SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ TECHNOLOGICKÉ PODPORY, SERVISU A TECHNOLOGICKÉHO ROZŠÍŘENÍ POČÍTAČOVÉHO PROGRAMU TPIS KNL č. S2018/00 Zff /OO uzavřená podle § 2586 a násl. z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník mezi níže uvedenými účastníky (dále jen "Smlouva") Smluvní strany Objednatel Obchodní firma: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Liberec, Staré Město, Husova 357/10, 460 01 Liberec 1 doručovací číslo 460 63 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Zastoupený: MUDr. Richardem Lukášem, PhD., předsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 a Zhotovitel Obchodní firma/název: EFA Services, s.r.o. Sídlo: Koslnkova 2226/14, 591 01 Žďár nad Sázavou zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 92743 Zastoupený: IČ: 25638831 DIČ: CZ25638831 Bankovní spojení: Čisio účtu: Osoby oprávněné jednat ve věcech odborných a organizačních: Za Objednatele: 1. Za Zhotovitele: 1. ČI. 1. úvodní ustanovení 1.1 Účelem této smlouvy je úprava práv a povinnosti smluvních stran při plněni předmětu smlouvy. 1.2 Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami veřejné zakázky evid, č. VZ20160Q2 s názvem „Podpora a technologické rozšíření technicko-provozního informačního systému KNL, a.s." (dále jen „Veřejná zakázka") zadané Objednatelem na základě zjednodušeného podlimitního řízení, Tyto zadávací podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ni nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídi také nabídkou Zhotovitele, kterou předložil v uvedeném zadávacím řízení. 1.3 Zhotovitel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla a že disponuje sám, příp. se svými poddodavateli, takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení díla nezbytné. ČI. 2. Předmět smlouvy 2.1 Předmětem smlouvy je zajištění služeb technické podpory/ servisu a technologického rozšíření stávajícího technicko - provozního informačního systému dále jen „TPIS". V případě, že dojde k náhradě stávajícího TPIS, musí tento nový systém splňovat všechny funkcionality současného TPIS uvedené v příloze č. 2 této smlouvy. 2.2 Pro účely této smlouvy Objednatel rozdělil plnění předmětu dle této smlouvy do dvou fází. Konkrétní termíny obou fází jsou uvedeny v článku 4 této smlouvy, 2.3 I. Fáze - zajištění technické a technologické oadoorv TPIS: Zhotovitel se po dobu platnosti této smlouvy zavazuje poskytovat Objednateli následující služby: 2.3.1 Garanční siužbv: Administrace produkčního a testovacího prostředí informačního systému; Dohled nad provozem databázi systému, provádění pravidelných ověření kondice databází; Poskytování součinnosti pro řešení problémů souvisejících se systémovou Infrastrukturou, na které je systém provozován; Odstraňování chyb systému; Objednatel požaduie v rámci garančních služeb tvto reakční IhStv při řešení chvb systému: Služba Druh činnosti Dny v týdnu Provozní hodiny Max doba odezvy Max doba zahájení řešení Garanční služby (Provoz) Odstraňovat kateaorie A chyby Po-Pá 08:00- 16:00 2 hod 4 hod Odstraňovat kateocrie B chyby Po-Pá 08:00- 16:00 8 hod 12 hod Odstraňovat kateaorie C chyby Po-Pá 08:00- 16:00 8 hod 16 hod Kategorie chyb: 2 A - systém nebo jeho některou klíčovou funkci není možné používat, dochází k závažnému narušení uživatelských dat, dochází k opakovanému zhrouceni celého systému. B - použitelnost systému je snížena, důležité úlohy jsou nezpracovatelné. C ■ systém nebo jeho důležité úlohy pracují, ale omezeně s chybou, která má vliv na ostatní části systému. 