EVROPSKÁ UNIE Evropský fond pro rsgionáini rozvoj tnfogrovaný regionálni operační program MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR KUPNÍ SMLOUVA KNL č. S uzavřená na základě výsledku otevřeného zadávacího řizenf pro zadání veřejné zakázky: „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. - I." pro část 9 - Monitoring 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem. Husova 357/10, 460 01, doručovací: 460 63 Liberec I - Staré Město IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 banka: číslo účtu: zastoupená: MUDr. Richardem Lukášem. PhD., předsedou představenstva společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 na straně jedné (dále jen "Kupující"") 2. BI01VIEDICACS,s.r.o. se sídlem: Sokolovská 100/94, 185 00 Praha 8 - Karlín IČ: 46342907 DIČ: CZ46342907 banka: číslo účtu: zastoupená: Ing. Alešem Donátem, jednatelem společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném; Méstským soudem v Praze, oddíi C, vloZka 52908 na straně druhé (dále jen „Prodávající') kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva"). Projekt „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. -1." je spolufinancován Evropskou unií z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) v rámci 31. výzvy, registrační číslo projektu CZ.06.2.56,'0.0./16_043/0001208 VZHLEDEM KTONIU, ŽE (A) Kupující má zájem na uzavřeni této kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodávka; Část Název části Smlouva na část: Část 9 Monitoring 9 pro pracoviště Kupujícího, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími podmínkami, které byly podkladem pro otevřené zadávací řízení pro nadlimitní veřejnou zakázku s názvem „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. - l.°, vyhlášenou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek, v platném znění (dále jen ZZVZ) ve Věstníku veřejných zakázek s Oznámením o zahájení zadávacího řízení zveřejněným dne 6.9.2017 pod evidenčním číslem Z2017-024464 a Úředním věstníku EU pod zn.: 2017/S 170-348402 (dále jen „veřejná zakázka" a „zadávací řízení"). Veřejná zakázka bude spolufinancována Evropskou unií z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP), v rámci 31. výzvy, registrační číslo projektu CZ.06.2.56/0.0./16_043/0001208. (B) Prodávajíc! je obchodní společností správní formou, mající právní osobnost. Prodávající má zájem na uzavření této Kupní smlouvy, to vše za podmínek stanovených touto smíouvcu a zadávacími podmínkami, které byla podkladem pro v bodě (A) uvedené otevřené zadávací řízení (dále jen zadávací podmínky); a (C) Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ: 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1.1. Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího za níže, v článku 2 této smlouvy, uvedenou kupní cenu dodat Kupujícímu zboží specifikované v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy, převést na Kupujícího vlastnické právo k předmětnému zboží, a závazek Kupujícího uhradit Prodávajícímu Kupní cenu ve výši a způsobem uvedeným níže v článku 2 této smlouvy. 1.2 Předmětem smlouvy je rovněž zajištění dopravy zboží specifikovaného v Příloze č. 1 této smlouvy do místa určení, jeho montáže, instalace tohoto zboží do určených prostor, jeho nastavení dle požadavků koncového uživatele, uvedení do provozu s předvedením funkčnosti a instruktáží oosiuhy osobou ktomu oprávněnou dle § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 534/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZP") 2. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 2.1. Kupní cena Předmětu Smlouvy dle této smlouvy byla stanovena na základě nabídky prodávajícího podaná v rámci zadávacího řízení a činí: Část Název části Celková cena bez DPH DPH 15% DPH 21% Celková cena včetně DPH část 9 Monitoring 623 106 44 130 852,35 753 958,79 2 / / 2.2. Ceny jednotlivých dodávek (tzn. cena za výrobek, díl, výkon apod.) Jsou specifikovány v Ceníku - Příloze č. 2, která Je nedílnou součástí této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že kupní cena Předmětu Smlouvy bude uhrazena následujícím způsobem: 2.2.1 Platba za zboží bude provedena v české měně, na základě Prodávajícím vystaveného řádného daňového dokladu po dodání veškerého zboží, jeho Instalaci a instruktáže obsluhy osobou ktcmu oprávněnou dle § 61 2:ZP (tj. po předání poslední dílčí části dodávky v rámci části, která je předmětem plnění kupní smlouvy) se splatností 30 kalendářních dnů ode dne jeho prokazatelného doručeni Kupujícímu. Smluvní strany se dohodly, že uvedená 30 - ti denní lhůta počíná běžet dnem doručení řádného daňového dokladu na adresu Kupujícího uvedenou v záhlaví této smlouvy. 