 2 2.2 Daňový doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č.. 235/2004 Sb- - o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb. - o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a jeho nedílnou součástí bude kopie fádně vyplněného a podepsaného protokolu o předáni a převzetí přístroje, ze kterého bude zřejmé, že zboží bylo řádné předáno prodávajícím kupujícímu. 2.2.3 V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje či bude neúplný, je kupující oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatnosti prodávajícímu. Prodávající je povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této smlouvě a příslušných právních předpisech. V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručení opraveného daňového dokladu Kupujícímu. 2.2.4 Kupující se zavazuje uhradit Prodávajícímu kupní cenu na základé řádného daňového dokladu vystaveného po převzetí veškerého zboží dodaného v rámci Předmětu Smlouvy Kupujícím dle 2 Příloha č. 5 Kupní smlouva Přílohy č. 1 této smlouvy v řádném stavu, tj. v množství, kvalité a s vlastnosmii požadovanými Kupujícím, prostého jakýchkoli vad a nedodělku. 2-2-5 Daň z přidané hodnoty (DPH) bude k fakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystavení daňového dokladu. V případě, že dojde v průběhu plnění léto smlouvy ke zrněné sazby DPH, pak závazné ceny pro fakturaci jsou ceny včetně DPH uvedené v této smlouvě. Náklady spojené se změnou sazby DPH nese dodavatel. 2.2.6 Pro případ, že prodávající je. nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění Zdanitelného plnění stane na základě rozhodnuti správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve zněni pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a. s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci dané. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. s. část z ceny plnění rovnající se výší odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH 2-2.7 Prodávajicí rovnéž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který Je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č, 235/2004 Sb., o DPH, ve zněni pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnajíc! se výši odvedené DPH. 2.3. Smluvní strany se výslovné dohodly, že budou-li při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny jakékoli vady a/nebo nedodělky, které nebráni užívání Předmětu Smlouvy ČI jakékoli jeho části, je oprávněn Kupující Prodávajícímu účtovat smluvní pokutu která může dosáhnout až 10% z Kupní ceny dané části Předmětu smlouvy Smluvní strany jsou povinny vady a/nebo nedodělky zjištěné při předáni a převzetí Předmětu Smlouvy specifikovat v protokolu o předání a převzetí přístroje a dohodnout lhůtu k jejich odstranění, Smluvní pokuta bude Prodávajícímu vrácena po převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělku a bude uzavřena dohoda o harcvnání. 2.4, Smluvní strany se dále dohodly, že budou-li při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny vady a/nebo nedodělky bránící užívání Předmětu Smlouvy či kterékoli jeho části, je Prodávající povinen vady a/nebo nedodělky bez zbytečného odkladu odstranit a vyzvat Kupujícího k novému předání a převzetí Předmětu Smlouvy. Kupující není povinen Prodávajícímu uhradil Kupní cenu, dokud nebudou vady a/nebo nedodělky bránici užívání odstraněny. Po odstranění vad amebo nedodělků bránících užívání Předmětu smlouvy budou Smluvní strany postupoval analogicky dle odsl. 2,2.1 až 2,2.7 této smlouvy, 2.5, Kupní cena za vymezený předmět smlouvy Je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná a platná po celou dobu plnění této smlouvy a zahrnuje: veškeré náklady na zhotovení a dodávku zboží včetně pojištění, cel, poplatků, úroků z půjček a všech rizik a víivú (především kursových a inflačních) souvisejících se splněním