SERVISNÍ SMLOUVA č. SS-2016002 Krajská nemocnice Liberec a.s. Se sídlem: Husova 357/10, Liberec I - Staré Město, 460 01 Liberec, dcručovacl čislo 460 63 zastoupená: MUDr. Luďkem Nečesaným, MBA, předsedou představenstva IČO: 27283933 DiČ: CZ69900399^^^^^^^^^^^^^^ Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ústi nad Labem, oddii B, vložka 1651 (dále „objednatel") BANK.SYS s.r.o. Se sídlem: Nad Vavrouškou 15/695,181 00 Praha 8 Korespondenční adresa: Troimezni 1538/44,190 00 Praha 9 Zastoupená^^^^^H^^^^H^^^^^H ÍČO: 25609076 DIČ: CZ25609076_ Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 54503 (dále „zhotovitel") (dále společně „smluvní strany") uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s § 1746 odsf, 2 a § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, servisní smlouvu (dále „smlouva") tohoto znění: PREAMBULE Vzhledem k tomu, že: - objednatel má zájem na provedeni servisu a revizi zdravotnických prostředků „přiloha č od zhotovitele; - zhotovitel má zájem na proveden; serv/su a revizi zdravotnických prostředků „přiloha č pro objednatele; uzavřely smluvní strany tuto smlouvu. 1 DEFINICE A PROHLÁŠENÍ SMLUVNÍCH STRAN 1.1 Pro účely této smlouvy se rozumí: „návodem k použití" dokument obsahující, mimo jiné, pokyny výrobce k prováděni servisu zařízení, jehož aktuální verzí mají smluvní strany k dispozici. „odbornou údržbou" činnost definovaná v zákoně o zdravotnických prostředcích. „opravou" činnost definovaná v zákoně o zdravotnických prostředcích. „revizí" činnost definovaná v zákoně o zdravotnických prostředcích. „servisem" činnost definovaná v zákoně o zdravotnických prostředcích, která spočívá v odborné údržbě a opravách zařízeni. „výrobcem" společnost která je „zákonem o zdravotnických prostředcích" zákon č.. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve zněni pozdějších předpisů. „zařízením" zdravotnický prostředek čí soubor zdravotnických prostředků, jehož specifikace je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy. 1.2 Ostatní nedefinované pojmy budou mit svůj obvyklý jazykový význam, pokud z kontextu smlouvy nelze dovodit jinak. 1.3 Zhotovitel prohlašuje, že je osobou registrovanou Státním ústavem pro kontrolu léčiv jako osoba provádějící servis. 1.4 Zhotovitel prohlašuje, že zajistí provádění servisu a revíze zařízení pouze odborně způsobilými pracovníky, kteří splňují podmínky uvedené v zákoně o zdravotnických prostředcích. Stránka 1 z 7 . 1: Specifikace zařízeni" . 1: Specifikace zařízení" 1.5 Objednatel prohlašuje, že jako poskytovatel zdravotnioh služeb používá zařízeni při poskytováni zdravotnich služeb v souladu se zákonem o zdravotnických prostředcích. 2 ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ 2.1 Zhotovitel se zavazuje provádět na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele servis a revíze zařízení a objednatel se zavazuje servis a revize zařízeni umožnit a zaplatit zhotoviteli cenu za jejich provedení. 2.2 Zhotovitel provede servis a revize s potřebnou péči, v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení servisu a revize potřeba. 2.3 Zhotovitel nepřebírá jakoukoliv odpovědnost za kompatibilitu zařizení s ostatními zařízeními objednatele. Tím neni dotčena povinnost zhotovitele provést servis a revíze řádně podle smlouvy. 3 MÍSTO PLNĚNÍ 3.1 Místem provádění servisu a revize zařizení (místem plnění) je Krajská nemocnice Liberec a.s., oddělení nukleární medicíny, na adrese Husova 357/10, Liberec I - Staré Město, 460 01 Liberec. 3.2 V místě plnění se nachází zařízeni. 4 CENA A PLATEBNÍ PODIiflÍNKY 4.1 Smluvní strany se dohodly na celkové ceně servisu a revize zařízení v paušální výši 110.000,- Kč ročně (dále „cena"). 