Smlouva o poskytování služeb závodního stravování uzavřená mezi KRAJSKÁ NEMOCENICE LIBEREC, a-s. se sidiem v Liberci !. Husova 10. PSČ 460 63 zastoupená Ing. Jiřim Veselkou. MBA. předsedou p^edstavenst^ a IČ: 27283933. DIČ: CZ27283933 Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B. vložka 1651 (dále jen ..provozovatel") a VUTS,a.s. se sídlem U Jezu 525/4. P.O.Box 92,46119 Liberec I IČ:46709002. DIČ: CZ46709002 Společnost je 7.apsána v obchodním rejstříku Krajským soudem v l.'sti nad Labem oddíl B. vložka 293 (dále jen .j^kazník") Obsah: I. Základní ustanovení 2. Cena, v>'účtování 3. Práva a povinnosti účastníků 4. Personál 5. Kontrola zákazníka 6. Součinnost provozovatele a zákazníka 7. Systém nabídkv a úhrady jídel 8. Investice 9. Řešení sporů 10. Doba trvání smlouvy, výpověď 11. Závěrečná ustanovení Přílohy: I. Základní struktura nabídky jídel 2. Minimální rozsah výdejní doby 3. Přehled předávaných prostor 4. Seznam - malý a velký inventář 5. Cenová kalkulace 6. Kompetenční ujednání 7. Bezpečnosti pravidla pro dodavatele 1. Základní ustanovení 1.1. Předmět smlouv)-' Provozovatel se zavazuje zajišťovat od 1.12.2012 pro zákazníka provoz střediska závodního stravování umístěného v provozním areálu zákazníka, které je blíže specifikováno v dalších ustanoveních a přílohách této smlouvv'. Závodním stravováním se pro účely této smlouvy rozumí služby spočívající v dovozu a prodeji teplých jídel z centrální kuchyně provozovatele pro zaměstnance zákazníka a zajištění dalších vzájemně písemně dohodnutých druhů stravovacích služeb dle platných hygienických norem. Od 1.12.2012 bude provozovatel zajišťovat pro zákazníka také provoz doplňkového prodeje ve výdejně jídel umístěné v areálu střediska závodního stravování, umístěný ve výdejně jídel v areálu střediska závodního stravování. Zákazník není oprávněn po dobu trvání smlouvy předat výše uvedené provozy nebo jakoukoliv jejich část jinému provozovateli. 1.2. Základní povinnosti zákazníka a provozovatele 1.2.1 .Provozovatel je povinen dbát o to, aby oblast uvedená v bodě 1.1. byla vedena odborně a řádné v souladu s danou situací na trhu tak, aby byly k dispozici cenově odpovídající a chutné pokrmy, nápoje a další zboží, pokud je provozovatel zavázán kjeho dodávkám podle této smlouvy, případné podle jiné smlouvy uzavřené mezi účastníky. I.2.2.0bě strany se zavazují dodržovat veškeré právní předpisy a závazné normy platné pro oblast veřejného stravování a prodej potravinářského zboží. 1.2.3.Provozovatel je povinen dodržovat základní strukturu nabídky jídel tak, jak je uvedena v příloze č. 1. Provozovatel předá zákazníkovi a z\'erejní na nástěnce v jídelně nejméně dva dny před koncem pracovního týdne jídelní lístek na následující týden. 1.2.4.Minimální otevírací doba je stanovena vpříloze č. 2 a její rozsah může být změněn pouze na základě dohody obou smluvních stran. 1.2.5.Provozovatel se zavazuje provádět kontinuálně prádium spokojenosti stráNmiků formou umístění lístků pro připomínky v prostorách jídelny. Provozovatel se dále zavazuje provádět nejméně dvakrát za rok detailní průzkum spokojenosti strávníků formou ankety, jejíž výsledky budou předloženy po vyhodnocení odpovědné osobě zákazníka. 1.2.6.Provozovatei se zavazuje pro zákazníka uspořádat nejméně čtyřikrát za rok marketingovou akcí (např. Dny italské, orientální, staročeské kuchyně). O konání takové akce bude provozovatel zákazníka s předstihem informovat. 