Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvnínii stranami Krajská nemocnice Liberec a.s. se sídlem Husova 357/10, Liberec I - Staré Město, 460 01 IJherec Zastoupená; Ing. Jan Rais. MBA, místopředseda představenstva IČO: 27283933 DIČ; CZ27283933 Bankovní Společnost zapsána ii KS Ústí nad i .abem, složka B''l ů51 (dále jen „Poskytovatel") SLF s.r.o. se sídlem Slovanská 781, Liberec XXV-Vcscc, 463 12 Liberec zasloupenoi| IČ: 25027808 DIČ: CZ25027808 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku a vedená u Krajského soudu v Ústi n. Labem C 13048 (dále jen „zákazník") I. Předmět smlouvy 1, Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistít pro objednatele v oblasti závodního stravováni jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů. II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytování služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastni výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách; Závodní jídelny společnosti DencoHappel CZ B. Organizace poskytování služeb 1. Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým i restauračním způsobem. 2. Při nezbytné nutné výluce stravovacího provozu zajisti poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, v případě nutné provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelniček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu, C. Evidence poskytnutých služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet v rámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajisti na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. 2. Průběžné financováni poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strévníka, é 3- Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídei a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2, pracovního dne následujícího mésíce přehled o počtu skutečné odebraných jídel podle jednotlivých strávniků (zaměstnanců objednatele). III. Cenové podmínky 1, Ceny poskytovaných služeb (Jídla a nápoje) je v příloze č.1. IV. Platební a fakturační podmínky 1 Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu III. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. 2 V případé, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu k opravě stím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystaveni opravené faktury 3 Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručeni objednateli. 4. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodleni ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodleni v úhradě faktur. V. Ujednáni společná a závěrečná 1. Poskytovatel na vlastni náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištěni za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. 2. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance v oblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízeni, ekonomického využívání energii a osobního vystupováni. 3. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v CR 4 Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje 5 Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. 6. Obé strany zajisti korektní jednání a vstřícné vystupování svých zaměstnanců. 7. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručeni písemné výpovědi druhé smluvní straně. 8. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energii a vody zaviněné výlučné objednatelem. 9. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. 10. Právo okamžitého zrušeni smlouvy musi být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušeni musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah konči dnem následujícím po doručení. 11. Obé smluvní strany se dohodly, že v případé ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádáni potvrdí. 12 Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňoval. Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran 13. Případné spory vzniknuvši z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem 14. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrž! jeden výtisk. 15. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 16. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obéma smluvními stranami s tím, že poskytování služeb dle této smlouvy probíhá na základě jejich vzájemné dohody od 1. 4. 2018, tedy smluvní strany se dohodly, že práva a povinnosti pro né z této smlouvy plynoucí se této smlouvě podřizuji od 1. 4. 2018. 17. Smluvní strany pňjímaji veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě 18. Zákazník je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel. Zákazník prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 Občanského zákoníku. Účastníci této smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezil její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojuji své podpisy. V Liberci dne Přiloha č.l Cenuvá kalkulace č.l Všechny ceny za menu jsou uvedeny bez zákonné sazby DPH OBĚDY Součástí menu 1-7 Je polévka ' nápoj MHNIJ 1 - 77,39 K.Č MENU 2-77,39 Kč MENU 3-77,39 Kč MENU 4-77.39 Kč MFNU5-8S,70 Kč MENU 6 - 88,70 Kč MENU 7 - 93,90 Kč Chlazená strava-jednotná cena 59.13 Kč