4.2 Cena je uvedena bez DPH. DPH bude k ceně připočtena ve výši platné ke dni uskutečněni zdanitelného plněni, Datem zdanitelného plněni je vždy poslední den časového období, za který se vystavuje příslušný daňový doklad (faktura). 4.3 V ceně jsou zahrnuty veškeré náklady zhotovitele související s prováděním odborné údržby, servisu a revize zařizení, s výjimkou nákladů na: (I) odborné činnosti neuvedené v příloze č.2 této smlouvy; (li) pořízení barevné náplně do tiskárny zařízeni; (lii) repase a přestavbu zařízeni, při kterých dojde ke změně technických parametrů nebo určeného účelu zařizení; (Iv) opravu poškozeni zařízení, které bylo způsobeno mimořádnou nepředvídatelnou a nepřekonatelnou překážkou vzniklou nezávisle na vůli objednatele a zhotovitele (tzv. okolnosti vyšší moci); (v) opravu poškození zařízeni, které bylo způsobeno zavlněným jednáním objednatele či třetích osob; (vi) opravu poškozeni zařízeni, které bylo způsobeno neodborným či neoprávněným zásahem objednatele či třetích osob; (vii) opravu poškození zařizení, které bylo způsobeno zásahem objednatele či třetích osob v rozporu s návodem k použití, které budou zhotovitelem objednateli fakturovány vedle ceny poté, co budou vynaloženy. Ostatní platební podmínky při úhradě těchto nákladů hrazených vedle ceny se řídi čl. 4.5 až čl. 4.9. Činnosti uvedené pod body (i) až (vli) zhotovitel provede až poté, co se na nich smluvní strany písemně dohodnou. 4.4 Vi ceny objednatel platí čtvrtletně pozadu na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného zhotovitelem po uplynutí příslušného čtvrtletí trváni účinnosti smlouvy. Nabude-ll smlouva účinnosti jiného dne než prvého dne čtvrtletí, objednatel zaplatí zhotoviteli první čtvrtletní platbu ceny v poměrné výší dané počtem dni, po které trvá účinnost smlouvy vdaném čtvrtletí k celkovému počtu dní takového čtvrtletí. 4.5 Cena odborných prací neuvedených v příloze č. 2 za jednotlivé zásahy, tj. za odstranění závad, bude určena na základě diagnostiky závady servisním technikem. Zhotovitel je povinen bezodkladné, nejpozději do 24 hodin od provedení diagnostiky závady, zaslat objednateli písemnou cenovou nabídku na odstraněni zjištěné závady. Po písemném schváleni cenové nabídky ze strany objednatele se provede odstraněni závady nejpozději do 5-tí pracovních dni od schválení cenové nabídky. Po provedení servisních prací a odstraněni závady zhotovitel vystaví daňový doklad (fakturu). 4.6 Smluvní strany si sjednávají splatnost fakturovaných částek do 30 dnů od doručeni faktury objednateli. 4.7 Fakturované částky jsou splatné bezhotovostně, a to bankovním převodem na účet zhotovitele uvedený na příslušné faktuře. Stránka 2 z 7 4.8 Fakturovaná částka se považuje za uhrazenou dnem, kdy bude připsána na účet zhotovitele, 4.9 Objednatel má právo ve lhůtě 5 pracovních dnů od doručeni faktury vrátit bez zaplaceni fakturu, pokud tato neobsahuje náležitosti obecně závazných právních předpisů, obsahuje nesprávhé údaje nebo bude-ii vystavena v rozporu s termínem sjednaným ve smlouvě. Z důvodu účetního zpracováni je dále nutné na faktuře uvádět interní číslo smlouvy objednatele, V dané souvislosti objednatel uvede důvody, pro které fakturu vrací. Zhotovitel podle povahy nesprávnosti příslušnou fakturu opraví nebo nově vyhotoví. Oprávněným vrácením faktury se ukončuje běh lhůty její splatnosti. Nová lhůta splatnosti běží znovu od počátku ode dne, kdy je objednateli doručena opravená nebo nově vyhotovená faktura. 