2. Cena, vyúčtování 2.1. Na základě cenové kalkulace schválené oběma stranami, která je přílohou č. 5 této smlouvy byla stanovena cena za odběr Jednoho jídla zaměstnanci a smluvními partnery zákazníka. 2.2. Vedlejší provozní náklady, mzdové náklady a odměna provozovatele jsou hrazeny zákazníkem paušálním poplatkem dle přílohy č. 5 této smlouvy. 2.3. Zákazník se zavazuje provozovateli hradit za zařízení - stravovací systém paušální poplatek uvedený v příloze č. 5 této smlouvy. V- *' 2.4. Zákazník se zavazuje hradit provozovateli paušální poplatek za ser\ is a údržbu stravovacího systému, který'je uveden v příloze č.5. této smlouvy 2.5. Pro nastavení kalkuiačnřho období se stanovuje rozhodný okamžik, kterým je datum započetí odběrxi po přihlášení zaměstnance zákazníka k odběru stravy, potravin a ostatního zboží, které může zaměstnanec zákazníka zakoupit za úhradu v hotovosti, nebo úplatu kreditní. Zástupce zákazníka předá prokazatelné odpovědné osobě provozovatele údaje o zaměstnancích v následujícím formátu: • jméno zaměstnance zákazníka. • osobní číslo. • organizační středisko zaměstnance zákazjiíka. • Číslo identifikační karty. • datum počátku odběru. • datum konce odběru. • způsob účtování (kmenový zaměstnanec s odpočtem úhrady ze mzdy. ostatní úhrady) a ten ho týž den zanese do organizačního seznamu zaměstnanců zákazníka. 2.6. V případě nesrovnalostí týkajících se evidence odběratelů jsou veškeré záležitosti řešeny se zástupcem /.ákazníka odpovědným za tuto oblast. Provozovatel aktualizuje organizační seznam zaměstnanců zákazníka na základě písemných požadavků zákazníka vždy nejpozději do 10:00 posledního pracovního dne příslušného kalendářního měsíce. Tyto požadavky budou předány elektronickou pošlou na 2.7. Zaměstnanci zákazníka realizují úhradu stravy (jídel), potravin a ostatního zboží u provozovatele formou nákupu za úplatu v hotovosti, nebo formou kreditního nákupu pomocí jemu přidělené osobni nepřenosné čipové identifikační karty . 2.8. Pro kalkulaci ceny za odběr stravy, pjotravin a ostatního zboží, které může zaměstnanec zákazníka zakoupit za úplatu v hotovosti, nebo úplatu kreditní u provozovatele jsou rozhodující informace předané provozovatelem zástupci zákazníka odpovědnému za tuto oblast. Vyúčtování se provádí jednou měsíčně podle počtu jídel. množ.ství potravin a ostatního zboží, které odebrali zaměstnanci zákazníka. Podkladem pro fakturací jsou vy-stupní sestavy z účetního programu instalovaného v jídelně. Faktury - daňové doklady musí mít všechny náležitosti daňového dokladu požadované platnými právními předpisy. Finální cena za odběr stravy, potravin a ostatního zboží je předána zákazníkovi nejpozději 3. pracovní den následujícího měsíce po skončení zúčtovacího období a to formou TXT souboru. 2.9 Na dodatečné úpravy ceny předané klientovi po datu stanoveném pro předáni kalkulace ceny tj. do 3 pracovního dne následujícího měsíce nebude v příslušném zúčtovacím období brán zřetel. Své nároky (a to včetně nároku za fakturaci odebrané stravy, potravin a ostatního zboží) může provozovatel uplatnit po projednání s klientem (prokazatelným uvedením důvodu pozdního, nebo chybného předáni vstupních údajů pro stanovení ceny) a to nejdříve v následujícím zúčtovacím období. 2.10. Vyúčtování bude prováděno měsíčně na základě množství odebrané stravy zaměstnanců zákazníka. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu stanovené právními předpisy, a to zejména: • číslo faktury a datum vystavení • obchodní jméno, sídlo provozovatele a zákazníka • číslo smlouvy • ÍČ a DIČ provozovatele a zákazníka • fakturovaná částka • doložení odebraných počtů stravy dohodnutým způsobem 2.11 Kakiura je splatná 21. den následujícího kalendářního měsíce po doručení íakturs. V případě prodlení s uhrazením faktury je zákazník povinen zaplatit provozovateli úrok z prodleni ve výši 0.01% z dlužné částky za každý den prodlení. 2.12. V rámci kapacity výdeje má provozovatel s předchozím písemnvTn souhlasem klienta právo poskytovat stravovací služby dalším smluvním stranám. 2.13. Stanovení prodejních cen zboží v doplňkovém prodeji je omezeno ma.ximá!ni hranicí marže ve výši 20 % k nákupním cenám provozovatele v případě nakupovaného zboží a maximální hranicí ve výši 40% v případě vlastní vytoby. 2.14. Cena za stavuje cena za výrobu ve varné Krajské nemocnice Liberec.a.s. Cena je nižší s ohlednutím na bezplatné využívání prostor jídelny VUTS,a.s. 3. Práva a povinnosti účastníků 3.1. Inventář 3.1.1 .Rozsah inventáře 3.1.1.1. Zákazník poskytne provozovateli pro účely plnění této smlouvy velký a malý inventář, jeho soupis a rozdělení jsou obsahem přílohy č. 4. 3.1.1.2. Inventář zahrnuje zejména: • kompletní zařízení jídelny jako např. stoly, žídle atd. • kompletní zanzení přípraven a výdejny jídel sveškerým kuchyňským nářadím, kuchyňskými strojí, chladírenským zaříž^ním. jakož i skladovacími prostory s odpovídajícími policemi, výdejem pokrmů a nápojů, umyvacími dřezy a osvětlovacími tělesy • malý inventář jako jsou příbory, nádobí, sklenice, tácy. stolní korenky . vázy. stojánky na papír a ubrousky, servírovací plata, další malý materiál a nádoby • další předměty uvedené v příloze č. 4 této smlouvy. 3.1.1.3. Zákazník poskytne vše potřebné kdispozici v dostatečném předstihu před převzetím provozu. Inventář bude předán na základě písemného předávacího protokolu. 3.1.2.Inventura 3.1.2.1. Jedenkrát za rok se uskutečni společná inventura za účelem zjištění aktuálního stavu. 3.1.2.2. Náhradu za ..přirozený úbytek" u malého inventáře (příbory, talíře, skleničky) zajišťuje zákazník. 3.2. Prostory 3.2.1 .Zákazník poskytne provozovateli kdispozici prostory potřebné k obhospodařosání předávaných provozů včetně sociálního zázemí pro pracovníky provozovatele. 3.2.2.Prostory musí splňovat požadavky stanovené závaznými předpisy a normami pro jednotlivé druhy provozu. Přehled prostor je uveden v příloze č. 3. Prostory budou předány na základě písemného předávacího protokolu. \ ■' 3.2.3. v případě havárie, živelné události, požárního poplachu, nebo jiné události, při které by mohlo dojít k ohroženi zdraví, nebo majetku provozovatele a zákazníka mají ostraha zákazníkových budov, nebo zaměstnanci zákazníka právo vstupovat do prostor užívaných provozovatelem a to následujícím qjúsobem; • Před vstupem do prostor nájemce rozpecetí bezpečnostní služba zákazníka klíče od vstupních dveří užívaných prostor • Pracovníci bezpečnostní služby provedou příslušnou kontrolu, odpovídající zásah, nebo k zásahu přivolají další složky jako Policii ČR. příslušníky Hasičského záchranného sboru, nebo Rychlé záchranné služby • Pracovníci bezpečnostní služby neprodleně informují a případně přivolají zástupce provozovatele a zákazníka • Pracovníci bezpečnostní služby provedou a celé události zápis do knihy událostí a celý prostor zapečetí. Přivolaný zástupce provozovatele provede prvotní ohledání užívaných prostor a zajistí provedení kontrolní inventury. 