SMLOUVA o přípravě a organizaci školy v přírodě Účastníci smlouvy: 1. Základní škola Mazurská, Praha 8, Svídnická 1a Svídnická 599/1 a, 181 00, Praha 8 - Troja IČ:60433329 Bankovní spojení: ČSOB a.s., číslo účtu: 2580934 / 0300 V zastoupení: Mgr. Milada Bulirschová, ředitelka školy Dále jen „škola". 2. Spolek pro podporu dětské rekreace a zdraví Bezděkovec 30, 335 01 Mileč IČ: 04762223 Bankovní spojení: Fio banka, číslo účtu: 2900955397 / 2010 V zastoupení: Ing. Hana Heligrová, předseda spolku Dále jen „organizátor". Účastníci uzavírají tuto smlouvu: 1. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je spolupráce smluvních stran při organizaci školy v přírodě a zajištění jednotlivých služeb potřebných k realizaci školy v přírodě v termínu 16.6. - 21.6.2018 pro minimálně 85 žáků (dále jen „minimální kapacita") a maximálně 95 žáků (dále jen „maximální kapacita") + 6 dospělých osob pedagogického dozoru. 2. Organizátor se zavazuje: 2.1. Zajistit pro školu dodavatele Jednotlivých služeb: 1. Přepravu zájezdovými autobusy od budovy školy do místa ubytování a zpět. Odjezdy autobusů jsou: dne 16.6.2018 ve 13:00 hod. od budovy ZŠ Mazurská, Praha 8; dne 21.6. 2018 ve 13:00 hod. z mlsta ubytování zpět ke škole. 2. Ubytování v Rekreačním a školicím středisku „Stará Živohošt"' - adresa: Stará Živohošť 046, Nový Knín, PSČ 262 03. Ubytování pro děti i dospělé osoby je zajištěno v hotelové budově střediska ve 2 až 6 lůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením. Ubytování je zajištěno včetně lůžkovin. Nástup na ubytování v den příjezdu 16.6.2018 po 14:00 h., vyklizení pokojů v den odjezdu 21.6. 2018 do 10:00 h. 3. Stravování v jídelně rekreačního střediska formou plné penze s dopoledními a odpoledními svačinami, včetně pitného režimu. Stravování začíná večeří dne 16.6.2018 a končí obědem dne 21.6.2018. 4. Kvalifikované vychovatele v počtu 1 vychovatel na každých cca 15-20 dětí. Vychovatelé přebírají děti po ukončení poledního klidu, tedy v cca 14:00 hod. a věnují se jim do večerky v cca 21 :00 - 22:00 hod. (podle věku dětí). 5. Zdravotníky v počtu 1 kvalifikovaný zdravotník na každých započatých 100 dětí. Zdravotník vykonává zdravotní péči, vede zdravotnický deník, k dispozici má lékárnu vybavenou dle vyhlášky č, 106/2001 Sb. (novela č. 422/2013 Sb.). Organizátor škole zprostředkuje uzavření pracovních smluv (dohody o provedení práce) s jednotlivými vychovateli a zdravotníky v souladu s vyhláškou č, 263/2007 Sb. (pracovní řád pro zaměstnance škol). 2.2. Zajistit cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu. Pojištění je volitelné za příplatek 120 Kč/žák/pobyt. 2.3. Zajistit bezplatné ubytování a stravováni pro pedagogický dozor vždy 1 x na každých 1 O platících osob. 2.4. Zajistit dohled nad řádným splněním všech hygienických norem v rámci platné legislativy: Podmínky dané vyhláškou č. 106/2001 Sb. o hygienických požadavcích na zotavovací akce pro děti včetně změn daných vyhláškami Ministerstva zdravotnictví č. 148/2004 Sb., č. 320/2010 Sb., č. 422/2013 Sb. 2.5. Vykonat ohlášení školy v přírodě místnímu lékaři a příslušnému orgánu ochrany veřejného zdraví: a) termín a místo jejího konání, b) počet dětí zúčastněných na škole v přírodě, c) způsob jejího zabezpečení pitnou vodou, d) způsob zajištění stravování účastníků. 2.6. Nejpozději 7 dní před odjezdem zaslat na školu (poštou, e-mailem) podrobné pokyny k pobytu, informace o času odjezdu, tel. spojení na odpovědnou osobu apod. 3. Škola se zavazuje 3.1. Zajistit obsazenost zájezdu na min. počet 85 platících účastníků. 3.2. Zajistit pedagogický dozor, který nese plnou zodpovědnost za děti v době mimo práci vychovatelů. Po předání dětí vychovatelům, přebírají plnou odpovědnost za děti vychovatelé. 3.3. Zajistit disciplínu dětí v prostoru ubytovacího a stravovacího zařízení. 3.4. V případě úmyslně vzniklé škody způsobené účastníky školy v přírodě zajistit uhrazení škody nejpozději do 1 O-ti kalendářních dnů od ukončení školy v přírodě. 