Smlouva o dílo č. 20180512 uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. “Grafický design webových stránek ktn.cz” mezi smluvními stranami Objednatel: Knihovna a tiskárna pro nevidomé K. E. Macana Ve Smečkách 602/15, 115 17 Praha 1 IČ: 14893631 Datová schránka: 5zf55a9 Zastoupená panem Bohdanem Roule, ředitelem Zhotovitel: Petra Štěpánková Nekvasilová Mezipolí 1235/4, 141 00 Praha 4 – Michle IČ: 73854913 DIČ: CZ8053160027 Datová schránka: iazr2am Číslo účtu: 2500023574/2010 1 Předmět a účel plnění Zhotovitel se zavazuje k provedení díla a objednatel se zavazuje k zaplacení smluvní ceny za jeho provedení za podmínek stanovených touto smlouvou. Dílo zahrnuje vytvoření grafického designu webových stránek ktn.cz dle specifikace stanovené touto smlouvou. 2 Specifikace díla Grafický design bude vycházet z loga „KNIHOVNA A TISKÁRNA PRO NEVIDOMÉ K. E. MACANA”. Logo rozvedeme do jednotného vizuálního stylu (dále CI). Jako hlavní aplikaci CI pak detailně vypracujeme grafický návrh webových stránek. CI bude rozpracován tak, aby bylo umožněno v případě potřeby snadno navázat i v dalších aplikacích grafického stylu – tedy budou předepsány souvislosti a stanovena pravidla, zejména pak barevná škála, písma a zákonitosti tvorby layoutu. Tyto poznatky budou předmětem zjednodušeného manuálu CI, který bude klientovi předán v digitální podobě, jako jeden z výsledků práce. Návrh struktury nového webu bude vycházet ze stávajících prvků, které jsou dány konstrukcí redakčního systému, na kterém web běží. Vycházíme z údaje, že čtenářská obec je konzervativní a za dlouhou dobu existence stránek na stávající strukturu navyklá. Změny tedy budou citlivé, řekli bychom evoluční, s cílem vytvořit čtenářský komfort jak na počítačích třídy desktop, tak i na mobilních počítačích s velmi různým rozlišením obrazovek. S tím souvisí návrh počtu a obsahu skinů (způsobů zobrazení na různě velkých obrazovkách). Počet skinů bude co nejmenší a layouty skinů budou pokud ne téměř identické, tak alespoň velmi podobné. Grafika webu pak bude detailně rozpracována do svých komponent, tedy například: Návrhu ikon, kreslení obrázků, návrhu grafických prvků z loga, úprava dodaných fotografií. Součástí grafického designu pak bude i detailně propracovaná typografie, jako soubor kvalitativních a kvantitativních pravidel pro tvorbu nadpisů, odstavců, odkazů, bloků, tabulek, výčtů,… V průběhu prací budou klientovi předloženy zejména následující dokumenty: Dopracované logo, případně jeho varianty. Doplňkový grafický prvek (prvky), princip. Zjednodušený manuál jednotného vizuálního stylu. Základní layout stránek, layout pro mobilní zařízení. Příklady stránek s detailní ukázkou použití všech zpracovávaných prvků (v několika krocích). 3 Předání díla Všechny dokumenty budou předávány v elektronické podobě. Objednatel dostane při podpisu smlouvy adresu a přístupové (logovací) údaje k webové příručce. Na aktualizace příručky bude vždy vhodně upozorněn. Dokončením práce a předáním díla se rozumí finalizace webové příručky ve všech bodech tak, aby byla definitivním podkladem k programování grafiky webu. Dílo bude předáváno postupně, zejména během měsíce června 2018. Nejzazší termín pro předání díla je 15.7.2018. 4 Smluvní cena Smluvní cena díla je stanovena dle nabídky zhotovitele a činí 90 000,- Kč + 21% DPH. Cena je konečná a zahrnuje veškeré popsané práce až po finalizaci podkladů k programování. 5 Způsob placení díla Po předání prvních třech dokumentů (viz bod 2 Specifikace díla) je zhotovitel oprávněn vystavit první fakturu na částku 35 000,- Kč + 21% DPH. Po předání díla pak zhotovitel vystaví druhou fakturu na zbylou částku, tedy 55 000,- Kč + 21% DPH. Faktury budou zhotoviteli zaslány v elektronické podobě v den jejich vystavení, objednatelem pak budou proplaceny do 14 dnů od data jejich vystavení.