3.3. Údržba a opravy 3.3.1.Běžnou údržbu prostor svěřených provozovateli (kuchyně a její zázemí) a velkého inventáře zajišťuje na své náklady zákazník. 3.3.2.Provozovatel bude zacházet s prostory a předměty, které mu byly předány s potřebnou péčí a opatrností. 3.3.3.Vyskytnou-li se případné škody a nedostatky, ohlásí je neprodleně zákazníkovi. Zákazník provede bez zbytečného odkladu veškerá nezbytná opatřeni a opravy, aby byl zajištěn provoz kantyTiy. 3.3.4.Prokáže-Ii zákazník prokazatelným způsobem (např. dobrozdáním servisního technika), že k poškození došlo vinou provozovatele, budou náklady na opravu daného poškozeného zařízení připsány k tíži provozovatele a to po předchozí domluvě. 3.3.5.Zákazník je povinen informovat provozovatele v dostatečném předstihu o plánovaných opravách a údržbářských pracích, které by mohly ovlivnit nebo omezit provoz zajišťovaný provozovatelem podle této smlouvy . Oběma stranami bude v tomto případě dohodnut provozní režim pro období jMxjvádění větších oprav či údržbářských prací. 3.4. Energie a dodávka vody 3.4.1 .Zákazník zajistí provozovateli na vlastní náklady potřebnou elektrickou energii a dodávku vody a bude mít na starosti s tím spojenou údr^u a instalace. 3.5. Přístupové cesty 3.5.1.Zákazník zajisti, aby přísun zboží potřebného pro provoz zajišťovaný provozovatelem mohl vždy probíhat bez problémů po stanovených příjezdových cestách a stanovenými vchody. Provozovatel se zavazuje dodržovat Bezpečností pravidla pro dodavatele, které tvoři přílohu č. 7 této smlouvy. 3.6. Hygiena a čistota 3.6.1 .Čištění 3.6.1.1. Provozovatel bude s prostory a zařízeními uvedenými v příloze zacházet s potřebnou pečlivostí a bude je uchovávat v čistém a hygienicky bezvadném stavu. 3.6.1.2. Provozovatel se zavazuje zajistit úklid výdejny a zázemí kuchyňských prostor, zákazník se zavazuje na vlastní náklady zajistit prostřednictvím najaté úklidové firmy strojové čištění podlahy v prostorách jídelny a to nejméně Ix za měsíc . 3.6.2.Hygiena a bakteriologická kontrola 3.6.2.1. Provozovatel se zavazuje na své náklady zajistit půlroční bakteriologické kontroly provedené externími odborníky. 3.6.2.2. Zákazník se zavazuje provádět minimálně jainou ročně rozbory vod dle nařízení vlády. 3.6.3.0dpady 3.6.3.1. Za účelem odklizení komunálních odpadků poskytne zákazník k dispozici odpovídající nádoby a zajišťuje na své náklady vyprázdněni a čištěni odpadních nádob. Z.ákazník rovněž hradí poplatky za odpadni vody. 3.6.3.2. Provozovatel se zavazuje zajistit na svoje náklady odvoz a zpracování potravinářských odpadů (zbytků jídel) a nebezpečných látek vzniklých jeho činností a zajistit naplnění všech právních ustanovení a předpisů s touto problematikou souvisejících. .7. Bezpečnost práce 3.7.1.Při zjištění porušení bezpečnostních předpisů ze strany zákazníka oznámí loto neprodleně provozovatel zákazníkovi. Provozovatel zodpovídá za dodržování intemich bezpečnostních předpisů, jak je uvedeno v jeho pracovním řádu. Dále se provozovatel zavazuje vyškolit své zaměstnance dle platných předpisů a norem a vybavit je předepsanými ochrannými pomůck^i. Provozovatel dále zajistí rozmístění bezpečnostních značek v souladu s nařízením vlády č. 11.'200! Sb. 3.7.2.Zákazník seznámí provozovatele se všemi platnými předpisy a nařízeními týkajícími se zvláštního dopravního