Od: Odesláno: 24. října 2016 17:12 Komu: Předmět: RE: objednávka kancelářských židlí Přílohy: Objednávka_židle - potvrzená.pdf Důležitost: Vysoká Dobrý den, posílám potvrzení objednávky, objednávku akceptujeme, židle dodáme. O termínu dodávky Vás budeme informovat, jakmile obdržíme termín návozu od výrobce židlí. Židle budou dodány výrobcem, ten si nechá dodávku potvrdit a následně nejpozději do 7 dnů provedeme smontování včetně likvidace obalů. S úctou obchodní manažer ----------------------------------- Iridium spol. s r. o. Božetěchova 19, 612 00 Brno www.iridium.cz WEB facebook/iridium FB bytové a komerční interiéry From: Sent: Tuesday, October 18, 2016 1:38 PM To: Cc: Subject: objednávka kancelářských židlí Dobrý den, na základě výběrového řízení „Dodávka kancelářských židlí – 2016“ a v souladu s Rámcovou smlouvou zasíláme vystavenou objednávku na dodávky kancelářských židlí. Adresy doručení jednotlivých typů a množství židlí jsou uvedeny v příloze. Kontaktní osoby pro jednotlivá místa doručení: Katastrální úřad pro Královéhradecký kraj, Collinova 481: Katastrální pracoviště Jičín, Šafaříkova 842, Jičín: Katastrální pracoviště Náchod, Hrašeho 11, Náchod: Katastrální pracoviště Rychnov nad Kněžnou, Zborovská 17, Rychnov nad Kněžnou: Dále bych Vás chtěla požádat o zaslání akceptace této objednávky z důvodu jejího zveřejnění v Registru smluv. S pozdravem a přáním příjemného dne, oddělení hospodářské správy ČR - Katastrální úřad pro Královéhradecký kraj Collinova 481 502 00 Hradec Králové Tel.: Email: