Od: cz-objednavky@sanofi.com Odesláno: 26. února 2018 8:55 Komu: Předmět: 1000168484_akceptace objednávky Přílohy: 190226 Sanofi obj..xls Akceptace objednávky Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Vámi učiněnou objednávku ze dne [viz níže] přijímáme. Předpokládané datum dodání 27.2.2018 Celková cena bez DPH v Kč: Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz či připomínku, obraťte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví této nabídky prostřednictvím příslušných kontaktů. Pěkný den Customer Services Specialist sanofi-aventis, s.r.o. TEL.: FAX: EVROPSKÁ 846/176a, 160 00 PRAHA 6, Česká republika Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho příloha návrh smlouvy, naše společnost vylučuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky či odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatně nemění podmínky návrhu. Naše společnost vylučuje v souladu s § 1751 odst. 2 občanského zákoníku uzavření smlouvy, pokud k přijetí návrhu smlouvy připojíte své obchodní podmínky či na ně odkážete. Naše společnost může jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dříve, než odešlete přijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě se nevztahuje § 1757 odst. 2 občanského zákoníku. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje naše společnost za nezávazné a bez ohledu na důvod společnost nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě. Tato zpráva a jakékoliv k ní připojené soubory jsou důvěrné a jsou určeny pouze jejím zamýšleným adresátům. From: Sent: Monday, February 26, 2018 7:53 AM To: CZ-objednavky Subject: [EXTERNAL] Objednávka Dobrý den, objednávám u Vás zboží dle přílohy. Potvrdte prosím přijetí objednávky a trermín dodání. Předem děkuji, s pozdravem