předmětu smlouvy. Cena je uvedena včetně obvyklých obalů, dopravy do místa plnění a pojištění při přepravě, instalace (montáže a rozmístění), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti, provedení výchozí elektrické revize a funkční zkoušky dodaného zboží, instruktáže osobou k tomu oprávněnou dle bodu 1.2, této smlouvy, dodání návodu na obsluhu v českém jazyce, prohlášení o shodě, atestů, technické dokumentace, záručních a dodacích listů, a další požadované dokumentace Ole příslušných právních předpisů , provedeni úklidu a likvidace obalů a odpadů, poskytováni bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu a po sjednanou dobu záruky a veškerých dalSich nákladů souvisejících s realizací dodávky zboží. 2.6. Smluvní strany se dále dohodly, že změna kupní ceny stanovené v odst 2.1, této smlouvy je možné pouze z důvodu změny rozsahu v Předmětu Smlouvy Jinak je cena závazná a neměnná po celou dobu platnosti této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že dojde-li ke změně kupní ceny z důvodu zmény Předmětu Smlouvy, bude postupováno podle 2VZ. 3 Příloha č. 5 Kupní smlouva 2.7. Smluvní strany se dohodly, že Kupující Je povinen uhradit Prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodleni s úhradou dlužné částky, kterou je v souladu s článkem 2 této smlouvy povinen Prodávajícímu uhradit. 2.8. Platby dle tohoto článku se Kupující zavazuje poskytnout Prodávajícímu bezhotovostné na Dnem se den odepsáni příslušné částky z účtu Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího. 3. DOBA A MÍSTO DODÁNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY. NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI A NABYTI VLASTNICKÉHO PRÁVA KUPUJÍCÍM 3.1. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží, Které je předmětem této smlouvy, na jednotlivá pracoviště Kupujícího, 3.2. Smluvní strany se dohodly, že maximální lhůta dodávky Předmětu smlouvy je do 8 týdnů od nabytí účinnosti kupni smlouvy. 3.3 Prodávající se zavazuje předávat zboží Kupujícímu v prvotřídní kvalitě, tj. bez jakýchkoli vad a nedodělků, bránících řádnému užívání, ve stavu odpovídajícím této smlouvě, zadávací dokumentaci veřejné zakázky a nabídce prodávajícího podané v rámci zadávacího řízení, právním předpisům a technickým normám. 3.4 Kupující má právo posunout, odložit nebo po dohodě s Prodávajícím měnit termíny dodávek s ohledem na provozní a organizační potřeby Kupujícího, maximální lhůty dodávky se vlakovém případě nemění, ale začnou běžet dnem doručení výzvy Kupujícího kzahájení plnění. 3.5 O předání a převzetí Předmětu Smlouvy bude sepsán písemný protokol o předání a převzetí přístroje. Součástí protokolu o předání a převzetí přístroje bude uvedení charakteristiky PřeOmétu Smlouvy, soupis dokladů předávaných s Předmětem smlouvy a soupis vad Předmětu smlouvy. Protokol o předání a převzetí přístroje bude vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž každé smluvní strana obdrží po jednom stejnopise. Dodací listy a protokoly o předání a převzetí přístroje jsou oprávněni podepsat odpovědní zástupci obou smluvních stran uvedení v odst. 3.6 nebo smluvními stranami písemně zmocněné jiné osoby. Protokoly podepsané pouze zdravotnickým personálem nebudou akceptovány 3,6 Prodávající tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech technických pověřen: 3.7 Za doklady nutné k převzetí a užíváni zboží se považuji; >» Faktura / dodací list > Záruční Ilst/protokol o předání a převzetí přístroje (zde uvést výrobní čislo (a) popf. verze užitého programového vybavení dle zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích (dále jen ZZP) > Protokol o instruktáži obsluhy > Prohlášení o shodě (CE) > Zatříděni dle zákona č. 268/2014 Sb. > CZ návod k použití na CD ROM i v tištěné podobě > Dalš! zákonem stanovenou dokumentaci > Seznam příslušenství a spotřebního materiálu k přístroji včetně katalogových čísel 4 Příloha č. 5 Kupní smlouva > Doklad o tom, že osoba, která bude prováděl servis, je registrována jako osoba provádějící servis dle § 64 odst. 2 2ZP 3.8 Smluvní strany se dohodly, že vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na Předmětu Smlouvy přechází na Kupujícího dnem protokolárního převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a/nebo nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedeni odpovídajíc! této smlouvě. 