4.10 Pokud se po dobu účinnosti této smlouvy zhotovitel stane nespolehlivým plátcem ve smyslu ustanovení § 109 odst. 3 zákona o DPH, smluvní strany se dohodly, že objednatel uhradí DPH za zdanitelné plněni přímo příslušnému správci daně. Objednatelem takto provedená úhrada je považována za uhrazení příslušné části ceny rovnající se výši DPH fakturované zhotovitelem, 4.11 Autorizovaný servis prohlašuje, že je pojištěn proti možným škodám, které by mohl způsobit KNL a s. svým jednáním (servisním zásahem), u ČSOB pojištovny do výše 10.000.000,- Kč. 5 5.1 5.2 5.2.3 V oznámeni poškození zařízení objednatel uvede jméno kontaktní osoby objednatele pro vyřízeni opravy, její kontaktní údaje (telefonické spojení, e-mail), identifikaci zařízeni (typ, výrobní číslo), identifikaci smlouvy (smluvní strany, datum a číslo smlouvy), označeni poškozeni zařízení nebo jak se poškozeni projevuje. Pro účely smlouvy se rozumí oznámením o poškození zařízení i e-mailové potvrzeni dle čl. 5.2.2. V případě, že objednatel v oznámení o poškozeni zařízení neuvede předmětné náležitosti nebo v případě, že objednatel telefonické oznámení nepotvrdí e-mailem včas, zhotoviteli nevzniká povinnost nastoupit na opravu zařízení ani opravu zařízení provést. 5.2.4 Servisní středisko zhotovitele má povinnost přijímat oznámeni o poškozeni zařízení učiněné pouze v pracovní dny v pracovní době od 8.00 hod do 16.30 hod. 5.2.5 Zhotovitel nastoupí na opravu zařízení do 6-ti hodin od oznámení poškození zařízeni na servisní středisko zhotovitele, pokud bude oznámení o poškození zařízení učiněno nejpozději do 13.00 hod příslušného pracovního dne. 5.2.6 Zhotovitel nastoupl na opravu zařízení do 8.00 hodin následujícího pracovního dne od oznámeni poškozeni zařízení na servisní středisko zhotovitele, pokud bude ozhámeni o poškození zařízení učiněno po 13,00 hod příslušného pracovního dne. 5.2.7 V případě, že lze prostřednictvím vzdáleného připojení určit příčinu závady a specifikovat další postup opravy, považuje se toto vzdálené řešení za nástup zhotovitele na opravu dle čl. 5.2.4 a čl. 5.2.6. 5.2.8 Zhotovitel provede opravu zařízení po písemném schváleni cenové nabídky ze strany objednatele, tedy poškozené zařízení vrátí do původního nebo provozuschopného stavu, přičemž nedojde ke změně technických parametrů nebo určeného účelu zařízení, v technicky přiměřené lhůtě (např. odůvodněnou nutnosti opatřeni náhradních dílů apod ), na které se smluvní strany dohodnou. 5.2.9 Součástí opravy zařízení je přezkoušení bezpečnosti a funkčnosti zařízení, a to v případě, že provedená oprava zařízení mohla ovlivnit konstrukční nebo funkční prvky zařízeni. 5.2.10 O provedené opravě zařízení bude smluvními stranami podepsán protokol o opravě zařízeni. Stránka 3 z7 PRAVA A POVINNOSTI ZHOTOVITELE Odborná údržba zařízení 5.1.1 Zhotovitel bude provádět odbornou údržbu zařízení v rozsahu a četností stanovené výrobcem specifikovaně v příloze č. 2. 5.1.2 Zhotovitel oznámí termín provedení odborné údržby objednateli minimálně 14 dni před zhotovitelem navrhovaným termínem jejího provedení s tím, že konkrétní termín bude stanoven po vzájemné dohodě smluvních stran. 5.1.3 O provedené odborné údržbě zařízeni bude smluvními stranami podepsáno potvrzeni o odborné údržbě zařízení. Opravy zařízení 5.2.1 Objednatel oznámí zhotoviteli poškození zařízeni bez zbytečného odkladu poté, co jej zjistil čl mohl zjistit při dostatečné péči. 5.2.2 Objednatel prostřednictvím své kontaktní osoby dle čl. 11.1 oznámí poškozeni zařízení servisnímu středisku 5.3 Revize zařízení 5.3.1 Zhotovitel bude provádět revize u zařízeni v rozsahu a četnosti stanovené přislušnými právními předpisy upravujicimu příslušné revize. 5.3.2 Zhotovitel oznámí termín provedeni revize objednateli minimálně 14 dní před zhotovitelem navrhovaným terminem jejího provedeni s tím, že konkrétní termín bude stanoven po vzájemné dohodě smluvních stran. 5.3.3 O provedené revizi zařízení bude smluvními stranami podepsáno potvrzení o revizi zařízení. 5.4 Zhotovitel bude při provádění servisu a revizí zařízeni dodržovat bezpečnostní, hygienické, protipožární a ekologické předpisy v místě plnění a seznám! s těmito předpisy pracovníky provádějící servis a revize zařízení. 