Smlouva o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování Objednatel: OSPRO MB, s.r.o. Slezská 1919/87. 130 00 Praha 3 - Vinohrady, IČO: 48949582 DIČ: CZ48949582 Zastoupen: Svatoplukem Čechem, prokuristou společnosti Společnost i:apsána v obdiodnim rejslřiku, vedeném u Městského soudu v Praze oddíle 28713 (dále jen otjjednatel) Poskytovatel: Krajská nemocnice Liberec,a.s. Husova 357/10, 460 63 Liberec 1 - Staré Město !ČO:27283933 DIČ:CZ27283933 Zastoupená: MUDr. Luděk Nečesaný MBA, předseda představenstva Bankovní Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem Ústí nad Labem, oddíl B. vložka 1651 (dále jen poskylovalei) Uzavirsji: smlouvu o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování; 1. Předmět smlouvy Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objedr«tete v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů, b) ve výrobě a prodeji doplňkových výrobků zboží a vlastní výroby 2- Poskytovatel se za\«zuje na základě zvláštního požadavku objednatele zajistit nadstandardní gastronomické akce, zejména císčerstveni při konf^encích, obchodních jednánícíí, pracovních obědech apod 3. Poskytovatel se zavazuje poskytovat plnění uvedená v odst. 1 a 2 tohoto článku v prostorách (^jednatele (čl. II, A,2), pokud se sfrany v konkrétním případě nedohodnou Jinak, II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytováni služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápqů a doplňkových výrobků vlastní výrcby bude poskytovatel realizovat v prostorách- ŽHávodni Jídelny společnosti Grupo Antolín Turnov, s r.o. 2. Výdej hotových teplých jídel a nápojů, jakož i prodej doplňkových výrobků vlastní výroby a zboží zajisti poskytovatel v prostorách závodní jídelny umístěné ve výrobnim areálu na adrese- Průmyslová 3000, 5111 01 Turnov 3. Výdej hoiových teplých jídel, nápojů a doplňkový prodej pro zaměstnance objednatele buae probíhat po celý pracovní týden pondělí - pátek B. Rozsah a sortiment poskytovaných služeb 1. Poskyiovatel zajistí služby v následujícím rozsahu; a) doc^ňkový prodej 5:3D-19;0Q hod. b) výdej obédů 10;1S-13:4aiod, večeře 17:00-19:00 hod. - 23:00 - 03.:00 C. Organizace poskytování služeb 1. Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem. 2. Při nezbytné nutné výluce stravovacího provozu zajisti poskytovala; služby, jež jsoj předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel Je oprávněn, v připadá nutné provodí polřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. D. Evidence poskytnutých služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet v rámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento zpúsc^ evidence zajistí na své náklady poskytovatel, klerý je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. 2. Průběžné financováni poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditniŤio systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávníka. 3. Poskytovatel provádí denní evidencí počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých sirávníkú (zaméslnancú objednatele). III. Cenové pocímínky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápqe IV. Platební a fakturační podmínky 1. Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu III. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve foimé faktury vystavené poskytovatelem. 2. Vyúčtování ceny služeb, s '/ýjimkou akci většího rozsahu (nad 50.000 Kč) uvedených v bodě 1.2. léto smlouvy, je prováděno měsíčně zpětně, přičemž je poskytovatel povinen fakturu doručit objednateli nejpozději do 5. pracovního dne následujícího měsíce. Vyúčtování akci vélšího rozsahu probíhá individuálně pn vlastni realizaci služby. 3. Vyúčtováni (faktura) musí obsahovat veškeré předepsané náležitosti daňového dokladu ve smyslu § 12 zákona č. 588/1992 Sb. o DPH v platném znění včetně následujícho obchodníhc jména a adresy: OSPRO MB, s.ro., Slezská 1919/87, 130 00 Praha 3 4. V připadá, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu k opravě s tím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystaveni opravené faklury, 5. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. 6. Smluvní strany se dohodly na útoku z prodlení v© výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Užívání stravovacího zařízeni, práva a povinností smluvních stran 1. Osoby oprávněné k jednáni ve věcech této smlouvy za objednatele: Prokurista: Statopiuk Čaeh Osoby oprávněné za jednání ve věcech této sinlouvy za poskytovatele: Vedoucí Oddělení stravovacích služeb VI. Ujednání společná a závěrečná I- Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištěni za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smiouvy. 2. Poskytovatel vyškolí na Své náklady všechny své zaměsuiance v oblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využíváni energii a osobního vystupování. 3- Poskytovatel zajisti hygienickou úroveň poskytovaných služeb die pnslušnvch oredoisti platných v ČR 4. Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oieje 5 Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy 6. Obé strany zajisti korektní jednání a vstřícné vystupování svých zaměstnanoú. 7. Smluvní vztah může být ukončen písemrwu výpovědí kteroukoliv ze smluvních síran i bez udání důvodu. Sjednává se třímésični výpovědní íiůía, která začíná tjéžet prvním dnem mésíce následujícího po doručeni písemné výpovědi druhé smkjvní straně. 8. Právo c^amžilého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je mcšié v případě; a) prodlení úhrady pohledávek za objednat^em je delší než 30 dnů, b) opakovaných irjpadků v dcxtávkách energii a vody zaviněné výlučně objednaleiem 9- Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě; a) opakovaného porušování platných hygientckých předpisů ze strany ooskytovateíe na základě zjištění KHS. b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb ole léto smlouvy. 10. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušení musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem fiásleaujicím po doručení. II- Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončeni smlu-vntho vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí 12 Obsah této smlouvy sl^né jako předmět poskytovanýr^h služeb izo po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými záslupci smluvnítíi stran. 13. Případné spory vzniknuvši z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. 14. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrž! dva výtisky. 15 Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 16. Tato smlouva nabývá piatnosti dnem podpisu oběma stranami stín, že poskytování služeb začíná dnem 1.9 2015 17 Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinrtosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvá. Účastnici této smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v lisni ani za jinak jednostranné nevýhooných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosíi, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují své podpisy.