482Q33 17.4 „Smlouva o údržbě a podpoře systému AMIS^H^' KNL č. S20ia/17í'i£5*/00 SMLUVNÍ STRANY 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložkal551 sídlo: Husova 357/10, 460 01, doručovaci 460 63, Liberec I - Staré Město jednající: MUDr. Richard Lukáš, PhD., předseda představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 bankovní spojení: č. účtu: na straně jedné (dále jen „Objednatel") a 2. ICZ a.s. Zapsaná v OR vedeném městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 4840 sídlo: N^Třebenect^^^^/lO^rah^^W^O IČ: 25145444 DIČ: CZ 699000372 bankovní spojení: č. účtu: na straně druhé (dále jen „Poskytovatel") (Objednatel a Poskytovatel společné dále jen „smluvní strany") ČL. I. Preambule Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Plnění této smlouvy se řídi taktéž zadávacími podmínkami veřejné zakázky s názvem „Údržba a podpora systému AMIS*H" pořadové č. VZ2018005 zadané objednatelem na základě zjednodušeného podllmitního řízení dle § 53 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Tyto zadávací podmínky Jsou pro plnění smlouvy závazné, I když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Poskytovatele, kterou předložil v zadávacím řízení. 1 ČL. II. ÚČEL SMLOUVY 1. Účelem této Smlouvy je stanovit podmínky, za nichž bude Poskytovatel provádět služby podpory pro informační systém v Krajské nemocnici Liberec, a.s. specifikované v čl. III a v Příloze č. 1 této Smlouvy pro Objednatele (dále jen „Služby") a Objednatel za takto provedené Služby uhradí Poskytovateli cenu specifikovanou v Příloze č. 2 této Smlouvy (dále jen „Cena"). ČL. III. PŘEDMÉT SMLOUVY 1. Předmětem plnění dle této Smlouvy je poskytování komplexní údržby a podpory SW díla - systému "AMIS*H" včetně modulů NIS v Krajské nemocnici Liberec, a.s. Podrobná specifikace Služeb je uvedena v Příloze č. 1 této Smlouvy. ČL. IV. DOBA PLNĚNÍ 1. Poskytovatel se zavazuje provádět Služby řádně a včas, v pracovních dnech od 8.00 hod. do 16.00 hod., pokud není dále stanoveno jinak. 2. Poskytovatel zahájí provádění Služeb od účinnosti této Smlouvy. 3. Poskytovatel oznámí Objednateli jakékoli prodlení splněním dle této Smlouvy. V případě, že prodlení je způsobeno: a) okolností vylučující odpovědnost, nebo b) jakýmkoli jednáním, opomenutim nebo prodlenim Objednatele ve vztahu k jeho závazkům podle Smlouvy, nebo c) jakoukoli jinou události mimo kontrolu Poskytovatele, termín plnění bude prodloužen o dobu dohodnutou Smluvními stranami, přičemž tato doba nesmi být kratší než doba prodlení, pokud se Smluvní strany nedohodnou jinak. Pokud je prodlení způsobeno důvody na straně Objednatele, Objednatel je povinen nahradit Poskytovateli veškeré vícenáklady a výdaje Poskytovatele vzniklé v důsledku takového prodlení. ČL. V. MÍSTO PLNĚNÍ 1. Místem plnění je sídlo Objednatele (dále jen „Místo plnění"). 2. Některé činnosti Poskytovatele dle této Smlouvy (např. vzdálený dohled) může Poskytovatel poskytovat z místa a v prostorách provozoven Poskytovatele. Poskytovatel se zavazuje umožnit Objednateli monitorovat veškeré akce uskutečněné v rámci každé dálkové služby. ČL. VI. CENA PLNĚNÍ 1. Cena Služeb za období červenec 2018 - červen 2021 (včetně) činí 5 242 068,- Kč bez DPH stím, že Cena Služeb je podrobně specifikována Přílohou č. 2 Smlouvy. 2. Cena je stanovena bez daně z přidané hodnoty, která bude Poskytovatelem k Ceně připočtena dle platné právní úpravy ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 3. jestliže bez zavlnění Poskytovatele dojde v průběhu provádění Služeb k nutnosti provést Služby odchylně od specifikace stanovené v Příloze č. 1 a tím i ke zvýšení nákladů a zvýšení Ceny, mohou být Poskytovatelem tyto práce provedeny jen s předchozím písemným souhlasem Objednatele. Výjimkou jsou pouze práce bezprostředně nutné k tomu, aby nedošlo ke vzniku Škody v souvislosti s poskytovanými Službami. 4. V případě prodlení Objednatele s úhradou faktur Je Poskytovatel oprávněn přerušit práce na provádění Služeb až do dne, kdy bude celá dlužná částka včetně případného úroku z prodlení s úhradou faktur připsána na účet Poskytovatele. O tuto dobu budou prodlouženy termíny uvedené v této Smlouvě. ČL. VII. PLATEBNÍ PODMÍNKY 1. Náležitosti daňového dokladu - faktury (dále jen „Faktura"): a) Cena Služeb je splatná na základě Faktur Poskytovatele. b) Faktura jako daňový doklad musí splňovat všechny náležitosti účetních a daňových dokladů v souladu s platnou právní úpravou, zejména § 29 zák. č. 235/2004 Sb,, o dani 2 přidané hodnoty v platném znění a § 435 občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů. c) Faktura musí být vystavena Poskytovatelem po skončení měsíce, nejpozději však do 5. dne měsíce následujícího. 2. Podmínky fakturace; a) Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude poslední den měsíce, za který budou servisní služby fakturovány. b) Součástí Faktury bude soupis provedených prací. 3. Splatnost peněžitého plnění: Lhůta splatnosti příslušného peněžitého plnění uvedeného ve Faktuře je 30 (slovy: třicet) kalendářních dní ode dne doručení Faktury Objednateli. 4. Odmítnutí faktury; Nesplňuje-li Faktura náležitosti uvedené v bodě 1., je Objednatel oprávněn vrátit fakturu Poskytovateli k přepracování a doplnění. Nová lhůta splatnosti začne běžet ode dne doručení opravené faktury Objednateli. 5. Úhrada faktur; Úhrada faktur - daňových dokladů bude prováděna formou bezhotovostního převodu na účet Poskytovatele. Za den úhrady se považuje den odpisu příslušné částky z účtu Objednatele ve prospěch účtu Poskytovatele. 