Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami Krajská nemocnice Liberec a.s. sc sídlem Husova 357/10, Liberec I - Staré Mésto, 460 01 l.iherec Zastoupená: Ing. Jan Rais, MBA, místopředseda představenstva IČO: 27283933 DIČ: C7.27283933 spojen í Společnost zapsána u KS Lsti nad Labem, složka B/1651 (dále jen „provozovatel"') HOFMANN VVIZARD s.r.o. sc sídlem v Plzni, Prešovská 4. okres Plzen-mčsto, PSČ 30II4 ZastoupenáJ IČ:25236016 DIČ:CZ252360I6 bankovní spojení: I _ Společnost je zapsána v obchodním rejstříku a vedená u Krajského soudu v Plzni C II501 (dále jen „zákazník") I. Předmět smlouvy 1, Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výTOtíě a výdeji hotových jidel a nápojů. 11. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytování služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastni výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách; Závodní jídelny společnosti Grupo Antolin Turnov, s.r.o. B. Organizace poskytováni služeb 1 Výdej jidel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem 2 Při nezbytné nutné výluce stravovacího provozu zajisti poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, v případě nutné provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelniček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. C. Evidence poskytnutých služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet v rámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajisti na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost 2. Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvéru na evidenční účet strávníka. 3. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečné odebraných jidel podle jednotlivých strávniků (zaměstnanců objednatele). III. Cenové podmínky 1. Ceny poskytovaných služeb {jídla a nápoje) Menuč.l - 4 za cenu 48,- Kč bez DPH. menu 5-6 za cenu 59,- Kč bez DPH, menu 7 za cenu 79,- Kč bez DPH, menu 8 za cenu 14,50 Kč bez DPH, chlazená strava: 54.- Kč bez DPH. polévka 4.- Kč bez DPH. fV. Platební a fakturační podmínky 1. Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu III. této smlouvy je vyúčtováni (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. 2. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu k opravě stfm, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystaveni opravené faktury. 3. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. 4. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodleni ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Ujednáni společná a závěrečná 1. Poskytovatel na vlastni náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištěni za škody způsobené tfetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. 2. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance v oblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. 3. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR 4. Poskytovatel zajisti na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje 5. Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. 6. Obě strany zajistí korektní jednání a vstficné vystupováni svých zaměstnanců. 7. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání duvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. 8. Právo okamžitého zrušeni smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnú, b) opakovaných výpadků v dodávkách energii a vody zaviněné výlučné objednatelem. 9 Právo okamžitého zrušeni smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištěni KHS, b) závažné pochybení při plněni poskytovaných služeb dle této smlouvy. 10. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušení musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení, 11. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončeni smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončeni smluvního vztahu a písemně si toto vypořádáni potvrdí. 12. Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran ménit a doplňovat. Veěkeré dodatky ktélo smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. 13 Případné spory vzniknuvši z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem 14. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jeden výtisk. 15. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 16. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami s tím, že poskytováni služeb dle této smlouvy probíhá na základě jejich vzájemné dohody od 1. 4. 2018, tedy smluvní strany se dohodly, že práva a povinnosti pro ně z této smlouvy plynoucí se této smlouvě podřizuji od 1. 4. 2018. 17. Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě 18. Zákazník je srozuměn s tlm, že Provozovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejněni v registru smluv. Zveřejněni Smlouvy bude zajišťovat Provozovatel Zákazník prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 Občanského zákoníku. Účastnici této smlouvy prohlašují, že souhlasí sjejim obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísní ani za jinak jednostranné nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují své podpisy. V Liberci dne..................