Od: XXX Odesláno: 10. ledna 2018 8:42 Komu: 'Obec Bechlín' Předmět: RE: žádost o zaslání celoroční objednávky na odvoz komunálního odpadu pro rok 2018 - pro účely zveřejnění v Registru smluv Dobrý den, Děkuji a Vaši objednávku č. 1/2018 tímto akceptujeme. S pozdravem, XXX XXX Roudnické městské služby, příspěvková organizace Žižkova 2482, 413 01 Roudnice nad Labem IČ: 46773851, DIČ: CZ46773851 Tel: XXX mailto: XXX ID:v89xycn From: Obec Bechlín XXX Sent: Wednesday, January 10, 2018 8:31 AM To: XXX Subject: Re: žádost o zaslání celoroční objednávky na odvoz komunálního odpadu pro rok 2018 - pro účely zveřejnění v Registru smluv Dobrý den, v příloze zasíláme Vámi požadovanou objednávku. XXXX From: XXX Sent: Tuesday, January 09, 2018 2:31 PM To: XXX Subject: žádost o zaslání celoroční objednávky na odvoz komunálního odpadu pro rok 2018 - pro účely zveřejnění v Registru smluv Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o zaslání celoroční objednávky na odvoz komunálního odpadu pro rok 2018 a to e-mailem pro účely jejího zveřejnění v Registru smluv MV (nesmí být naskenovaná, tzn. že nemusí být podepsána). Vaši objednávku pro rok 2018 máme v tištěné podobě, ale právě pro účely zveřejnění ji potřebuji v předepsaném formátu (tzv. strojově čitelném formátu). V případě nejasností mne, prosím, kontaktujte. Předem děkuji, XXX XXX Roudnické městské služby, příspěvková organizace Žižkova 2482, 413 01 Roudnice nad Labem IČ: 46773851, DIČ: CZ46773851 Tel: XXX mailto: XXX ID:v89xycn