Rámcová kupní smlouva uzavřená dle Občanského zákoníku I. Smluvní strany 1. Prodávající: Registrace: Zastoupený! Bank. spojení: IČO: v DIC: dále jen „prodávajícP a 2. Kupující: Krajská nemocnice Libert a.s. Husova 357/10, Liberec I - Staré Město, 460 01 Liberec, doručovact číslo 460 63 Registrace: zápis v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Zastoupený: Bank.spojení: IČO: 27283933 DIČ: CZ27283933 dále jen „kupující^ Smluvní strany se dohodly na následujícím znění smlouvy: 1. Předmět smlouvy Dodávky Pekařských a cukrářských výrobků, uvedených v samotném seznamu prodávajíďho, (déle jen potraviny), a to na základě objednávek kupujícího. Osoby k obj^návání potravin za kupujícího; osoby pověřené za stravovací střediska Turnov a Liberec, způsob objednávání - telefonicky, každá objednávka musí obsahovat datum odběru, název výrobku, objednané množství a určení provozovny, kde má být plněno. 2. Cena Ceny jsou tržní a jejich vývoj se řídí trhem tedy nabídkou a poptávkou. Ceny bez DPH obsahují dopravné, balné a jakékoliv ostatní náklady, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti s plněním této smlouvy. 3. Finanční podmínky - Fakturace, dodací podmínky Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu cenu dle aktuálního ceníku za odebrané potraviny na základě faktxíry vystavené prodávajícím. Splatnost faktur se sjednává 30 denní ode dne doručení faktury. Kupující se zavazuje ve stanovené splatnosti kupní cenu uhradit, pro případ prodlení se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení. Faktura musí obsahovat údaje daňového dokladu dle platného znění zákona o DPH. V opačném případě je kupující oprávněn fakturu vrátit a platební lhůta se prodlužuje o dobu, dokud prodávající nedoručí fakturu ve správném znění. Pro případ, že prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnuti správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § Metado s.r.o. Průmyslový areál 127, 763 21 Slavičín zápis v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 62579 ^ Svatoplukem Čechem, jednatel společnosti 28343158 CZ28343158 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu pinění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výŠi odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny pinění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající se zavazuje dodávat potraviny v příslušných přepravních obalech, a to v množství, jakosti a provedení dle objednávky. V případě hygienických kontrol je rozhodujíd z hlediska odpovědnosti okamžik podpisu na dodacím listu. Kupující zajistí pro příjem potravin vhodné místo k tomuto schválené. Kupující je povinen potraviny přejímat osobně nebo prostřednictvím zmocněné osoby, která potvrdí převzetí potravin a správnost údajů na dodacím listě. Potvrdí kopii dodacího listu otiskem razítka a podpisem kupujícího. Reklamace a zjevné závady uplatní ihned u řidiče rozvozu. Místem plnění jsou všechny provozovny kupujícího. 4. Ostaví ujednání Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že dodávané potraviny splňují požadavky příslušných právních předpisů a ručí za jejich použitelnost. Pokud kupující zjistí při přejímce potravin zjevné vady (množství, vady obalu, označení, provedení, podmínky přepravy, záměna zboží, vady v dokladech apod.), je kupující povinen tyto vady vyznačit při přejímce potravin do dodacího listu a vrátit jej zpět prodávajícímu, pokud se nedohodnou jinak. Jiné vady, zvláště nedodržení ukazatelů jakosti, je možné reklamovat v době použitelnosti potravin. Vlastnické právo k potravinám přechází na kupujidho převzetím zboží a potvrzením dodacího listu. 5. Doba trvání smlouvy, výpověď smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, její ukončení je možné na základě výpovědi jednou ze smluvních stran v tříměsíční výpovědní lhůtě. Výpověď musí být písemná, není třeba ji odůvodňovat, výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujíaho po doručení výpovědi. V případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odeslání. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu druhou smluvní stranou a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. 6. Závěrečná ustanovení Tato smlouva může být měněna pouze písemným dodatkem podepsaným oběma smluvními stranami. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí. Svým podpisem potvrzují, že smlouva vyjadřuje projev jejich svobodné vůle a že nebyla uzavřena v tísni nebo za jednostranné nevýhodných podmínek. Věci touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Prodávající je srozuměn s tím, že kupující je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat kupující za pomoci automatického strojového převodu textu. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 Občanského zákoníku.