SMLOUVA O DÍLO KNLČ.S2016/ /OO Smluvní strany: Objednatel: Obchodní firma; Krajská nemocnice Liberec, a.s. Se sídlem; Husova 357/10, Liberec I-Staré Město, 460 01 Liberec doručovací číslo 460 63 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 zastoupená; MUDr. Richardem Lukášem, Ph.D., předsedou představenstva IČ: 272 83 933, DIČ; CZ 699003993 Bankovní spojení ; Komerční banka, a.s. Číslo účtu ; (dále jen „Objednatel") Zhotovitel: Společnost; Euroregion Nisa Se sídlem; 1. máje 858/26, 460 01 Liberec zastoupená; Ing. Jaroslavem Zámečníkem, CSc. IČ; 00832227 DIČ; CZ00832227 Bank. spojení: GE Money Bank Číslo účtu; {dále jen „Zhotovitel") dnešního dne uzavřely tuto smlouvu v souladu s ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisu (dále jen „občanský zákoník") (dále jen „Smlouva") Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy: 1. SMLUVNÍ STRANY 1.1 Zhotovitel prohlašuje, že je obchodní korporací řádně založenou a existující dle českého právního řádu a že splňuje všechny podmínky a požadavky v této Smlouvě stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a rádně plnit závazky v ní obsažené. 1.2 Objednatel prohlašuje, že je obchodní korporací řádně založenou a existující dle českého právního řádu a že splňuje všechny podmínky a požadavky v této Smlouvě stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené. 2. PŘEDMĚT SMLOUVY 2.1 Zhotovitel se touto Smlouvou zavazuje provést pro Objednatele Dílo, kterým se rozumí administrace žádosti o dotaci z Integrovaného regionálního operačního programu Ministerstva pro místní rozvoj pro projekt s názvem „Rekonstrukce a rozšíření oddělení psychiatrie KNL,a.s. v budovách „I" a „E"", jehož podrobná specifikace je obsažena v příloze č. 1 této Smlouvy (dále jen „Dílo")- 2.2 Objednatel se touto Smlouvou zavazuje uhradit Zhotoviteli za provedené Dílo cenu dle této Smlouvy. 2.3 Objednatel se dále zavazuje poskytnout Zhotoviteli veškerou součinnost potřebnou pro řádné plnění závazku Zhotovitele, a to minimálně v rozsahu vymezeném v příloze č. 2 Smlouvy. 2.4 Zhotovitel se zavazuje v souladu s odst. 2.1 této Smlouvy zpracovat Dílo prostřednictvím osob uvedených v příloze č. 1 této Smlouvy, které jsou ve smluvním vztahu se Zhotovitelem. 2.5 Budou-11 mít Smluvní strany zájem na rozšíření Díla nad rámec uvedený v příloze č. 1 této Smlouvy, učiní tak aktualizací přílohy č. 1. 3. MÍSTO A DOBA PROVEDENÍ DÍLA 3.1 Místem předání Díla je sídlo Objednatele, není-li v příloze č. 1 této Smlouvy výslovně stanoveno jinak. Pokud to povaha plnění této Smlouvy umožní, je Zhotovitel oprávněn provádět Dílo také vzdáleným přístupem, přičemž se Objednatel zavazuje, že Zhotoviteli takovýto vzdálený přístup na jeho žádost umožní. 3.2 Doba provedení Díla a/nebo jednotlivých částí Díla je stanovena v příloze č. 1 této Smlouvy v rámci sjednaného harmonogramu plnění, není-li touto Smlouvou stanoveno jinak. 4. PŘEVZETÍ DÍLA 4.1 Dílo bude předáno Objednateli ve formě žádosti o dotaci administrované ve webovém rozhraní poskytovatele dotace, pokrývající předmět plnění dle této Smlouvy. Žádost bude vycházet ze specifikace Díla, která je obsažena v příloze č. 1 této Smlouvy a bude mít strukturu a náležitosti popsané v příloze č. 4 této Smlouvy (dále jen „Žádost o dotaci"). 