režimu, hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů a opatření v areálu provozovatele. Provozovatel provede seznámení všech svých zaměstnanců, kteří se budou pohybovat v areálu VUTS. a.s. s interními předpisy a nařízeními VUTS. a.s 3.7.3.Povinnosti provozovatele: a) Provozovatel se zavazuje respektovat právní předpisy a interní pokyny, týkající se zejména hygieny, bezpečnosti práce, protipožámi ochrany, ochrany objektů, dopravního režimu. b) Předložit zákazníkovi provožní. hygienický' a sanitační řád pro práci v pronajatém prostoru do 14-ti dnů od podpisu smlouvy . 3.7.4.Provozovatel se zavazuje zapracovat do svých předpisů o bezpečností práce a požární ochraně ustanoveni interních předpisů zákazníka upravujících tyto oblasti. Dále se zavazuje pravidelně proškolovat svoje zaměstnance a dodržovat obecně platné předpisj. 3.7.5.Záka2ník se zavazuje zajišťovat na své náklady vybavení, pravidelné kontroly a revize všech vyhrazených technických zařízení a požárně technických zařízení. 3-8. Telefonní linky 3.8.1 -Provozovatel si zajisti zřízení telefonní linky na vlastní náklady- 3.8.2.Telefonní poplatky hradí provozovatel. 4. Personál 4.1. Vedení provozu bude v rukou zkušeného pracovníka provozovatele, který ma na základě svého vzdělání potřebné odborné a organizační zkušenosti. 5. Koatrola zákazníka 5. t. Vedeni provozu a celkové podklady pro vyúčtování mohou být prověřovány a kontrolovány určeným pracovníkem zákazníka. Zákazník múze. při dodržování platných hygienických předpisů, a pokud tím nenaruší provoz, kdykoliv kontrolovat plnění provozovatele. 5.2. Kontrolou plnění prostřednictvím pověřeného zástupce klienta je zejména myšleno ; a. kontrola dodržování minimálního rozsahu počtu hlavních jídel a po celou dobu provozu: b. kontrola dodržování sjednané velikosti porcí: c. kontrola kvality a teploty porcí; d. kontrola dodržování sjednané obchodní přirážky a exspirace zboží: e. kontrola čistoty provozu a dodržování hygienických norem; f. kontrola dodržování BOZP a požárních předpisů; g. kontrola údržby svěřeného majetku. 5.3. V případě zjištění nesrovnalostí je povinen pověřený zástupce zákazníka o takové skutečnosti neprodleně informovat vedoucího provozovny, popřípadě jeho pověřeného zástupce. Oba pak provedou zápis specifikující zjištěnou závadu a zaznamenají, je-li to možné, termín předpokládaného odstranění závady. Na závěr oba takto provedený zápis opatři s\ými podpisy. Každá z obou smluvních stran obdrží po jedné kopii tohoto zápisu. 5.4. Při opakovaném zjištění závad zjištěných kontrolou dle odst. 5.2.. bodů a.-d. tohoto článku je zákazník oprávněn vyúčtovat provozovateli smluvní pokutu ve výši Kč 5.000.- za každé takové zjištění. 6. Součinnost provozovatele a zákazníka 6.1. Ptán pokrmů bude schvalován se souhlasem zákazníka. Odchylky, které mohou vyplynout ze situace na trhu nebo z organizačních důvodů, zůstávají vyhrazeny. 6.2. Reklamace ohledně pokrmů nebo dodaného zboží budou projednány se zákazníkem za přítomnosti zástupce strávníků. Provozovatel podle provozních možností neprodleně napraví příčiny nedostatků. 6.3. Zákazník je povinen informovat v dostatečném předstihu provozovatele o provozjiich. organizačních a dalších opatřeních, která mohou oviixmit činnost kterou zajišťuje provozovatel podle smlouvy. Zákazník je odpovědný za to. že řádný průběh služeb provozovatele nebude rušen zásahy třetích osob. f - 6-4. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka se vznikem požáru v prostoru kuchyně a jídetny. V případě provádění požárně nebezpečných prací je provozovatel povinen s předstihem oznámit tuto skutečnost zákazníkovi k přijeti potřebných opatření. 6.5. Provozovatel je povinen seznámit zákazníka s pracovním úrazem svých zaměstnanců a jeho dodavatelů, který se stal v areálu VUTS. a.s.. Postup šetření a hlášení si provozovatel zabezpečí sám v souladu s Nařízením vlády Č.494/200Í Sb. 7. Systém nabídky a úhrady jídel 7.1. Provozovatel se zavazuje zavést objednávkový systém jídel. Strávník. který si pokrm objedná, musí mít jistotu, že pokrm v řádném čase výdeje bude k dispozici. 7.2. Po dobu výdeje oběda se provozovatel zavazuje, že bude dostatečný počet jídel i pro strávníky. kteří nevyužili objednávky. Jídla vydaná mimo objednávku budou omezena výběrem. 8. Investice 8.1. Plán případných investic bude sestaven společně smluvními partnery, a to vždy tři měsíce před začátkem fiskálního roku. 9. Řešení sporů 9.1. Účastníci vynaloží veškeré úsilí, aby přátelským a neformálním jednáním vyřešili jakékoliv neshody nebo spory vznikající mezi nimi v souvislosti se smlouvou. 9.2. Pokud za 30 dní od zahájení takovýchto neformálních jednání provozovatel a zákazník nejsou schopni smluvní spmr přátelsky vyřešit, může se kterákoliv ze smluvních .stran obrátil na věcně a místně příslušný soud České republiky s návrhem na zahájení řízení. 10. Doba trvání smlouvy, výpověď 10.1. Smlouva se uzavírá na dobu 5 let. Vypovězení smlouvy je možné vždy ke konci každého kalendářního měsíce, výpovědní lhůta Činí 3 měsíce. 10.2. Výpověď musí mít písemnou formu. Rozhodující pro posouzení včasnosti \'ý'povědi je její doručeni druhé straně. 10.3. Smlouva může být vypovězena, aniž by byla dodržena výpovědní lhům. a to v případě, jestliže provozovateli byla odebrána předepsaná úřední povolení nebo jestliže některý ze smluvních partnerů není schopný hradit platby nebo v případě jiného závažného porušeni této smlouvy. 10.4. V tomto případě musí být písemná výpověď doručena ke konci předchozího kalendářního měsíce, výpovědní lhůta činí jeden měsíc. 11. Závěrečná ustanovení 11.1. Otázky neupravené v léto smlouvě se řídi platným zněním obchodního zákoníku, občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. ve znění předpisů pozdějších, .soudní spon se pak řídí občanským soudním řádem č. 99/1963 Sb. ve zněni předpisů pozdějších. 11.2. Smlouva může býl měněna pouze písemně formou chronologicky číslovaných dodatků. i 1.3. Pokud by některé ustanoveni této smlouvy bylo nebo se teprve v budoucnu stalo neplatné nebo pokud by některé ustanovení ve smlouvě chybělo, není tím platnost ostatních ustanoveni smlouvy dotčena. Smluvní strany se zavazuji nahradil v takovém případě chybějící nebo neplatná ustanoveni takovým ujednáním, kterým bude splněn zamýšlený účel smlouvy. 11.4. Smluvní strany berou na vědomi, že veškeré informace, skutečnosti, veškeré postupy a cenové kalkulace týkající se služeb závodního stravování, jež budou označeny jako důvěrné, jsou předmětem obchodního tajemství provozovatele a tento je považuje za důvěrné \e smyslu ust. § 271 obchodního zákoníku. Výjimku tvoří informace vyžádané třetími osobami, jejichž oprávněni vyplývá z příslušných právních předpisů. 