3.9 Prodávající prohlašuje, že se dostatečně seznámil s místem plnění jednotlivých dodávek (pracovištěm Kupujícího na místě samém) a nic mu nebrání v řádném plnění této smlouvy. 3.10 Prodávající je povinen vyzvat kupujícího kpřevzetl zboží nejméně 2 pracovní dny předem. Kupující je povinen zajistit podmínky pro instalaci zboží. Pokud tak kupující neučiní, není prodávající v prodlení s dodávkou zboží. 4. POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO. ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY 4 1. Prodávající je povinen Předmět Smlouvy realizovat v množství, kvalitě, jakosti a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím a uvedenými v bodě (A) úvodních ustanovení této smlouvy. 4 2. Prodávajíc! je povinen předložit Kupujícímu prohlášení o shodě, atesty a další dokumenty prokazující, že veškeré Prodávajícím dodávané zboží splhuje veškeré zákonné požadavky, Prodávající je dle této smlouvy déle povinen řádně vyhotovit či provést zkoušky či revize, je-li jejich provedení třeba, a protokoly o provedených zkouškách či revizích předat Kupujícímu spolu s protokolem o předáni a převzetí přístroje. 4.3. Předání a převzetí zboži smluvními stranami se uskuteční protokolárně, po úspěšně absolvovaném funkčním předvedeni zařízení. Pro účely předvedeni všech funkcí se prodávající zavazuje s dodávkou zboží dodat I potřebný spotřební materiál. Kupující má právo zboži nepřevzít, pokud se projeví pochybnosti o splnění některého z požadavků uvedených v nabídce. 4.4. Prodávající je povinen předat Kupujícímu originální zákaznickou dokumentaci výrobce dodaného zboží, která bude rovněž obsahovat návod pro obsluhu v českém jazyce v tištěné i elektronické podobě na CD. Pokud není v návodu pro obsluhu uveden vhodný způsob čištění, desinfekce a sterilizace dodaných zařízení, zavazuje se Prodávající Kupujícímu předat zvláštní přílohu k návodu k obsluze, ve které budou tyto informace uvedeny. 4-5. U zboží, u kterého je předepsána odborná údržba (pravidelné bezpečnostně technické kontroly - BTK), se Prodávající zavazuje předat Kupujícímu Protokol o výstupní bezpečnostně technické kontrole (BTK) s datem příští BTK. 4.6. Prodávající je povinen nahradit Kupujícímu veškeré škody, které by svojí činností či činností jiných právnických či fyzických osob užitých ke své činnosti na základě kteréhokoli právního titulu způsobil Kupujícímu či třetím subjektům, ať již úmyslné či z nedbalosti. 4.7. Prodávající prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvu č.605401060 (číslo pojistné smlouvy) u Ailianz pojišťovny a s. (název pojišťovacího ústavu), jejímž předmětem je pojištěni odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím třetí osobě, a že tato smlouva kryje škody způsobené prodávajícím minimálně ve výši 10.000,000,- Kč za každý jednotlivý případ. 4.8. Prodávající je povinen být řádné pojištěn po celou dobu spolupráce s Kupujícím. Kopie pojistné smlouvy byla předložena Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem smlouvy. 