2.3.2 Konzultační a implementační služby Poskytování konzultaci a hot-line týkající se provozu systému; Realizace menších úprav systému dle požadavků zadavatele jako jsou: změny workflow, úpravy formulářů, úpravy tiskových sestav, rozšíření databázových funkcí; Školení uživatelů a administrátorů systému požaduje Objednatel 4x ročně dle potřeby. Konkrétní termíny budou předmětem oboustranné dohody zástupců Objednatele a Zhotovitele; Poskytování konzultačních a implementačních služeb na paušální bázi s garantovanou dostupností a kapacitou účastníka v každém kalendářním měsíci takto: Služba Druh činnosti Dny v týdnu Provozní hodiny Max doba odezvy Max doba zahájení řešení Konzultační služby (Hot-line) Všechny činnosti konzultačních služeb Po-Pá 08:00-16:00 2 hod 8 hod Implementační služby (rozvoi) Všechny činnosti implementačních služeb Po-Pá 08:00-16:00 16 hod 72 hod Počet hodin, které poskytne Zhotovitel Objednateli v rámci garantované kapacity pro konzultace a implementace měsíčně se sjednává na 8 hodin. V případě, že tento sjednaný počet hodin bude v některém měsíci nedostačující je Zhotovitel oprávněn fakturovat hodiny navíc dle hodinové sazby sjednané v bodě 5.2 této smlouvy. 2.3.3 Aktualizační služby - Poskytování nových verzí svstému 2.3.3.1 Centrální Upgrade systému TPIS bude prováděn minimálně jednou ročně, nejdříve vždy na konci ledna následujícího kalendářního roku, a to v rozsahu stanoveném Zhotovitelem na základě jeho nepřetržité údržby standardní funkcionality systému a s přihlédnutím na odsouhlasené uživatelské požadavky Objednatele. 2.3.3.2 Lokální Upgrade systému TPIS bude prováděn výlučně na základě zadání Objednatele a jeho rozsah, termín dodání a cena budou na základě písemné objednávky Objednatele. 2.4 II - Fáze - zajištění technologického rozšíření TPIS. v rámci zajištění této služby se Zhotovitel zavazuje provést technologické rozšíření stávajícího TPIS tak, aby jeho specifikace splňovala technologické požadavky Objednatele a umožňovala jeho plnohodnotné využívání po dobu platnosti smlouvy. 2.4.1 Specifikace technologických požadavků zadavatele, které musí rozšířený systém splňovat; Vícepoložkovou žádanku - Přímý integrovaný náhled na vytvářenou objednávku - Pokročile možnosti tiskových výstupů a reportu v SQL Reportinau - Přístup k reportům a statistikám z webu - Ukládání příloh s využitím FileStreamu MSSOL serveru - Přikládání příloh tažením myši ■ Zobecněné GUI takovým způsobem, kdy administrátor může vytvářet zcela nové komplexní formuláře nad libovolně rozšiřovaným datovým modelem - Číselník tvpů dokumentů 3 - v CAD komponentě měření délek a ploch - V CAD komponentě zobrazeni maietku umístěného v místnosti - CAD komponenta podporuie řormátv až do DGW 2013-2017 - Piné loqován! všech změn v databází a zobrazení změn v uživatelsky přehledné formě - Evidenci organizačních jednotek - Řízení uživatelských rolí žadatelů dle organizačních jednotek - snížení počtu rolí žadatelů na jednotky - Stavové ikonky přístrojové techniky dle: stavu zákonných kontrol, stavu existence požadované dokumentace - Kontrola pravopisu v textových polích - Rozdělení zaměstnanců na uživatele aplikace a osoby - Vztah mezi místnostmi a přístroji a středisky v podobě M:N {neomezeně více středisek k položkám v databázi") s propadem do kompetencí rolí - Datové seznamy umožní rychlé filtrování - Kompetence na iednotlivá políčka na formulářích detailů dle uživatelských rolí - Pole na detailech vždv avizuií povinnost vyplnění barevným zvýrazněním - Leoši správa rolí, méně rolí pro běh systému ve stávající podobě - Hlavní strom položek přístrojů a lokalit může obsahovat libovolné kategorie, přímo poíožkv ("například podlaží a v nich přímo místnosti"), umístěné položky. - Databáze MSSOL s podporou do verze 2016 - Svstém by měl být spouštěn síťově bez umístění aplikace v koncových stanicích - Licencování klientů aplikace dle počtu souběžně běžících klientů - Elektronické vyřazování maietku s možností nastavení workřiow - Elektronické převody majetku mezi hospodářskými jednotkami s možností nastavení wcrkflow Správa a řízení ICT agend v rozsahu: dispečink požadavků, správa a údržba techniky, strukturovaná evidence ICT techniky ČI. 3. Závazky smluvních stran 3.1 Zhotovitel se zavazule; 3.1.1 Zajistit podporu TPIS po celou dobu platnosti této smlouvy a v rozsahu uvedeném v bodě 2.3 této smlouvy. 3.1.2 Zajistit technologické rozšíření stávajícího TPIS dle požadavků v bodě 2.4 do 12 měsíců od nabytí účinnosti této smlouvy. 3.1.3 Zajistit, aby rozšířený informační systém splňoval všechny klíčové vlastnosti stávajícího TPIS uvedené v příloze č. 2 této smlouvy - Popis stávající funkcionality systému TPIS. 3.1.4 V případě, že Zhotovitel nabídne náhradu stávajícího TPIS jiným srovnatelným systémem splňujícím požadavky Objednatele, musí nový systém splňovat všechny klíčové vlastnosti uvedené v příloze č. 2 této smlouvy a v běžném provozu musí být bezporuchově používán. 3.1.5 V případě náhrady stávajícího TPIS jiným srovnatelným systémem splňujícím požadavky Objednatele, se Zhotovitel zavazuje na své náklady provést potřebné Implementace, školeni, konzultace, převody dat takovým způsobem, aby byl systém ve stejném rozsahu jako nyní. Tzn., byly zachovány stávající funkční okruhy, počty licencí se stávajícími daty a typy uživatelů. 3.1.6 Provést technologické rozšíření stávajícího TPIS následujícím způsobem: Zhotovitel se zavazuje připravit předběžný návrh implementace harmonogramu řešení technologického rozšíření TPIS do nabídky, který bude s objednatelem upřesněn před podpisem této smlouvy a bude podepsán zástupci ve věcech odborných a organizačních z obou stran ve stejném datu, jako tato smlouva. Změna harmonogramu bude možná pouze na základě písemné dohody obou smiuvnícn stran. 3.1.6.1 Po akceptaci předloženého návrhu řešení se Zhotovitel zavazuje provést technologické rozšíření systému TPIS, jehož součástí je provedení těchto základních kroků: • Adaptace stávajících dat (číselníky, přístrojová technika, pasportizace, uživatelé, role, osoby, majetek, všechna stávající data v technicko-provozním systému) do rozšířeného systému; • Instalace rozšířeného systému v infrastruktuře Objednatele; • Zaškolení uživatelů a administrátorů systému; • Zkušební provoz rozšířeného systému souběžně se stávajícím systémem; • Po akceptaci zkušebního provozu Objednatelem přechod na používání pouze rozšířeného systému; • Zvýšený dohled při ostrém provozu rozšířeného systému. 3.1.7 Zachovávat mlčenlivost a bezpečnost ve vztahu k datům či jiným informacím Objednatele, o kterých se dozví pň plnění dle této smlouvy, nebo ke kterým bude mít přístup, neprozradit je ani k nim neumožnit přístup žádným třetím osobám, a to ani po ukončení plnění dle této smlouvy, a to v souladu se smlouvou o přístupu k datům, prostředkům a datovým nosičům, která tvoři přílohu č, 3 této smlouvy. 