2.2.2 Daňový doklad musí obsahovat registrační číslo projektu, tj. CZ.06.2.56/0.0./16_043/Q001208 a název projektu: „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. - I.". Daňový doklad musl dále obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004 Sb. - o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb. - o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a jeho nedílnou součástí budou kopie řádně vyplněných a podepsaných protokolů o předání a převzetí zboží, ze kterých bude zřejmé, že zboží bylo řádně předáno Prodávajícím Kupujícímu. 2.2.3 U každého jednotlivě oceněného výrobku musí být v protokolu o předání a převzetí přístroje uvedeno též položkové číslo, které je uvedeno v Příloze č. 2 této smlouvy. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje či bude neúplný, js kupující oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatnosti prodávajícímu. Předávající je povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této smlouvě a příslušných právních předpisech. V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručení opraveného daňového dokladu Kupujícímu. 2.2.4 Kupující se zavazuje uhradit Prodávajícímu kupní cenu na základě řádného daňového dokladu vystaveného po převzetí veškerého zboží dodaného v rámci příslušné části Predmélu Smlouvy Kupujícím dle Přílohy č. 1 této smlouvy v řádném stavu, tj. v množství, kvalitě a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím, prostého jakýchkoli vad a nedodělků. 2.2.5 Daň z přidané hodnoty (DPH) bude k fakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystaveni daňového dokladu. V případě, že dojde v průběhu plnění tétc smlouvy ke změně sazby DPH, pak závazné ceny pro fakturaci Jsou ceny včetně DPH uvedené v této smlouvě a v její Příloze č. 2, Náklady spojené se změnou sazby DPH nese dodavatel. 2.2.6 Pro případ, že Prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně ..nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci dané. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím. že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 2.2.7 Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu pinéní bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, Kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 2.3. Smluvní strany se výslovně dohodly, že budou-ll při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny jakékoli vady a/nebo nedodělky, které nebrání užíváni Předmětu Smlouvy čl jakékoli jeho částí, je Kupující oprávněn předmět smlouvy převzít stím, že takové vady a/nebo nedodělky budou specifikovány v protokolu o předáni a převzetí zboží včetně lhůty kjejich 3 odstranění. V takovém případě má Prodávající právo na úhradu pouze 90% z kupní ceny dané části Předmětu smlouvy, zbylých 10% bude uhrazeno po převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělků. 2.4. Smluvní sírany se dále dohodly, že budou-li při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny vady a/nebo nedodělky bránící užívání Předmětu Smlouvy čl kterékoli jeho části, je Prodávající povinen vady amsbo nedodělky bez zbytečného odkladu odstranit, a to nejpozději do 3 pracovních dnů, nebude-li s objednatelem dohodnuta lhůta delší, a vyzvat Kupujícího k novému předání a převzetí Předmětu Smlouvy. Kupující není povinen Prodávajícímu uhradit Kupní cenu, dokud nebudou vady a/nebo nedodělky bránící užívání odstraněny. Po odstranění vad a/nebo nedodělků bránících užívání Předmětu smlouvy budou Smluvní strany postupovat analogicky dle odst 2.2.1. až 2.2.7. této smlouvy. 2.5. Kupní cena za vymezený Předmět smlouvy, resp. ceny jednotlivých dílčích dodávek uvedených v Ceníku, který je přílohou č. 2 této smlouvy, jsou platné a závazné po celou dobu plnění této smlouvy a zahrnují: veškeré náklady na zhotovení a dodávku zboží včetně pojištění, cel, poplatků, úroků z půjček a všech rizik a vlivů {především kursových a inflačních) souvisejících, se splněním předmětu smlouvy. Ceny jednotlivých dodávek jsou uvedeny včetně obvyklých obalů, dopravy do místa plnění a pojištění při přepravě, instalace {montáže a rozmístění), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti, provedeni výchozích elektrických revizí, přejímacích zkoušek a měření rozptýleného záření (jsou-li pro instalaci zboží nutné), provedení funkčních zkoušek dodaného zboží komplexní instruktáže obsluhy osobou k tomu oprávněnou dle § 61 ZZP, dodání návodů na obsluhu v českém jazyce, prohlášení o shodě, atestů, technické dokumentace, záručních a dodacích listů, provedení úklidu a likvidace obalů a odpadů, poskytování bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu a po sjednanou dobu záruky, a veškerých dalších nákladů souvisejících s realizaci Předmětu této smlouvy. 