11.5. Smluvní strany se dohodli, že v případě předčasného ukončení smluvního vztahu ze strany provozovatele i ze stranj zákazníka zjakéhokoliv důvodu, bude zákazník povinen zaplatil provozovateli zůstatkovou cenu stravovacího systému. Zůstatková cena stravovacího systému bude v takovém případě stanovena takto; Celkový počet měsíců ( započatých ). které bývají od předčasného ukončeni této smlouvy do uplynuti původní sjednané doby krát 60 takto stanovené ceně bude připočtena DPH v platné výši. Takto stanovená zůstatková cena bude splatná do 30 dnů ode dne předčasného ukončeni smluvního vztahu. ( soupis systému je přílohou číslo 7. této smlouvy ) 11.6. Tato smlouva a její cenové ujednáni vycházejí z daňového režimu platnému ke dni jejího podpisu. V případě změn daňových předpisů se účastníci zavazuji změnil vzájemnou dohodou odpovídajícím způsobem příslušná ustanovení smlouvy. I 1.7, Po ukončení smlouvy v dohodnutém termínu, tedy k30.l 1.2017. provozovatel se zavazuje prodat stravovací systém ( od společnosti Anete ) zákaznfkovi.a to za dohodnutou cenu lOOO.-Kč ( soupis systému je přílohou číslo 7. této smlouvy ) 11.8. Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech českých vyhotoveních z nichž každá strana obdrží po dvou exemplářích. 11.9. Účastníci této smlouvy prohlašuji, že obsah této smlouvy je projevem jejich shodné a svobodné vůle. jejímu obsahu rozumí a na důkaz, toho připojuji své podpisy. Ceny stravy k 1.12.2012 • 'i r jKiolnó VUl S, ,1 . menu i • 4 Menu S - 6 menu 7 Chlazená strava doprodej stravy plná cena 20% DPH plná cena 20% DPH plná cena 20% DPH 14 % DPH plna cena 14% DPH nákladv na ootravinv 30.82 K4 35,00 Kč 38,00 Kč 27,00 Kč 30,70 Kč osobni a režiiní nákladv 23.33 Ke 23,33 Kč 30,32 Kč 27.3S Kč 0,00 Kč z toho úhrada oraanizace 0.00 Ke nákladv celkem v Ki 54,15 Ké 58,33 Kč 68,32 Kč 54,36 Kč 30,70 Kč DPH 10.85 Kč 11,67 Kč 13,68 Kč 7,81 Kč 4,30 Kč cena stravenky vč. DPH 65,00 K6 70,00 Kč 82,00 Kč 62,00 Kč 35,00 Kč paušál za provoz kantýny 58.000,-Kč Menu; polévka, hlavni chod, nápot, ovoce paušál za stravovací systém 5.300,-Kč eo mésiců/mésíc paušál za vybavení 3.990,-Kč mésičně ceny za servis jsou bez DPH Příloha č. 1 Základní struktura nabídky jídel v době podávání obědů bude denně v nabídce jídelního lístku tento sortiment pokrmů: I standardní hlavní jídlo 1 standardní hlavní jídlo 1 zeleninový salát + 2 ks pečiva 1 standardní bezmase hlavní jídlo 1 minutkové jídlo 1 minutkové jídlo ostatní přílohy (brambory, knedlíky, ryže. těstoviny aj. — možnost libovolné záměny, tolerance velikosti porce) dezerty a ovoce salátový' bufet studené a teplé nápoje i Příloha č. 2 Otevírací doba kantýny Výdej obědů v jídelně: Minimální rozsah výdejní doby od 07.00-do 14,00 hod od 11,00 - do 14,00 hod Přehled předávaných prostor Příloha č. 4 Seznam - malý a velký inventář Příloha č- 5 Cenová kalkulace pokrmů všechny ceny stravy jsou uvedeny včetně zákonné sazby DPH. 0BE5V Součástí menu 1-6 polévka + nápoj MENU i; 65Kč Hotový pokrm MENU 2 : 65KČ Hotový pokrm MENU 3 ; 65Kč Salát MENU 4: 65Kč Bezmasý pokrm nebo těstoviny MENU 5 :70Kč Minutka MENU 6 ; 70Kč Minutko MENU 7:82Kč Tip šéfkuchare Ch\azená strava: 62,-Kč Cenová kalkulace paušálu Všechny ceny paušálů jsou uvedeny bez zákonné sazby DPH. Měsíční paušální poplatek za servis jídelny: 58 000,-Kč Měsíční paušální poplatek za stravovací systém při uzavření smlouvy na 60 měsíců 5 300,-Kč Měsíční paušální poplatek za vybavení provozovny při uzavření smlouvy na 60 měsíců 3 990,-Kč Příloha č. 6 Kompetenční ujednáni Provozovna: Jíelna VUTS Svárovská 619 460 01 Liberec 11