3.2 Objednatel se zavazule: 3.2.7 Vytvořit pracovníkům Zhotovitele základní podmínky potřebné pro řádný výkon jejich práce, a to zejména poskytnout veškerou nezbytnou a Zhotovitelem vyžádanou součinnost za účelem zajištění podpory a technologického rozšíření TPIS. 3.2.8 Uhradit Zhotoviteli předem sjednanou cenu za řádně splněné a převzaté dilo sjednanou v článku 5. této smlouvy. ČI. 4. Místo plnění a doba plnění 4.1 Místem plnění (dodánO je Krajská nemocnice Liberec, a.s. na adrese Husova 357/10, 460 63, Liberec I - Staré Město. 4.2 Harmonogram provedení dodávky se sjednává takto: I. Fáze - zajištění technologické podpory TPIS: od nabytí účinnosti této smlouvy po dobu neurčitou II. Fáze - zajištění technologického rozšíření TPIS: od nabytí účinnosti této smlouvy po dobu 12 měsíců. Podrobný harmonogram jednotlivých plnění v druhé fázi byl součástí nabídky Zhotovitele. 5 ČI. 5i Cena 5.1 Smluvní cena za poskytování podpory TPIS je sjednána následovně: íkytovaitl podi^|K.iTPlSv Í|^adovanein:;Hé;Kft|i:;fr CtíliKIVtl nabidkovd ceiid v Kč bez DPH Garanční služby (garance provozu)_ 193 440 Konzultační a implementační služby v rozsahu minimálně 8h měsíčně 177 500 Aktualizační služby (upgrade)/novv systém 128 960 27 081,6 156 041,6 y TPTS v ivani porn u;sahU'^-^%i iS 000 5.2 Nad rámec sjednaných 8 - mi hodin měsíčně konzultačních a Implementačních služeb uvedených v bodě 4.1 se sjednává i hodinová sazba za poskytování konzultačních a Implementačních služeb. kbjfyiÍ|ÍlÍÉre^ M Cena za 1 hodinu poskytováni konzultačních a implementačních služeb nad rámec sjednaných 8 h měsíčně 1 850 388,5 2 238,5 5.3 Smluvní cena za technologické rozšíření TPIS je sjednána následovně: Implementace technologického rozšíření Správy a rozšíření ICT agend_ Implementace technologického rozšíření v oblasti Správy zdravotnické techniky_ 450 000 650 000 94 500 136 500 544 500 786 500 Implementace technologického rozšíření v ostatních agendách 240 000 50 400 290 400 Implementace elektronického vyřazování a převodu majetku 95 000 19 950 114 950 -I / Podrobněji je smluvní cena za podporu a technologické rozšířeni TPIS je rozepsána v příloze č 1 smlouvy - Formuláři pro zpracování nabídkové ceny. 5.4 Cena je stanovena jako pevná, maximální, konečná a nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré náklady Zhotovitele spojené s prováděním předmětu smlouvy a obsahuje veškeré náklady nezbytné k realizaci předmětu smlouvy a zisk Zhotovitele. 5.5 Tuto cenu lze překročit pouze za podmínek uvedených v této smlouvě (čl. 4.12). Platby budou probíhat výhradně v české měně (CZK) a rovněž veškeré cenové údaje budou uvedeny v této méně. Čl. 6, Způsob úhrady kupní ceny 6.1 Fakturace za poskytování podpory TPIS: bude probíhat se čtvrtletní frekvencí na základě vystavených faktur. Sazba z podporu TPIS se sjednává jako paušální, za předpokladu 8 ml konzultačních a Implementačních hodin do měsíce. V případě, že v daném měsíci Zhotovitel poskytne víc Jak osm hodin konzultačních a Implementačních služeb, bude fakturovat hodiny navíc dle hodinové sazby uvedené v bodě 5.2. V případě, že sjednaných 8 hodin konzultačních a Implementačních hodin do měsíce nebude vyčerpáno, budou nedočerpané hodiny převedeny do dalšího měsíce. 6.2 Výše pravidelné platby za poskytovaní podpory TPIS, může být aktualizován jednou ročně s cílem udrženi její reálné hodnoty. Udržení reálné hodnoty se děje vazbou cenového základu na oficiální nebo staticky zjištěný index inflace v České republice. 6.3 Fakturace za technologické rozšíření TPIS: bude probíhat postupné na základě nepravidelných plateb za vývoj a to vždy na základě akceptačních protokolu. 