6. Pro případ, že Poskytovatel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce dané „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve zněni pozdějších předpisů, souhlasí Poskytovatel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s, uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude poskytovatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část Jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 7. Poskytovatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který je uveřejněn správcem dané způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Poskytovatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plněni rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH, ČL. VIII. PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE A POSKYTOVATELE 1. Objednatel je povinen zajistit připravenost Místa plnění a poskytovat Poskytovateli v rámci plnění této Smlouvy veškerou součinnost minimálně v rozsahu stanoveném v Příloze č. 3 této Smlouvy. 2. Poskytovatel se na základě této Smlouvy zavazuje: a) Zhotovit Služby řádně a včas za dohodnutou Cenu za podmínek této Smlouvy. b) Zhotovit Služby v souladu splatnými právními předpisy a při plnění této Smlouvy dodržovat vnitřní předpisy Objednatele, s nimiž byl prokazatelně seznámen Objednatelem. c) Předložit Objednateli požadavky na potřebnou dokumentaci, materiály a informace nezbytné pro plnění předmětu smlouvy, stejně jako požadavky na součinnost při organizačním zajištění, a to bezodkladně po podpisu této smlouvy, d) Bezodkladně informovat Objednatele o splnění Služeb i jejich části. 3. V rámci této smlouvy není Poskytovatel povinen poskytovat služby na ty části systému, kde objednatel provedl změny v rozporu s uživatelskou dokumentací a pokyny Poskytovatele. Objednatel odpovídá za slučitelnost jednotlivých výrobků, programového vybavení, systémů a 3 subsystémů, které nejsou zahrnuty ve smlouvě, s dodaným systémem, s výjimkou případů, kdy Poskytovatel udělil k začlenění souhlas. ČL. IX. ODPOVĚDNOST ZA VADY 1. Poskytovatel neodpovídá za vady způsobené: a) vyšší mocí, b) neoprávněným zásahem či opomenutím Objednatele nebo třetí osoby na straně Objednatele v rozporu s dokumentací, písemně předanými doporučeními výrobce nebo Poskytovateie nebo zásahem Objednatele či třetí osoby na straně Objednatele do zdrojového kódu SW bez předchozího souhlasu Poskytovatele. v CL. X. PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ 1. Smluvní strany jsou povinny dodržovat právními předpisy stanovené povinnosti k ochraně práv průmyslového a jiného duševního vlastnictví, jakož i chránit práva spadající do autorského práva, ochrany obchodního, hospodářského a státního tajemství. 2. Poskytovatel je povinen zajistit, aby Objednatel nabyl příslušná oprávnění z práv duševního vlastnictví, která se týkají předmětu Služeb a která jsou nezbytná kjeho užívání Objednatelem a kjeho provozování a zachování funkčnosti. 3. Objednatel nabude ke dni úhrady Ceny Služeb oprávnění k výkonu práva užít autorská díla, která Poskytovatel v rámci plnění Služeb vytvořil (zejména software, jeho úpravy, aktualizace a rozšíření, dokumentaci apod.), a to za podmínek stanovených v softwarové licenční smlouvě Poskytovatele, na jejímž základě byl předmět této Smlouvy Objednateli poskytnut. 4. ]sou-li součástí Služeb autorské Služby dodávané třetí stranou, je Poskytovatel povinen zajistit, aby Objednatel nabyl příslušná oprávnění z práv duševního vlastnictví, která se týkají takového autorského Služeb a která Jsou nezbytná kjeho užívání Objednatelem a kjeho provozování, a zachování funkčnosti. Objednatel je oprávněn taková autorská Služeb užívat v souladu s licenčními podminkami třetích stran. 5. Poskytovatel odpovídá za právní vady Služeb vzniklé v případě, že Objednatel užíváním předmětu Služeb v souladu se Smlouvou poruší práva z průmyslového nebo duševního vlastnictví jiných osob, jestliže toto právo třetí osoby požívá ochrany na základě právního řádu České republiky. ČL. XI. OCHRANA DŮVĚRNÝCH INFORMACÍ 1. Důvěrnými informacemi se rozumí skutečnosti, které nejsou všeobecné veřejně známé bez ohledu na formu jejich zachycení, které se týkají plnění této Smlouvy. Zejména Jde o informace o průběhu plnění a týkající se Smluvních stran v oblasti obchodního tajemství, jejich činnosti, struktury, hospodářských výsledků, know-how a dále informace, pro nakládání s nimiž je stanoven právními předpisy zvláštní režim utajení, a které svým zveřejněním mohou způsobit škodlivý následek pro kteroukoliv Smluvní stranu. Dále se za důvěrné informace označují takové, které některá ze Smluvních stran jako důvěrné označila, anebo již z povahy takových informací jejich důvěrnost vyplývá. 2. Smluvní strany jsou povinny zajistit ochranu důvěrnosti získaných informací způsobem obvyklým jako při ochraně vlastních důvěrných informací, Smluvní strany maji navzájem právo požadovat doložení dostatečnosti ochrany důvěrných informací. Smluvní strany jsou zároveň povinny zajistit ochranu získaných důvěrných informací i u svých zaměstnanců, zástupců, jakož I spolupracujících třetích stran, pokud jim takové informace byly poskytnuty. 3. Právo užívat, poskytovat a zpřístupnit důvěrné informace mají Smluvní strany pouze v rozsahu a za podmínek nezbytných pro řádná plnění práv a povinností vyplývajících z této Smlouvy. 4. Po předání a převzetí Služeb může každá ze Smluvních stran žádat od druhé strany vráceni všech poskytnutých materiálů potřebných k realizaci Služeb, jestliže tyto materiály obsahují důvěrné informace. Druhá Smluvní strana je povinna požadované materiály včetně případných kopií bez zbytečného odkladu vydat. 