4.2 Zhotovitel vytvoří Žádost o dotaci za součinnosti Objednatele a odevzdá ji Objednateli ve lhůtě stanovené touto Smlouvou v příloze č. 1 této Smlouvy. Objednatel je povinen Žádost o dotaci akceptovat písemným oznámením adresovaným Zhotoviteli nebo do deseti (10) dnů ode dne převzetí Žádosti o dotaci od Zhotovitele předložit připomínky k této Žádosti o dotaci. Zhotovitel je povinen bez zbytečného odkladu zapracovat oprávněné připomínky do Žádosti o dotaci a odevzdat upravenou Žádost o dotaci v termínu do 28 dnů od předání všech podkladů objednatelem. Zhotovitel může odmítnout požadovanou úpravu Žádosti o dotaci, pokud by požadavky na její úpravu byly v rozporu nebo nad rámec popisu Díla v příloze č. 1 nebo v rozporu s požadavky uvedenými v příloze č. 4 této strana 2 Smlouvy. O tomto odmítnutí je Zhotovitel povinen Objednatele bez zbytečného odkladu informovat, a to včetně zdůvodnění tohoto odmítnutí. 4.3 Žádost o dotaci bude považována za akceptovanou: 4.3.1 akceptací ze strany Objednatele; nebo 4.3.2 marným uplynutím lhůty pro předložení připomínek ze strany Objednatele 4.4 Akceptačním kritériem pro akceptaci Žádosti o dotaci je řádné splnění požadavků Objednatele v rozsahu stanoveném touto Smlouvou, zejména přílohou č. 1 a přílohou č. 4 této Smlouvy. 5. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY Cena za provedení Díla bez DPH (dále jen „Cena") byla dohodou smluvních stran stanovena na částku 94.000,- Kč (slovy: devadesát čtyři tisíc) bez DPH, vč. DPH 113.740,- Kč (slovy : sto třináct tisíc sedm set čtyřicet) 5.1 Celková cena bude fakturována na základě daňových dokladů vystavených Zhotovitelem v dílčích platbách dle přílohy č. 1 této Smlouvy následovně: a) Vystavení 1.dílčího daňového dokladu bude následovat po splnění 1. části předmětu dle přílohy č. 1 této Smlouvy ve výši 67.000,- Kč bez DPH, vč. DPH 81.070,- Kč (slovy osmdesát jedna tisíc sedmdesát). b) Vystavení 2.dílčího daňového dokladu bude následovat po splnění 2. části předmětu dle přílohy č.l této Smlouvy ve výši 27.000,- Kč bez DPH., vč. DPH 32.670,- Kč (slovy třicet dva tisíc šest set sedmdesát). 5.2 Daň z přidané hodnoty (DPH) bude k fakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystavení daňového dokladu. 5.3 Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny na základě předávacího protokolu podepsaného zástupci obou stran. 5.4 Splatnost všech daňových dokladů činí třicet (30) dnů ode dne jejich doručení Objednateli. 5.5 Faktura musí obsahovat veškeré údaje vyžadované právními předpisy, zejména ustanovením § 28 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Pokud nebude faktura obsahovat stanovené náležitosti nebo v ní nebudou správně uvedené požadované údaje, je Objednatel oprávněn vrátit ji Zhotoviteli ve lhůtě pěti (5) pracovních dnů od jejího doručení Objednateli s uvedením chybějících náležitostí nebo nesprávných údajů. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne běžet doručením řádně opravené faktury Objednateli. 5.6 Veškeré platby se provádějí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany uvedený na příslušné faktuře. 5.7 Peněžité částky se platí bankovním převodem na účet druhé smluvní strany uvedený ve faktuře. Peněžitá částka se považuje za zaplacenou dnem, kdy byla připsána na účet příjemce. 5.8 Pro případ, že zhotovitel je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí zhotovitel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a. s. uhradí cenu plnění bez. DPH a DPH v strana 3 příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude zhotovitel vymáhat od Křajské nemocnice LIbeřec, a. s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 5.9 Zhotovitel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude zhotovitel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. s, část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajská nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 6. ZÁRUKA ZA JAKOST PLNĚNÍ 6.1 Zhotovitel nese odpovědnost za to, že Dílo bude provedeno v nejvyšší dostupné kvalitě. Služby budou poskytovány s náležitou odbornou péčí. 7. NÁHRADA ŠKODY 7.1 Každá ze stran nese odpovědnost za způsobenou škodu v rámci platných právních předpisů a této Smlouvy. Obě strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod. Smluvní strany se dohodly, že škoda se hradí v penězích a odchylují se tak od ustanovení § 2951 občanského zákoníku. 