6.4 Faktura ■ daňový doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle § 28, odst. 2 zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět vybranému dodavateli k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležité doplněných čl opravených dokladů. 6.5 Objednatel je oprávněn do data splatnosti vrátit Zhotoviteli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, nebo obsahuje jiné cenové údaje než dohodnuté ve smlouvě s tím, že lhůta splatnosti nové (opravené) faktury začíná běžet znovu ode dne jejího prokazatelného doručení Objednateli. Faktura je považovaná za proplacenou okamžikem odepsání příslušné částky z účtu Objednatele ve prospěch účtu Zhotovitele. 6.6 Změna nabídkové ceny je možná pouze při zvýšení sazby DPH nebo zvýšení rozsahu prací nad rámec požadovaný zadavatelem v zadávací dokumentace, po vzájemném odsouhlaseni, a to formou písemného dodatku podepsaného oběma smluvními stranami. 6.7 Smluvní pokuta je splatná do 30 - ti dnů po doručení oznámení o uložení smluvní pokuty Objednatelem. Oznámení o uložení smluvní pokuty musí vždy obsahovat popis a časové určení události, která v souladu s uzavřenou smlouvou zakládá právo Objednatele účtovat smluvní pokutu. Oznámení musí dále obsahovat informaci o způsobu úhrady smluvní pokuty. Objednatel sí vyhrazuje právo na určení způsobu úhrady smluvní pokuty. 7 6.8 Pro případ, že Zhotovitel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem'' ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdýších předpisů, souhlasí Zhotovitel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislostí s tímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plněni rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 6.9 Zhotovitel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který je uveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnící Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. ČI. 7, Kontrola provádění prací Zástupci Objednatele jsou oprávněni kontrolovat provádění díla kdykoliv. Zjistí-íi Objednatel, že Zhotovitel provádí dílo v rozporu s povinnostmi vyplývajícími ze smlouvy nebo obecně závazných právních předpisů, je Objednatel oprávněn dožadovat se toho, aby Zhotovitel odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Jestliže Zhotovitel tak neučiní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, jedná se o porušení smlouvy, které opravňuje Objednatele k odstoupení od smlouvy. . ČI. 8. Řešení sporů 8.1 Veškeré spory budou smluvní strany řešit především společným jednáním s cílem dosáhnout smírného řešení. 8.2 Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, budou všechny spory vznikající z této smlouvy a v souvislosti s ní, rozhodovány v pravomoci místné a věcně příslušných obecných soudů. 8 ČI. 9. Ukončení platnosti smlouvy Smlouvu lze ukončit za následujících podmínek; a) písemnou dohodou obou smluvních stran, b) písemným odstoupením od smlouvy jedné ze smluvních stran doručeným druhé ze smluvních stran v případě, že druhá ze smluvních stran porušuje některé ustanovení této smlouvy a tento závadný stav neodčiní ve lhůtě 30 dnů od doručení upozornění. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení. c) písemným odstoupením Zhotovitele v případě, že Objednatel bude v prodlení s úhradou splatné faktury nebo její části o více jak 30 dnů, d) výpovědí kterékoli smluvní strany bez uvedeni důvodu, podanou písemnou formou a doručenou doporučeným dopisem, s výpovědní lhůtou 3 měsíců, výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla písemná výpověď doručena druhé straně, e) písemným odstoupením Objednatele v případě, že Zhotovitel neplní podmínky, ke kterým se zavázal ve své nabídce k veřejné zakázce evid. č. VZ2018002. ČI. 10. Odpovědnost za škody a pojištění Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavateiů) podílejícími se na provádění předmětu piněni, a to po celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností Objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku. Za tímto účelem musí mít Zhotovitel sjednané platné pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 2 mil. Kč. Doklady o pojištění (kopii pojistné smlouvy/pojistného certifikátu) přediožli Zhotovitel Objednateli v rámci součinnosti před podpisem této smlouvy. ČI. 11. Smluvní pokuty 11.1 V případě, že Objednatel nezaplatí řádně a včas fakturu za služby, je Zhotovitel oprávněn požadovat zaplaceni úroku z prodleni ve výši 0,01% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. 11.2 V případě, že Zhotovitel nedodrží dobu plnění, sjednanou dle či. 3.1.2 a 4.2 týkající se konečného termínu technologického rozšířeni systému TPIS, je Zhotovitei povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,01% z ceny nesplněné části smlouvy za každý den prodlení. 11.3 V případě, ze Zhotovitel nedodrží maximální dobu odezvy a maximální dobu zahájení řešení garančních služeb sjednané v bodě 2.3.1 a maximáiní dobu odezvy a maximální dobu zahájení řešení konzultačních a implementačních služeb sjednané v bodě 2.3.2 této smlouvy, je Zhotovitel povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,01% z ceny nespiněné části smlouvy za každý den prodlení. 9 11.4 V pnpadě, že Zhotovitel nebude mít platnou pojistnou smlouvu v době trvání smlouvy, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu činnosti třetí osobě ve výši min. 2.000.000 Kč (slovy: dvou milionů korun českých), je Objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 10.000 Kč (slovy: desettisíckorunčeských). 11.5 V případě, že Zhotovitel poruší svou povinnost zachovávat mlčenlivost a bezpečnost ve vztahu k datům či jiným informacím Objednatele, o kterých se dozví při plnění dle této smlouvy nebo ke kterým bude mít přístup, dle bodu 3.1.7, je Zhotovitel povinen Objednateli nahradit smluvní pokutu ve výši dle smlouvy o přístupu k datům, prostředkům a datovým nosičům Krajské nemocnice Liberec, a.s. 11.6 Objednatel si vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné pohledávce Zhotovitele. 11.7 Úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo smluvní strany na náhradu škody zvlášť a v plné výši. Smluvni strany výslovně vylučují použití § 2050 občanského zákoníku. ČI. 12. Závěrečná ustanovení 12.1 Ke změně nebo doplnění této smlouvy může dojít jen písemnou dohodou obou smluvních stran, a to samostatně číslovanými dodatky. 12.2 Obě strany se zavazují v průběhu smluvního období spolupracovat při realizaci předmětu smlouvy. K tomu účelu určí osoby odpovědné za řešení a vyřizování běžných záležitostí, vyplývajících ze vzájemné součinnosti. 12.3 V případě neplatnosti či neúčinnosti některého z ustanovení této smlouvy není dotčena platnost či účinnost této smlouvy jako celku. Nastane-ll taková skutečnost, zavazují se smluvní strany k náležité opravě či doplnění smlouvy. 12.4 Práva a povinnosti smluvních stran, jakož I další vztahy vyplývající z této smlouvy, které zde nejsou upraveny, se řídí konkrétními ustanoveními z. č. 89/2012 Sb. občanský zákoník a obecně závaznými právními předpisy, které s nimi souvisejí. 