5. Poskytovatel dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách v aktuálním znění, nemá právo nahlížet do zdravotnické dokumentace. 6. Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost a bezpečnost ve vztahu k datům či jiným informacím objednatele, o kterých se dozví při plnění dle této smlouvy, nebo ke kterým bude mít přístup, neprozradit je ani k nim neumožnit přístup žádným třetím osobám, a to ani po 4 ukončení plnění dle této smlouvy, a to i v souladu se Smlouvou o přístupu k datům, prostředkům a datovým nosičům, která bude uzavřena ke dni podpisu této smlouvy. ČL. XII, NÁHRADA ŠKODY 1. Smluvní strany odpovídají za škodu způsobenou druhé Smluvní straně v souvislosti s plněním dle této Smlouvy. Žádná ze Smluvních stran neodpovídá za Jakékoli nepřímé, náhodné či následné škody. Smluvní strany prohlašují při zvážení veškerých okolností, které jsou Smluvním stranám známy, nebo by Jim měly být známy při vynaložení obvyklé péče, že výše škody předvídatelné Jako možný důsledek porušení povinnosti některé ze Smluvních stran, nepřekročí částku odpovídající 30% Ceny Služeb, 2. V případě, že Objednatel uloží Poskytovateli povinnost provést Jakékoli plnění dle této Smlouvy (resp. zadá Poskytovateli konkrétní pokyn k jeho provedení), a Poskytovateli bude před provedením takového pokynu Objednatele zřejmé, že zadání je nesprávné nebo chybné, je povinen Objednatele na nevhodnost jeho pokynu či chybu v zadání upozornit. Uvedenou povinnost má též Objednatel vůči Poskytovateli pro případ, že je Poskytovatel ph plnění předmětu této smlouvy oprávněn zadat jakýkoli pokyn Objednateli. V případě, že i přes takové upozornění druhá ze Smluvních stran trvá na plnění {provedení pokynu) dle původního zadání, je ta ze Smluvních stran, která plnění (pokyn) realizuje, povinna postupovat podle původního zadání. V takovém případě však smluvní strana realizující pokyn (poskytující plnění) neodpovídá za škodu, či jiné důsledky, které v souvislosti s realizací takového pokynu mohou nastat. 3. Nahrazuje se pouze škoda skutečná. V rozsahu povoleném platnými právními předpisy nenese žádná ze Smluvních stran odpovědnost za jakékoli nepřímé, nahodilé nebo následné škody, škody způsobené na ztrátách nebo poškození dat nebo škody spočívající v ušlém zisku nebo ztrátě výnosů nebo jiné finanční ztrátě. 4. Žádná ze Smluvních stran není odpovědná za prodlení se splněním svých závazků způsobené okolnostmi vylučujícími odpovědnost (vyšší moc). Odpovědnost nevylučuje překážka, která vznikla teprve v době, kdy povinná strana byla v prodlení s plněním své povinnosti nebo vznikla z jejích hospodářských poměrů. Účinky vylučující odpovědnost jsou omezeny pouze na dobu, dokud trvá překážka, s níž jsou tyto účinky spojeny. 5. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vznik okolností vylučujících odpovědnost, které bráni nebo mohou bránit rádnému plnění Smluvní strany dle této Smlouvy. ČL. XIII. SMLUVNÍ SANKCE 1. Pro případ prodlení Objednatele s úhradou plateb sjednaných v této Smlouvě (resp. v jejích dodatcích či dalších dokumentech, uzavřených mezi Smluvními stranami za účelem splnění předmětu této Smlouvy) je Poskytovatel po Objednateli oprávněn požadovat uhrazení úroku 2 prodlení ve výši 0,5 % z dlužné částky v Kč bez DPH za každý započatý den prodlení. 2. V případě nedodržení termínu plnění ze strany Poskytovatele je Objednatel oprávněn požadovat uhrazení smluvní pokuty ve výši 0,5% měsíční platby v Kč bez DPH za každý započatý den prodlení. 3. Uplatnění smluvní pokuty nemá vliv na uplatnění nároku náhrady škody, přičemž částka smluvní pokuty se do výše náhrady škody nezapočítává. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů po doručení oznámení o uložení smluvní pokuty Objednatelem Poskytovateli. Objednatel si vyhrazuje právo na určení způsobu úhrady smluvní pokuty, a to i formou zápočtu proti kterékoliv splatné pohledávce Poskytovatele vůči Objednateli. ČL. XIV. PLATNOST A ÚČINNOST SMLOUVY 1. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu poslední ze Smluvních stran a účinnosti dnem 1. července 2018. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu 36 měsíců ode dne účinnosti této Smlouvy. 2. Smlouvu lze předčasně ukončit: a) Písemnou dohodou Smluvních stran, jejíž součástí je i vypořádáni vzájemných závazků a pohledávek. 5 b) Písemnou výpovědí jedné ze smluvních stran. Výpověď musí být písemná, není třeba ji odůvodňovat, výpovědní lhůta se sjednává šestiměsíční a začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po doručení výpovědí. V případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odeslání, c) Písemným odstoupením od Smlouvy v případě podstatného porušení Smlouvy druhou Smluvní stranou. Za podstatné porušení Smlouvy se považuje: 1. prodlení s předáním Služeb po dobu delší než šedesát (60) dní, 2. nezaplacení Ceny nebo její části po dobu delší než šedesát (60) dní, 3. nesplnění povinností Objednatele k poskytnutí součinnosti dle Přílohy č. 3 Smlouvy, 4. porušením práv duševního vlastnictví Poskytovatele nebo Třetích stran Objednatelem. d) Písemným odstoupením od Smlouvy v případě nepodstatného porušení Smlouvy druhou Smluvní stranou za podmínek dále stanovených. Jestliže kterákoli Smluvní strana poruší nepodstatným způsobem Smlouvu, je druhá strana oprávněna písemně vyzvat porušující Smluvní stranu ke splnění jejích závazků ze Smlouvy. Pokud do třiceti (30) dní od doručení této výzvy Smluvní strana, která porušila Smlouvu, neučiní uspokojivé kroky k nápravě nebo pokud do šedesáti (60) dní od této výzvy, nebo do jakékoli delší doby dohodnuté Smluvními stranami, tato Smluvní strana neodstraní porušeni závazků Smlouvy, může