7.2 Žádná ze smluvních stran není odpovědná za škodu a není ani v prodlení, pokud k tomuto došlo v důsledku prodlení s plněním závazků druhé smluvní strany nebo v důsledku zproštění povinnosti k náhradě škody (§ 2913 odst. 2 občanského zákoníku). 8. SANKCE, ODPOVĚDNOST SMLUVNÍCH STRAN 8.1 Smluvní strany se dohodly, že v případě prodleni kterékoliv smluvní strany s placením peněžitého závazku vzniká druhé smluvní straně nárok na úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý I započatý den prodlení. 8.2 V případě nedodržení termínů plnění dle této smlouvy je Zhotovitel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z celkové ceny, včetně DPH, za každý započatý den prodlení. 8.3 Smluvní strana, která poruší povinnosti vyplývajících z této Smlouvy ohledně ochrany důvěrných informací, je povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) za každé porušení takové povinnosti. 8.4 Smluvní pokuty jsou splatně 7. den ode dne doručení písemné výzvy oprávněné smluvní strany k jejich úhradě povinnou smluvní stranou, není-li ve výzvě uvedena lhůta delší. 8.5 Sjednanými smluvními pokutami nejsou dotčeny nároky smluvních stran na náhradu škody. Strana 4 8.6 Zhotovitel odpovídá objednateli za škody způsobené nesplněním povinností vyplývajících z této smlouvy. Zhotovitel odpovídá objednateli za to, že se jeho činnost bude řídit právními předpisy a že jeho činností podle znění této smlouvy nebudou porušena pravidla a ustanovení závazná pro danou Výzvu IROP včetně souvisejících metodických pokynů. Případné vady vzniklé z jeho činnosti odstraní Zhotovitel na své náklady. 9. OCHRANA INFORMACÍ 9.1 Žádná ze smluvních stran nesmí zpřístupnit třetí osobě důvěrné informace, které při plnění této Smlouvy získala od druhé smluvní strany, nebo třetích stran v souvislosti s plněním této Smlouvy. To neplatí, mají-li být za účelem plnění této Smlouvy potřebné Informace zpřístupněny, zaměstnancům smluvních stran, orgánům nebo jejich členům, kteří se podílejí na plnění této Smlouvy nebo na výkonu různých kontrolních a s tím souvisejících činností. 9.2 Ochrana informací se nevztahuje na případy, kdy: 9.2.1 smluvní strana prokáže, že je tato Informace veřejně dostupná, aniž by tuto dostupnost způsobila sama smluvní strana; 9.2.2 smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem zpřístupnění druhou smluvní stranou, a že jl nenabyla v rozporu se zákonem; 9.2.3 smluvní strana získala bezúplatně tuto informaci od třetí osoby, která není omezena v jejím zpřístupnění; 9.2.4 obdrží smluvní strana od zpřístupňující strany písemný souhlas zpřístupňovat danou Informaci; nebo 9.2.5 je-ll zpřístupnění Informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím oprávněného orgánu veřejné moci. 9.3 Za důvěrné Informace jsou dle této Smlouvy smluvními stranami považovány veškeré Informace poskytnuté vzájemně, v ústní nebo v písemné formě, zejména Informace, které se strany dozvěděly v souvislosti s touto Smlouvou, jakož I kno\«-how, jímž se rozumí veškeré poznatky obchodní, výrobní, technické čl ekonomické povahy související s činností smluvní strany, které mají skutečnou nebo alespoň potenciální hodnotu a které nejsou v příslušných obchodních kruzích běžně dostupné a mají být utajeny, a to bez ohledu na to, zda jsou nebo nejsou označené jako důvěrné informace. 