12.5 Dle zákona č. 340/2015 Sb,, O registru smluv zveřejni kupující tuto smlouvu v registru smluv, a to včetně jednotlivých objednávek, které budou splňovat podmínky pro zveřejnění dané zákonem o registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Zhotovitel prohlašuje, že žádná Informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 Občanského zákoníku. 10 12.6 Tato Smlouva o dílo bude v souladu s § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, uveřejněna na Profilu zadavatele. 12.7 Tato Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech. Objednatel obdrží dva kompletní stejnopisy smlouvy, Zhotovitel obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. 12,8 Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Či. 13. Přílohy příloha č. 1 ■ Formulář pro zpracování nabídkové ceny Příloha č. 2 - Popis stávající funkcionality systému TPIS Příloha č. 3 - Smlouva o přístupu k datum, prostředkům a datovým nosičům ČI. 14. Podpisy smluvních stran Tato smlouva je projevem shodné a svobodné vůle obou smluvních stran, což potvrzují svými vlastnoručními podpisy osoby oprávněné jednat za tyto strany. 11 příloha 4. 1 • FoTnjlář pro zpracováni nabídkové ceny Formulář pro zpracování nabídkové ceny v rámci zjednodušeném podlimitním řízení pro veřejnou zakázku: "Podpora a technologické rozšíření technicko-provozního informačního systému KNL, a.s.' !;Cena % DPH CellÍQvá nab&klvál cena vIkč bez DPH i splnění laně Celková nabid|^a < v Kč včetně CpR Ga'sn£ní služoy (garance provozu) 16120,00 21,00| 3385,20 19 505,20 193 440 00 40 S22 40 234 0 32,40 Konzultační a implementační elužby v rozsahu minimálně 8n měsíčné 14800,00 21,00 3108,00 17 908,00 177 500,00 37 296,00 214 896,00 3. AKtuďzačni služby (upgradeVnový systém 10745,67 2 256,80 13 003,47 128 960,00 156 041,60 Cena za p<)ékylbvár^^^pí^^^^,viŘ6ža^ 6:750,00 50 4f6.«r jSQÓ 000,0^ 105 OOOW. ^ková nabídISžvé M'ei vKčvče^SPH Wjňpk plnĚni'!^,^ Cena za poskytováni podpory TPIS v požadovaném rozsahu za 1 rok plnění 500 000,00 105 000,00 805 000,00 Cena za tacnnologicke rozšifeni TPIS za 1 trrk plněni 1 435 000 ,00 301 350,00 ~t—^--tu— -1-^ 1 733 350,00 Inaz^rok poSív^^rání podpory a^ihnologlcké-^az^ 6^0,60 |i ssftce Svým podpisem stvrzuji. 2e uvedená ee/ková nabídkové cena zahrnuje veíkená/iáWaaynezfiytnékřáí/iemu, úpinému s kVBMn,'f7ii>spínéní pfedrrStu veftjhé zakázky daffnovanérru ve Výzvě a jejich pfHonécl! a je zpj^pwérrSjHÍio maximáliu a nejvýše ptipusiná a v připadě uzavření smiouvyje závazně po četou dobu píaínosfr ťéío smlouvy, a je překrpčíteiné pouze za podrTrínaír uvedených ve smlouvě. Příloha č. 2 Popis stávající funkcionality svstému EFA Funkční okruhy t. Správa budov 2. CAD výkresová dokumentace 3. Pasportizace 4. TZB 5. Opakované čínhost! 6. Údržba 7. Help-desk technicko-provozních úseků 8. Správa zdravotnických přístrojů 9. Správa měřidel 10,. Sesterské rozhraní 11. Objednávkový subsystém 12. Systém nabídek 13. Likvidace faktur 14. Základní Číselníky 15. Tiskové sestavy 16. Integrace na ostatní systémy 1. Správa budov Systém spravuje areály, budovy, podlaží, místností užívané zadavatelem ve dvou hlavních lokalitách: Liberec a Turnov. 2. CAD výkresová dokumentace Systém obsahuje integrovanou výkresovou dokumentací CAD DWG, která je zobrazována v kontextu, sledovaných údajů. Typicky jde o automatizované zobrazení výkresů vnitřních dispozic podlaží a.situace areálu: 3. Pasportizace Správa popisných dat nemovitého majetku. Systém obsahuje aktuální údaje evidované zejména pro místností, budovy, areály. Jedná se o údaje technického a hospodářského charakteru - například výměry, účely využití, nákladová střediska. 