2.6. Celkové kupní ceny za jednotlivé části předmětu uvedené v odst. 2.1. této smlouvy odpovídají specifikaci dodávek a jejich množství vymezených v Příloze č. 1 této smlouvy. Skutečně fakturovaná a uhrazená cena za jednotlivé části Předmětu smlouvy bude odpovídat rozsahu a množství skutečně dodaného zboží, přičemž závazné a neměnné jsou po celou dobu platnosti této smlouvy jednotkové ceny zboží uvedené v Příloze č. 2 této smlouvy. Případné změny v rozsahu a množství dodaného zboží oproti rozsahu sjednanému v léto Smlouvě musí být řešeny písemným dodatkem k této smlouvě a v souladu s příslušným ustanoveními ZZVZ. 2.7. Platby dle tohot^lánki^^ Faktura / dodací list > Záruční list/'protcko! o předání a převzetí zboží {zde uvést výrobní číslo (a) pepř. verze užitého programového vybavení Ole ZZP > Protokol o instruktáži obsluhy > Zatřídění dle nařízení vlády č. 54/2015 Sb. v platném znění > 2x CZ návod k použití na CD ROM i v tištěné podobě, > CD s naskenovanými dokumenty (může být součástí CD s návody k použití), které byly Prodávajícím předloženy Kupujícímu v rámci součinností před podpisem kupní smlouvy, tj. příslušná prohlášení o shodě, atesty a další dokumenty prokazující, že veškeré Prodávajícím dodávané zboží splňuje zákonné požadavky, zejména požadavky ZZP a zákona č. 22/19S7 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, dále požadavky dle NV 54/2015 Sb. event. dle obdobných norem a směrnic EU platných ke dni podpisu této smlouvy. > Další zákonem stanovenou dokumentaci > Seznam příslušenství a spotřebního materiálu k dodanému zboží včetně katalogových čísel > Doklad o tom, že osoba, která bude provádět servis, je registrována jako osoba provádějící servis dle § 54 odst. 2 ZZP 3.8 Smluvní strany se dohodly, že vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na Předmiétu Smlouvy přechází na Kupujícího dnem protokolárního převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a/nebo nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedení odpovídající této smlouvě. 3.9 Prodávající prohlašuje, • že se dostatečně seznámil s místem plnění jednotlivých dodávek (pracovištěm Kupujícího na místě samém) a nic mu nebrání v řádném plnění této smlouvy. 3.10 Prodávající je povinen vyzvat Kupujícího k převzetí dodávky nejméně 2 pracovní dny předem. Kupující je povinen zajistit podmínky pro instalaci zboží. Pokud tak kupující neučiní, není prodávající v prodlení s dodávkou zboží. 4 POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO. ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY 4.1 Prodávající je povinen Předmět Smlouvy realizovat v množství, kvalitě, jakosti a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím a uvedenými v zadávacích podmínkách vyhotovených v rámci zadávacího řízení specifikovaného v bodě (A) úvodních ustanovení této smlouvy. 5 4.2 Předmět smlouvy je Prodávající oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). 4.3 V případě, že Prodávající prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvalifikace v zadávacím řízení, musí se takový poddodavateí na plněni předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který Prodávající předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízeni v souladu s § 83 odst. 1 písm. d) ZZVZ. Vlakovém případě se kopie písemného závazku poddodavatele stane přílohou 6. 3 kupní smlouvy. Pokud obsahem písemného závazku jiné osoby byla společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s Prodávajícím ve smyslu § 83 odst. 2 ZZVZ, pak Je tato jiná osoba Identifikována v záhlaví této smlouvy a svým podpisem na této smlouvě svou společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění Předmětu smlouvy stvrzuje 4.4 Změna poddodavatele je v průběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasu Kupujícího. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval Prodávající část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavateí prokáže splnění kvalifikace ve stejném rozsahu jako poddodavateí původní a bude se na plnění Předmětu smlouvy v odpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme I společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této Smlouvy, V případě změny poddodavatele bude příloha č. 3 smlouvy aktualizována. 4.5 Smluvní strany sl výslovné sjednaly, že Prodávající nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této Smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavateí) ve smyslu odst. 4.3 převzala společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění této Smlouvy. Taková osoba je společně s Prodávajícím odpovědná za splněni závazků z této Smlouvy i za činnost ostatních poddodavatelů. 