4.9. Prodávající prohlašuje, že na plnění dle této smlouvy (tj, na veškeré dodané zboží včetně jeho instalace) poskytuje Kupujícímu záruku v trvání 24 měsíců. Záruka dle tohoto článku počíná běžet ode dne podpisu předáni Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou. Tuto skutečnost, tj. předání Předmětu Smlouvy v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou a počátek 5 Příloha č. 5 Kupní smlouva béhu záruční doby, bude osvědčovat závěrečný protokol o předání a převzetí přístroje dle odst 3-5 této smlouvy, podepsaný oběma Smluvními stranami, popř, jejich oprávněnými zástupci. Pokud se na Předmětu Smlouvy (či jakékoli jeho Části) vyskytne v záruční době dle odst. 4.9 jakákoliv vada, zavazuje se Prodávající tuto vadu bezúplatně odstranit, nebude-li Kupující požadovat náhradní zboží za zboží vadné. Prodávající je povinen o jakékoli reklamaci Předmětu smlouvy sepsat záznam, jehož obsahem bude zejména uvedeni data reklamace, charakter reklamované vady, způsob vyřízení reklamace, Iřiůta vyřízeni reklamace, podpisy Smluvních stran či jejich oprávněných zástupců. Smluvní strany se dohodly, že po dobu, po kterou Kupující nebude moci Předmět Smlouvy či jakoukoli jeho část z důvodu vad užívat, záruční doba stanovená v odst. 4.10 této smlouvy neběží. Pokud prodávající nebude během výše uvedené záruční doby schopen splnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka kupujícího vůči prodávajícímu. Prodávající prohlašuje, že je schopen poskytnout Kupujícímu pozáruční servis a náhradní dlly na dodané přístroje po dobu min. 10-ti let od ukončení jejich výroby v případě, že bude k tomuto pozáručnímu servisu Kupujícím vyzván. Podmínky pozáručního servisu budou v takovém případě dohodnuty samostatnou servisní smlouvou. 5. ZÁRUČNÍ SERVIS 5.1. Prodávající, případné třetí strana, jako např. výrobce nebo servisní organizace, která na základě smlouvy s Prodávajícím vystupuje jako subdodavatel Prodávajícího (dále jen jako .Prodávající''), se zavazuje po celou dobu trvání záruky zajišťovat osobou k tomu oprávněnou bezplatný servis na předmět smlouvy, tj. odbornou údržbu (pravidelné bezpečně technické kontroly a další úkony směřující k zachováni bezpečnosti a plné funkčnosti přístroje), opravy, připadne revize, odstraňování zjištěných vad včetně zajištěni dodáni náhradních dílů k dodanému zboží v souladu s pokyny výrobce a příslušnými právními předpisy. 5.2. Prodávající se zavazuje zajišťovat servis osobami ktomu oprávněnými (dále jen „servisní technici'), a to za podmínek stanovených níže v tomto článku; 5.2.1. Opravy předmětu smlouvy nevyžadujíc! náhradní dlly se Prodávající zavazuje provést v pracovní dny nejpozději do 24 hodin od nástupu na opravu, opravy vyžadující použití náhradních dílů se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 72 hodin od nástupu na opravu, nebude- li s ohledem na charakter opravy dohodnuta s Kupujícím lhůta delší. Nastoupit na opravu je Prodávající povinen do 48 hodin v pracovní dny od vyzván! Kupujícím. Opravy se budou prioritně provádět na místě instalace zboží u Kupujícího, pokud to bude s ohledem na charakter vady možné; 5.2.2. V případě, že přístroj bude mimo provoz déle než 5 dní, anebo v případě neopraviteínosti přístroje se Prodávající zavazuje k poskytnutí náhradního modulu u pevně se zemi spojených přístrojů nebo celého náhradního přístroje u mobilních přístrojů; 5.2.3 Smluvní strany se dohodly, že za prokazatelné oznámení závady se považuje zejména oznámení Kupujícího o závadě adresované na adresu Prodávajícího, popř. emailová zpráva oznamující závadu zaslaná na emailovou adresu Prodávajícího 5.2.4. Servis Pude vykonáván servisními techniky ze servisního střediska Prodávajícího, přičemž veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace bude vedena v českém jazyce; 4,10. 