Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřena mezi KNL Catering s.r.n. se sídlem v Liberci 1, Husova 357/10, PSČ 460 01 zastoupenou panem IC: 04376951, DIC: CZ699003993 Bankovní Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ustí nad Ldíem, oddíl C, vložka 36200 (dále jen „provozovatel") Monroe Czechia s.r.o. se sídlem v Hodkovice nad Moheitou^^chnovs^^SS^Ó^^iodkovic^ad Mohelkou zastoupenou [Č: 61061620, DIC: CZ6106I620 Společnostje zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 12096 (dále jen „zákazník") Obsah: 1- Základní ustanoveni 2. Cena, vyúčtováni 3. Práva a povinnosti účastníků 4. Personál 5. Kontrola zákazníka 6. Součinnost provozovatele a zákazníka 7. Investice 8. R.ešení sporů 9. Doba trvání smlouvy, výpověď 10- Ochrana osobních údajů 11. Závěrečná ustanoveni Přílohy; 1- 7,ákladm' struktura nabídky jídel 2. Minimální rozsah výdejní doby 3. Přehled předávaných prostor (součást předávacího protokolu) 4. Seznam - malý a vell^ inventář (součást předávacího protokolu) 5. Cenová kalkulace 6. Kompetenčiu ujednání 7. Pojistná smlouva (bude doplněna do 1. srpna 2016) 1 1. Základní ustanovení 1.1. Předmět smlouvy Provozovatel se zavazuje zajišťoval od 1. srpna 2016 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka, které je blíže specifikováno v dalších ustanoveních a přílohách této smlou\'y. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel z centrální kuchyně provozovatele pro zaiaéstnance zákazníka a zajištěni dalších vzájemně písemně dohodnulých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Od 1. srpna 2016 bude provozovatel zajišťovat pro zákazníka také provoz doplňkového prodeje ve v>'dejně jídel umístěné v areálu stfedíska závodního stravování. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebo jakoukoliv jejich část jinému provozovateli. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele 1.2.1.Provozovatel je povinen dbát o to, aby oblast uvedená v Ixidč 1.1. byla vedena odborně a fádně v souladu sdajiou situací na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případně podle jiné smlouvy uzavřené mezi účastníky. 1.2.2.0bé strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. 1.2.3.Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel tak, jak je uvedena v příloze č. 1. Provozovatel předá zákazníkovi a zveřejni na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovnílio týdne jídelní lístek na následující týden. 1.2.4.Miiiimálni otevírací doba je stanovena v příloze ě. 2 a její rozsah může být změněn pouze na základě dohody obou smluvních stran. 1.2.5.Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně průzkum spokojenosti sírávniků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně dvakrát za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. 1.2.6.Provozovatel se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akci (např. Dn> italské, orientální, staročeské kuchyně). O konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. 1.2.7.Provozovatel odpovídá zákazníkovi za veškeré škody i jakékoli jiné újmy, které zákazníkovi způsobí osoby, kleié provozovatel použil ke své ěinnosti dle této smlouvy nebo které zákazník utrpí v důsledku činnosti těchto osob. Tato odpovědnost nastává bez ohledu na zavinění provozovatele i bez ohledu na to, zda taková osoba sledovala při způsobení takové škody či jiné újmy zájem provozovatele, svůj či jakékoli jiné o.soby. 1.2.8.Provozovatel odpovídá zákazníkovi za všechny škody či jakékoli jiné újmy vzniklé zákazníkovi v důsledku porušení povinnosti provozovatele dle této smlouvy nebo příslušných právních předpisů (včetně případných nároků třetích osob vůči zákazníkovi uplatněných v souvislosti s takovým ponišením). 2 Ctna, vyúčtování 2.1. Na základě cenové kalkulace schválené obéma stranami, která je přílohou č. 5 tělo smlouvy, byla stanovena cena za odběr jednoho jídla zaměstnanci a smluvnimi partnery zákazníka. Cenové kalkulace uvedené v příloze č. 5 léto smlouvy Jsou založeny na předpokládaném odběru 350 jídel denně. Po uplynutí každého kalendářního roku trváni této smlouvy dojde k vyhodnocení skutečného odbérujidel vrakovém kalendářním roce. 2.2. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatele jsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle přílohy č. 5 léto smlouvy. 2.3. Zaměstnanci zákazníka realizují úhradu stravy (j'dei), potravin a ostatního zboží u provozovatele formou nákupu za úplatu v hotovosti, nebo jídelním kupónem - stravenkou. Smluvní strany se mohou dohodnout též na úhradě formou elektronického systému (čipové karty), které budou vydávány zaměstnancům zákazníka a tito zaměstnanci poté s využitím téchto karet nakoupí u provozovatele stravu, potraviny, popřípadě jiné zboží a zákazník bude cenu za tyto položky účtovat těmto zaiuéstnancům. V takovém případě provozovatel zahrne tímto způsobem z.akoupené položky do měsíčního vyúčtování zákazníkovi a faktury dle či. 2.4 níže. Podrobnosti provozování takového elektronického systému stanoví smluvní strany zvláštní dohodou, která se dnem svého podpisu obéttu smluvními stranami stane nedílnou součástí této smlouvy, aniž by byio třcha uzavírat dodatek ktéto smlouvé. Při provozováni tohoto elektronického systému se smluvní strany rovněž budou řídit článkem 10 této smlouvy ohledně ochrany osobních údajů. 2.4. Vyúčtování bude prováděno měsíčně. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: • číslo faktury a datum vystavení • obchodní jméno, sídlo provozovatele a zákazníka • číslo smlouvy • IČ a DIČ provozovatele a zákazníka • fakturovaná částka Faktura bude vystavena nejpozději první pracovní den následujícího měsíce, zákazníkovi bude doručena nejpozději pátý pracovní den. 2.5. Faktura je splatná 28. den následujícího kalendářního měsíce po doručení faktury. V případě prodlení s uhrazením faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli ún)k z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý' den prodlení. 2.6. V rámci kapacity výdeje má provozovatel s předchozím písemným souhlasem zákazníka právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. 2.7. Stanoveni prodejních cen zboží v doplňkovém prodeji je omezeno maximální hranicí marže ve výši 30 % k nákupním cenám provozovatele v případě nakupovaného zboží a maximální hranicí ve výši 50 % v případě vlastní výroby. V žádném případě však toto zboží nebude prodáváno za ceny vyšší, než je obvyklé v obchodní síti v okolí místa stravovacího provozu zákazníka, V případě porušení této povinnosti ze strany provozovatele má zákazník právo na vyvoláni jednáni. Opakované porušování tohoto ustanovení bude považováno za podstatné porušení smlouvy Práva a povinniisti účastníků 3.1. Inventář 3.1.1.Rozsah inventáře 3.1.1.1. Zákazník poskytne provozovateli pro účely plnéní této smlouvy velký- a malý inventář, jeho soupis a rozdélenf JSOU obsahem přílohy č. 4. Tato příloha je součástí předávacího protokolu, který- bude smluvními stranami sepsán při předáni prostor stravovacího provozu provozovateli. Podpisem předávacího protokolu oběma stranami dochází k začlenění přílohy č. 4 do této smlouvy, aniž by bylo třeba uzavírat dodatek ktéto smlouvě. 3.1.1.2. Inventář zahrnuje zejména: • kompletní zařízení jídelny jako např. stoly, židle atd. • kompletní zařízeni přípraven a výdejny jídel s veškerým kuchyňským nářadím, kuchyňský-mi stroji, chladírenským zařízením, jakož i skladovacími prostory sodpovidajicimi policemi, vý-dejem pokrmů a nápojů, umývacíml dřezy a osvětlovacími tělesy • malý inventář Jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy, stolní kořenky, vázy, stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata, další malý materiál a nádoby • další předměty uvedené v příloze č. 4 této smlouvy. 3.1.1.3. Zákazník poskytne vše potřebné k dispozici v dostatečném předstihu před převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. 3.1.2.Inventura 3.1.2.1. Jedenkrát za rok (v období od 1. ledna do 31. března) se uskutečni společná inventura za účelem zjištěni aktuálního sta-vu. 3.1.2.2. Náhradu za „přirozený úbytek" u malého inventáře (příbory, talíře, skleničky) zajišťuje provozovatel na náklady zákazníka dle ceníku odsouhlaseného mezi smluvními stranami, popř. dle záka7.níkem odsouhlasené nabídky provozovatele. 3.2. Prostory 3.2.1.Zákazník poskytne provozovateli k dispozici prostory potřebné k obhospodařování předávaných provozů včetně sociálního záz.emí pro pracovníky provozovatele. 3.2.2.Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro Jednotlivé druhy pa-ovozu. Přehled prostor je uveden v příloze č. 3. Tato přilehaje součásti předávacího protokolu, který bude smluvními stranami sepsán při předání prostor stravovacího provozu provozovateli. Podpisem předávacího protokolu oběma stranami dochází k začlenění přílohy č. 3 do této smlouvy, aniž by bylo třeba uzavírat dodatek k této smlouvě. 3.2.3.V případě havárie, živelné události, požárního poplachu, nebo jiné událostí, při které by mohlo dojit k ohrožení zdraví, nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím způsobem; • Před vstupem do prostor nájemce rozpečeti bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor • Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zá.sah, nebo k zásahu přivolají další slo-/ky jako Policii ČR, příslušní!^- Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby • Pracovnici bezpečnostní služby neprodlené informují a případně přivolají zástupce provozovatele a zákazníka 4 • Pracovníci bcqječnostní služby provedou a celé události zápis do knihy události a colý prostor zapečetí. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajisti provedení kontrolní inventury. Neni-li výše uvedený postup z důvodu nebezpečí t prodlení možný, provedou pnslušní pracovníci zákazníka či bezp^nosmí služba potřebný zásah okamžitě, přičemž zákazník se zavazuje o něm provozovatele neprodleně informovat. 3.3. Údržba a opravy 3.3.1.Běžnou údržbu prostor svěřených provozovatel! (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje provozovatel na náklady zákazníka a to vždy po odsouhlasení zákazníka na základě jeho písemného potvrzení. Kontaktní osobou pro tyto záležitosti je osoba zákazníka opravněná jednat v technických věcech. 3.3.2.Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péči a opatrností. 3.3.3.Vyskytitou-li se případné Škody a nedostatky (mimo běžné údržby dle čl, 3.3,1 \ýše), ohlásí je neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatření a opravy, aby byl zajištěn provoz kantýny. 3.3-4.Prokáže-ll zákasiiik prokazatelným způsobem (např. dobrnzdáním servisního technika), že k poškození došlo vinou provozovatele, budou naklady na opravu daného poškozeného zaří/ení připsány k tíži provozovatele a to po předchozí domluvě. 3.3.S.Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy. Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období provádění větších oprav či údržbářských prací. 3.4. Energie a dodávka vody 3.4.1.Zákazník zajisti provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii a dodávku vody a bude mít na starosti s tím spojenou údržbu a in.stalace. Provozovatel se zavazuje dbát na hospodárné využívání poskytnutých energií (voda, elektřina, teplo) a zamezit jejich plýtvání. 3.5. Přístupové cesty 3.5.1.Zákaznik zajLsti, aby přísun zboží potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených pňjezdovy-ch cestách a stanovenými vchody. Při užíváni přístupových cest se provozovatel zavazuje dodržovat příslušné právní jrfedpisy a další hc?pečnostní předpisy, s nimiž jej zákazník seznámí. 3.6. Hygiena a čistota 3.6.1.Čištění 3.6.1.1. Provozovatel bude s prostory a zařízeními uvcdenýtni v příloze zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3-6.1.2. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid \ýdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník sc zavazuje na vlastní náklady zajistit prostřednictvím najaté úklidové firmy strojové čištěni podlahy v prostorách jídelny a to nejméně Ixza měsíc. 3.6.2.0dpady 5 3.6.2.1. Za účelem odklizení komunálních odpadků posk-ytnc zákazník kdispozici odpovídající nádob> a zajišťuje na své náklady vyprázdnění a čištění odpadních nádob. Zákazník rovněž hradí poplatky za odpadni vody. 3.6.2.2. Provozovatel se zavazuje zajistit na svoje náklady odvoz a zpracováni potravinářskvch odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činnosti a zajistit napliíéní všech právních ustanovení a předpisů s touto problematikou souvisejících. 