druhá Smluvní strana od Smlouvy odstoupit, aniž by se tím zbavovala výkonu jakýchkoli jiných práv nebo prostředků kdosažení nápravy. e) Pokud Smluvní strana bude v úpadku nebo proti ní bude zahájeno ínsolvenční řízení, bude v likvidaci, pod nucenou správou, či pokud bude mít druhá Smluvní strana důvodné informace, že Smluvní strana nebude schopná dostát svým finančním závazkům nebo bude vůči Smluvní straně uplatněn zajišťovací prostředek postihující podstatnou část jejího majetku, může druhá Smluvní strana odstoupit od Smlouvy okamžitě. f) Odstoupení je účinné okamžikem doručení druhé Smluvní straně na adresu uvedenou v záhlaví Smlouvy, případné na poslední prokazatelně oznámenou korespondenční adresu. g) Smluvní strany jsou povinny do 30 dní od ukončení Snilouvy vypořádat písemnou dohodou své vzájemné závazky a pohledávky. h) Ukončením této Smlouvy nebo její části nejsou dotčena ustanovení týkající se smluvní pokuty, ochrany důvěrných informací, náhrady škody a jiných nároků a závazků, přetrvávajících ze své povahy i po ukončení Smlouvy. ČL. XV. VZÁJEMNÝ STYK SMLUVNÍCH STRAN 1. Komunikace mezi Smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím oprávněných osob uvedených v Příloze č. 4 Smlouvy, pověřených pracovníků nebo statutárních zástupců Smluvních stran. 2. Oprávněná osoby, nejsou-!! statutárním orgánem, nejsou oprávněny ke změnám této Smlouvy čí dílčích smluv, jejich doplňkům ani zrušení, ledaže se prokáží plnou mocí udělenou jim k tomu osobami oprávněnými jednat navenek za příslušnou Smluvní stranu v záležitostech této Smlouvy, Smluvní strany jsou oprávněny jednostranné změnit oprávněné osoby, jsou však povinny takovou změnu příslušné Smluvní straně bezodkladně písemně oznámit. 3. Všechna oznámení mezi Smluvními stranami, která se vztahují k této Smlouvě nebo která mají být učiněna na základě této Smlouvy nebo dílčí smlouvy, musí být učiněna písemně a druhé straně doručena buď osobně nebo doporučeným dopisem čí jinou formou registrovaného poštovního styku nebo e-mailem s použitím elektronického podpisu na adresu uvedenou v záhlaví této Smlouvy, není-li stanoveno nebo mezi Smluvními stranami dohodnuto jinak. ČL. XVI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Smluvní vztah mezi smiuvníml stranami se řídí českým právním řádem. Smlouva se řídí zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem ve znění pozdějších předpisů a zák. č. 121/2000 Sb., autorským zákonem ve znění pozdějších předpisů. 6 2. Poskytovatel bere na vědomí, že úplný text této smlouvy (zejména údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, výši finančního plnění, datu podpisu) budou zveřejněny v souladu se zákonem o registru smluv a souhlasí stim. Zveřejněni provede Objednatel za pomoci automatického strojového převodu textu, Smluvní strany se dohodly, že Objednatel před uveřejněním Smlouvy v registru smluv zajistí znečltelněni hodinových sazeb uvedených v Příloze č, 2 Smlouvy, protože tyto informace představují obchodní tajemství Poskytovatele. 3. Dle § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek uveřejni objednatel na profilu zadavatele tuto Smlouvu včetně jejích změn a případných dodatků a výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky. 4. Smluvní strany se dohodly, že žádná z nich není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy třetí straně bez předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany, s výjimkou peněžitých pohledávek za druhou smluvní stranou a přechodu této Smlouvy při právním nástupnictví. 5. Veškeré změny či doplněni Smlouvy lze činit pouze na základě písemné dohody Smluvních stran. Takové dohody musí mít podobu datovaných, číslovaných a oběma Smluvními stranami podepsaných dodatků Smlouvy. 6. Vztahuje-ll se důvod neplatnosti Jen na některé ustanovení Smlouvy, je neplatným pouze toto ustanovení, pokud z jeho povahy nebo obsahu anebo z okolností, za nichž bylo ujednáno, nevyplývá, že jej nelze oddělit od ostatního obsahu Smlouvy. 7. Nedílnou součást této Smlouvy tvoří její následující přílohy: Příloha č. 1 Specifikace Služeb Příloha č. 2 Cena Služeb Příloha č. 3 Součinnost Objednatele Příloha č. 4 Oprávněné osoby a kontaktní spojení 8. všechna vyhotoveni Smlouvy Jsou rovnocenná a maji platnost originálu. 9. Tato Smlouva je vyhotovena ve třech shodných vyhotoveních, z nichž Objednatel obdrží dvě vyhotovení a Poskytovatel obdrží jedno vyhotovení, ^ 2 7-Dis-2018 v Liberci dne............................. 1 8 -04- 2018 V Praze dne................................ Příloha č. 1 Specifikace služeb A. Základní údaje o poskytovaných siužbách A, 1. Označení služeb Zkratka služby Obchodní název služby AS50 AMIS-ATCALLVS. kat, A AS51 AMIS^^AT CALL APL SW, kat. A AS52 AMIS*AT CALL Poradenská služba formou servisního dispečinku AS53 AMIS*AT CALL APL SW, kat. B1 AS 54 AMIS*AT CALL OPERAČNÍ SYSTEM, kat A AS55 AMIS*AT CALL OPERAČNÍ SYSTEM, kat B1 AS56 AMIS*AT CALL VS, kat. B1 A. 2. Služby jsou poskytovány za těchto dohodnutých podmínek: HW- SW konfigurace: Server HP Integrity rx2800 i6 Operační systém HP-UX 111 Base Server Databázový server: IBM Informix Dynamic Server AMIS*H ADMINISTRACE AMIS*H EXTERNÍ VSTUP DAT ZP AMIS*H ORGANIZAČNÍ STRUKTURA AMIS*H BÁZE + KANCELÁŘ AMIS*H POJIŠŤOVNA AMIS*H DRG AMIS*H PŘÍRUČNÍ SKLAD AMIS*H AMBULANCE AMIS^H LŮŽKOVÉ ODDĚLENÍ AMIS*H RENTGEN AMIS*H KOMUNIKACE S 0KB STAPRO AMIS*H PORODNICE AMIS*H NOVOROZENCI AMIS*H OPERAČNÍ SÁLY AMTS*H PŘIJÍMACÍ KANCELÁŘ AMIS*H PŘEHLEDY 0 PACIENTECH AMIS*H ADMINISTRACE PACIENTŮ AMIS*H VRÁTNICE AMIS*H VÝKAZNICTVÍ AMIS*H DOPRAVA AMIS*H GRAFICKÝ TISK AMIS*H SBĚR REGULAČNÍCH POPLATKŮ AMIS*H ePRÉSKRIPCE B. Popis poskytovaných služeb AS50 AMIS*AT CALL DATABÁZOVÝ SYSTÉM, kat. A ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje péči v níže uvedeném rozsahu. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Archivace instance Informixu s provozní databází NIS AMIS*H Archivace databáze Informací z provedených profylaktických kontrol • Poskytovateí využije shora uvedené informace k hodnoceni kvality práce databázových systému a jejich využiti za sledované období 8 Poskytovatel nainstaluje a zprovozní na serveru v místě síOla Objednatele průběžný mionitorovatí systém, který bude snímat potřebné systémové parametry při chodu systému a zajistí přenos těchto informací šifrovaným spojením k Poskytovateli k dalšímu zpracování. Výsledky monitorováni budou předávány Objednatelem Poskytovateli zasláním protokolu ve formátu pdf. V pnpadě, kdy monitorovací systém bude signalizovat vážné nedostatky sledovaných částí systému, uvědomí Poskytovatel bez zbytečného odkladu Objednatele a dohodne s ním další postup, Poskytovatel doručí Objednateli jedenkrát za dva měsíce dokument, obsahující měsíční vyhodnocení profylaktických kontrol. PODMÍNKY PROVEDENÍ SLUŽBY Služba je poskytována průběžně po dobu platnosti smlouvy. Povinnosti Objednatele; V souvislosti s profylaktickou kontrolou Objednatel souhlasí s nezbytně nutným omezením provozu po nezbytně nutnou dobu Objednatel je zodpovědný za umožnění obnovy ztracených nebo změněných dat nebo programů - Poskytovatel upozorňuje na nezbytnost zálohování všech jeho datových souborů v pravidelných časových Intervalech a před řešením problémů Poskytovatelem, které minimalizuje případnou ztrátu dat Objednatel umožní přístup pověřenému pracovníku Poskytovatele do svého systému za účelem identifikace problému Objednatel zajistí stabilní systémové prostředí na daném Informačním systému, dostatečný paměťový a diskový prostor pro řešení problému během dálkové služby Objednatel zajistí možnost trvalého vzdáleného přístupu pro automatické sledování parametrů systému. AS51 AM1S*AT CALL APLIKAČNÍ SOFTWARE, kat. A ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje péči v níže uvedeném rozsahu. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Poskytovatel nainstaluje a zprovozní na serveru v místě sídla Objednatele průběžný monitorovad systém, který bude snímat potřebné systémové parametry při chodu systému a zajistí přenos těchto informací šifrovaným spojením k Poskytovateli k dalšímu zpracování. Výsledky monitorování budou předávány Objednatelem Poskytovateli zasláním protokolu ve formátu pdf. Jedenkrát za dva měsíce se Poskytovatel zavazuje vyhodnotit diagnostickou a profylaktickou kontrolu systému, jejíž výsledky budou ukládány v databázi Poskytovatele a budou sloužit k včasnému zásahu (změny parametrů, konfigurace), popř. doporučením. Pokud z provedené analýzy vyplyne nutnost okamžitého zásahu, uvědomí Poskytovatel bez zbytečného odkladu objednatele a dohodne s ním další postup. Poskytovatel doručí Objednateli nejméně jednou za 2 měsíce dokument, obsahující měsíční vyhodnocení profylaktických kontrol. Poskytovatel se zavazuje poskytovat bezplatné Objednateli update subsystémů aplikaoíího SW, na které je služba sjednána, a to po celou dobu platnosti smlouvy. Update subsystémů zaručuje především včasnou reakci na změny související legislativy a podzákonných předpisů. Update subsystémů bude předán nebo zpřístupněn způsobem, který bude samostatně smluvními stranami dohodnut. PODMÍNKY PROVEDENI SLUŽBY Povinnosti objednatele: V souvislosti s profylaktickou kontrolou objednatel souhlasí s nezbytné nutným omezením provozu po nezbytně nutnou dobu Objednatel je zodpovědný za umožněni obnovy ztracených nebo změněných dat nebo programů - Poskytovatel upozorňuje na nezbytnost zálohování všech jeho datových souborů v pravidelných časových intervalech a před řešením problémů Poskytovatelem, které minimalizuje připadnou ztrátu dat Objednatel umožní přístup pověřenému pracovníku Poskytovatele do svého systému za účelem identifikace problému Objednatel zajistí stabilní systémové prostředí na daném informačním systému, dostatečný paměťový a diskový prostor pro řešení problému během dálkové služby 9 Objednatel zajistí možnost trvalého vzdáleného přístupu pro automatické sledováni parametru systému. DOPLŇKOVÉ INFORMACE Pojmem update se rozumí přechod od stávající verze SW produktu na verzi novější, která přináší zlepšení funkcionality včetně odstranění případných chyb. V označení verze dochází ke změně číslování pouze vpravo za desetinnou tečkou. Jako bezplatný update jsou poskytovány pouze ty úpravy prováděné firmou, které mají všeobecně platný charakter nebo jde o legislativní úpravu, nikoliv však úpravy specifické pro danou zakázku a proto prováděné na Individuální požadavek objednatele. AS52 AMIS*AT CALL PORADENSKÁ SLUŽBA FORMOU SERVISNÍHO DISPEČINKU ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje poradenské siužby formou servisního dispečinku na základě žádosti Objednatele. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Zajištění komunikace prostřednictvím RT-systému mezi Objednatelem a Poskytovatelem PODMÍNKY PROVEDENI SLUŽBY Služba je poskytována po vzájemné dohodě po dobu platnosti smlouvy, Povinnosti Objednatele: Podmínkou pro provádění této služby je uzavření smluv AS50 a AS51 Objednatel bude respektovat pravidla uvedená v dokumentu "Dispečink - technický popis" a „Dispečink - Informace pro správce systému". DOPLŇKOVÉ INFORMACE Pokud dojde na základě žádosti Objednatele podané prostřednictvím dispečinku k provedení prací zaměstnanců Poskytovatele mimo rámec služeb poskytovaných dle této smlouvy, je Objednatel povinen zaplatit cenu za tuto práci ve výši vyplývající z ceníku Poskytovatele, platného ke dni doručení objednávky. Pro stanovení výše DPH je rozhodující, zda se převažující část provedené služby vztahuje k SW nebo HW. AS53 AMIS*AT CALL APLIKAČNÍ SOFTWARE, kat. B1 ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje řešeni problémů spojených s aplikací v rámci území ČR, v pracovní dny od 8.00 do 16.00 (pondělí až pátek), s dobou odezvy do 24 hod. Poskytnutí této služby ie vázáno na uzavření síužbv kategorie A. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli poradenské služby ve vztahu k subsystémům aplikačního SW, na které je služba sjednána. Poradenské služby jsou poskytovány formou servisního dispečinku. Servisní dispečink ve spolupráci se správci systému Objednatele poskytne Objednateli potřebné informace (odborné poradenství) nebo sám poskytne přímou pomoc ("poradenské služby"), potřebné pro vyřešení nestandardní situace či k odstranění vzniklé závady. Zahájení činnosti servisního dispečinku Poskytovatele spadajid do rámce poradenských služeb nejpozději do 24 hodin od okamžiku uplatnění požadavku na poskytnutí služby. Poskytováni poradenské služby Poskytovatelem v rozsahu odpovídajícím závažnosti vzniklé nestandardní situace nebo závady pro objednatele až do jejího odstranění nebo do dosažení konsolidovaného stavu systému. Smluvní strany se zavazují dohodnout se - bez zbytečného odkladu po uplatnění požadavku na poskytnutí služby - na termínu, v němž nejpozději dojde k odstranění nestandardní situace nebo závady, nebo k dosažení konsolidovaného stavu systému. Poradenské siužby Je možno poskytnout formou práce na místě samém, dálkovou službou, prostřednictvím třetí osoby (např. poddodavateiů), popř. jiným způsobem, který přispěje k vyřešení nestandardní situace či k odstraněni vzniklé závady. 10 K řešení situací bude použito informací ze služeb kategorie A. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli při nákupu upgrade subsystémů aplikačního SW, na které je služba sjednána 25% slevu, a to po celou dobu platnosti smlouvy. PODMÍNKY PROVEDENÍ SLUŽBY Služba je poskytována průběžně po dobu platnosti smlouvy. Povinnosti objednatele: Objednatel se zavazuje uplatnit požadavek na poskytnutí poradenské služby pověřenými zástupci zadáním tiketu v systému RT. DOPLŇKOVÉ INFORMACE Upgrade subsystémů se rozumí nová vývojová verze subsystému stejného názvu, obsahující však zásadní změny ve funkcích a často i změnu architektury produktu. Označení vývojové verze subsystému jako upgrade určuje Poskytovatel. Upgrade subsystémů bude předán nebo zpřístupněn způsobem, který bude samostatně smluvními stranami dohodnut. AS54 AM1S*AT CALL OPERAČNÍ SYSTÉM, kat. A ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje preventivní údržbu operačního systému. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Archivace databáze informací z provedených profylaktických kontrol Poskytovatel využije shora uvedené Informace k hodnocení kvality práce databázových systémů a jejich využití za sledované období Poskytovatel nainstaluje a zprovozní na serveru v místě sídla Objednatele průběžný monitorovací systém, který bude snímat potřebné systémové parametry při chodu systému a zajistí přenos těchto Informací šifrovaným spojením k Poskytovateli k dalšímu zpracování. Výsledky monitorování budou předávány objednatelem Poskytovateli zasláním protokolu ve formátu pdf. Jedenkrát za dva měsíce se Poskytovatel zavazuje vyhodnotit diagnostickou a profylaktickou kontrolu systému, jejíž výsledky budou ukládány v databázi Poskytovatele a budou sloužit k včasnému zásahu (změny parametrů, konfigurace), popř. doporučením. Pokud z provedené analýzy vyplyne nutnost okamžitého zásahu, uvědomí Poskytovatel bez zbytečného odkladu Objednatele a dohodne s ním další postup Poskytovatel doručí objednateli nejméně jednou za 2 měsíce dokument, obsahující měsíční vyhodnocení profylaktických kontrol. PODMÍNKY PROVEDENÍ SLUŽBY Služba je poskytována průběžně po dobu platnosti smlouvy. Povinnosti objednatele: V souvislosti s profylaktickou kontrolou Objednatel souhlasí s nezbytně nutným omezením provozu po nezbytné nutnou dobu Objednatel je zodpovědný za umožnění obnovy ztracených nebo změněných dat nebo programů - Poskytovatel upozorňuje na nezbytnost zálohování všech jeho datových souborů v pravidelných časových intervalech a před řešením problémů Poskytovatelem, které minimalizuje případnou ztrátu dat Objednatel umožní přístup pověřenému pracovníku Poskytovatele do svého systému za účelem identifikace problému Objednatel zajistí stabilní systémové prostředí na daném informačním systému, dostatečný paměťový a diskový prostor pro řešení problému během dálkové služby Objednatel zajistí možnost trvalého vzdáleného přístupu pro automatické sledování parametrů systému. AS55 AMIS*AT CALL OPERAČNÍ SYSTÉM, kat. B1 ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje péči v oblasti řešení problémů spojených s operačním systémem v rámci území ČR, v pracovní dny od 8.00 do 16.00 (pondělí až pátek), s dobou odezvy do 24 hod. Poskytnutí této služby 11 ]e vázáno na uzavření služby kategorie A. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli poradenské služby ve vztahu k operačnímu systému, na který je služba sjednána. Poradenské služby jsou poskytovány formou servisního dispečinku (požadavkem v systému RT). Servisní dispečink ve spolupráci se správci systému objednatele poskytne Objednateli potřebné informace (odborné poradenství) nebo sám poskytne přímou pomoc ("poradenské služby"), potřebné pro vyřešení nestandardní situace čl k odstranění vzniklé závady, Zahájení činnosti servisního dispečinku Poskytovatele spadající do rámce poradenských služeb nejpozději do 24 hodin od okamžiku uplatnění požadavku na poskytnutí služby. Poskytování poradenské služby Poskytovatelem nepřetržitě v rozsahu odpovídajícím závažnosti vzniklé nestandardní situace nebo závady pro objednatele až do jejího odstranění nebo do dosažení konsolidovaného stavu systému. Poradenské služby je možno poskytnout formou práce na místě samém, dálkovou službou, prostřednictvím třetí osoby (např, poddodavatelS), popr, jiným způsobem, který přispěje k vyřešení nestandardní situace či k odstranění vzniklé závady. K řešení situací bude použito informací ze služeb kategorie A. PODMÍNKY PROVEDENÍ SLUŽBY Služba Je poskytována průběžně po dobu platnosti smlouvy. Povinnosti objednatele: Objednatel se zavazuje uplatnit požadavek na poskytnutí poradenské služby pověřenými zástupci telefonem (popis problému je nutno zároveň zaslat faxem, příjem potvrdí Poskytovatel telefonem nebo faxem) nebo mailem prostřednictvím služby AS52 / PORADENSKÁ SLUŽBA FORMOU SERVISNÍHO DISPEČINKU/. AS56 AMIS*AT CALL DATABÁZOVÝ SYSTÉM, kat. B1 ÚČEL SLUŽBY Služba zajišťuje poradenské služby v oblasti řešení problémů spojených s databázovým systémem, v rámci území CR, v pracovní dny od 8.00 do 16,00 (pondělí až pátek), s dobou odezvy do 24 hod. STRUČNÝ POPIS Služba zahrnuje následující činnosti: Poskytovatel se zavazuje poskytovat objednateli poradenské služby ve vztahu k databázovému systému, na který je služba sjednána. Poradenské služby jsou poskytovány formou servisního dispečinku. • Servisní dispečink ve spolupráci se správci systému objednatele poskytne Objednateli potřebné informace (odborné poradenství) nebo sám poskytne přímou pomoc ("poradenské služby"), potřebné pro vyřešení nestandardní situace či k odstraněni vzniklé závady. Zahájeni činnosti servisního dispečinku Poskytovatele spadající do rámce poradenských služeb nejpozději do 24 hodin od okamžiku uplatnění požadavku na poskytnutí služby. Poskytování poradenské služby Poskytovatelem nepřetržitě v rozsahu odpovídajícím závažnosti vzniklé nestandardní situace nebo závady pro objednatele až do jejího odstranění nebo do dosažení konsolidovaného stavu systému. Poradenské služby je možno poskytnout formou práce na místě samém, dálkovou službou, prostřednictvím třetí osoby (např. poddodavatelů), pepř. jiným způsobem, který přispěje k vyřešení nestandardní situace či k odstranění vzniklé závady. K řešení situací bude použito informací ze služeb kategorie A. PODMÍNKY PROVEDENI SLUŽBY Služba je poskytována průběžné po dobu platnosti smlouvy. Povinnosti objednatele: Objednatel se zavazuje uplatnit požadavek na poskytnutí poradenské služby pověřenými zástupci telefonem (popis problému je nutno zároveň zaslat faxem, příjem potvrdí Poskytovatel telefonem nebo faxem) nebo mailem prostřednictvím služby AS52 / PORADENSKÁ SLUŽBA FORMOU SERVISNÍHO DISPEČINKU/. 12 C. Request Tracker - Technický popis Request Tracker Požadavky jsou zadávány formou e-mailu na adresuzadáním prostřednictvím webového rozhraní, případné telefonem nebo faxem (HelpDesk). Pro každý požadavek je sestaven jeden e-mail. Na zaslaný e-maií je automaticky vygenerován a zaslán potvrzující e-mail, ve kterém je uvedeno jedinečné evidenční číslo požadavku. V dalších e-mailech je možné reagovat či doplňovat již zadaný požadavek podle evidenčního čísla, Pokud je e-mail zaslán z jiné adresy, než z adresy oprávněné osoby Objednatele uvedené níže, požadavek není přijat a evidenční číslo požadavku není přiděleno. Jinak Jsou všechny odpovědi automaticky zasílány na adresu společnou pro všechny osoby daného Objednatele oprávněná odesílat požadavky. Syntaxe pro elektronickou komunikad Hlášení požadavku se skládá z předmětu obsahujícího klíčová slova a z vlastního textu požadavku. Syhtaxe předmětu je závislá na tom, zda jde o požadavek nový či o doplnění již dříve zaslaného požadavku: A) Nový požadavek: V předmětu bude uvedeno "Character-Area; nazev_oozadavku - Project", kde: a) Character nabývá hodnot H (havárie), P (porucha), C (chyba), N (nedostatek), K (konzultace), T (hotline), U (úprava) podle specifikací uvedených níže b) Area nabývá hodnot vyjmenovaných níže c) Název požadavku je nškolikaslovné výstižné pojmenování požadavku d) Project je desetimístný alfanumerický kód, pod nímž Poskytovatel eviduje příslušnou smlouvu o následné péči n) Doplnění dříve zaslaného požadavku: Předmět musí obsahovat řetězec s číslem požadavku se syntaxí "[ICZ-NIS #XYZ]kde #XYZ je číslo dříve zaslaného požadavku v Request Trackeru - stačí v poštovním klientovi kliknout na "Odpovědět" na e-mail s informací o čísle požadavku a příslušný řetězec se do předmětu dostane automaticky (obdobně i v případě odpovědi na e-mall od řešitele). Syntaxe pro telefonickou a faxovou komunikaci Hlášení požadavku musí obsahovat (v uvedeném pořadí): a) charakter požadavku (Character) b) oblast (Area), které se požadavek týká c) kód projektu (Project), v krajním případě alespoň název organizace Objednatele d) jméno osoby, která hlásí požadavek, a aktuální kontakty na ni (e-maíl, telefon) e) stručný popis závady f) kontakt na osobu, která bude na straně Objednatele spolupracovat při řešení požadavku (pokud se liší od osoby, která požadavek hlásí) Význam klíčových slov: Charakter havárie - vada, která způsobuje tak závažné problémy, že NIS nemůže být používán nebo ovládán; další pokračování provozu NIS musí být pozastaveno, dokud není vada odstraněna, jinak nemůže být fungování celého NIS