OBJEDNÁVKA č. 2018/IV-JN/03-004 ze dne 1. 3. 2018 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Dřevo-Akord, spol. s r.o., Hlavní 141, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, IČ: 25393588, DIČ: CZ25393588, tel.: +xxxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú.: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx TEL: xxx E-MAIL: nxxxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás: Obklad části stěny Pavilonu slonů bambusem v rozsahu 22,3 m2. popis množství (ks) cena (Kč) celkem (Kč) kotevní technika v délce 220 mm – HILTI 20 148,5 2970 bambusová clona 35 142 4970 spojovací a kotevní materiál 1 2463 2463 KVH hranoly 0,394 9856 3883 výroba KVH konstrukce 6 220 1320 příprava podkladu pro kotvení 12 220 2640 kotvení KVH konstrukce 7 220 1540 kotvení bambusové clony 19 220 4180 kotvení a modelování bambusového obkladu 206 220 45320 přesuny zaměstnanců a hmot 12 x 1 3200 3200 příprava pro výrobu 15 250 3750 Cena celkem - - 76236 Cena celkem bez DPH 76 236,- Kč. Přenesená daňová povinnost – daň odvede zákazník.Na dílo se vztahuje záruka 2 roky. Na fakturu uveďte, prosím, celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace a číslo objednávky. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 15. 4. 2018 CENA PLNĚNÍ: 76 236,- Kč bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: Zoo Ostrava PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 0,- Kč. Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339-761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. V ostatních ujednáních se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele: 15.3.2018 ............................................................ ............................................................ xxxxxx datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: ……………………………………….. Ing. Petr Čolas, ředitel