Od: CZ-objednavky Odesláno: 8. listopadu 2017 8:40 Komu: Lékárna Předmět: RE: [EXTERNAL] Objednavka CB AKCEPTACE OBJEDNÁVKY Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Vámi učiněnou objednávku ze dne 7.11.2017 přijímáme. Předpokládané datum dodání 9.11.2017 Celková cena bez DPH v Kč: S pozdravem Customer Services Specialist Supply Chain sanofi-aventis, s.r.o. TEL.: EVROPSKÁ 846/176a, 160 00 PRAHA 6, Česká republika From: Lékárna [mailto:lekarna@nemcb.cz] Sent: Tuesday, November 07, 2017 10:39 AM To: CZ-objednavky Subject: [EXTERNAL] Objednavka CB Dobrý den. V příloze posíláme objednávku. Žádáme Vás o potvrzení přijetí objednávky a oznámení termínu dodání. Faktury zasílejte na adresu lekarna@nemcb.cz a fakturace@nemcb.cz. Elektronické dodací listy žádáme posílat na adresu lekarna@nemcb.cz. Velice děkujeme S pozdravem Lékárna - ústavní část ( žádanky ) Nemocnice České Budějovice, a. s. B. Němcové 585/54 370 01 České Budějovice tel: e-mail: lekarna@nemcb.cz web: www.nemcb.cz Při objednávce : Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném daňovém dokladu číslo objednávky objednatele a rovněž číslo smlouvy uzavřené mezi dodavatelem (zhotovitelem) a objednatelem, jestliže je číslo smlouvy odlišné od čísla objednávky. Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje daňový doklad vystavit v elektronické formě, ve formátu PDF, a v této formě daňový doklad zaslat objednateli na udanou e-mailovou adresu či jiným způsobem předem oznámeným objednatelem, a to nejpozději druhý den ode dne svého vystavení. Takto vystavený daňový doklad musí splňovat formální náležitosti vyplývající z příslušných právních předpisů a musí být zaslán na tuto e-mailovou adresu: fakturace@nemcb.cz. Kopie faktury na lekarna@nemcb.cz. Daňový doklad musí být vystaven a zaslán ve formě stanovené v této objednávce a musí obsahovat údaje vyplývající z příslušných právních předpisů a rovněž údaje stanovené v této objednávce. Nebude-li daňový doklad vystaven a zaslán ve stanovené formě, nebo nebude-li obsahovat stanovené náležitosti, nebo v něm nebudou správně uvedené údaje dle této objednávky, je objednatel oprávněn daňový doklad vrátit dodavateli (zhotoviteli) ve lhůtě 8 dnů od jeho doručení. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opraveného (správně vystaveného a zaslaného) daňového dokladu. Kupující dále prohlašuje, že je povinným subjektem dle § 2 odst. 1 písm. n) zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění (dále jen „zákon o registru smluv“), a jako takový má povinnost zveřejnit tuto objednávku (včetně jejího potvrzení), jestliže výše hodnoty jejího předmětu je vyšší než 50 000 Kč bez daně z přidané hodnoty, v registru smluv. S ohledem na skutečnost, že právo zaslat objednávku k uveřejnění do registru smluv náleží dle zákona o registru smluv oběma smluvním stranám, dohodly se smluvní strany za účelem vyloučení případného duplicitního zaslání objednávky k uveřejnění do registru smluv na tom, že tuto objednávku zašle k uveřejnění do registru smluv Kupující. Kupující bude ve vztahu k této objednávce plnit též ostatní povinnosti vyplývající pro něj ze zákona o registru smluv.