4.6 Prodávající je dle této smlouvy dále povinen řádně vyhotovit či provést veškeré zkoušky či revize, je-li Jejich provedeni pro instalaci a rádné užívání zboží třeba, a protokoly o provedených zkouškách či revizích se zavazuje předat Kupujícímu nejpozději spolu s protokolem o předání a převzetí zboží. 4.7 Předáni a převzetí zboží smluvními stranami se uskuteční protokolárné, po úspěšně absolvovaném funkčním předvedení zařízeni. Pro účely předvedení všech funkcí se prodávající zavazuje s dodávkou zboží dodat i potřebný spotřební materiál. Kupující má právo zboží nepřevzít, pokud se projeví pochybnosti o splnění některého z požadavků uvedených zadávací dokumentaci. 4.8 U zboží, u kterého jsou předepsány pravidelné oezpečnostně technické kontroly (BTK), se Prodávající zavazuje předat Kupujícímu Protokol o výstupní BTK s datem příští BTK. 4.9 Prodávající je povinen nahradit Kupujícímu veškeré škody, které by svojí činností čl činností jiných právnických čí fyzických osob užitých ke své činnosti na základě kteréhokoli právního titulu způsobil Kupujícímu či třetím subjektům, ať již úmyslně či z nedbalosti. 4.10 Prodávající prohlašuje, že má a po celou dobu spolupráce s Kupujícím bude mit, a to i v době záruční lhůty, uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je plnění odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím třetí osobě, a že tato smlouva kryje škody způsobené Prodávajícím minimálně ve výši 1.0D0.000,- Kč za každý jednotlivý případ. 4 11 V případě plnění více případů se hodnoty pojistného plněni sčítají. Prodávající je povinen být řádně pojištěn po celou dobu spolupráce s Kupujícím. Kopie pojistné smlouvy byla předložena Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem této smlouvy k ověření. Pokud Kupující stanovil dodatečnou lhůtu pro předložení pojistné smlouvy po podpisu této smlouvy a pokud Prodávající tuto pojistnou smlouvu nepředložil ani v dodatečné stanovené lhůtě, pak se jedné o porušení povinnosti Kupujícího, které opravňuje Prodávajícího k neuzavření smlouvy nebo k odstoupení od uzavřené smlouvy. 4.12 ■'Prodávající prohlašuje, že na Předmět této smlouvy (tj. na veškeré dodané zboží včetné jeho instalace) poskytuje Kupujícímu záruku v trvání 24 měsíců. Záruka dle tohoto článku počíná běžet ode dne předání Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělků, tj. v množství, 6 ^ / jakosti a provedeni stanoveném touto smlouvou. Tuto skutečnost, tj. předání Předmětu Smlouvy v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou, a počátek běhu záruční doby bude osvědčovat předávací protokol dle odst. 3.5. této smlouvy, podepsaný oběma Smluvními stranami, popř. jejich oprávněnými zástupci. 4.13 Pokud se na Předmětu Smlouvy (či jakékoli jeho částí) \7skytne vzáruční době dle odst. 4.12 jakákoliv vada, zavazuje se Prodávající tuto vadu IĎezúplatně odstranit, nebude-li Kupující požadovat náhradní zboží za zboží vadné. Prodávající je povinen o jakékoli reklamaci Předmětu smlouvy sepsat záznam, jehož obsahem bude zejména uvedení data reklamace, charakter reklamované vady, způsob vyřízení reklamace, lhůta vyřízení reklamace, podpisy Smluvních stran či jejich oprávněných zástupců. 4.14 Smluvní strany se dohodly, že po dobu, po kterou Kupující nebude moci Předmět Smlouvy či jakoukoli jeho část z důvodu vad užívat, záruční doba stanovená v odst. 4.12 této smlouvy neběží. 4.15 Prodávající prohlašuje, že je schopen poskytnout Kupujícímu pozáruční servis a náhradní díly na dodané zboží po dobu min. 10 let od ukončení jejich výroby v případě, že bude k tomuto pozáručnímu sen^isu Kupujícím vyzván. Podmínky pozáručního servisu budou v takovém případě dohodnuty samostatnou servisní smlouvou. 5 ZÁRUČNÍ SERVIS 5.1 Prodávající, případné třetí strana, jako např. výrobce nebo servisní organizace, která na základě smlouvy s Prodávajícími vystupuje jako poddodavatel prodávajícího, (dále jen jako „Prodávající"), se zavazuje po celou dobu trvání záruky zajišťovat osobou k tomu oprávněnou dle § 64 odst. 2 ZZP bezplatný servis na Předmět smlouvy. Záruční servis zajišťovaný Prodávajícím zahrnuje zejména servisní a preventivní prohlídky, validace, kalibrace a údržbu dodaného zboží, odstraňování zjištěných vad včetně zajištění dodání náhradních dílů k dodanému zboží. 6.2 U zboží, u kterého je dle ZZP předepsáno provádět BTK, elektrické revize a zkoušky dlouhodobé stability, se Prodávající zavazuje tyto provádět bezplatně, v rámci záručního servisu, a to v intervalech určených výrobcem. 5.3 Prodávající se zavazuje zajišťovat servis pouze osobami kíomu oprávněnými díe § 64 odst. 2 ZZP (dále jen „servisní technici"), a to za podmínek stanovených níže v tomto článku; 5.3.1 5.3.2 5.3.3 5.3.4 Opravy Předmětu smlouvy ne'yyžadující náhradní díly se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 1 pracovního dne od nástupu na opravu; opravy vyžadující použití náhradních dílů se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 3 pracovních dnů od nástupu na opravu, nebude-ií s ohledem na charakter opravy s Kupujícím dohodnuta ihuta delší. Nastoupit na opravu je Prodávající povinen do 2 pracovních dnů od oznámení závady Kupujícím. Opravy se budou prioritně provádět v místě instalace zboží u Kupujícího, pokud to bude s ohledem na charakter vady možné; V případě, že přistroj bude mimo provoz déle než 5 kalendářních dní, anebo v případě neopraviteinosti přístroje se Prodávající zavazuje k poskytnutí náhradního modulu u pevné se zemí spojených přístrojů nebo celého náhradního přístroje u mobilních přístrojů. Smluvní strany se dohodly, že za prokazatelné oznámení závady se považuje zejména oznámení Kupujícího o závadě adresované na adresu Prodávajícího, popř. e-rr.aiiová zpráva oznamující závadu zaslaná na e-mailovou adresu . Prodávajícího Servis bude vykonáván servisními techniky Prodávajícího, přičemž veškerá písemná, telefonická či csobní komunikace bude vedena v českém jazyce; 7 5.3.5 Veškeré cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které Prodávajícímu vzniknou v souvislosti s provádénim záručních oprav, hradí v plné výši Prodávající; 5.3.6 Prodávajíc! je při zajišťování servisních prací povinen dodržovat veškeré platné právní předpisy o bezpečnosti práce, ochraně zdraví, požární prevenci a protipožární ochraně a hygienické předpisy; 5.3.7 Prodávající se zavazuje při své činnosti dodržovat platné ČSN normy; 5.3.8 Prodávající plné odpovídá za škody, které způsobí svou činností Kupujícímu a/nebo činností svých pracovníků a/nebo činností třetí osoby (poddodavatele), kterou pověří prováděním servisních prací; 5.3.9 V případě zjištění, že záruční servis není zajišťován osobou k tomu oprávněnou dle § 64 odst. 2 ZZP je Kupující oprávněn zajistit záruční servis třetí osobou a přeúčtovaí prokazatelně vynaložené náklady Prodávajícímu- Tímto ustanovením není dotčeno právo Kupujícího dle odst. 8.3 této smlouvy. 5.4 Kupující se zavazuje za účelem provedení servisní prohlídky a/nebo opravy umožnit servisním technikům přístup do předmětných prostor, 5.5 Po skončení záruční doby bude na servisní práci poskytována záruka 6 měsíců a na náhradní díly 12 měsíců. 5.6 Ustanoveními tohoto článku smlouvy není dotčeno ustanovení odst. 6.9 této smlouvy. 6 PROHLÁŠENÍ PRODÁVAJÍCÍHO 6.1 Prodávající prohlašuje, že Předmět Smlouvy bude mít smluvené vlastnosti, a to zejména vlastností uvedené ve specifikaci Předmětu smlouvy, jež tvoří Přílohu č. 1 této smlouvy, a dále bude splňovat podmínky dané příslušnými právními předpisy. 6.2 Prodávající prohlašuje, že veškeré dodané přístroje, zařízení a vybavení je nově, nikdy předtím nepoužité, prvotřídní kvality, zabalené v originálních obalech. 6.3 Prodávající prohlašuje, že je výrobcem dodaného zboží nebo je výrobcem dodaného zboží pověřen kjeho distribuci a servisu, a zavazuje se, že zboží je schváleno k užívání na území České republiky, a to jako zdravotnický prostředek, a za tímto účelem při předání dle odst. 3.5 této smlouvy předá Kupujícímu doklady o možnosti takového užívání dle odst 3.7 této smlouvy. 6.4 Prodávající dále prohlašuje, že není ke dni podpisu této smlouvy subjektem Insolvenčního vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení, ani mu nejsou známy žádné skutečnosti o tom, že by takovéto řízení mohlo být zahájeno ze strany třetí osoby vůči Prodávajícímu. 6.5 Prodávající prohlašuje, že na Předmětu Smlouvy nevážnou jakákoli práva třetích osob a že těmito právy třetích osob nebude Předmět Smlouvy zatížen ke dni předání. 6.6 Prodávající se zavazuje, že splní pravidla a pcdmínky stanovené řídícím orgánem v rozhodnutí o poskytnutí dotace, resp. dohodnuté ve smlouvě mezi řídícím orgánem (poskytovatelem dotace) a příjemcem dotace a dále že umožní zaměstnancům nebo zmocněncům poskytovatele dotace, Ministerstvu pro místní rozvoj ČR, Ministerstvu financí ČR, auditnímu o'gánu. Evropské komisi, Evropskému účetnímu dvoru, Nejvyššimu kontrolnímu úřadu a dalším oprávněným orgánům státní správy vstup do objektů a na pozemky dotčeně projektem a jeho realizací a kontrolu dokladů souvisejících s projektem. 6.7 Prodávající se zavazuje řádně uchovávat originál smlouvy, včetně dodatků a příloh, veškeré originály dokladů a listin (zejména účetních) týkajících se předmětu smlouvy čí s nim 8 souvisejících činností po dobu 10 let od zániku závazku vyplývajícího ze smlouvy, minimáíné však do 31.12. 