Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Chladírenský servis Jedlička s.r.o. Klatovská tř. 177 321 01 Plzeň - Litice IČO: 64361616 VYSTAVIL: ČERNÝ Josef CERNY@fnplzen.cz 377 103 538 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-150/16/Ku DATUM: 21.10.2016 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás, na základě Vaší vítězné nabídky, pro Fakultní nemocnici Plzeň, Oddělení léčebné výživy a stravování, dodání: 2 ks Mrazicí skříň BT 1400 Dodávka bude realizována v rozsahu Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace k veřejné zakázce malého rozsahu s názvem: „Nákup 2 ks mrazících skříní pro FN Plzeň II“, ID zakázky: T004/16V/00037880, ze dne 13.10.2016. Podmínky dodávky: dodávka bude realizována v souladu s veškerými podmínkami ve výše uvedené výzvě k podání nabídky. Součástí dodávky zařízení je instalace tzn. vybalení, usazení na místo, připojení zařízení na elektrický proud a zaškolení obsluhy odborným technikem. Celková cena dodávky: dle Vaší nabídky č. 160193, na dodání a zprovoznění 2 ks mrazicích skříní, ze dne 13.10.2016 činí 111.380,00 Kč bez DPH = 134.770,00 Kč s DPH. Součástí ceny jsou veškeré náklady, související s plněním předmětu dodávky vč. nákladů na dopravu do místa určení, složení a instalaci dodávky, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy. Místo určení dodávky a instalace: Fakultní nemocnice Plzeň – Lochotín, rampa Zásobovací ústředny, příruční sklad kuchyně Oddělení léčebné výživy a stravování, alej Svobody 80, 304 60 Plzeň-Lochotín. Termín dodání: do 4 týdnů od data doručení závazné objednávky. Konkrétní termín předání je nutno předem dohodnout - kontaktní osoba: Josef Černý, provozář OLVaS, mobil: 792 275 475, cerny@fnplzen.cz. Předání dodávky: dodavatel v rámci předání dodávky doloží Dodací list, Předávací protokol, Záruční list s uvedením záruky 24 měsíců, Prohlášení o shodě nebo Osvědčení o jakosti a kompletnosti výrobku, Protokol o kontrole elektrického spotřebiče, Návod k obsluze v českém jazyce a Protokol o zaškolení obsluhy. Platba bude provedena na základě faktury - daňového dokladu, se splatností 30 kalendářních dní od data vystavení. Součástí faktury bude zápis o předání (Předávací protokol), schválený oprávněným zástupcem objednatele. Fakturační adresa: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň-Bory. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.