4.11, 4.12, 6 Příloha č. 5 Kupní smlouva 5.2.5. Veškeré cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré dalši náklady, které Prodávajícímu vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši Prodávající; 5.2.6. Prodávající je při zajišťování servisních prací povinen dodržovat veškeré platné právní předpisy o bezpečnosti práce, ochraně zdraví, požární prevenci a protipožární ochraně a hygienické předpisy, 5.2.7. Prodávající se zavazuje při své činnosti dodržovat platné ČSN normy; 5.2.8. Prodávající pfné odpovídá za škody, které způsobí svou činnosti Kupujícímu a/nebo činnosti svých pracovníků a/nebo činnosti třetí osoby (subdodavatele), kterou pověří prováděním servisních prací; 5.3. Kupující se zavazuje za účelem provedení servisní prohlídky a/nebo opravy umožnit servisním technikům přistup do předmětných prostor. 5 4. Po skončeni záruční doby bude na servisní práci poskytována záruka 6 měsíců a na náhradní díly 24 měsíců. 5.6. Prodávající se zavazuje, že on nebo servisní organizace má po celou dobu záručního servisu uzavřenou pojistnou smlouvu na pojištění škod způsobených při výkonu činností třetí osobě ve výši minimálně ve výši 10.000.000,• Kč za každý jednotlivý případ, 5.7. Prodávající je povinen být řádně pojištěn po celou dobu spolupráce s Kupujícím. Kopie pojistné smlouvy byla předložena Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem smlouvy, 6. PROHLÁŠENÍ PRODÁVAJÍCÍHO 6.1. Prodávající prohlašuje, že Předmět Smlouvy bude mít smluvené vlastnosti, a to zejména vlastnosti uvedené ve specifikaci Předmětu smlouvy, jež tvoři Přílohu č. 1 této smlouvy, a dále bude splňovat podmínky dané příslušnými právními předpisy, což dokládá dokumentem označeným jako .Prohlášeni o shodě", které jako Příloha č.2 tvoři nedílnou součást této smlouvy, 6.2. Prodávající prohlašuje, že veškeré dodané přístroje, zařízení a vybavení je nové, nikdy předtím nepoužité, prvotřídní kvality, zabalené v originálních obalech. 6.3. Prodávající dále prohlašuje, že není ke dni podpisu této smlouvy subjektem insolvenčního, vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení ani mu nejsou známy žádné skutečnosti o tom, že by takovéto řízení mohlo být zahájeno ze strany třetí osoby vůči Prodávajícímu, 6.4. Prodávající prohlašuje, že na Předmětu Smlouvy nevážnou jakákoli práva třetích osob a že těmito právy třetích osob nebude Předmét Smlouvy zatížen ke dni předání. 6.5. Prodávající prohlašuje a podpisem léto smlouvy stvrzuje, že o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo Informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle zákona č. 101/2000 Sb„ o ochraně osobních údajů a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp, jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. 7 Příloha č- 5 Kupní smlouva 6.7. Pokud by prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije kpínéní svých Činností, porušili tyto své povinnosti, je prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 500.000,- Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití § 2050 občanského zákoníku. 7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 7.1. Smluvní strany se dohodly, že prodávající je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že nebude Kupujícím uhrazena v souladu s ustanovením článku 2 této smlouvy Kupní cena Předmětu Smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že Kupující je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že: (a) Prodávající poruší některou ze svých povinnosti stanovených v článku 3. a/nebo (b) Prodávající poruší některou ze svých povinnosti stanovených v článku 4, této smlouvy; a/nebo (o) Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 5.; a/nebo (d) Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 6. a/nebo se ukáže nepravdivým některé z prohlášeni dle článku 6. této smlouvy, 7.2. Kupujíc! Je oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit (a to i ohledně části Předmětu Smlouvy, jehož se důvod odstoupení nebude týkat), bude-li Předmět Smlouvy trpět vadami nebo nedodělky, které bráni užívání Předmětu Smlouvy, popř. budou-li se na Předmětu Smlouvy opakovaně vyskytovat vady, popř. nebudou-li řádně a včas odstraněny vady nebránící užíváni Předmětu Smlouvy. 