2028. 6.8 Prodávající si Je vědom toho, že v souladu s v souladu s ustanovením § 2, písmena e) zákona i. 320/2001 Sb.. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a poskytnout subjektům provádějícím audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkající se dodavatelských činností spojených s předmětem smiouvy. 6.9 Prodávající se zavazuje zajistit, že zboží bude odpovídat parametrům stanoveným v zadávacích podmínkách a bude zcela funkční po dobu minimálně 5 (pěti) let od podpisu protokolu o předání a převzetí zboží. Pokud bude tento závazek Prodávajícím porušen, a to 2 důvodů, které nebudou na straně Kupujícího, zavazuje se Prodávajíc! k úhradě smluvní pokuty ve výši 30 % z ceny jednotlivých „kusů" zboží (bez DPH), kterých se toto porušení týká. Smluvní pokuta je splatná na základě faktury vystavené Kupujícím, a to do 14 dnů ode dne jejího doručení Prodávajícímu. V případě sporů o funkčnosti, resp. nefunkčnosti zboží, a důvodech této nefunkčnosti bude rozhodovat znalecký posudek vypracovaný soudním znalcem pro obor zdravotnictví, specializace: zdravotnická technika, jehož urči Kupující. 6.10 Prodávající prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím piseminým souhlasem Kupujícího a o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a cle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit knim přístup třetím osobám, nepoužit je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani pc ukončení této smlouvy. 6.11 Pokud by Prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije kplnění svých činností, porušili závazek uvedený v odst. 6.10. této Smlouvy, Je Prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 300.000,- Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučuji použití § 2060 občanského zákoníku. 7 ODSTOUPENÍ QD SMLOUVY 7 1 Smluvní strany se dohodly, že Prodávající ja oprávněn od této smlouvy odstoupit v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že nebude Kupujícím uhrazena v souladu s ustanovením článku 2 této smlouvy Kupní cena Předmětu Smlouvy. 7.2 Smluvní sírany se dohodly, že Kupující je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případech, kdy tak stanoví obecné závazné právní předpisy, a dále v případě, že: 7.2.1 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 3. odstavce 3.1. a 3.2. a/'nebo 7.2.1 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 4. této smlouvy; a/nebo 7.2.2 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 5.; a/nebo 7.2.4 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 6. a/'nebo se ukáže nepravdivým některé z prohlášeni dle článku 6. této smlouvy. 7.3 Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit (a to i ohledně části Předmětu Smlouvy, jehož se důvod odstoupení nebude týkat), bude-li i část Předmětu Smlouvy trpět vadami nebo nedodělky, které bráni užíváni Předmětu Smlou^-y, popř. budou-li se na i části Předmětu 9 Smlouvy opakovaně vyskytovat vady, popř. nebudou-li řádně a včas odstraněny vady nebránící užívání Předmětu Smlouvy. 7.4 Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit rovněž díe § 223 odst 2 ZZVZ, a to bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že smlouva neměla být uzavřena, neboť 7.4.1 Prodávající měl být vyloučen z účasti v zadávacím řízení 7-4.2 Prodávající předložil v zadávacím řízení údaje, dokumenty, vzorky nebo modeíy, které neodpovídaly skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení 7.4.3 Výběr Prodávajícího souvisí se závažným porušením povinnosti členského státu ve smyslu čí. 258 Smlouvy o fungování EU, o kterém rozhodl Soudní dvůr EU. 7.5 Kupující je oprávněn cd smlouvy odstoupit rovněž dle § 223 odst. 1 ZZ^/Z, a to v případě, že vjejím plnění nelze pokračovat, aniž by byla porušena pravidla uvedená v § 222 ZZVZ. 7,5 Odstoupení se děje písemně a Je účinné dnem jeho doručení druhé Smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit si plnění na základě této smlouvy poskytnutá. Prodávající je v tomto případě povinen bez zbytečného odkladu po doručeni odstoupení od této smlouvy, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne doručení odstoupení od této smlouvy, nastoupit na místo plnění, demontovat a odvézt dodané zboží či tu část Předmětu Smlouvy, ohledně níž Kupující od této smlouvy odstoupil 8. SMLUVNÍ POKUTY 8.1. Pokud se Prodávající dostane do prodlení se splněním lhůty dodávky {celkové nebo dílčí) dle odst. 3.2. této smlouvy, a to nedodáním Předmětu smlouvy nebo z důvodu výskytu vad bránících řádnému užívání Předmětu Smlouvy (či kterékoli jeho částí), zavazuje se zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny nedodaného nebo vadou dotčenéhc zboží za každý den prodlení až do dne předání Předmětu Smlouvy nebo do dne účinnosti odstoupení od smlouvy učiněného Kupujícím v souladu s odst. 7.2. této smlouvy. 