5.5 Zhotovitel informuje objednatele o nových verzích software zařízení, o možnosti provedení update a upgrade software zařízení a o dalším vývoji software i hardware zařízení. 5.6 Zhotovitel zajisti během doby dle či. 5.2.4 hot-line servis pro řešeni případných problémů software souvisejících s provozem zařízení. 5.7 Zhotovitel zajisti během doby dle či. 5,2.4 podporu formou vzdáleného připojení pro řešeni případných problémů souvisejících s provozem zařízení v případě, že budou ze strany objednatele vytvořeny takové technické podmínky, které vzdálené připojení k předmětnému zařízeni zhotoviteli umožní. 5.8 Zhotovitel provede archivaci objednateli poskytnutého software zařízeni, jakož i archivaci dokumentace související s prováděním servisu a revizí dle smlouvy, a tuto poskytne v případě potřeby objednateli k jeho odůvodněné žádosti. 5.9 Zhotovitel má právo provádět servis a revize zařízení pomocí třetích osob, odpovídá však tak, jako by servis a revize zařízeni prováděl sám. 6 PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE 6.1 Je-li k provedení servisu a revizi nutná součinnost objednatele, určí mu zhotovitel přiměřenou lhůtu k jejímu poskytnutí. Uplyne-li lhůta marně, má zhotovitel právo podle své volby sl buď zajistit náhradní plnění na účet objednatele, přerušit provádění servisu a revizí anebo, upozornii-li na to objednatele, odstoupit od smlouvy. 6.2 Prodleni objednatele splněním součinnosti nezpůsobuje prodlení na straně zhotovitele. V důsledku prodlení objednatele s plněním součinnosti se prodlužují navazující terminy prováděni servisu a revizi, Tyto navazující termíny provádění servisu a revizí budou prodlouženy o takovou dobu, která bude spravedlivá a důvodná s přihlédnutím ke všem okolnostem závažnosti prodleni objednatele a jak bude odrážet zpožděni nebo překážku, kterou zhotovitel utrpěl prodlením objednatele. 6.3 Objednatel je povinen používat zařízení v souladu se zákonem o zdravotnických prostředcích. Přitom dbá na zachování dobrého stavu zařízení včetně jeho doplňků a příslušenství, na jeho odborné užívání, na dodrženi podmínek provozování a na to, aby předcházel jakémukoliv jeho poškozeni. 6.4 Objednatel zajistí vhodné pracovní podmínky pro pracovníky zhotovitele při provádění servisu a revize zařízení. 6.5 Objednatel po předchozí dohodě se zhotovitelem zajisti potřebné množství izotopů pro provedeni sjednaných prací a následného servisu zařízení. 6.6 Pro účely vzdáleně správy zařízení zajistí objednatel zhotoviteli možnost vzdáleného připojení ke všem komponentům zařízení pomocí VPN z veřejné sítě prostřednictvím síťové infrastruktury objednatele. 6.7 Objednatel je povinen předem odsouhlasený a provedený servis či revize zařízeni fyzicky, kvanťtativně a kvalitativně převzít od zhotovitele a toto potvrdit na příslušném dokumentu podle smlouvy. 7 NÁHRADA ÚJMY A JEJÍ OMEZENÍ 7.1 Porušl-li jakákoliv smluvní strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé smluvní straně. 7.2 Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splněni povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli, 7.3 Ušlý zisk se nenahrazuje, a to ani v obvyklé výši ani ve výši skutečně prokázané. 8 SMLUVNÍ SANKCE 8.1 Objednatel má právo požadovat po zhotoviteli zaplaceni smluvní pokuty za prodlení zhotovitele s provedením opravy zařízení v dohodnuté lhůtě ve výši 1.000,- Kč za každý i jen započatý den prodleni. Slránka4z7 8,2 Zhotovitel má právo po objednateli požadovat zaplaceni úroku z prodleni ve výši 0,05 % denně za prodlení objednatele se zaplacením fakturovaných částek. 