4. TZB Správa technologických zařízení spojených s provozem budov a areálů Zadavatele! Systém obsahuje aktuální údaje o vyhrazených technologických zařízeních strukturovaný dle typů a spravovaných Zadavatelem. 5. Opakované činnosti Sledování a správa revizí a zákonných kontrol technoiogíckých zařízení budov a nemovitostí. Systém udržuje lhůtníky prováděni a plánuje provedení opakovaných .činností dle platné legislativy. 6. Údržba Evidence a výkaznictví intemě a externě prováděné údržby včetně spotřeby materiálu a použití náhradních dílů. Systém eviduje jednotlivé pracovníky údržby a vede odpracované hodiny a použitý materiál. 7. Help>desk technicko-provozních úseků Systém pro zadávání požadavků, dispečink a kontrolovanou realizací požadavků dle work- fíow definovaného pro typy požadavků. Příloha č. 2 8. Správa zdravotnických přístrojů Evidence a správa zdravotnických přístrojů dle platné legislativy. Sledování a plánování interních a externích zákonných kontrol a profylaxe přístrojové techniky. Organizace správy a údržby zdravotnických přístrojů externimi subjekty a vlastními pracovníky. 9. Správa měřidel Evidence a správa měndel dle platné legislativy. Sledování a plánování interních a externích zákonných kontrol měndel. Organizace jejich správy a údržby externími subjekty a vlastními pracovníky.. 10. Sesterské rozhraní Systém poskytující Informace personálu o .vlastním majetku a prostorech dle nákladových středisek a nastavených kompetenci. Vstup do help-desku technicko-provozniho úseku. 11. Objednávkový subsystém Vystavování objednávek, e-mailing dodavatelům, poptávky, nabídky. Desítky řad objednávek v kompetenčním schématu. Provázanost mezi objednávkovým sulósystémem, help-deskem, opakovanými činnostmi. Integrace na DMS. Podepisování objednávek elektronickou formou odpovědnými pracovníky. 12. Likvidace faktur Likvidace faktur formou rozúčtování s využitím objednávkového subsystému. Alokace nákladů ha střediska, účty, přístrojovou techniku, struktury správy budov. 13. Základní číselníky Správa základních číselníků formou přímé evidence nebo Integrace na jiné systémy Zadavatele. Základními číselníky jsou; Nákladová střediska, Externí subjekty, Vlastní zaměstnanci a další. 14. Tiskové sestavy Systém obsahuje tiskové sestavy pro opis a generování reportů do PDF a tisk. 15. Integrace na ostatní systémy Součástí provozovaného.systému jsou integrační vazby z/do systémů Zadavatele: DMS ELO Personalistika M-PRO Účetní a majetková evidence NAVISÍON 16. Počty uživatelů a jejích role - základní přehled Okruh Počet uživatelů v okruhu Správa budov 5 CAD výkresová dokumentace 20 Pasportizace 20 TZB 20 Opakované činnosti 25 Údržba 10 Help-desk 250 Správa zdravotnických prostředků 10 Správa měřidel 3 Sesterské rozhraní 200 Obiednávkovv subsystém 60 Likvidace faktur 5 Základní číselníky 10.. Tiskové sestavy 30 . Příloha č. 3 Smlouva o přístupu k datům, prostředkům a datovým nosičům Krajské nemocnice Liberec, a.s. uzavřená mezi vlastníkem technických prostředků; Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec - Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 zápis v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 zastoupená: MUDr. Richardem Lukášem, PhD., předsedou představenstva (dále jen „KNL") a přistupujícím subjektem: Zhotovitel Obchodní firma/název: EFA Services, s.r.o. Sídlo: Kosinkova 2226/14, 591 01 Žďár nad Sázavou zapsaná v obchodním rejstřílaM^edenén^