8.2 Pokud Kupující převzal Předmět Smlouvy s drobnými vadami nebránícími užívání a Prodávající neodstranil tyto vady ve lhůté sjednané v protokolu o předání a převzetí zboží, je Kupující oprávněn účtoval Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny zboží, kterého se vada týká za každý den prodlení. 8.3 Prodávající se zavazuje uhradit Kupujícímu smluvní pokutu v případe, že servis a revize zboží nebude provádět osoba ktomu oprávněná dle ZZP. Výše smluvní pokuty bude odpovídat 1% z ceny zboží, kterého se bude zjištění týkat 8.4 Smluvní strany se tímto výslovné dohodly, že pro případ, kdy se na zboží vyskytne jakákoli vada v záruční lhůtě a servisní pracovníci Prodávajícího v rozporu s odst. 5.3.1. této Smlouvy nenastoupí na opmvu nebo opravu neprovedou ve stanovené lhůtě, zavazuje se Prodávající zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení s nástupem nebo provedením záruční opravy 8.5 Smluvní strany se dohodly, že Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení s úhradou příslušné faktury. 8-3 Smluvní pokuty stanovené dle ustanoveni odst. 8.1. až odst. 8.5. této smlouvy a/nebo odst. 6.9. a 6.11. této smlouvy, jsou splatné do 14 dní od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva kjejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. 8.7 Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. 10 9. DORUČOVÁNÍ 9.1. Vaškerá podání a jiná oznámení, která se doručuji smluvním stranám, je třeba doručit osobně nebo doporučenou listovní zásilkou s dodejkou nebo elektronickou poštou s řádným elektronickým podpisem osoby jednající za odesílatele nebo donjčenim prostřednictvím, datových schránek. 9.2. Aniž by tím byly dotčeny další prostředky, kterými lze prokázat doručení, má se za to, že oznámení bylo řádně doručené: (i) pří doručování osobně: dnem faktického přijetí oznámení příjemcem; nebo dnem, v němž bylo doručeno osobě na příjemcově adrese, která je oprávněna k přebírání listovních zásilek; nebo dnem, kdy bylo doručováno osobě na příjemcově adrese určené k přebíráni listovních zásilek a tato osoba odmítla listovní zásilku převzít; nebo dnem. kdy příjemce pří prvním pokusu o doručení zásilku zjakýchkoli důvodů nepřevzal čí odmítl zásilku převzít, a to I přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (li) při doručování prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb: dnem předání listovní zásilky příjemci; nebo dnem. kdy příjemce pří prvním pokusu o doručeni zásilku zjakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (íií) při doručování prostřednictvím elektronické pošty: - dnem, kdy byla elektronická zásilka opatřená řádným elektronickým podpisem oprávněného zástupce odesilatele odeslána na e-maiiovou adresu pro doručování adresátovi dle článku 9. odst. 9.3, resp. odst. 9.4, této smlouvy. (ív) při doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek: - dnem, kdy se do datové schránky přijemice dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy příjemcem přihlásila osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k tomuto dokumentu, pokud datum pnhlášení je nejpozději třetí den po dni dodáni zprávy do datové schránky přijemice; nebo - čtvrtým dnem ode dne dodání dokumentu do datově schránky příjemce dle článku 9. odst, 9.3. nebo odst, 9.4. této smlouvy v případě, pokud není postupováno dle předchozího ustanovení o doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek. 9.3. Ke dni podpisu této smlouvy je: (a) adresou pro doručování kupujícímu; Krajská r.emocnice Liberec, a s. Husova 357/10, Liberec, PSČ' 460 63 (b) adresou pro doručování prodávajícímu: BIOMEDICA ČS, s.r.o. 9.4, Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla, a tími i adresy pro doručování, budou písemně informovat o této skutečnosti bez zbytečného odkladu druhou smluvní stranu. Změna adresy pro doručování je pro účely doručování pro druhou smluvní stranu účinná k ckamžiku doručení informace druhé smluvní strany o zméné sídla. 11 10. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 10.1 Smluvní strany se zavazují vzájemné a řádné se informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na plnéní dle této smlouvy a současně vyvinout potřebnou součinnost k plněni této smlouvy. 10.2 Případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy vécně a místně příslušnými orgány České republiky 10.3 Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu, přičemž Prodávající obdrží dva výtisky a Kupující otxlrží dva výtisky. 