SMLOUVA O VYUŽITÍ SPORTOVNÍHO ZAŘÍZENÍ č. 272017 Poskytovatel: Janáčkova konzervatoř v Ostravě, příspěvková organizace IČ: 00602078 DIČ: CZ00602078 Se sídlem: Českobratrská 958/40, 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava Zastoupený: Soňou Javůrkovou, ředitelkou a Objednatel: Sakura dojo, z.s. IČ: 265 65 021 Se sídlem: Divadelní 704/11, 737 01 Český Těšín Zastoupený: Adamem Zbijovským, anonymizováno, předseda sdružení v.z. anonymizováno uzavírají tuto smlouvu: I. Předmět smlouvy a doba využití zařízení 1. Poskytovatel prohlašuje, že mu byl na základě zřizovací listiny příspěvkové organizace předán k hospodaření movitý a nemovitý majetek, mimo jiné budova čp. 958, stojící na poz. parc. 1310/11 na ulici Českobratrské 40 v Moravské Ostravě. 2. Poskytovatel tímto, za níže uvedených podmínek, umožní objednateli využít tato sportovní zařízení: a) tělocvičnu - každou středu od 18:45 do 20:15., - každý pátek od 20:00 do 21:30, b) baletní sál č. 2 - každé úterý od 18:30 do 21:30, a vždy vč. šatny dle možností poskytovatele. Tyto prostory budou využívány k hodinám lekcí pohybového cvičení. Objednatel je povinen opustit prostor sportovního zařízení ve sjednaný čas a odevzdat vypůjčené klíče do půl hodiny po skončení sjednaného času užívání. V opačném případě je povinen uhradit za každou další započatou půlhodinu 100,- Kč. 3. Objednatel je oprávněn sportovní zařízení užívat v rámci běžného užívání a v souladu s účelem, ke kterému je určen. 4. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na období od 4.1.2017 do 21.12.2017. II. Cena a způsob její úhrady 1. Smluvní strany touto smlouvou dohodly cenu za využití sportovního zařízení ve výši 270,- Kč/za hod. 2. Cena bude uhrazena na základě faktury vystavené poskytovatelem. Faktura bude zaslána na emailovou adresu anonymizováno . III. Práva a povinnosti objednatele 1. Objednatel je povinen dodržovat bezpečnostní a protipožární předpisy, platné v uvedené budově. 2. Objednatel je povinen před zahájením užívání sportovního zařízení tento zkontrolovat a zjištěné závady a nedostatky ihned nahlásit poskytovateli. 3. Objednatel se zavazuje dodržovat v okolí sportovního zařízení a celého objektu pořádek a vyvarovat se jeho narušování. Uzamykání sportovního zařízení bude objednatel provádět dle pokynů poskytovatele. 4. Po skončení užívání zařízení je objednatel povinen sportovního zařízení předat poskytovateli ve stavu, v jakém je převzal k užívání. 5. Objednatel odpovídá poskytovateli za škody, které by vznikly v souvislosti s užíváním sportovního zařízení na základě této smlouvy. 6. Objednatel je povinen si všechny cenné věci odnést sebou do tělocvičny. Za ztrátu či poškození věcí odložených mimo uzamykatelné prostory či do nezamčených skříněk poskytovatel neodpovídá. 7. Při každé návštěvě je objednatel nebo jím pověřená osoba povinna se prokázat čipovou kartou a svou přítomnost zaznamenat do příslušné evidence. Ztrátu karty je objednatel povinen ihned nahlásit na vrátnici poskytovatele (tel. 596 112 007) a nová a každá další případně vydaná náhradní karta mu bude vydána po zaplacení poplatku ve výši 100,- Kč. 8. Klíče od sportovního zařízení i šatny budou vydány pouze objednateli nebo jím pověřené osobě, kterou objednatel předem nahlásil na vrátnici, a to po předložení čipové karty. Z tohoto důvodu je objednatel povinen zabezpečit shromáždění všech účastníků před vrátnicí a společný odchod do tělocvičny. Opozdilí účastníci nebudou sami vpuštěni do sportovního zařízení a objednatel nebo jím pověřená osoba je povinna si je vyzvednout na vrátnici. IV. Práva a povinnosti poskytovatele Poskytovatel předá objednateli uvedené sportovní zařízení ve stavu způsobilém k provozování činností dle čl. I. odst. 2 této smlouvy. Poskytovatel ho v tomto stavu bude udržovat a zabezpečovat řádné plnění činností, jejichž poskytování je s užíváním sportovního zařízení spojeno. Poskytovatel seznámil objednatele se stavem sportovního zařízení. V. Ukončení užívání sportovního zařízení Užívání sportovního zařízení zaniká uplynutím sjednané doby. VI. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva nabývá účinnosti podpisem obou smluvních stran. 2. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, po jednom pro každou ze smluvních stran. V Ostravě dne 3.1.2017 za poskytovatele za objednatele