Smlouva o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování uzavřená mezi těmito smluvními stranami Objednatel: Europe Automotive Holding a.s. Krakovská 583/9,110 00 Praha 1 - IČO: 28394348 DIČ: CZ28394348 zastoupen: Josef Bureš^ředseda bankovní spojeníHHHHHHI společnost zapsána v obchodním (dále jen objednatel) a Poskytovatel: Krajská nemocnice Liberec a.s. Husova 357/10. Liberec I - Staré Město, 460 01 Liberec, doručovaci číslo 460 63 IČO:27283933 DIČ:C227283S33 zastoupená: MUDr. RICHARD LUKÁŠ, PhD,, předseda představenstva společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen poskytovatel) uzavírají smlouvu o zajišťování služeb v oblasti závodního stravováni: i. Předmět smiouvy 1, Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravováni jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotových jídel a nápojů. - Nově Město Představenstva rejstříku, vedeném u Městského soudu v Praze oddíl B 14293 II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy A. Lokalizace a časový průběh poskytováni služeb 1. Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny společnosti Magna B. Organizace poskytování služeb 1, Výdej jídel se uskutečňuje objednávkovým í restauračním způsobem. 2. Při nezbytné nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednatelem. Poskytovatel je oprávněn, v případě nutné provozní potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. C. Evidence poskytnutých služeb 1. Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet v rámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude J kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajisti na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. 2. Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnuti úvěru na evidenční účet strávníka. 3. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat objednateli do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců objednatele). III. Cenové podmínky 1. Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) jsou specifikovány v příloze č.1 této smlouvy. IV. Platební a fakturační podmínky 1. Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu 111 této smlouvy je vyúčtováni (daňový coklad) ve formé faktury vystavené poskytovatelem. 2. v případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu k opravě s tím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystaven! opravené faktury. 3. Splatnostfakturyje21 dnů ode dne doručení objednateli. 4. Smluvní strany se dohodly na úroku 2 prodlení ve výši 0,01 % z dlužně částky za každý den prodlení v úhradě faktur. V. Ujednání společná a závěrečná 1. Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištěni za škody způsobené třetím osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy. 2. Poskytovatel vyškolí na své náklady všechny své zaměstnance v oblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení, ekonomického využívání energií a osobního vystupování. 3. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v CR 4. Poskytovatel zajistí na své náklady likvidaci kuchyňského odpadu včetně použitého oleje 5. Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. 6. Obé strany zajisti korektní jednání a vstřícné vystupováni svých zaměstnanců. 7. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí kteroukoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu. Sjednává se tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. 8. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze sírany poskytovatele je možné v případě; a) prodlení úhrady pohledávek za objednatelem je delší než 30 dnů, b) opakovaných výpadků v dodávkách energii a vody zaviněné výlučné objednatelem. 9. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě: a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS, b) závažné pochybení při plněni poskytovaných služeb dle této smlouvy. 10. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušeni musí být doručeno druhé smluvní straně a smluvní vztah konči dnem následujícím po doručení. 11. Obé smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoliv důvodu, vypořádají si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí. 2 12. Obsah této smlouvy stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat Veškeré dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. 13. Případné spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem, 14. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky. 15. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 16. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami s tím. že poskytování služeb dle této smlouvy probíhá na základě jejich vzájemné dohody od 1. 2. 2018 tedy smluvní sďany se dohodly, že práva a povinnosti pro né z této smlouvy plynoucí se této smlouvě podřizuji od 1. 2. 2018 17. Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči druhé smluvní straně uvedené v této smlouvě 18- Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv. Zveřejnění Smlouvy bude zajišťovat Poskytovatel. Objednatel prohlašuje, ze žádná Informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 5C4 Občanského zákoníku. iJčastnici této smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů jejich pravé a svobodné vůle. nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v dobé podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Ňa důkaz toho připojují své podpisy. Příloha č.l ' Menu 1-2-4 menu 3 menu 5-6 Menu 7 makrobiotika Chlazená strava plná cena (strávníci) 15K DPH plná cena (strávnid) 15% DPH plná cena {strávníci) 15% DPH plná cena (strávníci) 15% DPH s př.spěvkem 15% DPH náklady na pcíraviny 35,00 Kč 37,00 Kč 43.00 Kd 43,00 Kč 31,00 Kč osobní a režijní náklady 21,09 KĎ 20,74 KČ 22,13 KČ 25.43 Kč 21,68 KČ náklady celkem v Kč K,09 Kč 57.74 Kč 55,13 Kč 68,43 Kč 62,68 Kč DPH 8,41 Kč 3,66 Kč 9,77 Kč 10,26 Kč 7,90 Kč cena stravenky vč. DPH 64,50 Kč 66,40 Kč 74,90 Kč 78,69 Kč 60,58 Kč