9.4 Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty druhou smluvní stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním tajemstvím; zavazují se zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření zabraňující jejich zneužití čl prozrazení. 9.5 Smluvní strany se zavazují, že poučí své zaměstnance, statutární orgány, jejich členy a subdodavatele, kterým jsou zpřístupněny důvěrně Informace dle odst. 9.1 o povinnosti utajovat důvěrné informace ve smyslu tohoto článku 9. 9.6 Budou-ll Informace poskytnuté Objednatelem, které jsou nezbytné pro plnění dle této Smlouvy, obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, je Zhotovitel povinen zabezpečit splnění všech povinností, plynoucích z citovaného zákona. strana 5 9.7 Povinnost utajovat důvěrné informace uvedené v tomto článku 9 zavazuje smluvní strany po dobu účinnosti této Smlouvy. 9.8 Zhotovitel si je vědom veřejnoprávního charakteru objednatele a povinností z toho plynoucích. SOUČINNOST A VZÁJEMNÁ KOMUNIKACE 10.1 Smluvní strany se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si všechny informace potřebné pro řádné plnění svých závazku. Smluvní strany jsou povinny informovat druhou smluvní stranu o všech skutečnostech, které jsou nebo mohou být důležité pro řádné plnění této Smlouvy. 10.2 Veškerá komunikace mezi smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím oprávněných osob, statutárních orgánů smluvních síran, popř. jimi pověřených pracovníků. ROZHODNÉ PRÁVO A ŘEŠENÍ SPORŮ 11.1 Práva a povinnosti vzniklé na základě této Smlouvy nebo v souvislosti s touto Smlouvou se řídí právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem. 11.2 Všechny spory vyplývající z této Smlouvy nebo v souvislosti s touto Smlouvou (včetně platnosti a ukončení této Smlouvy) budou rozhodovány věcně a místně příslušných soudem. ÚČINNOST SMLOUVY 12.1 Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího 'podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva se uzavírá na dobu určitou a to na dobu poskytování Služeb dle specifikace uvedené v Příloze č. 1. 12.2 Kterákoliv smluvní strana je oprávněna od této Smlouvy odstoupit v případě, že: 12.2.1 druhá smluvní strana porušila povinnost z této smlouvy a nenapravila tuto situaci ve lhůtě třiceti dnů poté, co obdržela písemné upozornění o takovém porušení povinností; nebo 12.2.2 druhá smluvní strana je v prodlení s plněním svých povinností z důvodů stojících prokazatelně na její straně o více než 30 dní a nenapravila tuto situaci ve lhůtě 15 dnů poté, co obdržela písemné upozornění o takovém porušení povinností; nebo 12.2.3 druhá smluvní strana je v Insolvenčním řízení nebo likvidaci (z jiných důvodů než organizačních změn), byl jí jmenován správce, nebo na ní byl vyhiášen úpadek nebo 12.2.4 před uplynutím doby, na kterou byla smlouvy sjednána, může být tato smlouva ukončena dohodou stran nebo na základě jednostranné výpovědi smlouvy, a to s výpovědní dobou 2 měsíce. Lhůta začíná běžet dnem doručení výpovědi druhé straně, v případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odesiání. 12.3 V případě předčasného zániku účinnosti Smlouvy smluvní strany se smluvní strany dohodly, že z jakéhokoliv důvodu není dotčeno vzájemné plněni, které bylo řádně poskytnuto a bylo již převzato před skončením účinnosti Smlouvy, jakož i nároky na úhradu ceny za takové plnění včetně náhrady vynaložených nákladů Zhotovitele. Taková plnění se zánikem účinnosti smlouvy nevracejí. strana 6 12.4 Odstoupením od Smlouvy nejsou dotčena ustanovení týkající se ochrany informací, náhrady škody, sankcí, volby práva a řešení sporů a další práva a povinnosti uvedený v občanském zákoníku. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 13.1 Tato Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran, podepsaných za každou smluvní stranu osobou nebo osobami oprávněnými jednat jménem smluvní strany. 13.2 Pokud by se kterékoliv ustanovení této Smlouvy ukázalo být neplatným nebo nevynutitelným nebo se jím stalo po uzavření této Smlouvy, pak tato skutečnost nepůsobí neplatnost ani nevynutitelnost ostatních ustanovení této Smlouvy, nevyplývá-li z donucujících ustanovení právních předpisů jinak. Smluvní strany se zavazují takové neplatné či nevynutitelné ustanovení nahradit platným a vynutitelným ustanovením, které je svým obsahem nejbližší účelu neplatného čl nevynutitelného ustanovení. 13.3 Zhotovitel se zavazuje poskytnout v souladu s § 2, písm. e) zákona č,320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, subjektům provádějícím audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkajících se dodavatelských činností spojených s předmětem projektu. 13.4 Tato Smlouva je uzavřena ve dvou (2) vyhotoveních, z nichž každá strana obdrží po jednom (1) vyhotovení. V případě rozporu mezi textem těla smlouvy a jejími přílohami má přednost tělo smlouvy. 13.5 Zhotovitel bere na vědomí, že úplný text této smlouvy (zejména údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, výši finančního plnění, datu podpisu) budou zveřejněny v souladu se zákonem o registru smluv a souhlasí s tím. Zveřejnění provede objednatel za pomoci automatického strojového převodu textu. Nedílnou součást Smlouvy tvoří tyto přílohy: příloha č. 1: Specifikace Služeb a cenové podmínky příloha č. 2: Součinnost Objednatele příloha č. 3: Oprávněné osoby příloha č. 4: Požadavky na Žádost o dotaci příloha č. 5: Projektový záměr Objednatele Strana 7 Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho k ní připojuji svoje podpisy. Objednatel Zhotovitel V Liberci dne ^ V Liberci dne 10. 10. 2016 Krajská nemocnice Liberec, U.S. . 'řcOl :itit;rec ^ ^ !'5E! —T ■■-53 .Vn MUDr. Richard Lukáš, Ph.D. Jaroslav Zámečník, CSc. jjředseda představenstva jednatel Krajská nemocnice Liberec, a.s. Euroregion Nisa Strana 8 Příloha Č. 1 Specifikace Služeb a cenové podmínky Dílem se dle této smlouvy rozumí: K Administrace žádosti o dotaci z Integrovaného regionálního operačního programu 2014-2020 Ministerstva pro místní rozvoj. Investiční priorita 9a, prioritní osy 2; Investice do zdravotnické a sociální infrastruktury, které přispívají k celostátnímu, regionálnímu a místnímu rozvoji, snižováním nerovnosti, pokud jde o zdravotní stav, podporou sociálního začlenění díky lepšímu přístupu k sociálním, kulturním a rekreačním službám a přechodem od institucionálních ke komunítním službám, výzva č. 54 pro projekt s názvem „Rekonstrukce a rozšíření oddělení psychiatrie KNL,a.s. v budovách „I" a „E". K vypracování a kompletace potřebných příloh nutných ke splnění předmětu díla. Dílo bude provedeno tak, aby splňovalo ujednání této smlouvy, požadavky obecně závazných právních předpisu ČR, požadavky a předpisy vztahujících se k IROP. Harmonogram plnění část Činnost/část díla Datum realizace Splatnost ceny 1 Zpracování CBA projektu, zpracování socioekonomické analýzy a podkladů pro hodnocení projektu 15.11.2016 (14 dní po předání rozpočtu objednatelem) Cena 67.000,- Kč bez DPH bude uhrazena na základě předání i do 30 dnů od vystavení faktury 2 