Smlouva o zajišťováni služeb v oblasti závodního stravování Objednatel: KV Finál s.r.o. Doubí 44, 403 45 Čtvefín IČO: 13585363 DIČ: CZ13585363 Zastoupen: Ing. Oldřich Vlček, jednatel společnosti Bankovní spojení: Společnost zapsána v obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem oddíl C 22192 (dáls Jen objednatel) Krajská nemocnice Liberec a.s. Husova 357/10, 460 63 Liberec 1 - Staré Město IČO:27283933 D1Č:CZ27283933 Zastoupená: MUDr. RICHARD LUKÁŠ, Ph.D.. předseda představenstva s poj e n í Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále Jen poskytovatel) smlouvu o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování: I. Předmět smlouvy 1. Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě teplých pokrmů a dovoz na místo objednatele II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytování služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastni výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Stravovací provoz nemocnice Turnov B. Organizace poskytování služeb 1. Objednávky budou realizovány telefonicky nebo emailem 1 den předem do 13:00 hodin. 2. Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn v případě nutné provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. 1 C. Evidence poskytnutých služeb 1. Průběžné financování poskytnutých stravovacídi služeb se realizuje v rámci kreditního systému. 2. Poskytovatel provádí denni evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). III. Cenové podmínky 1. Ceny poskytovaných služeb (hlavní jídlo,nápoje, polévky a dopravy ) jsou stanoveny lVíenu č. 1,2ač.4 za 70Kč bez DPH. IV. Platební a fakturační podmínky 1. Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu lil. této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem, 2. V případě, že faktura nebude otjsahovat náležitostí podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu k opravě stim, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. 3. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení objednateli. 4. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodleni ve výší 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Ujednáni společná a závěrečná 1. Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištěni za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. 2. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance v oblastí hygieny, techniky vařeni, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energii a osobního vystupování. 3. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR 4. Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetné použitého oleje 5. Smluvní strany se zavazuji projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. 6. Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícné vystupování svých zaměstnanců. 7. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran i bez udáni důvodu. Sjednává se ířimésični výpovědní lhůta, která začíná běžel prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědí druhé smluvní straně. 8. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze sírany poskytovatele je možné v případě: a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučné objednatelem. 9. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze sírany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. 10. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušení musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. 11. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončeni smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí. 12, Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky ktéto smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran, 13, Případné spory vzniknuvší ztéto smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. 14, Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky. 15, Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 16, Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami stim, že poskytování služeb začíná dnem 1.3.18 17, Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě. 18, Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel Je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je sl vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajištovat Poskytovatel. Účastníci této smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že Jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují své podpisy.