7.3 Odstoupeni se děje písemně a je účinné dnem jeho doručení druhé Smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit si plněni na základě této smlouvy poskytnutá. Prodávající je v tomto případě povinen bez zbytečného odkladu po doručení odstoupení od této smlouvy, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne doručení odstoupení cd této smlouvy, nastoupit na mislo plnění a demontovat dodané zboží či Uj část Předmětu Smlouvy, ohledně niž Kupující od této smlouvy odstoupil. 8. SMLUVNÍ POKUTY 8 1 Pokud se prodávající dostane do prodlení se splněním lhůty dodávky (celkové nebo dílčí) dle odst. 3.2. této smlouvy, a to nedodáním Předmětu smlouvy nebo z důvodu výskytu vad bránících řádnému užívání Předmětu Smlouvy (či kterékoli jeho části), zavazuje se zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,1 % z ceny nedodaného zboží (či kterékoli jeho části) za každý den prodlení až do dne předání Předmětu Smlouvy nebo do dne účinnosti odstoupeni od smlouvy učiněného kupujícím v souladu s odst. 7.2, této smlouvy. 8.2 Pokud se při převzetí Předmětu Smlouvy vyskytnou vady nebránící užívání, je kupující oprávněn určit lhůtu k odstranění takto vytknutých vad a tuto zaznamenat do protokolu o předáni a převzetí zboží. Při převzetí Předmětu smlouvy bez jakýchkoli vad bude Předmět Smlouvy předáván kupujícímu opět formou nového písemného protokolu o předáni a převzetí zboží podepsaného oběma Smluvními stranami. Smluvní strany se dohodly, že kupující je oprávněn účtovat Prodávajícímu v takovém případě nad rámec uvedený v odst. 2.3. této smlouvy smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny zboží, kterého se vada týká, za každý jednotlivý případ porušení povinnosti dodat Kupujícímu Předmět smlouvy prostý vad a nedodělků, která je nevratná. 8.3 Prodávající se dále zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny zboží, kterého se vada týká, za každý den prodlení, v případě prodlení s povinností odstranit zjištěné vady nebo nedodělky ve lhůtě dle odstavce 2.3. této smlouvy. a Příloha č. 5 Kupní smlouva 8-4 Prodávající se zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1% z kupní ceny v případě, že servis a revize zboží nebude provádět osoba, k tomu oprávněná dle ZZP. 8.5 Smluvní strany se tímto výslovně dohodly, že pro případ, kdy se na zboží vyskytne jakákoli vada v záruční lhůtě a servisní pracovníci Prodávajícího v rozporu s odst. 4.10. a odst. 5.2.1. této smlouvy nenastoupí na opravu nebo opravu neprovedou ve stanovené lhůtě, zavazuje se Prodávající zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení s nástupem nebo provedením záruční opravy. 8.6 Smluvní pokuty stanovené dle ustanoveni odst. 2.3, 8.1 až odst. 8.5 této smlouvy a/nebo odst. 6.7 této smlouvy, jsou splatné do čtrnácti dni od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněně strany uvedený v písemné výzvě. 8.7 Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávněně strany na náhradu škody v plné výši. 9. DORUČOVÁNÍ 9.1. Veškerá podání a jiná oznámeni, která se doručují smluvním stranám je třeba doručit osobné nebo doporučenou listovní zásilkou s dodejkou nebo elektronickou poštou s řádným elektronickým podpisem osoby jednající za odesílatele nebo doručením prostřednictvím datových schránek. 