Komplexní administrace žádosti o dotaci vč. požadovaných příloh vyhlášené výzvy. Administrace v IS MS 2014+ 4.12.2016 Cena 27.000,- Kč bez DPH bude uhrazena na základě akceptace Žádosti o dotaci do 30 dnů od vystavení faktury oprávněné osoby Zhotovitele k provádění díla: Mgr. Ondřej Havlíček Ing. Jaroslav Kořeň Příloha č. 2 Součinnost Objednatele Objednatel prohlašuje, že si je vědom toho, že řádné a včasné zhotoveni Díla závisí i na jeho včasné a úplné součinnosti poskytované Zhotoviteli. Za tím účelem se Objednatel zavazuje poskytnout Zhotoviteli při zhotovování Díla veškerou potřebnou součinnost a zajistit pro Zhotovitele odpovídající podmínky nutné pro poskytování služeb, zejm. je pak Objednatel povinen ve vhodném čase a dle instrukcí Zhotovitele; K zajistit přístup všem pracovníkům Zhotovitele účastným na zhotovení Díla do všech prostor, v nichž budou prováděny činnosti při plnění této Smlouvy, jakož i do prostor, do kterých je vstup v zájmu plnění závazků dle této Smlouvy nutný, a to v nezbytných případech i mimo běžnou pracovní dobu Objednatele, popřípadě i ve dnech pracovního volna a klidu; K zajistit účast kompetentních pracovníků Objednatele nebo přístup Zhotovitele k nim v souvislosti s prováděním Díla. Objednatel zajistí, že tito pracovníci budou k dispozici v tu dobu, na které se smluvní strany dohodnou; K poskytnout zhotoviteli podklady, minimálně v následujícím rozsahu; o projektový záměr Objednatele dle požadavků předmětné dotační výzvy, zejména: • základní informace o Objednateli ve vztahu k dikci výzvy • popis projektu, odůvodnění jeho realizace, očekávané přínosy ■ popis oboru psychiatrické péče ■ popis stavby, technologií a vybavení, jejichž modernizace má být předmětem projektu o stanovisko plátce péče s realizací projektu o marketingový průzkum trhu pro ocenění všech jednotlivých způsobilých výdajů (uznatelných nákladů) dle požadavků předmětné dotační výzvy o dostupnou technickou popř. projektovou dokumentaci vztahující se k danému projektu, o doklad o vlastnických nebo jiných právech k nemovitosti a pozemkům (nabývací titul, výpis z katastru nemovitostí, snímek z katastrální mapy, atp.); o doklad o financování nákladů na realizaci projektu (vlastní zdroje, bankovní příslib, úvěrová smlouva, atp.); Příloha č. 3 Oprávněné osoby Za Zhotovitele: Ve věcech obchodních a smluvních; Ing. Jaroslav Zámečník, CSc. tei.:| e-mail; Ve věcech technických; Mgr. Ondřej Havlíček tel.; e - m a i I; Ing. Jaroslav Kořeň tel.: e-maii:| Za Objednatele: Ve věcech obchodních a smluvních: Ing. Dana Draslarová tel.: e-mall: Ve věcech technických: Ing. Lenka Rálková tel.: Příloha č. 4 Požadavky na Žádost o dotaci Žádost o dotaci bude Zhotovitelem zpracována ve webovém rozhraní gestora programu, sloužícím pro příjem a administraci žádostí o dotaci, a veškeré exportovatelné materiály budou Objednateli rovněž předány v elektronické podobě na datovém nosiči. Souhrnným výstupem Díla bude zpracování žádosti o dotaci z Integrovaného regionálního operačního programu 2014-2020 Ministerstva pro místní rozvoj. Investiční priorita 9a, prioritní osy 2: Investice do zdravotnické a sociální infrastruktury, které přispívají k celostátnímu, regionálnímu a místnímu rozvoji, snižováním nerovností, pokud jde o zdravotní stav, podporou sociálního začlenění diky lepšímu přístupu k sociálním, kulturním a rekreačním službám a přechodem od institucionálních ke komunitním službám. Žádost o dotaci, resp. všechny její exportovatelné části, včetně všech dostupných příloh, bude předložena Objednateli v jednom (1) vyhotovení v elektronické podobě na datovém nosiči.