3.5. Zajistit na pobyt řádně zpracovanou zdravotní dokumentaci dětí dle vyhlášky 106/2001 Sb. o zotavovacích akcích pro děti a dorost a souvisejících předpisů. 3.6. Nejpozději 7 dní před nástupem na pobyt dodat finální počty účastníků. 3.7. Případné překročení maximální kapacity lze učinit pouze po vzájemné dohodě smluvních stran. Organizátor po dohodě s ubytovatelem rozhodne o případném navýšení maximální kapacity s ohledem na kapacitní možnosti střediska. 3.8. Škola se zavazuje uhradit dohodnutou cenu podle níže uvedených platebních podmínek. 4. Platební podmínky 4.1. Organizátor se zavazuje zajistit takové dodavatele služeb, aby celková souhrnná cena (bez příplatkového pojištění) nepřesáhla částku 3.290,- Kč za žáka včetně DPH. 4.2. Organizátor zajistí pro zájemce cestovní pojištění včetně pojištění storna zájezdu v ceně 120,- Kč/os/pobyt. 4.3. Organizátor zajistí bezplatné místo pro pedagogický dozor vždy 1 x na každých 1 O platících osob u poskytovatele ubytování a stravování. 4.4. Cena pro platící pedagogy je stanovena na částku 1.800,- Kč za pobyt. 4.5. Organizátor se zavazuje zajistit proplacení služeb dodavatelů z celkové částky vybrané od školy. 4.6. Organizátor je oprávněn na výzvu dodavatelů jednotlivých služeb souhrnnou cenu upravit v závislosti na změně cen z důvodu inflace o více jak 10%, nebo změně cen pohonných hmot o více jak 10%, pokud by k takové změně došlo od data podpisu smlouvy k datu plnění smlouvy. 4.7. Škola zaplatí dohodnutou cenu pobytu na bankovní účet organizátora na základě faktury vystavené organizátorem v den nástupu dětí na školu v přírodě dne 16. 6. 2018. 5. Stornopodmínky 5.1. Škola může od smlouvy jednostranně odstoupit jen v případě zvlášť závažného porušení některé ze smluvních povinností organizátora, příp. kdykoli při dodržení těchto storno podmínek: • 10% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti 91 dní a více před zahájením pobytu; • 30% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti mezi 90-61 dní před zahájením pobytu; • 50% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti mezi 60-31 dní před zahájením pobytu; • 80% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti mezi 30-8 dní před zahájením pobytu; • 100% z celkové ceny pobytu při zrušení účasti 7 dní a méně před zahájením pobytu. (Celková cena je stanovena jako součin souhrnné ceny pobytu za žáka a minimální kapacity.) 5.2. Organizátor je oprávněn od smlouvy jednostranně odstoupit v případě zvlášť závažného porušení ze strany školy. Takovýmto porušením se rozumí zejména nedodržení platebních podmínek dle bodu 4.7. V takovém případě se škola stává stranou povinnou, přičemž se použití storno podmínky dle předchozího bodu. 5.3. Škola nehradí náklady za osoby, které nenastoupí z důvodu nemoci nebo jiných závažných důvodů. V případě předčasného ukončení ubytování z důvodu nemoci nebo úrazu osob uhradí škola za tyto osoby prokazatelně vynaložené náklady (upravené přímo úměrně počtu osob a počtu dní). Předchozí věty platí jen za předpokladu, že škola dodrží ustanovení smlouvy týkající se minimální kapacity platících účastníků. 5.4. V případě, že nebude dosaženo minimální kapacity, jsou stornovací poplatky vztahující se na jednotlivé účastníky pobytu stanoveny ve výši zálohy 1.500,- Kč, která při zrušení pobytu jednotlivce propadá ve prospěch organizátora. 5.5. Organizátor je oprávněn odstoupit od smlouvy v důsledku tzv. ,,vyšší moci", tj. z důvodů, kterým nebylo možno zabránit, či je při uzavírání smlouvy předvídat. V takovém případě je organizátor povinen vrátit škole veškerá poskytnutá peněžitá plnění v plné výši do 14 dnů od doručení písemného odstoupení od smlouvy. 6. Závěrečná ustanovení 6.1. Změna smluvních podmínek je možná jen písemně, dohodou obou smluvních stran, dodatkem k této smlouvě. 6.2. Smlouva má tři strany a vyhotovuje se ve dvou originálech, po jednom pro každou smluvní stranu. Smluvní strany svým podpisem potvrzují, že smlouvě rozumějí a s jejím obsahem bezvýhradně souhlasí. 6.3. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu druhou ze smluvních stran. 26. února 2018