10.4 Obsah této Kupní smlouvy je možné měnit jen písemnými dodatky, podepsanými statutárními zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této smlouvy jsou veškeré přílohy uvedené v textu této smlouvy či v textu případných Dodatků k této smlouvě. 10.5 Tato Kupní smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu Prodávajícím a Kupujícím a účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. 10.6 Prodávající šije vědom veřejnoprávního charakteru Kupujícího a povinností z toho plynoucích. 10.7 Tato kupní sm.louva musí být v souladu s § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek zveřejněna na profilu zadavatele. 10.8 Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 10.9 Předmět plnění je zařazen jako projekt spolufinancovaný z fondů IROP, proto se na jeho plnění vztahují všeobecné podmínky pro projekty spolufinancované fondy EU, které musí být prodávajícím respektovány. 10.10 Vztahy smluvních stran vtěto smlouvě neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 SO., občanského zákoníku, ve zněni pozcějšich předpisů a dalších obecné závazných předpisů platných v ČR. 10-11 Je-li některé z ustanovení této smlouvy neplatné, odporovatelné nebo nevynutitelné čí stane-li se takovým v budoucnu, nedotýká se to platnosti případně vynutitelnosti ustanovení ostatních, pokud 2 povahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této smlouvy oddělit. Smluvní strany se pro tento případ zavazují vadné ustanovení bezodkladné nahradit bezvadným, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat obsahu a účelu vadného ustanovení. 10.12 Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto smlouvu pečíívě pročetly, jejímu obsahu zcela porozuměly a bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Přílohy; Příloha č. 1 Příloha č. 2 Specifikace dodávek Ceník - cenová nabídka 1 6 -04- 2018 v Liberci dne část č. 9 Položka č. 1.10 - Monitor cerebrální oxyqenace (4 ks) Popis ponzovaných předmětů a technologického řešení/ parametrů: Monitor pro neinvazivní měření procentuálního funkčního nasycení hemoglobinu kyslíkem {rS02) v tkáni pomocí infračervené spektroskopie (NÍRS), Technická spec!fikace: Obchodní název a typové označení přístroje FORE-SIGHT ELITE Výrobce přístroje CASMED Parametr Požadovaná hodnota Typ parametru Nabízená hodnota* Základní specifikace Počet diskrétních vlnových délek pro provádění měření min. 2 Hodnocený, typB 5 LED světelný zdroí pro měření Ano Absolutní ANO Počet měřicích kanálů na jeden přistroj min. 4 Absolutní 4 Měřící rozsah {rS02) min. 15-95% Hodnocený, typB 0%-99% LCD monitor se zobrazením měřených výsledků, trendů a silv sipnálu Ano Absolutní ANO Nastavitelné zvukové a vizuální alarmy Ano Absolutní ANO Minimální hloubka penetrace pro dospělé pacienty min. 2 cm Absolutní 2,5 cm. Frekvence aktualizace dat min. lOx/min Absolutní 30x/min. Hmotnost přístroje max. 6 kg Hodnocený, typ A 5,9 kg Výdrž baterie min. 20 min Hodnocený, typB 30 min. Současné měřeni cerebráiních a somatických hodnot Ano Absolutní ANO Vhodný pro měřeni dospělých, dětských i neonatálních pacientů Ano Absolutní ANO Různé velikosti senzorů (min. jedna velikost pro dospělé, dítě i novorozence) Ano Absolutní ANO Neiepivé, neadhezivní senzory pro neonatální pacienty Ano/Ne Hodnocený, íypC ANO Možnost exportu dat o průběhu měření Ano Absolutní ANO Veškeré příslušenství nutné pro zahájení provozu Ano Absolutní ANO 'Uchazeč uvede údaje prokazujíc! splnění požadovaných technických parametrů, případně uvede odkaz na přílohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. U hodnocených parametrů uvede nabízenou hodnotu ve stejných měrných jednotkách jako je požadavek zadavatele uvedený ve druhém sloupci „požadovaná hodnota" Za splnění numerického parametru (číselně vyjádřeného) se považuje i případ, kdy se hodnota nabízeného parametru odchyluje od požadovaného parametru v rozmezí do ±10%. U parametru, který je označen výše uvedené rozmezí neplatí; tolerance je buď započítána v uvedeném rozpětí, nebo platí hodnota parametru bez rrožnosti odchylky. Pňloha č. 2 - Ceník - cenová nablrika - čá?t9 Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s -1. část 9 - Monitoring Položka Popis Cena / ks bez DPH (Kč) Počet kusů Celkové cena za požadovaný počet kusů bez DPH (Kč) Sazba DPH (%) DPH (Kč) Celková cena za požadovaný počet kusů vč. DPH (Kč) 1.10 Monitor cereDráinl oxygenace SO 000,00 4 276 000,00 21% 57 900,00 333 950.00 1.21 Perioperační hemodynamioký monitor 347 106,44 1 347 105,44 21% 72 892,35 419 998,79 Celková nabídková cena za část 9 623 106,44 130 852.35 753 958,79