rozumně zaručeno; havárie by zapříčinila velkou ztrátu nebo úplné znemožnění samotné podstaty užití NIS, nebo by zapříčinila zastaveni NIS; havárií je i neschopnost NIS zpracovat běžnou provozní zátěž porucha - vada, která ohrožuje pokračování provozu části NIS, dokud není opravena nebo by vážně ohrožovala provoz dalších častí NIS; porucha by zapříčinila, že by nebyly podporovány některé části NIS bez rozumné náhrady; poruchou je i neschopnost NIS zpracovat maximální provozní zátěž chyba - vada, která způsobuje částečné omezení provozu NIS nebo která se projeví pouze občas; chybou by nebyla ztracena žádná závažná funkce NIS nebo by bylo možno pro její překonání nalézt rozumnou alternativu nedostatek - vada, která je pouze kosmetické povahy nebo která ve své podstatě nenarušuje provoz NIS IJ konzultace - konzultace k problému provozu NIS nebo íeho subsystému hotiinc - urgentní požadavek na poskytnutí konzultace k provozu NIS nebo jeho subsystému úprava - změna či rozšířeni funkcionality NIS v rozsahu a čase žádaném Objednatelem Význam klíčových slov: Area ctecka ... čárový kód edio ... okénkový editor emulá ... emulace sezení firewal ... BSD firewall inform ... Informix Online ieo ... editor mce ... MCE spouštěni pgm z více os ... operační systém pc ... koncové pracoviště prof ... profylaxe server ... problém serveru hardware sít ... síťový problém term in ... koncové oracoviště hardware tiskb ... tisk čárového kódu tiskg ... tisk globální tiskl ... tisk lokální tisko ... tisk obecně tiskám ... problém tiskárny hardware ts ... terminálový server Ekonomická oblast ban ... banka dim ... drobný investiční majetek doo ... doprava fak ... fakturace im ... investiční majetek jid ...jídelna kch ... kuchyně mtz ... sklady nak ... nákup orq ... orqanizační struktura per ... personalistika ons ... pošta pok ... pokladna roz ... rozpočet uct ... účetnictví zap ... závazky a pohledávky zdd ... žádanky na dopravu zds ... žádanky na sklady Oblast komplementu ara ... analyzátor bio ... biochemická laboratoř dia ... dlalýza hem ... hematoloqická laboratoř komla ... komunikace s laboratoří mik ... mikrobiologické laboratoř onm ... oddělení nukleární pat ... patologie prs ... příruční sklady ria ... radioizotopová laboratoř rtq ... rentgen snm ... snímky swa ... softwarový asistent obecně 14 tra zdv transfuzní stanice žádanky všeobecně Medicínská oblast amb ... ambulance mdk ... ordinace léčiv a infuzí odd ... lůžkové oddělení ope ... operační sály pac ... přehled o pacientech poj ... pojišťovna pm ... porodopisy pxv ... externí vstup pojišťovny vra ... přijímací kancelář vyk ... výkaznictví Význam klíčových slov: Ostatní adm administrace dok dokumentace jiný nelze zařadit kan kancelář lek lékárna pej personalistika jádra zdi žádanky na lékárnu i5 Příloha £. 2 Cena Služeb Měsíční Cena Služeb v období červenec 2018 - červen 2021 činí 145 613,- Kč bez DPH. Celková Cena Služeb za období červenec 2018 - červen 2021 (včetně) činí 5 242 068,- Kč bez DPH. Garantovaný ceník prací nad rámec Služeb dle Smlouvy v pracovní době stanovené v čl. IV odst. 1 této Smlouvy: Garantovaný ceník prací nad rámec Služeb die Smlouvy mimo pracovní dobu stanovenou v čl. IV odst. 1 této Smlouvy: K Ceně bude připočtena částka DPH ve výší sazby účinné ke dní zdanitelného plnění stanoveného příslušným právním předpisem. 16 Příloha č. 3 Součinnost Objednatele 1. Za obnovu ztracených nebo změněných dat nebo programů je odpovědný Objednatel, který bere na vědomí upozornění Poskytovatele na nezbytnost zálohování všech jeho datových souborů ve stanovených časových intervalech a před realizaci řešení problému Poskytovatelem (Poskytovatel v závislosti na charakteru servisního zásahu na nutnost zálohování speciálně objednatele upozorní). 2. Objednatel odpovídá za slučitelnost Jednotlivých výrobků, programového vybavení, systémů a subsystémů, které nejsou zahrnuty ve smlouvě, s dodaným systémem, s výjimkou případů, kdy Poskytovatel udělil k začlenění souhlas. 3. Dříve, než dojde k servisní návštěvě v rámci servisních služeb, musí Objednatel provést, v případě, že k tomu bude Poskytovatelem vyzván, systémový diagnostický test, který mu dá Poskytovatel k dispozici. Správa systému Objednatele je povinna spolupracovat na řešení problému především umožněním přístupu k Informačnímu systému, a to buď v místě instalace, nebo dálkovou službou. 4. Objednatel se zavazuje po dohodě na termínu umožnit Poskytovateli přístup do svého informačního systému za účelem identifikace problému nebo za účelem uskutečnění profylaktické kontroly. Objednatel se zavazuje zajistit stabilní systémové prostředí v daném informačním systému, dostatečnou dostupnost, paměťový a diskový prostor, pro řešení problému během dálkové služby. 5. Objednatel je povinen oznámit jména oprávněných osob, které mohou služby používat a určit pracovníka odpovědného za styk s Poskytovatelem, kterému bude oznámen Identifikační kód Objednatele; dále je Objednatel povinen používat pouze software, na nějž mu byla poskytnuta legálně licence opravňující jej k užívání realizovaným způsobem. 6. V případě hlášení požadavků prostřednictvím faxu nebo e-mailu, je Objednatel povinen používat formuláře, které stanoví Poskytovatel. 7. Za účelem umožněni diagnostiky fungování systému Poskytovatelem je Objednatel povinen používat pouze takové telekomunikační a jiné prostředky, nutné k tomuto účelu, které určí Poskytovatel, přičemž je objednatel povinen nést ze svého náklady spojené s užíváním těchto prostředků. 17 Příloha č. 4 Oprávněné osoby a kontaktní spojení Za Obiednatele: Za Poskytovatele: Kontakt na HELP DESK: iS