9 TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY 9.1 Smlouva se uzavírá na dobu určitou na dobu trvání 2 let, 9.2 Smlouvu je možno ukončit písemnou výpovědí jednou ze smluvních stran. Pro tento účel se sjednává dvouměsíční výpovědní doba, která počíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručeni písemné výpovědi druhé smluvní straně a končí posledním dnem příslušného kalendářního měsíce, 9.3 Smlouva se ukončuje k datu zániku zařízeni. O zániku zařízeni objednatel informuje zhotovitele bez zbytečného odkladu, 9.4 Vedle důvodů k odstoupení od smlouvy uvedených v občanském zákoníku má zhotovitel právo od smlouvy odstoupil z následujících důvodů: a) prodleni objednatele se zaplacením jakékoliv fakturované částky delší než 30 dnů; b) prohlášeni úpadku objednatele dle zákona č. 182/2006 Sb,, insolvenční zákon. 9.5 Vedle důvodů k odstoupení od smlouvy uvedených v občanském zákoníku má objednatel právo od smlouvy odstoupit z následujících důvodů: a) prodleni zhotovitele s provedením opravy delší než 10 dnů a nezjedná-ll zhotovitel nápravu ani ve lhůtě 10-ti dnů po obdrženi výzvy objednatele k nápravě; b) prohlášení úpadku zhotovitele dle zákona č, 182/2006 Sb,, insolvenční zákon, 9.6 Odstoupeni nabývá účinnosti v okamžiku doručení smluvní straně, jíž je určeno, 9.7 Smluvní strany mohou od smlouvy odstoupit jen s účinky do budoucna, a to i v případě, že do doby odstoupení od smlouvy přijatá plnění nemají pro objednatele sama o sobě význam. 9.8 Odstoupením od smlouvy zanikají v rozsahu jeho účinků práva a povinnosti smluvních stran. Tím nejsou dotčena práva třetích osob nabytá v dobré víře. 9.9 Smluvní strana, která oprávněně odstoupila od smlouvy, má právo požadovat po druhé smluvní straně účelně vynaložené náklady související s vypořádáním ukončené smlouvy, které byla nucena vynaložit, 9.10 Odstoupení od smlouvy se nedotýká práva na zaplacení smluvní pokuty nebo úroku z prodleni, pokud již dospěl, práva na náhradu škody vzniklé z porušení smluvní povinnosti ani ujednáni, které má vzhledem ke své povaze zavazovat strany i po odstoupení od smlouvy, zejména ujednáni o způsobu řešeni sporů a ochraně důvěrných informací, 10 OCHRANA DŮVĚRNÝCH INFORMACÍ 10.1 Smluvní strany prohlašují, že veškeré vzájemně poskytnuté informace související splněním smlouvy jsou důvěrné. Smluvní strany jsou povinny dbát, aby důvěrné informace nebyly zneužity, nebo aby nedošlo k jejich prozrazeni bez zákonného důvodu. 10.2 Tato povinnost se nevztahuje na případy, kdy smluvní strany takové informace sdělují třetím osobám při plnění smlouvy, je-li to nutné či účelné pro řádné plnění práv a povinností smluvních síran ze smlouvy. Smluvní strany jsou nicméně povinny zajistit, aby všechny takové osoby, které se seznámily s důvěrnými informacemi, byly zavázány k mlčenlivosti ve stejném rozsahu jako smluvní strany, 11 OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 11,1 Doručování (i) Nestanovi-li smiouva jinak, musí být veškeré písemnosti, oznámení a/nebo dokumenty podle smlouvy doručeny osobně, s využitím provozovatele poštovních služeb nebo elektronickou poštou (e-mail) na kontaktní adresu, a to k rukám kontaktní osoby: Zhotovitel: Stránka 5 z7 Objednatel: kontaktní adresa: je Krajská nemocnice Liberec a.s., odděleni nukleární medicíny, na adrese Husova 357/10, Liberec i - Staré Město, 460 Ól Liberec odd. zdrav. techniky:| odd. nuki. medicíny: (ii) Smluvní strany maji právo jednostranně měnit, nikoliv však rušit, své kontaktní adresy v rámci území České republiky nebo kontaktní osoby uvedené ve smlouvě. Změny kontaktních adres nebo kontaktních osob jsou účinné vůči druhé smluvní straně v okamžiku doručení příslušné změny takové smluvní straně. (ili) Zrušeni kontaktních adres nebo kontaktních osob maji smluvní strany právo provést pouze dohodou, (ív) Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-ll vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo. V případě neúspěšného doručení lze písemnosti, oznámeni a/nebo dokumenty podle smlouvy doručit na adresu sídla smluvních stran. (v) Má se za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání, byla-lí však odeslána na adresu vjlném státu, pak patnáctý pracovní den po odeslání, (ví) Má se za to, že došlá zásilka odeslaná prostřednictvím elektronické pošty (e-maíl) došla první pracovní den po odeslání. 