Od: CZ-objednavky Odesláno: 5. prosince 2017 16:53 Komu: Kopie: lekl_akceptace_obj@fnplzen.cz Předmět: Akceptace objednávky 1000164985 Akceptace objednávky Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Vámi učiněnou objednávku ze dne [viz níže] přijímáme. Předpokládané datum dodání 7.12.2017 Celková cena bez DPH v Kč: Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz či připomínku, obraťte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví této nabídky prostřednictvím příslušných kontaktů. Dovolujeme si Vás informovat, že poslední možnost objednání v letošním roce je ve STŘEDU 20.12.2017 do 9:30 hodin (dodání 21.12.2017) Další objednávky budeme vyřizovat od úterý 2.1.2018. Hezký den Customer Services Specialist sanofi-aventis, s.r.o. TEL.: FAX: EVROPSKÁ 846/176a, 160 00 PRAHA 6, Česká republika Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho příloha návrh smlouvy, naše společnost vylučuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky či odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatně nemění podmínky návrhu. Naše společnost vylučuje v souladu s § 1751 odst. 2 občanského zákoníku uzavření smlouvy, pokud k přijetí návrhu smlouvy připojíte své obchodní podmínky či na ně odkážete. Naše společnost může jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dříve, než odešlete přijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě se nevztahuje § 1757 odst. 2 občanského zákoníku. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje naše společnost za nezávazné a bez ohledu na důvod společnost nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě. Tato zpráva a jakékoliv k ní připojené soubory jsou důvěrné a jsou určeny pouze jejím zamýšleným adresátům. From: Sent: Tuesday, December 05, 2017 11:44 AM To: CZ-objednavky Subject: [EXTERNAL] Objednávka 165413 ((INT165413)) Dobrý den, prosíme o akceptaci objednávky v tomto znění: Akceptujeme Vaši objednávku číslo (viz. předmět mailu). S pozdravem (název firmy). Prosím, abyste v akceptaci neuváděli žádné osobní údaje! Akceptace zasílejte na adresu: lekl_akceptace_obj@fnplzen.cz Pokud nebude objednávka akceptována, je bohužel považována za neplatnou. Prosím o dodání níže uvedených léků na adresu lékárny FN Plzeň-Lochotín-nemocniční část, pav.A, příjem léků, alej Svobody 80, 32300 Plzeň Děkuji a přeji pěkný den O B J E D N Á V K A Strana 1 Objednávka dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. _________________________________________________________________________________________________ ________ Odběratel: Dodavatel: Fakultní nemocnice Plzeň sanofi- aventis, s.r.o Edvarda Beneše 1128/13 Evropská 846/176a 305 99 Plzeň 160 00 Praha 6 - Vokovice IČO: 00669806 IČO: 44848200 DIČ: CZ00669806 DIČ: CZ44848200 Tel.: Tel.: objednáv.číslo 20000030 Fax.: Fax.: Mail: Mail.: cz- objednavky@sanofi.com Vyřizuje: Bankovní spojení: Zák.číslo: Číslo účtu: 33739311/0710 Datum obj: 05.12.2017 _________________________________________________________________________________________________ ________ Objednávka číslo: 165413 Určeno pro: Lochotín - nemocnice _________________________________________________________________________________________________ ________ Kód FN Název+Popis PDK kód Počet Zůst. MJ 194319 AUBAGIO 14 MG, POR TBL FLM 28X14MG LEK0194319 20 0 ((INT165413))