3.7. Beqječnost práce 3.7.1.Při zjištěni porušení bezpečnostních předpisů ze strany TákATuíka oznámí toto neprodlené provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování interních bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle plalnýxh předpisů a norem a vybavit je předepsanýTni ochrannými pomůckami. Provozovatel dále zajisti rozmístěni bezpečnostních značek v souladu s nařízením vlády fi. 11/2002 Sb. 3.7.2.Zákaznik seznámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu zákazníka. Provozovatel provede seznámení všech svých zaměstnanců, kteri se budou pohybovat v areálu zákazníka, s interními předpisy a nařízeními zákazníka. 3.7.3.Povinnosti provozovatele; a) Provozovatel se zavazuje dodržovat právní předpisy a interní pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipctóámi ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu (včetně povinnosti disponovat platnou certifikací HACCP po celou dobu trvání této smlouvy a platnými zdravotními průkazy u všech osob, které se podílí na činnosti provo/nvatele dle této smlouvy). b) Předložit zákazníkovi provcrziií, hygienický a sanitační řád pro práci v poskytnutém prostoru do 14-ti dnů cd podpisu smlouvy. 3.7.4.Provozovalel se zavazuje zapracov^ do svých předpisů o bezpečnosti práce a pn/ámi ochraně ustanoveni interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti a dále se zavazuje dodržovat i veškeré další vnitřni předpisy zákazníka, s nimiž jej zákazník prokazatelně seznámí. Dále se zavazuje v tomto směru pravideiné proškolovai svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné jwedpisy. 3.7.5.Zákazník se zava/.uje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize všech vyhrazených technickýxh zařízeni a požámé technických zařízení. 3.8. Pojištěni 3.8.1.Provozovatel uzavře na zásoby a vlastní inventář používaný vprovozu objednatele pojištěni pro případ odcizení a poškozeni živelní událostí a dále zákonné pojištění obecné odpovědnosti za způsobené škody na zdraví či majetku třetích osob. 3.8.2.ProvozovateI prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvy na pojištění odpovědnosti za škody ve výši 10 000 000,- Kč a že ji bude po celou dobu platnosti léto smlouvy udržovat. Toto pojištění odpovědnosti za škodu musí vždy pokrývat i škody způsobené tím, že porušení povinnosti provozovatele poškodí provoz zákazníka (např. v důsledku nedodržení hygienických předpisů provozovatelem dojde k omezení použitelných pracovních sil na straně 6 zákazníka). Plslná pojistná smlouva provozovatele je přílohou č. 7 této smlouvy, stím, že provozovatel seji zavazuje předložit zákazníkovi do 1. srpna 2016. 3.9. Telefonní linky 3.9.1.Provozovatel si zajistí zřízení telefonní linky na vlastní náklady. 3.9.2.Telefonní poplatky hradí provozovatel. 4. Personál 4.1. Vedení provo/u bude v rukou zkušeného pracovníka provozovatele, který má na zákiadž svého vzdčlánl potřebné odborné a organizační zkušenosti. Provozr>valcl je povinen posk>tovat služby dle této smlouvy pouze za pomoci odborné řádné způsobilých a proškolených zaměstnanců. Zákazník má právo schvalovat klíčové zaměstnance stravovacího provozu (vedoucí provozu, šéfkuchař, vedoucí směny). Zákazník má právo v odůvodněných případech (zejména v případě opakovaných oprávněných stížnosti strávníků na kvalitu pokrmů) požadovat změnu těchto klíčových zaměstnanců stravovacího provozu. 4.2. Provozovatel je povinen při zahájeni své činnosti dle této smlouvy umožnit všem zaměstnancům, kteří se podíleli na stravovacím provozu u zákazníka provozovaným předchozim provozovatelem a kteří o to budou mít zájem, aby nastoupili do pracovního poměru u provozovatele, v jehož rámci se budou nadále podílet na stravovacím provozu u zákazníka, a to za podmínek určených provozovatelem. 5. Kontrola zákazníka 5.1. Vedení provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určenvin pracovníkem zákazníka. Zákazník může, při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění provozovatele. 5.2. Kontrolou plněni pro.strcdnictvún pověřeného zástupce zákazníka je zejména myšleno; a. kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavních jídel a po celou dobu provozoi; b. kontrola dodržování sjednané velikosti porcí; c. kontrola kvality a teploty pi^rcí; d. kontrola dodržováni sjednané obchodní přirážky (zejm. dle čl. 2.7 výše) a exspirace zboží; e. kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; f. kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; g. kontrola údržby svěřeného majetku a hospodárného užívání energií ze strany provozovatele. 5.3. V případě zjištěni nesrovnalosti je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstraněni závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatří svými podpisy. Každá zobou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto z^ápisu. 6. SoučÍDDOSt provozovatele a zákazníka 6.1. Plán poknnů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. 6.2. Reklamace ohledné poknnů nebo dodaného zboží budou projednány se zika/jiikem za přítomnosti zistupce strávníků. Provozovatel podle provozních možnosti neprodleně napraví příčiny nedostatků. 7 6.3. Zakaznik je povinen informovat v dostatečném předstihu provozovatele o provozních, organizačních a dalších opatřeních, která mohou ovlivnit činnost, kterou zajišťuje provozovatel podle sm[ou\7. Zákazník je odpovědny za to, že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. 6.4. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru v prostoru kuchyně a jídelny. V případě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijetí potřebných opatření. 6.5. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu zákazníka. Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v .souladu s nařízenim vlády č. 201/2010 Sb. 7. lDve.stice 7.1. Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tri měsíce před začátkem kalendářního roku. 8. Řešení sporů 8.1. Účastníci vynaloží veškeré úsilí, aby prátelsliým a neformálním jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. 8.2. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a Vazník nejsou schopni smluvní spor přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních stran obrátit na věcně a místné příslušný soud České republiky s návrhem na zahájení řízení. 9- Doba trvání smlouvy, vý-pověď 9.]. Smlouva se uzavírá na dobu 3 let od data zahájení poskytování služeb dle bodu 1.1 této smlouvy, Vypovězení smlouvy je možně vždy ke konci každého kalendářního měsíce i bez udání důvodu, výpovědní doba činí 3 měsíce a začíná prvním dnem měsíce následujícího po datu doručeni písemné výpovědi druhé straně. 9,2. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhůta, a to v případě, jestliže provozovateli byía odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo v případě jiného závažného porušeni této smlouvy. 10. Ochrana osobních údajů 10.1. V případě, že plněni provozovatele dle této smlouvy zahrnuje zpracování osobních ůdajů, provozovatel smí tyto osobni údaje zpracovávat pouze v souladu s příslušnými právními předpisy. Provozovatel se zavazuje, že osobní údaje nebudou předávány mimo území České republiíc>'. 10.2. Zákazník bude považován za správce osobních údajů a provozovatel za Jejich zpracovatele. Účelem zpracování je poskytování služeb dle této smlouvy. Dobou zpracování je doba trvání této smlouvy. Rozsah zpracovaných údajů odpovídá rozsahu osobních údajů, k nimž má provozovatel oprávněný přístup při poskyto\'ání služeb dle této smlouv)'. 10.3. Dle ust. § 13 udst, I zákona č. 101/2000 Sb,, o ochraně osobních údajů (ve znění pozdějších předpisů) se provozovatel zavazuje přijmout veškerá organizační a technická opaďení k ochraně osobních údajů, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným preno.sům, k jejich jinému neoprávněnému 8 zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Tyto povinnosti trvají i po ukončení zpracování osobních údajů. Závěrečná ustanovení 11.1.Tato smlouva se řídi českým právním řádem. Otázky neupravené vtéto smlouvě se řídí platným zněním občanského zákoníku, soudní spory se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve znění předpisů pozdějších. 11.2. Smlouva může být měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků, nestanovi- li tato smlouva jinak. 11.3. Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanovení smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazují nahradit v takovém případě chybějící nebo neplatná ustanovení takovjÍTTi ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. 11.4. Pro účely této smlouvy pojem „Důvěrné informace" znamená informace, které smluvní strana získá nebo dříve získala v souvislosti s touto smlouvou nebo jejím projednáváním. Důvěrné informace nezahrnuji informace, které: (i) jsou v době použiti nebo sděleni veřejně dostupné, (ii) se stanou veřejné dostupnýtni Qinak než nepG%cleiiýTn zveřejněním nebo použitím), nebo (iii) jsou poskytnuty smluvní straně třetí osobou, která má k těmto informacím právo a Je oprávněna je zpřístupnit nebo použít. Pokud není v této smlouvě uvedeno jinak, žádná ze smluvních stran Důvěrné informace nevytižije v rozporu s účelem této smlouvy pro své potřeby, ani je nezveřejní a neposkytne jakékoli osobě bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany s výjimkou případů, kdy (a) zveřejnění nebo poskytnutí Důvěrné informace -vyžaduje zákon nebo Jiný právní předpis, nebo rozhodnutí soudu či jiného příslušného orgánu, (b) Důvěrná informace je posk-ytována právním zástupcům, účetním, auditonim, daňovým poradcům, odborným poradcům nebo agenturám provádějícím rating ke splnění jejich úkolů, které nejsou v rozporu s účelem této smlouvy. Každá ze smluvních stran může Důvěrné informace poskytnout též osobám, s nimiž tvoří koncem ve smyslu ust § 79 zákona o obchodních korporacích, nebo osobám, které ovládá, je jimi ovládána nebo je s nimi pod společným ovládáním. Smlu-vní strana, která v souladu s touto smlouvou poskytuje Důvěrné informace třetím osobám je povinna je zavázat povinností mlčenlivosti alespoň v rozsahu dle této smlou-vy. 11.5. Tato smlouva a její cenové ujednání vycházejí z daňového režimu platnému ke dni Jejího podpisu. V případě změn daňových předpisů se účastníci zavazuji změnit vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy. 11.6.Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech-vyhotoveních, znichž každá strana obdrží po dvou exemplářích. 11.7. Účastníci této smlouvy prohlašují, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné a svobodné vůle, Jejímu obsahu rozumí a na důkaz toho připojuji své podpisy. Příloha Č.1 Základní struktura nabídky teplých jídel v době podávání obědů bude denně v nabídce jídelního lístku tento sortiment pokrmů: 1 Polévka 1 Standardní hlavní jídlo 1 Standardní hlavní jídlo 1 Zeleninový talíř + 2 ks pečiva 1 Standardní bezmasé hlavní jídlo 2 Minutková jídla Ostatní přílohy /brambory, knedlíky, rýže, těstoviny aj. - možnost libovolné záměny, tolerance velikostí porcí) -gramáže příloh jsou uvedeny v příloze č.5 Dezerty a ovoce Saláty Studené a teplé nápoje V době podávání večeří bude denně v nabídce jídelního lístku tento sortiment pokrmů; 1 Polévka 1 Standardní hlavni jídlo 1 Standardní hlavní jídlo 1 Zeleninový talíř+ 2 ks pečiva 1 Minutkové jídlo Chlazená strava: Minimální výběr ze 4 pokrmů/každý den - při plném kapacitě automatu. Velikosti porcí jídel Název pokrmu Polévka 0,3 1 Knedlík houskový 6 ks Knedlík bramborový 7ks Brambory 300g Bramborová kaše 25Qg Bramborové šišky 300g Bramborový salát 250g Rýže 250g Dušené zelí 150g Špenát 120g Těstoviny přílohové 250g Zapečené těst, brambory 350g Rizoto 3S0g Omáčka 0,251 Šťáva 0,11 Sos 0.05! Maso lOOg - hotovky 60g Maso ISOg- minutky 90g Luštěniny 300g Dukátové buchtičky ZOOg Saláty, kompoty 120g Hranolky,krokety,rostv-. 200g Kyselá okurka 60g Kyselá okurka 50g Příloha Č.2 Minimální rozsah výdejní a prodejní doby Výdej obědů: Výdej večeří Otevírací doba kantýny: od 11:00-14:00 hod. od 15:30- 17:30 hod Pondělí - pátek od 5:45-17:30 hod. Chlazená strava: neomezeně Příloha č, 5 Cenová kalkulace OBĚDY Ceny Menu: PLNÁ CENA BEZ DPH. NÁKLADY NA POTRAVINY .....--j Menu 1,2 Hotový pokrm 50,- 37.5 12,5 60,5 Menu 3 Zeleninový salát 56,- 38,- 18.- 67,76 Menu 4 Bezmasý pokrm nebo těstoviny 50,- 37.5 12,5 60,5 Menu 5 -6 Minutka 58,- 47.5 20,5 82,28 Menu 7 Makrobiotické nebo dlehčené menu 72,- 48,5 23.5 87,12 VEČEŘE Ceny Menu: PLNÁ CENA BEZ DPH. NÁKLADY NA POTRAVINY J.'-L ^ RNÁCENÁ: : Menu 1.2 Hotový pokrm 50.- 37.5 12,5 60,5 Menu 3 Zeleninový salát 56.- 38,- 18,- 67,76 Menu 4 Minutka 68,- 47,5 20,5 82,28 CHLAZENKA 55.- 38,5 16,5 63,25 Měsíční paušální poplatek je stanoven na 60.750 Kč bez DPH Mimořádné směny na 1900,-Kč bez DPH za 1 den Správa stravovacího systému 1950,- KČ bez DPH / měsíc. Příloha Č.5 Kompetenční ujednání