11.2 Forma právních jednáni (i) Není-lí ve smlouvě výslovně stanoveno jinak, jakákoliv právní jednání podle smlouvy musí mít písemnou formu, (ií) K platnosti právního jednání učiněného v písemné formě se vyžaduje podpis jednajícího, Pří právním jednáni učiněném elektronickými prostředky je třeba písemnost elektronioky podepsat, 11.3 Salvatorní ustanovení V případě, že některé ustanovení smlouvy je nebo se stane neplatné 51 neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení smlouvy platná a účinná. Smluvní strany nahradí neplatné 51 neúčinné ustanovení smlouvy ustanovením jiným, platným a účinným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe obsahu a smyslu ustanovení původního. 11.4 Praxe , Smluvní strany prohlašují, že mezi niml ke dní uzavření smlouvy neexistuje žádná zavedená praxe. 11.5 Obchodní zvyklosti Dispozitivní ustanovení občanského zákoníku maji přednost před jakoukoliv obchodní zvyklostí, 11.6 Plná informovanost smluvních stran před uzavřením smlouvy Smluvní strany shodné prohlašují, že sí sdělily všechny skutkové a právní okolností, o nichž ví nebo musí vědět tak, aby se každá ze smluvních stran mohla přesvědčit o možností uzavřít platnou smlouvu a aby byl každé ze smluvnioh stran zřejmý její zájem smlouvu uzavřít. 11.7 Subsidlarlata občanského zákoníku Smlouva a veškerá práva a povinnosti zní plynoucí, včetně práv a povinností z porušení smlouvy, jakož í záležitosti ve smlouvě neupravené, se řídí českým právním řádem, zejména pak občanským zákoníkem. 11.8 Rozhodováni sporů Smluvní strany se dohodly, že k řešení případných sporů mezi smluvními stranami plynoucích ze smlouvy jsou příslušné obecné soudy České republiky. 11.9 Úplnost smlouvy Smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a všech náležitostech, které smluvní strany měly a chtěly ve smlouvě ujednat, a které považují za důležité pro závaznost smlouvy. Žádný projev smluvních stran učiněný pří jednání o uzavření smlouvy nezakládá žádný závazek žádné ze smluvních stran. 11.10 Nahrazení předchozích ujednání Smlouva nahrazuje veškerou komunikaci, vyjednáváni a dohody (a to bez ohledu na jejich formu) o předmětu smlouvy učiněné mezi smluvními stranami před uzavřením smlouvy, vyjma podmínek, které byly součásti nabidky zhotovitele pří nadlimitní veřejné zakázce vypsané objednatelem. 11.11 Promlčení práv Práva smluvních stran vyplývající ze smlouvy čí jejího porušeni se promlčují ve lhůtě dvou let ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé. Stránka 6 z7 11.12 Povinnost oznámení zásadních zákonných podmínek pro píatnost právních jednání díe smlouvy Smíuvni strany mají povinnost se bez zbytečného odkladu vzájemné informovat o splněni, nespínění čí změně jakýchkoíiv podmínek, prohlášeni čí souhlasů, které mají vílv na platnost či účinnost právních jednání podle smlouvy, jakož í na samotnou píatnost čí účinnost smlouvy. 12 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 12.1 Smlouva nabývá platnosti a účinnosti 1. dubna 2016. 12.2 Smlouva může být měněna dohodou smluvních stran pouze v písemné formě; tím není dotčeno právo jednostranně měnit kontaktní adresy nebo osoby. Smlouva může být zrušena pouze v písemné formě. 12.3 Smíouvase vyhotovuje ve 2 stejnopisech, přičemž každá ze smluvních stran obdrží 1 vyhotoveni. 