9.2. Aniž by tím byly dotčeny další prostředky, kterými lze prokázat doručení, má se za to, že oznámeni bylo řádně doručené: (a) při doručováni osobně: dnem faktického přijetí oznámení příjemcem; nebo - dnem, v němž bylo doručeno osobě příjemcově adrese, která je oprávněna k přebírání listovních zásilek; nebo • dnem, kdy bylo doručováno osobě na příjemcové adrese určené k přebírání listovních zásilek, a tato osoba odmítla listovní zásilku převzít; nebo - dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku z jakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku'převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručováni dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4- této smlouvy, (b) při doručováni prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb; - dnem předáni listovní zásilky příjemci; nebo - dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku z jakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy, (c) při doručování prostřednictvím elektronické pošty: - dnem, kdy byla elektronická zásilka opatřená řádným elektronickým podpisem oprávněného zástupce odesílatele odeslána na e-mailovou adresu pro doručováni adresátovi dle článku 9, odst, 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (d) při doručováni prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek: - dnem, kdy se do datové schránky příjemce dle článku 9. odst. 9.3. resp. odsl. 9.4. této smlouvy příjemcem přihlásila osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k tomuto dokumentu, pokud datum přihlášení je nejpozději třetí den po dni dodání zprávy do datové schránky příjemce; nebo - čtvrtý dnem ode dne dodání dokumentu do datové schránky příjemce dle článku 9. 9 příloha č. 5 Kupní smlouva odst. 9.3. nebo odst 9.4, této smlouvy v případě, pokud není postupováno dle předchozího ustanovení o doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek. 9.3 Ke dni podpisu této smlouvy je: (a) adresou pro doručování kupujícímu: Krajská nemocníce Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec, PSČ. 460 63 ÍD datové schránky: jwaeuen (b) adresou pro doručování prodávajícímu: TRIGON PLUS s.r.o. Západní 93,251 01 Čestlice íD datové schránky; q8j8bz9 9.4 Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla, a tím i adresy pro doručování, budou písemné informovat o této skutečnosti bez zbytečného odkladu druhou smluvní stranu. Zména adresy pro doručování jsou pro účely doručování pro druhou smluvní stranu účinné k okamžiku doručeni informace druhé smluvní strany o změně sídla. 10. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 10.1 Smluvní strany se zavazují vzájemné se a řádně informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na pínéni dle této smlouvy a současné vyvinout potřebnou součinnost k plnéni této smlouvy. 10.2 Případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy věcně a místně příslušnými orgány České republiky. Smluvní strany sjednávají ve smyslu ustanovení § 89a zákona č. 99/1963 Sb. - občanského soudního řádu, ve znění pozdějších předpisů, pro spory vyplývající z této smlouvy čí s touto smlouvou související, mlstni příslušnost Okresního soudu v Liberci a v případě, že v prvním stupni bude příslušný krajský soud, pak místní příslušnost Krajského soudu v Ústí nad Labem, pobočka v Liberci. 10.3 Obsah této Kupni smlouvy je možné měnit jen písemnými dodatky podepsanými statutárními zástupci smluvních stran, Nedílnou součástí této smlouvy jsou veškeré přílohy uvedené v textu této smlouvy či v textu případných Dodatků k této smlouvě. 10.4 Tato Kupní smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu Prodávajícím a Kupujícím, 10.5 Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru objednatele dodavatel výslovně souhlasí s uveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zákona č, 106/1999 Sb,, o svobodném přístupu k informacím, v platném znění), 10.6 Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám, 10.7 Prodávající byl seznámen se skutečností, že tato kupní smlouva bude v souladu s § 147a ZVZ zveřejněna na profilu zadavatele včetně všech jejích dodatků a změn a skutečně uhrazené ceny zakázky, 10.8 Vztahy smluvních stran v této smlouvě neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb,, občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a dalších obecně závazných předpisů platných v ČR. 10.9 Je-li některé z ustanovení této smlouvy neplatné, odporovatelné nebo nevynutitelné či stane-il se takovým v budoucnu, nedotýká se to platnosti případně vynutitelnosti ustanovení ostatních, 10 Příloha č. 6 Kupní smlouva pokud z povahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této smlouvy oddělit, Smluvní strany se pro tento případ zavazuji vadné ustanoveni bezodkladné nahradit bezvadným, které bude v nejvyéši možné míře odpovídat obsahu a účelu vadného ustanovení. 10.10 Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech splatnosti originálu, přičemž Prodávající obdrží dva výlisky a Kupující obdrží dva výtisky. 10.11 Smluvní strany prohlašuji, že tuto smlouvu uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísní za nápadně nevýhodných podmínek, ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto smlouvu pečlivě pročetly, jejímu obsahu zcela porozuměly a bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. 10.12 Prodávající je srozuměn s tím. že Kupující je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho. že tato Smlouva podléhá režimu povinného zveřejněni dle tohoto zákona. Zveřejnění provede kupující za pomoci automatického strojového převodu textu. Přílohy'": Příloha č. 1 Specifikace dodávek Příloha Ď. 2 Prohlášení o shodě - 5 -06- 201B // r v Liberci dne V Čestlicich dne K ^ i ' c" 11 Příloha Č.1 Specifikace dodávek číslo dokladu: ZAI<-180^02^^ Datum: 16,05.2018 Datum 1 ks velkoobiemové transfuzní centrifugy v konfiauracli Pofils číslo Množství Velkoobjemová chlazená centrifuga Cfyofugs 15,400V 75007574 l Ks bucket bvojitý pro krevní vaky, sada 2 ks 75003846 3 Ks HAEMAFlex 15 Swingirg BucketRotor 75003882 1 Ks Systém monitorovanání centrífugace, Cryofuge 8 a 16 75007740 1 Ks Centri-Log Plus Software 75007742 1 Ks adaptor XXL pro dva maximálné pětivakové sety a sety s filtrem, 110 75003851 3 Ks X 83mm, saca 2 ks adaptor XL pro dva maximálně pěti vakové sety. 110 x 76 mm, sada 2 ks 75003852 3 Ks .Jeteli pro ve&i iaboralor Prohlášení o shodě Podle zákona č.22/1997 Sb. v platném znění. Níže uvedený přístroj je navržen a vyroben ve shodé s na něj se vztahujícími ustanoveními a to podle nařízení vlády Č. 17/2003 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na elektrická zařízení nízkého napětí a podle nařízem' vlády č. 6l6/2006Sb., kterým se stanoví technické požadavky na výrobky z hlediska jejich elektromagnetické kompatibility. dovozce: TRIGON PLUS spol. s r.o., Čestlice, Západní 93, 251 01 Říčanyu Prahy, IČO 46350110 Spisová značlca v OR Praha: Cl 1127 tímto potvrzuje, že u z^ařizení velkoohjemová chlazená centrifuga: CRYOFUGE8,16 xýrohce: Thermo Electron LED GmbH. D-37520 Osterode, Germany bylo provedeno posouzení shody jeho vlastností s požadavky na bezpečnost výrobků stanovenými zákonem č. 22/1997 Sb. a technickými předpisy a to způsobem odpovídajícím stanoveným postupům posuzování shody a prohlašuje, že vlastnosti N^še uvedeného elektrického zařízeni splňují základní požadavky stanovené v nařízem' vlády č. 17/2003 Sb. a v nařízení vlády č. 616/2006 Sb., popř. požadavky jiných technických předpisů a že je toto elektrické zařízení za podmínek obvyklého, popř. výrobcem nebo dovozcem určeného použiti bezpečné. Byla přijata opatřeni pro zabezpečeni shody vSech výše uvedených elektrických zařízeni uváděných na trh s technickou dokumentací a se základními požadavky. Popis zařízení: velkoobjemová chlazená centrifuga Při posouzeni shody byla použita výrobcem deklarovaná shoda s normami EN 61010-1, EN 61010-2-020, EN 61010-2-101, EN 61326-1, EN 61326-2-6, EN 62304, EN 62366-1, EN ISO 14971:2012 s odkazem na 93/42EEC { zdravotnický prostředek), 2006/42/EC.