12.4 Nedílnou součástí smlouvy jsou následující přílohy: ■ příloha č. 1: Specifikace zařízeni - příloha č. 2: Specifikace úkonů odborné údržby V případě nejednoznačnosti nebo rozporu maji přednost ustanovení smlouvy před ustanoveními přílohy. 12.5 Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, sjejím obsahem souhlasí, zavazují se kplnění a na důkaz vážně a svobodně projevené vůle připojuji své podpisy. Zhotovitel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele. Dnej5:l-toM. Stránka 7 z7 Příloha Č.1 k Servisní smlouvě č. SS-2016002 Seznam zařízení, na která se vztahuje výše uvedená smlouva číslo typ Výrobní čísío 1. Scintilačni kamera Nucíine DHV SPÉCT DH406050-V0 2. Vyhodnocovací zařízení Nucíine P3000 IVIONT043019 Příloha Č.2 k Servisní smlouvě č. 38-2016002 specifikace úkonů odborné údržby 1 Práce prováděné Ix za tři měsíce 1.1 kontrola funkce bezpečnostních „Emergency" tlačítek 1.2 kontroia funkce koiizních desek detektorů a „Body Countoru" 1.3 kontrola mechanických pohybů gantry (rotace, posun detektorů) 1.4 kontrola pohybů pacientského stolu (výškový posun, funkce tlačítka brzdy) 1.5 kontrola zvukových projevů při pohybu gantry a pohyblivých součástí 1.6 kontrola změny konfigurace detektorů do pozice 102* a zpět do pozice 180° 1.7 kontrola homogenity zorného pole detektorů 1.7.1 od pracovníka objednatele necháme naplnit plošný zdroj q aktivitě odpovídající testovaným kolimátorům-LEHRSOOMBq, MEGP -350MBq, HEGP-450MBq. LEUHR- 950MBq, tak aby maximální četnost nepřesáhla 25000 cps na detektor 1.7.2 nahrání studií homogenity dle předdefinované studie výrobce a po skončení vypočítá akviziční program výslednou homogenitu 1.7.3 hodnocení-homogenita je vyhovující pokud integráiní homogenita v užitečném poii (UFOV) nepřesáhne 3% a výsledky integrální hom. CFOV, dilf. UFOV a diff. CFOV jsou menší než homogenita integrální pro UFOV 1.7.4 hodnocení - včetně kontroly homogenity detektorů před a po jejich seřízení 1.8 seřízení PMT detektorů kaiibračním zářičem 1.8.1 seřízení jednotlivých PMT předzesilovačů detektoru buď jednotlivě bodovým zdrojem a nebo pomocí AUTOTUNINGU zabudovaného v nahrávacím software (dle možnosť software konkrétního zařízeni), v případě AUTOTUNINGU nepřekročit četnost 80000 cps na detektor 1.8.2 nahrání korekce homogenity a energie detektorů piošným zdrojem '®'"Tc pro všechny používané kolimátory 1.8.3 provádění kontrolních testů homogenity dle bodu 1.6 1.9 kontrola činností síťového propojení 1.10 kontrola činnosti vyhodnocovacího SW 1.11 výsledky testů homogenity před i po seřízení zpracujeme do přílohy pracovního listu 2 Práce prováděné Ix za šest měsíců 2.1 preventivní revize stavu mechanismů gantry a pacientského stolu 2.2 preventivní kontrola stavu pohyblivých součásti a v případě potřeby jejich promazání 2.3 preventivní revize stavu kabelových vedenf 2.4 kontrola funkce ventilátorů skříní a ventilátorů procesorů 2.5 vyčištění počítačových skříní od prachu 2.6 záloha systémových oblastí pevných disků formou diskového obrazu 3 Práce prováděné Ix za rok 3.1 defragmentace diskových jednotek 3.2 kontrola povrchu diskových jednotek 3.3 kontrola akvizičního a vyhodnocovacích počítačů na přítomnost viru 3.4 kontrola centra rotace pro konfiguraci detektorů 180° a 102°, v případě, že odchylka přesáhne povolenou toleranci ±2 mm, bude provedena kalibrace a korekce centra rotace pro obě uvedené konfigurace detektorů. 3.5 revize zařízení dle zákona o zdravotnických prostředcích 4 Práce prováděné Ix za Z roky 4.1 kontrola linearity a prostorového rozlišení čtyřkvadrantovým fantomem (vizuální test) 4.2 kontrola SPÉCT zobrazení fantomem (vizuální test) 4.3 kontrola energetického rozlišení 5 Při každé návštěvě na závěr prováděných prací 5.1 restart kontrolovaného zřízení 5.2 spuštění kontrolní celotělové a SPÉCT studie a zpracování výsledků kontrolních studií